استاد حسین انصاریان | کاش مادرم زنده بود!


حق مادر مقدم بر حق همسره!/جوونا!تا پدر و مادر ازتون راضی نباشند،کارتون درست نمیشه!/مدت 2 دقیقه/حجم 22 مگابایت/دهه اول محرم99-تهران،ورزشگاه آیت الله سعیدی/


+ 
29

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • خداوند چه نوع دین داری را از دانش آموختگان می پسندد؟
    ---
    «... قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ ﴿ آیه ۹ سوره زمر ﴾.
    عزیزان !!! از دانش آموختگان ؛ ناتوانی در شناخت و تحلیل سره از ناسره ی گفته ها و خوب و بد سخن را باهم و در هم آمیختن دین و ضد دین را بنام دین و مذهب با هم هرگز نزد خداوند حساب گر پذیرفته نیست...
    دین داری با قرآن و عقل و سیرت قرانی معتبر پیامبر و اهل بیت آن حضرت درست است نه دین داری با احساسات جاهلانه و خرافه گرایی که نزد خدا پشیزی ارزش ندارد...
    شهادت سید الشهدا و اهداف انسان ساز عاشورای حسینی را با فریب کاری دین فروشان شیاد کاسب حرام خور آلوده و لوث نکنیم...
    درس جاودانه ی این شهادت در دفاع ، تا فدای جان خود و عزیزان ، از دین و ارزشهای قرآنی را از سید الشهدا بیاموزیم تا سعات جاودانه نصیب ما شود...
    دلبستن و شیفتگی به ترهات شاعر و مداح و روضه خوانان و منبریان بی سواد کاسب حرام خور که بویی از معارف قرآنی نبرده اند پیمودن راه شیطان و دشمنان خدا با جهل و غفلت به سوی جهنم است...
    ما مسلمانان که خود را شیعه ی اهل بیت می دانیم چه چیز از معارف قرآن را ، که باید برای نجات خود از انحراف بیاموزیم آموخته و فرا گرفته ایم ، که بی پروا من در آوردیها و خرافات دین فروشان را بجای دین خدا و مذهب توحیدی اهل بیت با احساسات و تعصب بی دلیل بنام عترت مظلوم پیامبر به رخ دیگران می کشیم...؟؟؟!!!
    دین داری و مذهب داری خدا پسندانه که پیامبر و اهل بیت آن حضرت را خوشنود می سازد به تدبر و عقل گرایی و شناخت معارف قرآنی و سیرت قرآنی معتبر پیامبر و اهل بیت آن حضرت نیاز دارد...
    نادیده گرفتن این نیازهاعین بی دینی و لا مذهبی و تباهی است که سر انجام آن قعر جهنم است.
    حیف و تباهی یک عمر است که افراد دانش آموخته ی متدین ؛ دین خدا و مذهب توحیدی اصیل اهل بیت مظلوم پیامبر و اهداف انسان ساز و سعادت آفرین نهضت عاشورای حسینی را با قرآن ستیزی و خرد گریزی و با ترهات دین فروشان از خدا بی خبر سودا کنند که سر انجام این سودا گری سوای جهنم جای دیگری نیست...

  • و اما چرا قوچعلی
    ....
    ....
    ....
    در روستای ما مرد محترمی بود به اسم " قوچعلی " خدا رحمتش کنه مرد محترمی بود و 12 پسر داشت هر وقت سیل می آمد برف می آمد کوه ریزش میکرد طویله یکی خراب میشد و.....
    کد خدا یکی رو میفرستاد سراغ "قوچعلی" که خدا بچه هاتو برات نگه داره ثواب داره اگه شما و بچه هات نبودین ما نمی دونستیم توی این گرفتاری ها چیکار کنیم...
    با این ابراز محبت و تعریف ها قوچعلی و بچه هاش با شوق و علاقه می رفتن و با جان و دل کمک میکردند ومشکل را برطرف می نمودند...
    ولی وقتی..
    عروسی کسی بود
    یا ولیمه و شام ونهاری بود
    یا شیرینی خورانی بود.....
    و......
    کد خدا میگفت طوری برگزار کنید "قوچعلی " و بچه هاش نشنوند و ندونند!!!!!
    ماشاالله به اندازه یک ایل میخورند
    ....
    ....
    ....
    منم چون از مرام اون خدابیامرز خوش می اومد اسمشو گزاشتم روی خودم ...
    و الا نه من قوچ علی (ع) هستم
    و نه شما مهمان هستی
    ولی دعا میکنم انشاالله بنده باشی
    ...
    ...
    ...
    چون من وشما معامله مون نمیشه
    براتون آرزوی موفقیت و استقامت دارم
    برای همیشه خداحافظ
    اردتمند قوچعلی

  • سلام وخدا حافظ
    شما راست میگویید
    بنده کمی که چه عرض کنم خیلی از مرحله پرتم فکر کنم منم چیزی زدم و حالیم نیست
    آقا جهل و نادانی که بد دردیست لج بازی هم که کنارش بیاد فقط باید خود آقام ابوالفضل (ع) به داد انسان برسد.....
    همین مسیری را که گرفته اید بروید به امان خدا
    منم برم یه مدت ببینم چه خاکی به سرم بریزم..
    ارادتمند قوچعلی

  • تهمت قوچعلی به علما و مراجع دین
    ---
    أقای قوچ علی!!! شما با این گفته که: «هیچ عالم و مجتهدی مطالب شما را مطالعه نمیکند که با اشارات و تنبیهات شما پی به ایرادات مذکور حضرتعالی ببرد..» علما و مجتهدان را به جهل و گوشه نشینی و دوری از مردم و خود داری از ایفای مهمترین وظیفه ی پیامبر گونه خویش که همیشه در میدان بودن برای آگاه سازی مردم به حقایق قرآنی و عقلی دین و مذهب است متهم می سازید.
    اگر این اتهام شما حقیقت داشته باشد و علما و مجتهدان فقط منتظر دست بوسی و گرفتن وجوهات شرعی در خانه های خود نشسته اند پس باید با این حال فاتحه ی دین و مذهب و نابودی این ارزشها را بدست این آقایان خواند و حمایت از دین و مذهب را به کرام الکاتبین سپرد.

  • آقای قوچعلی چرا مراجع قرآن شناسی را تحقیر می کنید؟؟؟!!!
    ---
    جناب آقای قوچعلی!!! این فرار رو به جلو و تحقیر قرآن شناسان با انگ جهل و نادانی است که ادعا کنیم مراجع دین شناسی به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی و به من در آوردیها و خرافاتی که بنام دین و مذهب توسط انواع دین فروشان از خدا بی خبر ترویج می شوند هیچ آگاهی ندارند و باید از انبوه رایج و آشکاراین ترهات معروف که ظالمانه به دین و مذهب افزوده می شوند برای آنان مصادیق عینی ذکر کرد .
    مراجع دین شناسی نیک می دانند تمام مراسم و مناسک و شعایر و اعتقادات رایج غیر قرآنی منسوب به دین و مذهب که با این شناختها تضاد و تعارض آشکار دارند من در آوردی و خرافات تخیلات ذهن بشر تخریب گر خناس اند.
    در پس ساخت و ترویج این ترهات که با جعل و تزویر ظالمانه به دین و مذهب بنام اهل بیت مظلوم پیامبر افزوده می شوند دستان پلید صهیونیسم و استکبار نهفته اند.
    هدف از ترویج این ترهات بدنام کردن تشیع علوی و منفور ساختن آن در جهان اسلام و تفرقه افکنی میان مذاهب امت اسلامی و جلوگیری از اتحاد و هم دلی و همبستگی مسلمانان است.
    وظبفه ی ننگین ترویج این ترهات بعهده ی سرکردگان مزدور تشیع لندنی گذاشته شده که با بد ترین شیوه ها و سوء استفاده ها از نا آگاهی پیروان پاک دل مذهب بنام اهل بیت مظلوم پیامبر با هزینه کردن میلیاردها دلار برای چیره ساختن بیگانگان بر سرنوشت و ثروتهای جهان اسلام با پخش جهل و تزویر ترویج و تبلیغ می شوند.
    کدام عاقل دنیا دیده ی بی غرضی ایست که با ذکر انواع اسم جنسهای معروف نزد مردم از شناخت مصادیق عینی زیر مجموعه ی این جنسهااظهار بی اطلاعی کند.
    روشنگریهای این حقیر شرح احکام و اعتقادات دین و مذهب نیستند بلکه تنها هدف آنها گوشزدی است به متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب از مراجع دین شناسی که متاسفانه مهمترین وظیفه ی پیامبر گونه خود را که مصون نگه داشتن دین و مذهب از تحریف و جعل است کنار گذاشته اند.
    این مراجع در مقابل رواج جنون آمیز من در آوردیها و خرافات و ترویج روز افزون احادیث و رویات جعلی متضاد با قرآن و عقل که ظالمانه به دین و مذهب و به اهل بیت مظلوم پیامبر نسبت داده می شوند سکوت مرموز یا مدارا و تشویق را غافل از پیامدهای شوم اخروی و غافل از مجازات ابدی تحمل ناپذیر خداوند بر گزیده و بر آگاه سازی مردم دین دار به حقایق قرآنی با کتمان عمدی این حقایق ، ترجیح داده اند.
    برای آخرین بار تکرار می کنم این روشنگریها هرگز خطاب به پیروان پاک دل نا آگاه مذهب تشیع که دین فروشان آنان را ظالمانه و عامدانه و با هدفهای پلید ، با شناختهای قرآن بیگانه نگه داشته اند نیستند.

  • سلام دوست عزیز
    اولا به اسم بنده کاری نداشته باشید
    دوما باز شما رفتید سر حرف اول تان
    هیچ عالم و مجتهدی مطالب شما را مطالعه نمیکند که با اشارات و تنبیهات شما پی به ایرادات مذکور حضرتعالی ببرد..
    علی ای حال
    بقول رسول اکرم : کلم الناس علی قدر عقولهم ...به اندازه فهم مردم سخن بگویید
    جسارتا بنده باز تاکید میکنم
    اگر با مصداق و شرح نوع انحراف و تعیین حقیقت اصول استنباط که مبتنی بر حقایق دینی و قرآنی را بیان نفرمایید بغیر از اطاله کلام و جهل مرکب چیزی دستگیر خواننده نخواهد شد.
    احساس من اینست که شما بسیار اهل دقت و مطالعه هستید ولی متاسفانه در نیمه راه گیر کرده اید...
    به عبارت دیگر
    می دانید مسیری که میگویند عقلا و منطقا درست نیست و علایم مقصد اصلی دیده نمیشود
    ولی راه درست و آدرس اصلی را هم خودتان نمیدانید لذا فقط از گم شدن ترسیده اید و داد می زنید...
    العاقل یکفیه الاشاره.......درخانه اگر کس است یک حرف بس است

    والسلام
    ارادتمند قوچعلی

  • سلام دوست عزیز و مهربانم مهمان
    ببخشید که بنده بعلت سواد کم یا عدم آشنایی کگامل نمیتوانم و یا نتوانستم منظورم با مهربانی برسانم شما به دیده لطف و محبت آنچه ناخوشایند است عفو کن و منظورم را درک نما بقول بقال ها جای ظرف ماست ( فهم و سواد من ) را خودت کم کن بعد ماست را بکش ( منظور و مقصود من )
    الغرض...
    بنده هم به این باورم ضرری که اسلام و آموزه های آن و شیعه از روحانیت نادان و احمق خشک مغز متعصب ( به استثنای حده خیلی قلیلی که همیشه و در همه چیز استثنا هست)
    دیده و میبیند از خاندان ابوسفیان و بنی امیه ندیده و نخواهد دید.....این اصلا کلام من
    اما حرف این ناچیز این است....
    ببینید من صد سال و هر روز هزار بار بگویم حضرت زهرا خوب است شاید همه حرفم را تایید کنند ولی تا وقتی مصداق نگفته ام کسی نخواهد فهمید این خانم بزرگوار چرا و به چه علتی خوب بوده؟؟؟ مگر چه کاری کرده که اینهمه خوب شده؟؟؟؟ من باید عقلا و منطقا از نحوه بچه داری پوشش شوهر داری همسایه داری نظافت و......چیزی بگویم که شنونده متوجه خوبی های منظور من بشود یا نه؟؟؟؟ شاید اصلا چیزی که من از آن به عنوان خوبی یاد میکنم دیگران برداشت دیگر و یا متفاوتی داشته باشند هرچند به غلط !!!!!
    شما لطف کنید حد اقل ده مورد از مواردی که به آن انتقاد دارید و به حق هم داریدیک به یک با مصداق مثال بزنید و راه حل برداشت صحیح و عمل درست را هم بفرمایید تا کلام منقطع و ابتر نمانده باشد و خواننده این حداقل ده مورد را الگوی استنباطی خود برای موارد مشابه قرار دهد....
    مثلا عرض میکنم دکتر شریعتی با همه احترامی که برایشان قایلم متاسفانه وقتی برای نمونه کتاب شیعه علوی و شیعه صفوی آنرا میخوانید...ماحصل مطالعه شما این میشود که هرچه آیین عزاداری سینه زنی هیات قمه زنی علم برداشتن گریه و........داریم ربطی به اسلام و تشیع ندارد و همه و همه حاصل پدر سوخته بازی و حیله گری و گمراه کردن دوران صفویه بوده است یا از مسیحیت وارد شده......شاید و به احتمال قوی درست هم بگوید چون آدم محققی است ولی من در آخرش خودم نفهمیدم خوب پس ما برای امام حسین و عزاداریش چه داریم و یا به عبارت ساده تر اگر بخواهیم تعظیم شعایر حسینی بکنیم باید چه خاکی به سرمان بریزیم و چه کاری بکنیم که مو لای درزش نرود وخالص و خلص حاصل تفکر شیعی باشد( منظورم فقط عزاداری و اهمیت حفظ مناسک عزاداری است)
    """شاید با من موافق باشید هیچ آیینی و حتی هیچ کالایی به صرف خوب بودن ماندگار نخواهد بود و نیاز مند تبلیغات و یادآوری برای نسلی است که جدیدا با این آشنا شده اند"""
    بنده خودم یکبار به عالمی گفتم آقا شما صدها سال با بحث شکیات مردم را سرکار گذاشتید آخرش هم هیچکس چیزی نفهمید تا بالاخره یک نفر به لطف تکنولوژی کافرها مهر امین ساخت و همه بساط شکیات شما را برچید ....شما با این فضل و کراماتتان چه غلطی برای معظلات دیگر کرده اید؟؟؟؟ نه تنها جوابم را نداد گفت شما ادب بلد نیستی!!!!!
    حالا از شما عزیز بزرگوار خواهش میکنم لاقل ده مورد که انتقاد دارید با مصداق و استنباط درست و راه حل صحیح که بتوان در جامعه عملی کرد بفرمایید...

    خیلی ارادتمندم ......قوچعلی

  • آقای قوچعلی!!! مولای پارسایان امیر مؤمنان علی (ع) که می فرماید: « أَلَا وَ إِنَّ إِمَامَکُمْ قَدِ اکْتَفَی مِنْ دُنْیَاهُ بِطِمْرَیْهِ وَ مِنْ طُعْمِهِ بِقُرْصَیْهِ ...» به قوچ چه نیاز دارد که شما پیوسته باذکر نام خود آن را به رخ می کشید؟؟؟!!!

  • جناب آقای قوچعلی که باید بدانید مولا ی پارسایان علی را به هیچ قوچی نیاز نیست!!! این حقیر رواج خطاها و انحرافهای روز مره ی متضاد با شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی را در خطاب به مدعیان مرجعیت دین شناسی به رخ آنان میکشم که می باید به همه این شناختها آگاه باشند و در رفع نیاز صدها ملیون مردن به آنها با فداکاری تا مرز نثار جان کوشا باشند.
    این بنده ناچیز فانی سکوت و مدارای مسئولیت گریز آنان را در مقابل این خطاها و انحرافهای دین زدا زیر سئوال می برم.
    مخاطب این حقیر هرگز صدها میلیون مردم نا آگاه که از شناختهای سرشت نشین مذکور خبری ندارند و دین داری و مذهب داری آنان قربانی سکوت و مدارای مراجع دین شناس با من در آوردیها و خرافات است نیستند که مثال زدن برای آنان به بیش از زمان عمر یک فرد و صدها هزار من کاغذ نیاز دارد .
    اگر مدعی دین شناسی با اشارات این حقیر به اصل خطاها و من در آوردیدیها و خرافات ضد قران و عقل پی نبرد ادعای دین شناسی او پوچ و دروغ وفاقد هرگونه احترام است.
    اگر مدعیان دین شناسی برای زدایش خطاها و انحرافهای دینی و مذهبی که در همه جا آشکار اند با این روشنگریها همتی از خود خرج نکنند که خرج نمی کنند به دین و مذهب خیانت کرده و نباید توقع دریافت حتی ذره ای از رحمت الهی را داشته باشند.
    شما یک دین شناس مبرز را بیاورید که برای مردم مشخص کند چه اطلاعات و آگاهیهای سازمان یافته کار سازی برای آموزش و تبلیغ دین و مذهب از شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی همیشه در ذهن خود برای انجام درست کار تبلیغ و آموزش در حرفه خود را دارد تا این حقیر بپای او بیافتم و پاهای اورا ببوسم .

  • آخوند یعنی پستی و حقارت و ریا و تظاهر....

  • آقای قوچ علی عزیز !!! شما یا از نا آگاهی اکثریت دین داران و مذهب داران به شناختهای محدود فرهنگ انسان ساز و سرنوشت ساز فرهنگ دین داری ومذهب داری قرآنی که در جند ده صفحه جای می گیرند ، و می باید هر مسلمان برای مصون نگه داشتن دین و مذهب خود از انحراف و کج روی از کودکی تا آخر عمر به این فرهنگ آگاه باشد ، یا غافلید یا خود را به غفلت می زنید یا کلا برای این فرهنگ اهمیتی نمی شناسید ولذا تکرار نام این شناختها را برای یاد آوری مسلمانان به ضرورت رجوع به محتوای آنها تکرار مکررات بیهوده قلم داد می کنید.
    شما مدعی هستید که بیشتر نوشته های این بنده ی ناچیز را مطالعه کرده اید ولی به رخ نمی آورید که این حقیر تمام آن چیزهایی را که شما کلی و مبهم می نامید با شرح لازم توضیح داده ام و در حافظه های این پایگاه و پایگاه های برخی از مسئولان نیز نگه داری شده اند.

  • مؤمنان صدوق عاشق نهضت انسان ساز عاشورای حسینی برای تباه نشدن یک عمر دین داری خود اجازاه ندارند خود را بجای خدا بپندارند و با دانش ناچیز خود و با احادیث و روایاتی که هیچ آگاهی به اصول علمی ارزیابی و تشخیص و شناخت سره از ناسره و درست از نادرست محتوا و سند آنها ندارند پیوسته بی هیچ آگاهی علمی به اصول قرآنی و عقلی دین و مذهب با تقلید از سنت آبا و اجدادی پیرو عادتهای مردمی فراتر از احکام و اعتقادات ثابت قرآن خدا روز به روز برای دین و مذهب از تخیلات ذهن خود مراسم و مناسک و شعایر و اعتقاد بسازند و به ساخته و پرداخته های ذهن خود تقدس ببخشند و خود و دیگران را به پیروی از این ساخته و پرداخته های ذهن خود با هزینه های کلان دعوت کنند و تصور کنند خدا برای چیزی که دستورش را نداده و بر خلاف اصول اعتقادات قرآنی است به آنان اجر و ثواب خواهد داد.
    خداوند 124 هزار پیامبر را با هشدارهای فراوان آشکار و سرشت نشین به بشر فرستاد تا تحریفها و دستکاریهای بشر در دین را به بشر گوشزد کنند و دین خالص و منحصر به خدا را از آلاینده های گمراه کننده ی بشری پاکسازی نمایند.
    اکثریت بشر دین دار که از پوست هندوانه ای که شیطان برای تخریب و تحریف دین داری آنان وبرای گمراهی آنان زیر پای آنان همیشه می گذارد غافلند و هشدارهای فراوان وحی الهی بویژه هشدارهای قرآن را نادیده می گیرند و با رفتن روی پوست هندوانه ی شیطان بنام دین و مذهب با تشویق دین فروشانی از خدا بی خبر دین و مذهب خود را نابود می کنند.

  • سلام جناب مهمهان
    ضمن سلام و خسته نباشید
    با همهم احترام و تاییدی که بر فرمایشات شما در دغدغه های دینی و اجتماعی تان دارم اجازه میخواهم انتقاد کوچک و شاید به نظر حضرتعالی نابجایی به فرمایشات شما داشته باشم
    ببینید عزیز من....
    ما در طول تاریخ وبسته به شرایط کم علمی و بی اطلاعی و بی اطلاعاتی دوران خیلی دور
    متاسفانه علمای ما و سخنوران ما با تکیه بر منابر که تنها منبع و مکان تبلیغ بوده و آنهم برای عده ای که دسترسی به هیچگونه اطلاعات دینی و اجتماعی نداشتند در گرداب سخن و حرافی و توضیحات نه چندان لازم و ضروری دین مبین افتاده و هنوز هم در این ورطه دست و پا میزنند .......
    در حاللیکه امروز و امروزه دیگر انسانها با حرف قانع و راضی نمی شوند و و برای قبول و پیروی از مصادیق باید نمونه عینی و قابل ملموس اجتماعی داشته باشند تا درک کنند و بدان عمل نمایند همانطور که غرب و متفکران آن اینرا فهمیدند و با ساختن بازی اینترنت تلگرام هالیوود و اسباب بازی کلیپ و هزاران چیز دیگر همه را مرعوب و مشغول خود ساختند بطوریکه الان حتی بزرگترین فقها و برجسته ترین علما و دانشمندان ما به توییتر یا اینستاگرام یا تکنولوژی آنها در جهت تبلیغ عقاید و دین اسلام متوسل شده اند به تعبیر ساده و کلامی الان تکنولوژی و امکانات غرب عملا برما ولایت دارد و هرچه آنه میخواهند بی چون و چرا ما از روش آنها تبعیت کرده و در نهایت و کیبورد و تایپ در اختیار ماست که اگر آنهم کمی تند برویم یا موافق طبع غرب نیاید فیلتر و حذف خواهد کرد...
    الغرض ...
    من تقریبا همه کامنت های شمارا مطالعه کرده ام و متاسفانه همه تکراری نامفهوم و است و معمولا خواننده فقط چنین برداشت میکند که شما با دین و مبلغانم دینی مشکل دارید لذا منتقدین شما هم زیاد میشوند
    لذا خواهش من این است که بجای اینکه مثل علمای سلف حرافی و ایراد گیری بشود خودتان و امثال شما عزیزانی که توفیق حاصل شده و از قرآن و آموزه های دینی مطب درستی فهمیده اید ایده های عملی و کاربردی پیشنهاد بدهید که قابل اجرا ومصداق عملی و قابلیت عملیاتی داشته باشند....
    بقول یک متفکر خارجی کافر : به فرستادن لعنت به تاریکی سعی کن یک شمع روشن کنی...
    ارادتمن : قوچعلی

  • این حقیر با انتقاد از روش غیر علمی دین داری و مذهب داری سنتی آبا و اجدادی مردم که دین شناسان ما با دوری از روشهای علمی آموزش و تبلیغ روی آن بی هیچ دلیل قرآنی و عقلی صحه گذاشته اند تنها با تکیه به داده های قرآن روی کج رویها و انحرافهای دین داری و مذهب داری مردم انگشت می گذارم .
    اینجانب هرگز ادعای نظریه پردازی شخصی در زمینه دین داری و مذهب داری و در تبلیغ و آموزش دین و مذهب ندارم بلکه دین شناسان را اگر برای آنان روشهای علمی در کار تبلیغ و آموزش دین و مذهب اهمیت دارد به ضرورت دنبال کردن این روشهای کار آمد با رجوع به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و با کمک قرآن که حاکم و ناظر بر مسائل دین و مذهب و به فراموشی سپرده شده است یاد آوری می کنم.

  • تکرار هشدارها که دین داران را به خطاها و کجرویهای گمراه کننده ضد قرآن و عقل یاد آوری می کنند شیوه ای است که ، بلا تشبیه ، خداوند با تکرار هشدارها در قرآن مؤمنان را پیوسته از افتادن در دام شیطان بنام دین و مذهب بر حذر داشته است.
    هیچ دین داری نیست که به شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی آگاه باشد ولی نتواند بفهمد من در آوردیها و خرافاتی که روز مره بنام دین و مذهب با اصرار ترویج می شوند چیستند.
    خدا و دین و مذهب و اهل بیت پیامبر شده اند بازیچه ی دین فروشان من در آوردی پرور و خرافه گستر ؛ أما مراجع دین شناسی با سکوت یا مدارا و تشویق خود به این بلبشو در دین داری و مذهب داری ، بی هیچ بیم و هراس از خشم خداوند که بخشی از آن با وبای کشنده ی فرا گیر کرونا جهان را غافل گیر کرده است ، دامن می زنند.
    قلم شمای دین شناس و سایر معترضان به این نوشته ها را نشکنده اند که نتوانید مبهمات ای نوشته های انتقادی خطیر را ،که در باره ی حیاتی ترین نیاز بشر یعنی دین و مذهب به رسوا سازی کجرویها و انحرافات می پردازند ، اگر دین و مذهب برای شما اهمیت دارند ، دانه دانه مشخص سازید و توضیح و پاسخ بطلبید و پاسخ روشنگر کامل را در احد امکان دریافت کنید ؛ تا سیه روی شود آن که در او غش باشد.

  • کیست که دین را از تحریف دین فروشان رهایی بخشد؟؟؟!!!
    ---
    بی نهایت خود بزرگ بینی هلاکت بار است که بشر خود را در جای خدا بپندارد و پیوسته برای دین و مذهب بی پروا از تخیلات ذهن خود مراسم و مناسک و شعایر و اعتقادات بسازد و دین و مذهب را با این ساخته ها به ملغمه ای بغرنج و غیر قابل درک و گمراه کننده در آورد و به ساخته های تخیلات خود تقدس بخشد و به منکران این ساخته های تخیلی تهمتها و بهتانها و افتراهای جور واجور نا روا ببندد .
    عجیب تر این است که متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب از مراجع دین و حوزه های علمیه در مقابل این کج رویها که دین و مذهب را بدنام و منفور و نابود می سازند یا سکوت و مدارا می کنند یا این انحرافها را که ضد قرآن و عقل اند تشویق می نمایند ؛ گو این که خداوند وظیفه ی و مسئولیت دفاع از دین ومذهب را در مقابل تحریفهای دین فروشان به دوش آنان نگذاشته است و فردای قیامت آنان را به پاسخگویی و تحمل پیامدهای شوم سکوت تباه کننده ای که برگزیده اند وادار نخواهد ساخت.

  • تعیین اعتقاد دینی که می باید عین حقیقت قابل اثبات عقلی و سرشت نشین باشد منحصر به خداوند است و اعتقادات دین منحصر به قرآن اند و خارج از قرآن یا وحی اصیل و بی خدشه ی الهی هیچ بنده ای بحکم قرآن حق تعیین حکم و اعتقاد بنام دین را ندارد و بنا بر این ؛ حدیث نمی توند منبع استنباط اعتقاد غیرقرآنی برای دین و مذهب باشد.
    دین الهی تنها از آن خداوند بی رقیب است و تعیین احکام و اعتقادات دین الهی منحصر به خداوند آگاه به همه ی حقایق جهان است و دانش ناچیز بشر حتی مقربان درگاه الهی هیچ سهمی در این تعیین ندارد و راز ارسال 124 هزار پیامبر از جانب خداوند به بشر همین انحصار تعیین دین به تنها یگانه ذات اقدس خداوند است.

  • « کل من علیها فان » ؛ مطابق این گذاره ی قرآنی پایان هر آفریده ای مرگ است که دیگر این آرزوها و آی کاشها به هیچ جا نمی رسانند.
    خداوند در قرآن اصولی را از اخلاق برای رفتار وبرخورد با پدر و مادر تعیین کرده است که بشر می باید با شناخت و آگاهی به این اصول ؛ در همه رفتارهای خود با پدر و مادر با اجتهاد مثبت و سازنده ی خود در حدود امکانات و شرایط فردی و اجتماهی این اصول را با درک انعطاف پذیری احکام الهی متناسب با امکانات و شرایط زندگی باید رعایت کند و نادیده نگیرد.

  • اگر رفتار بشر بی توجه به شرایط زمان و مکان و محیط بطور کلی با نادیده گرفتن احکام سرشت نشین وحی الهی و نبود راهنمای خرد گرا و با پیروی از انبوه من در آوردیها و خرافات و احادیث و روایات جعلی متضاد با قرآن و عقل شکل بگیرد ؛ بشر در منجلاب سر در گمی و گمراهی گرفتار می شود و سهم رهایی او از این گرفتاری به میزان خرد گرایی اصولی او گره خورده است.