رائفی پور «آرمان شهر»


برگرفته شده از سخنرانی افق مهدوی گام دوم انقلاب - تهران 4 مرداد 1398


+ 
17

- 
0
ارسال در 1399/7/19 ساعت 11:42 2020-10-10 11:42:13
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برای نجات مردم سره از ناسره اعتقادات را باید به آنان آموزش داد.
    ---
    پایبندی به محتواهای هر اعتقادی بنام دین و مذهب و یا بنام بندگان مقرب خدا اگر محتواهای این اعتقاد با اصول دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی بصورت علمی اثبات پذیر و هماهنگ نباشد من در آوردی و خرافه و گناه کبیره و باطل است.
    برخی محتواهای چنین اعتقادی با دین قرآنی خداوند و مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر هیچ رشته ی خویشاوندی ندارند و بجای اجر و ثواب برای صاحب آن گناه کبیره ی خود خدا پنداری و عذاب ابدی نوشته می شود.
    خداوند 124 هزار پیامبر را به بشر فرستاد که به این آفریده ی عاقل هشدار بدهند از اعتقاد سازی بنام دین و مذهب که منحصر به خداوند است شدیدا پرهیز کنند زیرا دخالت بشر در اعتقاد سازی بنام دین و مذهب خود خدا پنداری و گناه کبیره نابخشودنی است و خداوند حتی پیامبران را نیز از چنین اعتقاد سازی شدیدا منع کرده است.
    دین شناسان از جانب خداوند در وحی اصیل الهی از جمله در قرآن کریم که آخرین تجلی این وحی است موظف گردیده اند بشر را از دخالت در دین خداوند و در اعتقاد سازی بنام این دین هشدار و پرهیز دهند.
    سکوت دین شناسان بر این گناه کبیره آنان را در عذاب شدید این گناه سهیم می سازد.

  • به پایگاه خبر فوری در باره خبر:/ یک نماینده مجلس: ماسک نمی زنم، بیمه ابوالفضل هستم! / چهار شنبه 23/07/1399
    ---
    با چه معرفتی مدعی پرچم داری دین و مذهب هستیم؟؟؟!!!
    ---
    وقتی در زیر پرچم حکومت اسلامی که نخستین و مهم ترین وظیفه ی دینی آن جلوگیر از تحریف دین و مذهب است هرکس دلش بخواهد بی هیچ دلیل قطعی خدشه ناپذیر و بی هیچ قید و شرط و بی دانش از وحی الهی هر من در آوردی و خرافه ی ضد قرآن و عقل را بی هیچ پاسخگویی بنام دین و مذهب ترویج بکند وضع دین داری و مذهب داری از این که هست هم بد تر و فاجعه بار تر و افتضاح آفرین تر می شود.
    اصلا چگونه در سایه حکومت اسلامی به افرادی که از معارف و حی اصیل الهی در زمینه اعتقادات اثری در ذهن خود ندارند اجازه داده می شود به مهم ترین نهاد قانون گزاری راه پیدا کنند و گفته های ضد وحی و ضد عقل را تحویل ملت بدهند و با این طرز تفکر که وحی ستیز و خرد گریز است به قانون گزاری برای ملت بپردازند؟؟؟!!!
    چگونه یک حکومتی که در فتار و گفتار معرفت و جرئت دفاع از اصالت وحیانی دین ومذهبی که خود را به آن منتسب می داند ندارد ؛ به خود اجازه می دهدادعای پرچم داری دین و مذهب را در مقابل جهانیان سر دهد؟؟؟!!!
    حکومت دینی و مذهبی ایدئولوژیک قدرتمند پیش از داشتن ابزارهای مدرن محافظت از کشور در مقابل دشمنان باید نخست به ملت خود و جهان ثابت کند در دفاع از اصول اصیل ایدئولوزیک دینی و مذهبی خود با خرد گرایی و با تکیه به اصول و حیانی این ایدئولوژی ثابت و استوار و انحراف ناپذیر است تا بتواند با صداقت در پیروی از این ایدئولوژی در مقابله با همه ناهنجاریها و مشکلات درونی و برای مهار توطئه های دشمنان بیگانه ملت را متحد و استوار در کنار خود داشته باشد.

  • خود بزرگ بینی بشر چه دلیلی دارد؟
    ---
    « كَانَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً فَبَعَثَ اللَّهُ النَّبِيِّينَ مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ وَأَنْزَلَ مَعَهُمُ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِيَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ فِيمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ وَمَا اخْتَلَفَ فِيهِ إِلَّا الَّذِينَ أُوتُوهُ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَيِّنَاتُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ فَهَدَى اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا لِمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ مِنَ الْحَقِّ بِإِذْنِهِ وَاللَّهُ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ » ﴿ آیه ۲۱۳ سوره بقره﴾.
    بشر که خود به ناچیز بودن دانش خویش و ناچیز بودن توان خود در مقابل عظمت بی مانند جهان هستی آگاه است با چه دانش و توان و دلیل انکار ناپذیر با ظرفیت ناچیز ذهن خویش به خود حق و اجازه می دهد برای چگونگی حقیقت آفریدگار این جهان با عظمت ویژگی و اوصاف تعیین کند و با این ذهن ناچیز بگوید خداوند چون این است و چون آن نیست و باید این گونه با او رفتار کرد و آن گونه رفتار نکرد؟؟؟!!!
    اگر خداوند خود خویشتن خویش را با ظواهر قابل دید و قابل درک آثار با عظمت خویش در جهان هستی معرفی نمی کرد با وجود این همه ظواهر بی حد و مرز و غیر قابل حصر در این جهان ؛ بشر هرگز با دانش ناچیز خود به ضرورت یکتا پرستی پی نمی برد و در پرستش خدایان بی حد و حصر بی سر انجام غرق می شد.

  • این نکات همان اموریست که مسلمین نیاز دارند تا بدانند و در عمل ببینند. این نیاز دانستن است ، لمس کردن است ، فهمیدن است ، کاملا منطبق با مشاهدات.

  • کدام نوع از بشر با اصرار فرو رفتن به اعماق جهنم را بر می گزیند؟؟؟!!!
    ---
    اصرار بشر بر برگزیدن دین داری و مذهب داری با جهل و نادانی و انبوه من در آوردیها و خرافات متضاد با وحی اصیل الهی و عقل، و اصرار بر پشت کردن به وحی روشنگر اصیل الهی که حقایق دین و مذهب را شفاف و ساده و سرشت نشین برای بشر آشکار بیان می کنند ، در حال فوران علم در همه جا ؛ اصرار خرد ستیز بر فرو رفتن به اعماق جهل و نادانی و گمراهی و سرانجام فرو رفتن به اعماق جهنم است.