دولت هیچ تسهیلاتی را برای شرایط کرونایی برای تولیدکنندگان در نظر نگرفت!


سمیه قره داغی بیان کرد: امکان صادرات شیرآلات به کشورهای دیگر وجود دارد اما به دلیل مشکلات بانکی، امکان جابجایی پول مهیا نیست. دولت هیچ تسهیلاتی را برای شرایط کرونایی برای تولیدکنندگان در نظر نگرفت!



+ 
3

- 
0
ارسال در 1399/7/24 ساعت 11:27 2020-10-15 11:27:46
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • وبا و معضلات را چگونه می توان بر طرف کرد و زدود؟
    ---
    تردیدی نداشته باشیم که وبای جهان گیر « کرونا » یک وبای فرا گیر الهی است که در نتیجه ی فراگیر شدن گناه و فساد دامن گیر بشر شده است.
    اگر صادقانه آرزو داریم که این وبای کشنده و سایر مشکلات و معضلات بر طرف شوند یا کلا ازبین بروند ؛ ترجمه ی آیات قرآنی زیر را بخوانیم و به مفاد این آیات صادقانه پایبند باشیم و خواسته های خداوند در آنها را صادقانه و با جدیت همیشه به اجرا بگذاریم.
    بشر تردید نکند که با بی توجهی و بی تفاوتی و بی پروایی نسبت به خواستهای خداوند در این آیات ؛ عذاب الهی و معضلات و مشکلات بنا به وعده ی خداوند باقی خواهند ماند و ادامه خواهند یافت.
    یقین بدانیم که امید بستن به ابتکار واکسن یا هر داروی دیگر وبا زدا و یا هر راه حلهای بشری دیگر هرگز با بریدن امید از خدا و نادیده گرفتن خواستهای قرآنی او به سر انجام خوب نخواهد رسید زیرا دانش ناچیز بشر در مقابل عظمت علم فراگیر خداوند حکیم جهان هستی عددی نیست که بتوان به تاثیر این دانش ناچیز بر خلاف خواست خداوند امید وار بود.
    - «... لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَلَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِي لَشَدِيدٌ» ﴿آیه ۷ سوره ابراهیم ﴾.
    - و همچنان : « وَلَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرَى آمَنُوا وَاتَّقَوْا لَفَتَحْنَا عَلَيْهِمْ بَرَكَاتٍ مِنَ السَّمَاءِ وَالْأَرْضِ وَلَكِنْ كَذَّبُوا فَأَخَذْنَاهُمْ بِمَا كَانُوا يَكْسِبُونَ » ﴿ آیه ۹۶ سوره أعراف ﴾.
    - و همچنان : « وَمِنَ النَّاسِ مَنْ يَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَنْدَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ » ﴿۱۶۵ سوره بقره ﴾.
    - و همچنان: « وَلَا تَدْعُ مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لَا يَنْفَعُكَ وَلَا يَضُرُّكَ فَإِنْ فَعَلْتَ فَإِنَّكَ إِذًا مِنَ الظَّالِمِينَ » ﴿ آیه ۱۰۶ سوره یونس ﴾.
    - و همچنان : « وَأَنِيبُوا إِلَى رَبِّكُمْ وَأَسْلِمُوا لَهُ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَكُمُ الْعَذَابُ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ » ﴿ آیه ۵۴ سوره زمر ﴾.
    - و همچنان: « أُولَئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ فَلَا يُخَفَّفُ عَنْهُمُ الْعَذَابُ وَلَا هُمْ يُنْصَرُونَ » ﴿ آبه ۸۶ سوره بقره﴾.
    - وهمچنان: « إِنَّا قَدْ أُوحِيَ إِلَيْنَا أَنَّ الْعَذَابَ عَلَى مَنْ كَذَّبَ وَتَوَلَّى » ﴿ آیه ۴۸ سوره طه ﴾.
    - و همچنان: « قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ » ﴿ آیه ۵۱ سوره توبه ﴾.
    - و همچنان: « وَمَا أَصَابَكُمْ مِنْ مُصِيبَةٍ فَبِمَا كَسَبَتْ أَيْدِيكُمْ وَيَعْفُو عَنْ كَثِيرٍ . وَمَا أَنْتُمْ بِمُعْجِزِينَ فِي الْأَرْضِ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ وَلِيٍّ وَلَا نَصِيرٍ » ﴿ آیات ۳۰ و ۳۱ سوره شوری ﴾.

  • چرا تلاش و تقلای بشر برای وبا زدایی هنوز به جایی نرسیده؟
    ---
    بی توبه به درگاه خداوند و بی تعهد به یکتا ذات اقدس او به فساد زدایی پیوسته از فرد و جامعه و حکومت بشر برای رهایی از بلاها و وباها بیهوده تلاش و تقلا می کند و بی این توبه و بی این تعهد تلاش و تقلای او به جایی نمی رسند.
    باید بشر برای رسیدن به زندگی بهینه در این دنیا به سرچشمه پاک و زلال و بی آلایش وحی الهی که اصول زندگی بهینه ی خدا پسندانه را بگونه ای سرشت نشین در کتابهای آسمانی تحریف نشده برای بشر مشخص می کند باز گردد و این سرچشمه را با هیچ چیز دیگر جایگزین نکند.
    باید دانست تحریفهای اندیشه ها ی ناچیز ذهن قاصر بشر سرچشمه زلال وحی الهی را گل آلود و غیر قابل بهره وری می سازد.

  • چرا بشر برای رفع بلاها با همت به خداوند روی نمی آورد؟؟؟!!!
    ---
    بخاطر آمیخته شدن دین خرد گرای خداوند با دینی که دین فروشان آزمند قدرت طلب دنیا پرست آمیخته با انبوه من در آوردیها و خرافات به خورد میلیاردها از مردم این کره ی خاکی می دهند هنوز فرد یا جامعه ای را نمی یابی که با قاطعیت معتقد باشند برای رهایی از مشکلات و بلایا و وباهای دامن گیر بشر بعلاوه ی همت برای بلا زدایی باید به یکتا خداوند آفریدگار دانا و توانای مطلق جهان هستی روی آورد و با توبه و پشیمانی و تعهد به زدایش فسادهای دست ساز بشر و شروع به جبران خسارتهای فاجعه بار و برای بازگشت به بهزیستن تنها از او باید استمداد بطلبد و یقین داشته باشد که با این توبه و پشیمانی و تعهد و همت بی وقفه ی بشر راه را به سوی زدایش تمام نا رساییها و ناهنجاریها با مدد او خواهد یافت.

  • دین شناسان نباید حقایق عذابهای الهی را بر بشر کتمان کنند
    ---
    دستورات وحیانی خداوند جهان هستی را نادیده گرفتن و بی ابراز پشیمانی و توبه به گناه و فساد ادامه دادن از بدو تاریخ بشریت تا کنون سبب فراگیر شدن عذابها و وباهای زمینی و آسمانی در میان بشر بوده و با اراده ی حکیمانه ی خداوند رخ می داده اند.
    بدون ایجاد تغییرات مثبت در رفتار بشر این عذابها و وباها ادامه خواهند یافت و باهمین اراده الهی بمقتضای علم و حکمت بی کران خداوند جان افراد بیشتری را از بشر گزینش خواهند کرد و خواهند گرفت.
    دین شناسان آگاه به وحی الهی که با هر دلیل و توجیهی این حقایق وحیانی را بر بشر کتمان می کنند با نفرین خداوند در قیامت به بد ترین عذابهای الهی گرفتار خواهند شد.
    «إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيم » ﴿آیه ۱۷۴ سوره بقره﴾.