حرف‌های ناگفته زاکانی درباره دنا پلاس


علیرضا زاکانی :مجلس باید سلیقه داشته باشد درست عمل کند!
اینجوری توی این فشار اقتصادی تو این وضعیت که مردم دارند لای منگنه له میشوند یکدفعه همچین خبری بیرون بیاید آثار خودش را میگذارد!


+ 
71

- 
5

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر برادر خوبم جناب زاکانی نماینده حق گو و عدالت محور

  • متاسفانه صدا و سیما شده پشت قباله دولت .

  • ازین مجلس توقع نبود

  • - دررابطه با نکته دقیقه یک و چهل ثتنیه عرض می کنم : نمایندگان کار شخصی هم می کنند.پس باید شمع بیت المال را خاموش و شمع خود را روشن کنند اگر شیعه علی (ع) اند.
    - اگر نمایندگان برای نمایندگی محل انتخابشان مفید اند و مرتباً سفر می کنند و چهار صد هزار کیلومتر در یکی دوسال رفت و آمد دارند ، پس چرا مشکلات سیستان و بلوچستان و خوزستان و بوشهر و هرمزگان و غرب و شرق و شمال حل نشده هیچ حتی کم نمی شود. گزارش و فیلم در همین روشنگریست که معادل هشتصدو پنجاه ملیون ارز دشمن طرح آبرسانی بعد از سالها افتتاح شده و در فیلم می بینیم که لوله ها روی زمین ریخته و چاله های سیمانی همه خشگ ... آیا قسمت حساس مملکت را اینگوه اداره کردن از دوست دشمن ساختن نیست؟
    - اشارات آقای زاکانی بر این مبناست که باید کار را بطریقی کرد که آبروی مجلس نرود(یعنی فقط توضیحات را بهتر کنیم). مجلس باید چنان کند که آبرویش بخطر نیفتد و بخصوص در آخرت نرود. اکر مجلس مجلس مدرس است ، در این شرایط این کار بهر صورتی قابل انتقاد است. چطور نمایندگان و نخست وزیران و ریاست جمهور های بسیار از کشور ها با دوچرخه و سائل حمل و نقل عمومی رفت آمد می کنند اما شیعیان در مجلس نشسته آنکار دیگر می کنند و فقط آه شهادت می کشند.
    - مجلس در این چند ماهی که شروع کرده نتایجش چه بوده؟ در ابتدا یک هارت و پورتی شد و بعد آسیاب با همان منوال گذشته می چرخد.
    - حداقل حزب الهی های مجلس از حاشیه دوری کنند و تمرکز بر بهبود وضع این امت ، قبل از آنی که دیر شود.

  • ایشون هم که شد مثله دولت روحانی!!

    ایشون میگه مجلس بد سلیقگی کرده . عزیز من مخاطب این صحبت کیه؟ این مجلس که همه اش اصولگراست . این سری که همه از رفقا هستند. مخاطب این صحبت شما اول و آخرش خود شما مجلسی ها هستید. طوری حرف میزنید که انگار در این مجلس پست ندارید.

    شما وقتی این موضوع را فهمیدی باید جلویش را میگرفتی یا اعلام میکردی. در این اوضاع ممکلت با این گرونی و تورم فهمش خیلی سخته که عمومی شدن این موضوع چه آتیشی به دل مردمی میزنه که دیگه برای خرید موتور سیکلت باید پس انداز کنند. دانشجویی که دیگه برای خرید لپ تاپ باید پدر مایه دار داشته باشه!!

    سخت بود واقعا درک این مسئله؟ بهتر نبود قبل از اینکه دیگران این موضوع را عمومی کنند خودتان اعتراض میکردید؟

    متاسفانه این مجلس با مجلس انقلابی فرسنگ ها فاصله داره. همون زمان که تاج گردون نزدیک نصف رای نماینده ها را آورد، همون زمانی که طرح شفافیت آرای نمایندگان با اون شرایط عجیب و قریب تصویب شد، مشخص بود که این مجلس هم مجلس طراز انقلاب که هیچ، حتی مجلسی که بتونه نمره قبولی حداقلی بگیره نیست

    به نظر بنده،‌ متاسفانه در قضییه تاج گردون کسی که پیروز شد،‌خود تاج گردون بود که خیلی زود نشون داد این مجلس پر هست از دستمال آلوده ای که قراره شیشه این ممکلت را پاک کنند. و حالا هر چی جلوتر میریم نا امیدی از این مجلس بیشتر به چشم میاد.

    یادمون نره برجام در مجلس اصولگرا تصویب شد و این بزرگترین زنگ خطره که اگه حواسمون نباشه، دوباره ممکنه از این اتفاق ها و بدتر از اون در این مجلس هم اتفاق بیفته.

    دوستان زیادی بودند که در این مدت کوتاه ۳ ماهه مردود شدند. خدا به خیر بکنه بقیه ماجرا را