عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • کدام عشق فاجعه بار و وبال نیست؟
    ---
    عشق اگر در شناختها یا معارف وحی الهی و در اصول استدلال عقلی پایگاه استوار و مستحکم اثبات پذیری نداشته باشد بجز هوسرانی پوچ بی ارزش و زیان بار چیز دیگری نیست ؛ و چنین عشق شرع ستیز و خرد گریز حرام و فاجعه بار و وبال گردن فرد و جوامع بشری است.
    اگر فردی یا گروهی مدعی است که چنین عشقی فاجعه بار و زیانهای آن وبال گردن فرد و جامعه بشری نیست بفرماید باحجت و دلیل و برهان قاطع انکار ناپذیر ادعای خود را برای بشریت به اثبات برساند.
    دین اصیل خداوند و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر اگر با این گونه آلاینده های بشر آمیخته شوند اصالت الهی خود را از دست می دهند و به مسخره و بازیچه ی دست بشر تبدیل می شوند و نمی توانند با هیچ دلیل عقلی علمی پشیز ارزش معنوی و مادی برای خود به اثبات برسانند.

  • معنای حقیقی عشق به سید الشهدا چیست؟
    ---
    حسین شهید راه دفاع از دین خدا و دفاع از اهداف الهی انسان ساز و حیات بخش قرآن کریم در جهاد علیه تحریف گریهایی بود که یزیدیان پلید از خدا بی خبر علیه دین خدا و قرآن مرتکب می شدند .
    در هر کاری بنام اظهار عشق به سید الشهدا باید آثار دفاع از اهداف دین و قرآن و جهاد علیه تحریف گران دین و قرآن تجلی و تجسم آشکار داشته باشند.
    اگر خدای نکرده آثار این کار در تضاد با اهداف دفاع از دین وقرآن و در تضاد با جهاد علیه تحریف گران باشند چنین کاری بجز ریا و دشمنی علیه دین و قرآن و پایمال کردن اهداف انسان ساز نهضت عظیم عاشورای حسینی چیز دیگری نیست ؛ و قرآن کریم چنین کاری را تلاش به سوی گمراهی در دنیا و انجام دهندگان این کار را بدترین زیان کاران در آخرت می نامد.

  • فرق دین خدا با ساخته های ذهن بشر چیست؟
    ---
    خداوند یکتا حکیم و دانای مطلق همیشه با هدف مندی سازنده و مثبت که نتیجه آن پویایی و پیشرفت و شکوفایی زندگی فرد و جامعه است احکام و اعتقادات وحیانی اصیل بی خدشه ی خود را که آخرین تجلی آن قرآن است توسط پیامبران به بشر ابلاغ کرده است.
    هر حکم و اعتقادی که تجلیاتی از هدف مندی مثبت و سازنده محسوس در زندگی بشر ندارد و فرد وجامعه را به سوی پویایی و پیشرفت و شکوفایی عینی محسوس در زندگی هدایت نمی کند جزو دین خدا نیست بلکه با هر نام و عنوانی که عرضه می شود ساخته و پرداخته ی ذهن پلید شیادان دین فروش برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی این شیادان است.