استاد حسین انصاریان | علما را از زندگیتان حذف نکنید!


دهه اول محرم99-تهران،ورزشگاه آیت الله سعیدی


+ 
2

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کیست که دین را از تحریف دین فروشان رهایی بخشد؟؟؟!!!
    ---
    بی نهایت خود بزرگ بینی هلاکت بار است که بشر خود را در جای خدا بپندارد و پیوسته برای دین و مذهب بی پروا از تخیلات ذهن خود مراسم و مناسک و شعایر و اعتقادات بسازد و دین و مذهب را با این ساخته ها به ملغمه ای بغرنج و غیر قابل درک و گمراه کننده در آورد و به ساخته های تخیلات خود تقدس بخشد و به منکران این ساخته های تخیلی تهمتها و بهتانها و افتراهای جور واجور نا روا ببندد .
    عجیب تر این است که متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب از مراجع دین و حوزه های علمیه در مقابل این کج رویها که دین و مذهب را بدنام و منفور و نابود می سازند یا سکوت و مدارا می کنند یا این انحرافها را که ضد قرآن و عقل اند تشویق می نمایند ؛ گو این که خداوند وظیفه ی و مسئولیت دفاع از دین ومذهب را در مقابل تحریفهای دین فروشان به دوش آنان نگذاشته است و فردای قیامت آنان را به پاسخگویی و تحمل پیامدهای شوم سکوت تباه کننده ای که برگزیده اند وادار نخواهد ساخت.

  • مردم عالمان قرآن شناس خرد گرا و خرافه ستیز می خواهند
    ---
    اگر منظور حاج آقا حسین انصاریان از علما ؛ دین شناسانی هستند که قرنهای مدید است دین و مذهب را ، برای از دست ندادن هوا داری اکثریت عموم مردم که به دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی خدا پسندانه آگاه نیستند ، به پای من در آوردیها و خرافات روز افزون با سکوت و مدارا و یا تشویق قربانی می کنند است ؛ این گونه عالم نماها که در کسوت مرجعیت و روحانیت دین و مذهب و اهل بیت پیامبر را بدنام و منفور می سازند و مردم را با من در آوردیها و خرافات ضد قرآن و عقل به گمراهی و بی دینی و لا مذهبی می کشانند و از دین و مذهب فقط به در آمد پولی آن دلبسته اند ؛ این گونه به اصطلاح علما یا بهتر بگوییم این گونه عالم نماها پشیزی نزد خداوند ارزش ندارند و نبود آنان حد اقل دین مردم را از انحراف مصون نگه می دارد.
    مردم عالمان قرآن شناس خرد گرا و خرافه ستیز می خواهند و از عالم نمایان قرآن ستیز خرافه گستر پیرو احادیث و روایات جعلی دروغ ضد قرآن و عقل بیزارند.

  • علما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
    کدوم علما !!!!!!!!!!!!؟
    این علما چیکار واسه این ملت کردن !!!!!!!!!؟
    این همه ظلم، فساد، بی عدالتی، دزدی، رانت، قتل عام و کشتار مردم در خیابون ها و زندان ها، گرانی صدای یکی از همین شماها به اصطلاح علما در نیومد !!!!!!!؟ چرا !!!!!؟ چون خودتون وابسته به این مراکز فساد هستین !!!؟ چون میترسین بهتون بگن شیعه انگلیسی !!؟ میترسین خلع لباس شین !!؟ جیره مواجب تون کسر شه !؟ ممنوع تصویر و ممنوع منبر شین و دیگه تلوزیون اون چهره زیبا شماها رو نشون نده !!!!!!؟
    حاجی عالم میرزای شیرازی بود که در نجف حکم میداد تو کاخ ناصرالدین شاه قلیون میشکستن میدونی چرا چون بله عالم بود شما هم عالم هستین ولی از نوع قاضی شریح اش
    خوبه که گدایی توجه میکنید و التماس میکنین که مردم از زندگیشون حذف تون نکنن

  • تو هم برای خودت فرصت پیدا کردی توی این آب گل آلود ماهی بگیری و عقده های انگلیسیتو بترکونی!!!
    برو ببین شیرازیهای عرب روحتی نمای خزیده توی سیاه دخمه های قم چه جور مزورانه با دوز و دغل بنام سید الشهدا دین فروشی می کنن تا اربابای انگلیسیشونو دو باره بر ایران مسلط سازن؟؟؟!!