رائفی پور | اثبات شهادت پیامبر اکرم (ص) قسمت سوم


بررسی موضوع شهادت پیامبر (ص) در منابع اهل سنت و شیعه


+ 
18

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اكي 99/8/2 ساعت 16:57

    داستان چوپان دروغگو رو همه شنيديم . اما داستان چوپان راستگو رو نشنيديم . يه چوپان بوده كه 4 بار راست ميگفته . اما دفعه ي پنجم يه دروغ ميگفته و همه باور ميكردن . اصلا شگرد چوپان راستگو اينجوريه كه 9 تا حرف راست ميزنه كه اگر دروغ بگه همه باور كنن . اين چوپان راستگو خيلي از حرف هاش حقيقته . اما مواظب اون دروغ هاي عجيبي كه لا به لاي حرف هاش ميزنه باشيد . چون اين دروغ ها رو عمدا ميگه . با حرف هاي راستش ذهن شما رو آماده ميكنه كه براي شنيدن دروغ بزرگش آماده بشيد .

  • احسنت به اقای رائفی پور.
    چقدر قشنگ تحقیق میکنند. تمام صحبتهایشان بر اساس سندیات تاریخی است. لطفا اگر حال تحقیق کردن ندارید صحبتی را نیز نقدر نکنید. ان هم به صرف اینکه مخالف میلتون است. یا بعضیها هم که میترسن

  • چرا مراجع دین نسبت به رواج من در آوردیها و خرافات دین زدا بی تفاوت اند؟؟؟!!!
    ---
    « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾.
    اکثریت مراجع دین و مذهب که برآی آنان صفت عظام انتخاب شده است هم از وجوهات شرعی مردم و هم از بودجه ی دولت پشتیبانی مالی می شوند و لی هیچ دلیل عینی نمی توانند ارائه کنند که به مهمترین وظیفه پیامبر گونه خویش که مبارزه ی علمی و علنی پیوسته آشکار سازمان یافته و ضابطه مند علیه من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل است و پیوسته بصورت روز مره و در همه جا توسط انواع دین فروشان به دین و مذهب افزوده می شوند اقدامهایی پیوسته ی فعال و کار آمد داشته اند.
    جای خدا پسندانه ی مراجع دین و مذهب و نمایندگان دین شناس معتمد آنان برای جلوگیر از انحراف و کج رویهای دین داران که روز مره با خرافات و من در آوردیهای و جعلیات ضد قرآن و عقل توسط انواع دین فروشان گمراه می شوند بایدهمیشه میان مردم باشد.
    مراجع و نمایندگان دین شناس و قرآن شناس معتمد آنان باید پیوسته مردم را از گرفتار شدن به انواع من در آوردیها و خرافات دین زدای روز افزون ضد قرآن و عقل هشدار دهند.
    مردم بایدتوسط مراجع و نمایندگان آنان پیوسته آگاه شوند که پیروی از من در آودیها و خرافات منسوب به دین و مذهب چه پیامدهای شوم دین زدایی بحکم قرآن برای آنان دارد و چگونه خداوند با این پیروی یک عمر دین داری آنان را نادیده خواهد گرفت و به پوچی و بیهودگی محکوم خواهد کرد.
    رواج و اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل در همه جا بیداد می کند.
    نقل و ترویج احادیث و روایات نسنجیده ی جعلی بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت در همه ی رسانه های گروهی توسط دین شناس نماهای بیگانه با معارف قرآن و بیگانه بااصول استدلال عقلی و نا آگاه به اصول علوم عقلی روایت و درایت و بیگانه با اصول نفل از خدا و معصوم با نهایت بی بند و باری در همه جا بی هیچ گونه بازدارندگی آشکار است.
    متاسفانه مراجع دین و مذهب هیج حرکت بازدارنده ی پیوسته ای برای جلوگیری و مبارزه ی فعال و کار آمد با این وضع فاجعه بار دین زدا که دین و مذهب را به بازیچه تبدیل کرده است از خود نشان نمی دهند.
    چرا این مراجع ، محض رضای خدا ، برای انجام وظیفه ی قرآنی مبارزه ی خدا پسندانه ی آشکار و فعال علیه تحریفها و تحریف گران که خداوند برای آنان در قرآن تعیین کرده است پای به میدان کارزار نمی گذارند.

  • دین فروشان با جعلیات خرد گریز قرآن را منفور کرده اند
    ---
    بد بختی اینجا است که دین فروشان پلید تشیع لندنی که من در آوردی پروری و خرافه گستری و تحریف قرآن تنها حرفه ای است که انگلیس به آنان اجازه پیروی از آن را داده است قرآن ساده و رسا و سرشت نشین و خرد گرای خدا را آن قدر میان ملت بدنام کرده و بغرنج نشان داده اند که هرگاه نام این کتاب رحمت آسمانی می آید از اکثریت ملت ما که با احکام و اعتقادات ساده و آسان و پیشرفته و خرد گرای فرآن را نمی شناسند صدای اعتراض شدید بر می خیزد که آی وای میخواهند ما را به قرون وسطی بر گردانند.
    دین فروشان دنیا پرست قرنها است با کمک پولهای طاغوتان و دشمنان بیگانه ی دین خدا ؛ قرآن را که کتاب اسمانی رحمت برای بشریت است با انبوهی از احادیث جعلی صهیونیستها که بنام اهل بیت مظلوم پیامبر برای قبضه کردن اذهان مردم در چنگالهای کاسبی حرام دین فروشی خود و برای به دنبال خود انداختن اکثریت نا آگاه عوام الناس به خورد آنان می دهند ، آن قدر با من در آوردیها و خرافات قرآن را وارونه تفسیر کرده و تفسیر می کنند که هر خرد گرایی این تفسیرها را بخواند تنفر از دین و از قرآن وجود او را فرا می گیرد.

  • تزریق یک سویه اعتقادات بنام دین ؛ ارزشها را لوث می کند
    ---
    هر اعتقادی را بنام دین و مذهب و بندگان مقرب بی پرس و جو ونقد اگر یک سویه به اذهان مردم تزریق کنیم شبهه ی جعل و دروغ بستن به دین و مذهب و به بندگان مقرب را رواج می بخشد و ارزشهای دین اصیل را نیز با خود لوث و بدنام می کند و زمینه ی شیادی و فریب مردم را به روی دین فروشان در جامعه فراخ باز می گذارد.

  • چرا اکثریت دین شناسان از بحثهای علمی گریزان اند؟؟؟!!!
    ---
    آی کاش دانشمندان روان کاوی برای پویا ساختن گرایش جوامع خود به علم بویژه در زمینه ی ارزیابی نتایج گرایش نسلها یه دین و مذهب از خود با شهامتی عالمانه حرکتی را با هدف پویا و مثبت و سازنده ساختن آموزش و تبلیغ دین و مذهب انجام می دادند.
    روان کاوان با این کاوش باید میزان علم گرایی دین شناسان را در آموزش و تبلیغ دین و میزان بهره وری مثبت و سازنده ی جوامع بشری از آموزش و تبلیغات دینی و مذهبی را با تجربیات میدانی خود و با بی طرفی مثبت بسنجند.
    باید روان کاوان مؤمن به دین و مذهب برای جذب مردم به ارشهای دینی و مذهبی تلاش علمی و تجربیات خود را در زمینه ی این سنجش به اثبات برسانند
    این سنجش باید سرنوشت هزاران ترلیون پول را که جوامع بشری برای آموزش دینی و مذهبی فرزندان خود در طول زمان هزینه کرده اند برای آیندگان مشخص سازد.
    بی توجهی مطلق دین شناسان به انتقادهای علمی که از روش آموزشی و تبلیغی آنان و از نا استواری و ناپایداری محتوای موضوعاتی که در این آموزش به کار می برند ثابت می کند این قشر حتی از توان دفاع علمی از روش و موضوعات آموزشی خود محروم است .
    این قشر در این زمینه حتی جرئت به میدان آمدن و رویا رویی علمی و علنی با این انتقادها را ندارد و خام خود را دین شناس معرفی می کند.
    انجام این گونه ارزیابیها و سنجشها برای علمی ساختن آموزش دین و مذهب و تفکیک دین شناسان راستین از مدعیان دین شناسی ضروری و واجب و خدا پسندانه است.
    اگر دین خداوند علم ستیز بود و نمی توانست استواری حجتهای ثابت احکام و اعتقادات خود را به اثبات برساند هرگز خداوند بشر را در وحی خود به پیامبران در زمینه های دین داری و مذهب داری به تفکر و تامل و تدبر و خرد گرایی فرا نمی خواند.

  • گذاره های تاریخی که مذاهب اسلامی را به جان هم می اندازند
    ---
    اگر گذاره های معتبر قابل اثبات انکار ناپذیر تاریخی از وقایعی که ادعا می شود برای پیامبر و اهل بیت آن حضرت رخ داده اند در اختیار نباشند و نقل و ترویج چنین رخ دادهایی سبب ایجاد تفرقه و فتنه و نفرت میان مذاهب امت اسلامی شوند و نتوان از نقل و ترویج این رخ دادها فایده ی مفید برتری برای پیشرفت و پویایی و شکوفایی این امت بگونه ای محرز و مؤکد به دست آورد تجویز چنین نقل و ترویجی باید شرعا و قانونا و بر پایه ی عرف عقلایی بویژه در سایه ی حکومت منتسب به دین اسلام حرام و ممنوع باشد.
    باید مروجان چنین رخدادهایی را با حکم قانون و شرع همیشه به مجازات عادلانه ی لازم رساند.
    هرگز و بویژه در قلم رو حکومتهای منتسب به دین اسلام خدا پسندانه و خردمندانه نیست گذاشت چنین نقل و ترویجهایی سبب ایجاد تفرقه میان امت اسلامی بشوند و جهان اسلام را تضعیف و دچار زیانهای جبران ناپذیر کنند و دشمنان را بر این جهان وسرنوشت کشورهای آن چیره سازند.

  • دوستان عزیزم یک سوالی در ذهنم هست.
    برای پیامبر اکرم (ص) که تولد، زندگی، وفات و تمامی اعمالشون در راه خدا بوده
    پرداختن به این موضوع چه دستاوردی داره؟؟؟

  • پیدا کردن بصیرت و حقیقت ایا فرق نمیکنه که پیامبر شهید شده یا وفات کرده