ماشین امام حسین یا ماشین خدا؟! تفکرات حسن آقامیری یا استاد پورآقایی؟!


پاسخ منطقی به تفکرات اسلام رحمانی و پادکست های #سید_حسن_آقامیری...

چرا خدا شفاعت حضرت نوح(ع) که پیامبر اولوالعزم بود رو نپذیرفت؟!؟

چرا اهل بیت رو در مقابل خدا قرار میدیم که اگر کسی از راه خدا نتونست بره بهشت، بگیم از جاده و ماشین امام حسین استفاده کن و تخته گاز برو برا بهشت!!؟


+ 
26

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • واقعا حرفای آقامیری نه مبنای عقلی داره و نه مبنای شرعی
    چون واقعیات دین رو نمیگه و فقط میخواد فالوور جذب کنه

  • به قول آیت الله ضیاء آبادی، مگر امام حسین علیه السلام آماده جلوی خدا دکان درست کرده؟

  • خود بزرگ بینی بشر چه دلیلی دارد؟
    ---
    « كَانَ النَّاسُ أُمَّةً وَاحِدَةً فَبَعَثَ اللَّهُ النَّبِيِّينَ مُبَشِّرِينَ وَمُنْذِرِينَ وَأَنْزَلَ مَعَهُمُ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ لِيَحْكُمَ بَيْنَ النَّاسِ فِيمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ وَمَا اخْتَلَفَ فِيهِ إِلَّا الَّذِينَ أُوتُوهُ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَتْهُمُ الْبَيِّنَاتُ بَغْيًا بَيْنَهُمْ فَهَدَى اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا لِمَا اخْتَلَفُوا فِيهِ مِنَ الْحَقِّ بِإِذْنِهِ وَاللَّهُ يَهْدِي مَنْ يَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ » ﴿ آیه ۲۱۳ سوره بقره﴾.
    بشر که خود به ناچیز بودن دانش خویش و ناچیز بودن توان خود در مقابل عظمت بی مانند جهان هستی آگاه است با چه دانش و توان و دلیل انکار ناپذیر با ظرفیت ناچیز ذهن خویش به خود حق و اجازه می دهد برای چگونگی حقیقت آفریدگار این جهان با عظمت ویژگی و اوصاف تعیین کند و با این ذهن ناچیز بگوید خداوند چون این است و چون آن نیست و باید این گونه با او رفتار کرد و آن گونه رفتار نکرد؟؟؟!!!
    اگر خداوند خود خویشتن خویش را با ظواهر قابل دید و قابل درک آثار با عظمت خویش در جهان هستی معرفی نمی کرد با وجود این همه ظواهر بی حد و مرز و غیر قابل حصر در این جهان ؛ بشر هرگز با دانش ناچیز خود به ضرورت یکتا پرستی پی نمی برد و در پرستش خدایان بی حد و حصر بی سر انجام غرق می شد.

  • خداوند حفظت کنه آقای پور آقایی . آرامبخش بود سخنان شما و الهی خداوند گوش من و امثال من رو بگیره به زور ببره در صراط مستقیم . خدایا در پناه خودت همه را حفظ بفرما .