اگر نتونستم اعدام و تبعیدم کنید!!! سخنرانی فوق جنجالی استاد پورآقایی


چرا قوه قضائیه سکوت کرده و این همه جنایت را نمی بیند؟!؟!


+ 
50

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کاش آقایون انقلابی مخصوصا آیت الله رئیسی به این وضعیت سر و سامان بده
    صحبت های استاد واقعا هم انقلابیه و هم واقعیت گریز ناپذیر

  • چی به چی ربط میدن

  • نمیدونم اگر یک امید از نوع واهی باشه و مردم یک جامعه در تمسک به اوهام امیدوار باشند سرنوشت اون جامعه اون کشور و اون مردم و نسل های بعدشون و اصلا بقاءشون چگونه است؟ یعنی نمی خواهم که بدونم!

    عزیزان... به نظرتون بار معنایی "جهالت"، "خیانت" و نفوذ و ... چقدره؟

    اونی که در حال تاوان دادنه و محکومه به این همه نکبت و بدبختی‌... مردمه.

    حتی اگر فردی هم مثلا محاکمه بشه تهش بشه حصر خاتمی و کروبی و موسوی... از اونچه که بر سر مردم باریده چی کم میشه و چی بهشون اضافه؟

    کمی بصیرت سیاسی کسب کنید..
    آیا دو دوتا چهارتای سیاست اینقدر دم دستی و ابلهانه است؟


    جناب انقلابی آقای پورآقایی!
    خوبه که خرده خیانت های البته کثیر الاثر رو در بوق و سرنا کرده اید اما اگر جداً دلسوزید چرا مصرید که در صف دشمن و به خواست دشمن رفتار کنید؟

    یعنی اگر هنوز ندانسته ای که دشمن فقط یک جناح برای نظام سیاسی یک کشور مستعمره تعریف نمیکنه... بلکه برای آشوب مدام و تامین منافع هژمونش اقلا دو جناح برقرار و در تضاد واقع میدارد تا در نهایت مردم سرگرم نقصان ها، دعواها و چه شودها و چه کنیم ها بمانند و بمانند و بمانند!!!!

    اگر طبیبی نسخه بده
    نسخه نده... هست... بگو چه کنیم جهت برون رفت از این استعمار!

    فقط خواهشمندم اندکی از بت پرستیها کاسته و خدا را در نظر بگیر...

    مردم طوری سوخته اند که دیگر تحت پروژه خنکسازی آژیری، خاموش نخواهند شد...

    نشسته ایم بلایا بر ما نازل کنند
    خرده سیاست های کلان پیشکش.‌‌..
    این از مال مردم... برجام و امثالش.
    آن هم از جان مردم... کرونا و ابعادش.

    دیگه پهنه عرصه دانش و فرهنگ و اقتصاد و امنیت و بهداشت و ... که شهر زباله من درآری های قوم چشم آبی ها شده بماند...

    هه... لباست منشاءش کجاست؟ دین؟ خدا؟ مذهب؟
    پس چرا دنبال این منشاء در تمامی این عرصه ها نیستی؟


  • چرا برنامه ای برای محاکمه این حسن روحانی وجود ندارد ؟!!!

  • Chnd 99/7/13 ساعت 11:57

    خدا مجریان 2030 رو لعنت کنه

  • با سلام به آی دی سرعت عمل...
    با عرض معذرت باید بگم که‌ حرفتون خیلی ربط خاصی نداشت چون درسته کار روحانیت تبلیغه ولی این دعایی هم که مدیر صفحه استاد پورآقایی داشتن در واقع بشدت نیاز جامعه هستش و اتفاقا مشکلات کشور با بصیرت مردم واقعا حل میشن...

  • با سلام و تشکر از قبول زحمت.
    جناب فاطمی نسب همان گونه که توجه کردید ، اینگونه سخنرائی ها در تمام این چهل سال بوده و لی تعداد بی توجه ها ی به اخلاق و قانون و عقاید دیگران افزایش چشم گیر داشته. ارتباط در اینجا بود و هست که چه حربه و نوآوری بعنوان وسیله ، مرحله به مرحله بکار بگیریم تا وجودمان مثمر ثمر باشد.
    به سخن دیگر بصیرت قابل مقایسه با نظام آموزشی است که پیوستگی پلکانی دارد . برای حصول هر هدفی نیاز به ظرح و مجری و وسائل بوده ، در کنار تعین زمان و نهایتاً مو بمو اجرا شود. در علم مدیریت رسیدن به هدف از قبل تعین نشده نشانه مدیریت موفق نیست ، هر چند که مدیر به هدفی بسیار بهتر رسیده باشد. زیرا این مدیریت موفق ، در یک مورد مفید و در همه موارد دیگر ناتوان خواهد بود..
    ضمناً از نظرات و اشارات شما در مورد موضوعات دیگر هم تعقیب و استفاده می کنم. التماس دعای خیر بخصوص برای فرزندانمان که در این شلوغی ها بسیار تنها هستند.

  • دعا کنیم و تلاش کنیم برای ارتقاء سطح بصیرت و شناخت مردم که دوباره گرفتار روحانی ها نشیم...

  • با سلام مجدد ،
    قربانت گردم این از سر باز کردن است نه پاسخ. کاری که شما می کنید ارشاد است ، تعلیم است ، تبلیغ است... دعا هم می کنید اما می خوانید و می نویسید و منبر می روید. یعنی اقدامی عملی و حرکتی جسمانی و جهادی سلطانی.* در چنین زمینه ای سئول این بود که " ...نمونه آقای آخوندی... چه باید کرد؟ چطور شد که با اینهمه حاشیه هنوز هست؟ چگونه می توان از تکرار جلوگیری کرد؟ " یعنی این موضوع یک نفر و دو نفر نیست ، نهادینه شده.
    پاخ فرمودید که تلاش برای ارتقاء بصیرت .... خوب شما و هم لباسان شما در همه این چهل سال تلاش کردند و نتیجه رضایت بخش نبوده. چاره چیست؟ چطور باید به نتیجه مطلوب رسید؟ جناب سعدی هم هشصد سال پیش فرمود اما هنوز بی اثر یا کم اثر : سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

    و من الله التوفیق و هو المستعان


    * جنگ تمام عیار و روبرو

  • خداوند روحانی را خوار وذلیل وریشه کن کند بحق پهلوی شکسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    و وزیر ان بی لیاقت و غرب گرایش را

  • اگر رفتار بشر بی توجه به شرایط زمان و مکان و محیط بطور کلی با نادیده گرفتن احکام سرشت نشین وحی الهی و نبود راهنمای خرد گرا و با پیروی از انبوه من در آوردیها و خرافات و احادیث و روایات جعلی متضاد با قرآن و عقل شکل بگیرد ؛ بشر در منجلاب سر در گمی و گمراهی گرفتار می شود و سهم رهایی او از این گرفتاری به میزان خرد گرایی اصولی او گره خورده است.

  • خودتون هم می تونید از طریق این آی دی در شبکه اجتماعی ایتا با استاد ارتباط بگیرید:
    Davood_pour_aghai@

    موفق باشید

  • سلام و ادب
    سوال شما رو از استاد مبنی بر کلمه{آخوندک} پرسیدم:
    ایشون گفتن که این قسمت متوجه امثال آقامیری و کسانی است که جاهلانه سعی در تبلیغ غلط دین دارند و یقینا تفریط به اندازه افراط در تخریب چهره دین موثر است...

    اون آقایی هم که گفته اگر نتونستم اعدام و تبعیدم کنید جناب آقای دکتر جاوید نیا از دوستان استاد هستش که قبلا معاون فضای مجازی دادستان کل کشور بودند و امروز معاون قضایی دادستان تهران بزرگ هستند که بارها اعلام کرده و نامه زده اند ولی با بی توجهی مواجه شدند چون بقول استاد در دل قوه قضاییه هستند کسانی که نمی گذارند مدیریت فضای مجازی در مسیر درست قرار بگیرد...
    نکته بعدی که استاد گفتند این است که قرار نیست قوه قضائیه فرا قانونی عمل کند و مثلا وزیر را تغییر دهد، بلکه اولا به چندین هزار شکایتی که بر علیه وزیر شده و‌ جنبه مدعی العموم به خودش گرفته، ترتیب اثر بدهد و ثانیا کسانی که در شورای عالی فضای مجازی کم کاری میکنند را مطابق قانون قضایی که همون ترک فعل هستش، برخورد کنند و...

    در مورد سوال بعدی که فرمودید مگر میشود با ایجاد ترس مسائل فرهنگی را حل کرد هم استاد فرمودند:
    اگر متوجه عمق فعالیت دشمن و تاثیر فضای فرهنگی مقابل بشوید قطعا نیاز می دانید کن گاهی اوقات باید برخورد چکشی و محکم قضایی صورت بگیرد کما اینکه خود خدا هم گاهی اوقات بشدت از قوه قهریه استفاده می کنند...


  • خوب برا خودت میبافی و میدوزی
    خلاصه دوره دوره آخوند هاست و نون و روغن چربی و ماشین دنا و ....
    معلومه که شما تو فکر نون و روغن چربی خودتان هستین.
    مایه پستی و حقارت انسان، آخوند و آخوندی است.
    آخوند موجودی پست فطرت است که مثل کرم و انگل جامعه را آلوده میکتد.

  • با سلام و عرض ادب :
    اینگونه گفتار نه شایسته مسلمان است و نه ایرانی. حکمت و ادب ایران و ایران را در ادبیات می بینم که حتی بالاترین غرب ، شکسپیر ، سایه ای از سعدی و دیگران نیست. کتاب مسلمین هم که در همه جای دنیا یکی و بدور هر زشتی از جمله این نوع گفتار است.
    بجهت صرفجوئی در پاسخ شما نه معمم هستم ونه فامیل یا حتی دوست معمم دارم اما مرتباً از فاصله دور در جهت تحقیق و از کسی دفاع نمی کنم تا جنابعالی مجبور به هتک حرمت قلم شوید. غرض تنها اشاره به پایگاه بسیار قدیمی و محکم اخلاق در بین ما بود.
    ان شاءالله به بزرگی خودتان جسارت این بنده حقیر خدای سبحان را خواهید بخشید.

  • سلام علیکم. بینهایت خوشحال شدم که جدی هستید و اتهام جلب توجه نمی چسبد . پاسخ ها قابل فهم و در عین حال قابل بحث است. متاسفانه نمی توانم در خدمت شما باشم تا حضوری بیشتر به عمق برویم. اما دو نکته :
    - بدیهی استکه تربیت نا اهل را چون گردکان بر کنبد است اما داستان غالب داستان گردو و گنبد نیست. ولذا با زیرکی مومن می توان رفتار بسیاری را قابل قبل کرد. ( موضوع برادرمان آقا میری بود ، نوشتم برادرمان چون نییات هر کس را فقط خدا می داند)
    - سئول اصلی این بود که : راه حل استاد در مورد اشکالات در سخنرانی فوق چیست؟ وزیر نفت قدمتی چهل ساله دارد با همه حاشیهای همه این چند دهه. او و دیگری منحصر بفرد نیستند ، نمونه آقای آخوندی... چه باید کرد؟ چطور شد که با اینهمه حاشیه هنوز هست؟ چگونه می توان از تکرار جلوگیری کرد؟
    و من الله التوفیق و هو المستعان

  • سلام علیکم ،
    تکرار مکررات تاثیری بر نتایج ندارد. سخن جنجالی می تواند تفسیر مختلفی را داشته باشد. اگر برای هدایت خلق است ، باید به سئولات پاسخ داده شود. در مورد آخوندکی که اشاره فرمودید چند وقت پیش در بحث دیگری این خواهش از حضور استاد مطرح شد :
    " سلام علیکم .
    فرد مورد نظر را نه تائید می کنم و نه غیر آن ( همه ما نقاط مثبت و منفی را با هم داریم و معصوم نیستیم ) زیرا شاید مجموعاً کمتر از پنج ساعت به جلسات ایشان با بی طرفی گوش کرده ام. اگر چه هدف در کلیت وسیله را توجیح نمی کند ، اما این لغات را باید دقیقاً تعریف قابل سنجش ( میزان ) کرد. در چنین صورتی شاید به بعضی اهداف در چهار چوب شرع با وسیله ای در همان چهارچوب شرع رسید.
    در مورد زیرکی مومن نفرمودید.
    عمیقاً از شما التماس دعا خیر آرزو دارم
    ارادتمند حسین "
    راه حل حضرتعالی چیست؟ اینکه قوه محترم قضائیه وزیر دولت را تغیر بدهد که در اخیار ش هم نیست . تازه مگر با تغیر وزیر و ایجاد ترس مسائل فرهنگی را می توان حل کرد؟ در صورتی که پاسخ مثبت باشد ، شیعه نمی بایست از زیر دستان ترس آفرینان چهارده قرن به ما می رسید.
    منتظرم