درمان کرونا در ناصرخسرو تهران!


نادر طالب زاده پس از بهبودی از بیماری کرونا:
قرصی برای درمان بیماری کرونا در جهان استفاده میشود که در کشور ما نیست..!


+ 
12

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دین شناسان نباید حقایق عذابهای الهی را بر بشر کتمان کنند
    ---
    دستورات وحیانی خداوند جهان هستی را نادیده گرفتن و بی ابراز پشیمانی و توبه به گناه و فساد ادامه دادن از بدو تاریخ بشریت تا کنون سبب فراگیر شدن عذابها و وباهای زمینی و آسمانی در میان بشر بوده و با اراده ی حکیمانه ی خداوند رخ می داده اند.
    بدون ایجاد تغییرات مثبت در رفتار بشر این عذابها و وباها ادامه خواهند یافت و باهمین اراده الهی بمقتضای علم و حکمت بی کران خداوند جان افراد بیشتری را از بشر گزینش خواهند کرد و خواهند گرفت.
    دین شناسان آگاه به وحی الهی که با هر دلیل و توجیهی این حقایق وحیانی را بر بشر کتمان می کنند با نفرین خداوند در قیامت به بد ترین عذابهای الهی گرفتار خواهند شد.
    «إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيم » ﴿آیه ۱۷۴ سوره بقره﴾.

  • دین شناسان و کتمان حقایق عذابهای الهی!!!
    ---
    تردید نداشته باشیم که کرونا یک عذاب جهان گیر الهی است که دامن بشر را در نتیجه فسادهایی که روی این زمین ایجاد کرده گرفته است و تا این نتیجه در هر سطحی معکوس نشودجهان گیری این عذاب باقی خواهد ماند.
    گرفتاریها و عذابهای الهی اندک و متوسط و کلان فردی و گروهی و فراگیر جهانی در زبان وحی اصیل و بی خدشه ی الهی از جمله قرآن در حقیقت بازده رفتار و گفتار منفی بشر متناسب با حجم آسیبی هستند که بشر در حق خود و دیگران و دیگرها ایجاد می کند.
    بشر اگر از رفتار و گفتار آسیب زای خویش در هر حجم و اندازه ای که باشدپشیمان نشود و به اصلاح آسیب نپردازد گرفتاری اواز آسیبی که رسانده باقی می ماند.
    تراکم اسیب در هر محیطی که باشد به اندازه آن محیط به تراکم مشکلات و عذاب می انجامد.
    سنت الهی بر این است که تا بشر از آسیبی که رسانده پشیمان نشود و به جبران آسیب نپردازد ؛ مشکلات و عذاب در محیط خود باقی خواهند ماند و کاستی و فزونی آنها بستگی به عکس العمل منفی و مثبت بشر نسبت به جبران یا عدم جبرآن آسیبهای رسیده دارد.
    اراده خداوند حکمت و خرد مطلق در برخورد با آسیبها تا سطح کوچکترین ذره حساب گری دقیق است و خداوند شوخی و رو در واسی با آفریدگان خود ندارد.
    بنا بر این به نظر نمی رسد در مشکلات و عذابها بی نتیجه ی مطلوبی که خداونداز بشرانتظار دارد کاستی ایجاد شود.
    دین شناسان که به حقایق وحی الهی در زمینه مشکلات و عذابها آگاه اند وظیفه دارند با هدف زمینه ساری برای رفع و زدایش مشکلات و عذابها مردم را نیک و بگونه ای رسا و سرشت نشین آگاه سازند و شرایط خداوند برای رفع و زدایش مشکلات و عذابها را به بشر پیوسته و بی رو در واسی یاد آوری و بازگو کنند.

  • درود بر برادر نادر طالب زاده فعال فرهنگی وسیاسی

  • اگر در میان مسئولان قوای مختلف حاکم بر کشور در این بازار سیاه دارو بهره و سودی وجود نداشت هم اکنون هرگز اثری از این بازار خانمان بر افکن در کشور وجود نداشت.
    مشکل ما شاید در نقص قانون نباشد بلکه نقص در دست و دل پاکی مسئولان قوای ناظر بر بی بند و باری بازار کالا و خدمات است که هیچ چاره ی قانونی قطعی کار آمد برای آن نمی یابیم.