مناظره جنجالی سید حسن آقامیری و استاد پورآقایی(۲)


(قسمت دوم)

این مجموعه مربوط به قبل از خلع لباس شدن حسن آقامیری است که اتفاقا موثر ترین شخص در خلع لباس شدن ایشان هم مجموعه تیمورا و صحبت های استاد پورآقایی بوده است


+ 
24

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • این سئوالهای سرنوشت ساز را کدام مسئول پاسخ گو است؟؟؟!!!
    ---
    چرا باگذشت بیش از چهل سال از عمر ایران اسلامی هنوز با بی بند و باری دین فروشان با من در آوردی پروری و خرافه گستری و ترویج احادیث و روایات جعلی ضد قرآن و عقل دین خدا و مذهب تشیع علوی و اهل بیت را بدنام و منفور می سازند؟؟؟!!! چرا هیچ مسئول با نفوذی در ایران اسلامی تا کنون برای مصون نگه داشتن اصل نظام و اصل مذهب تشیع علوی که اسلام قرآنی است هیچ اقدام قاطع ضابطه مند و قانون مند سازمان یافته ای برای حفظ عنصر وجود و بقای نظام که اسلام است انجام نداده است؟؟؟!!!
    چرا در سایه نظام اسلامی دین فروشان بی بند و بار رها شده اند تا ریشه های الهی اسلام و تشیع علوی را از بن بزنند و هیچ دین شناسی خم به ابرو نیاورد؟؟؟!!!

  • سلام علیکم
    ان شاءالله این بنظر شما برسد و این حقیر را هدایت کنید:
    أُولَـٰئِكَ الَّذِينَ يَعْلَمُ اللَّـهُ مَا فِي قُلُوبِهِمْ فَأَعْرِضْ عَنْهُمْ وَعِظْهُمْ وَقُلْ لَهُمْ فِي أَنْفُسِهِمْ قَوْلًا بَلِيغًا

    مکارم شیرازی
    آنها کسانی هستند که خدا، آنچه را در دل دارند، می‌داند. از (مجازات) ِ آنان صرف نظر کن! و آنها را اندرز ده! و با بیانی رسا، نتایج اعمالشان را به آنها گوشزد نما!

  • از این جمله " التماس دعای خیر " می توان چنین استنباط کرد که دعا می تواندخیر یا شر باشد؟
    آیا اگر کسی در حال انجام عمل زشتی باشد ، می توان دعا کرد که خدا او را هدایت کند؟