چرا بعد از امام حسین انتقام گرفتید؟


حجت الاسلام و المسلمین عاملی - برنامه تلویزیونی سمت خدا


+ 
10

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • قدر زر زرگر شناسد ؛ قدر دین را چه کسی؟؟؟!!!
    ---
    در مقابل این همه انتقاد که از شیوه ی انحرافی دین داری و مذهب داری مردم گرفته می شود ؛ سکوت مطلق رده های گوناگون مراجع دین شناسی در مقابل این انتقادها ؛ این برداشت را تداعی می کند که اصلا دین و مذهب نزد هیچ کس بویژه دین شناسان آن قدر ارزش و اهمیتی ندارد که به خود زحمت پاسخ گویی حتی به انتقادها ی علمی منطقی متکی به قرآن و عقل در باره ی این شیوه ها را بدهند!!!
    ظاهرا بانگ بلند آوازه ی این آیه قرآنی : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾ به گوش هیچ دین شناسی در کشور اسلامی ما در طول این بیش از 1400 سال هنوز نرسیده و از آن هیچ خبری ندارند!!!

  • نادیده گرفتن قرآن و عقل دین داری را تباه می کند
    ---
    « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا.أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا. ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف ﴾.
    اصرار و لجاجت خرد ستیز بر پخش و ترویج من در آوردیها و خرافات تخیلی ذهن بشر و اصرار بر پیروی از این تخیلات ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب ؛ اعلام جنگ آشکار علیه خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و اصرار بر دشمنی با حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی وپایمال کردن حدود الهی دین داری و مذهب داری است.
    این اصرار و لجاجت بحکم قرآن یک عمر دین داری بشر را تباه و نابود می کند و اصرار ورزان بر پیروی از من در آوردیها و خرافات را در قیامت در جمع زیان کار ترینان قرار می دهد و به عذاب ابدی و پایان ناپذیر الهی دچار می سازد.
    نسبت دادن احادیث و روایاتی به پیامبر و اهل بیت آن حضرت که با حد و مرزهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی در تضاد و تعارض اند و یا با این حد و مرزها منسجم و هماهنگ نیستند نسبت دروغ به پیامبر و اهل بیت و گناه کبیره ی نا بخشودنی است .
    نسبت دادن دروغ به پیامبر بنام دین و مذهب بشر را از مسیر و اهداف دینی قرآنی پیامبر و اهل بیت آن حضرت بیرون می آورد و در جمع دشمنان خدا و پیامبر و دشمنان اهل بیت قرار می دهد و اصرار ورزان بر این رویه ی دین زدا را به جهنم می فرستد.

  • از روحانیونی که پیوسته عمامه خود را بزرگ می کنند باید بیم داشت مگر این که دلیل قرآنی و عقلی علمی قابل اثباتی برای بزرگ کردن عمامه ی خود برای مردم آشکار بیان کنند.

  • چرا مراجع دین نسبت به رواج من در آوردیها و خرافات دین زدا بی تفاوت اند؟؟؟!!!
    ---
    « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾.
    اکثریت مراجع دین و مذهب که برآی آنان صفت عظام انتخاب شده است هم از وجوهات شرعی مردم و هم از بودجه ی دولت پشتیبانی مالی می شوند و لی هیچ دلیل عینی نمی توانند ارائه کنند که به مهمترین وظیفه پیامبر گونه خویش که مبارزه ی علمی و علنی پیوسته آشکار سازمان یافته و ضابطه مند علیه من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل است و پیوسته بصورت روز مره و در همه جا توسط انواع دین فروشان به دین و مذهب افزوده می شوند اقدامهایی پیوسته ی فعال و کار آمد داشته اند.
    جای خدا پسندانه ی مراجع دین و مذهب و نمایندگان دین شناس معتمد آنان برای جلوگیر از انحراف و کج رویهای دین داران که روز مره با خرافات و من در آوردیهای و جعلیات ضد قرآن و عقل توسط انواع دین فروشان گمراه می شوند بایدهمیشه میان مردم باشد.
    مراجع و نمایندگان دین شناس و قرآن شناس معتمد آنان باید پیوسته مردم را از گرفتار شدن به انواع من در آوردیها و خرافات دین زدای روز افزون ضد قرآن و عقل هشدار دهند.
    مردم بایدتوسط مراجع و نمایندگان آنان پیوسته آگاه شوند که پیروی از من در آودیها و خرافات منسوب به دین و مذهب چه پیامدهای شوم دین زدایی بحکم قرآن برای آنان دارد و چگونه خداوند با این پیروی یک عمر دین داری آنان را نادیده خواهد گرفت و به پوچی و بیهودگی محکوم خواهد کرد.
    رواج و اصرار بر ترویج من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل در همه جا بیداد می کند.
    نقل و ترویج احادیث و روایات نسنجیده ی جعلی بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت در همه ی رسانه های گروهی توسط دین شناس نماهای بیگانه با معارف قرآن و بیگانه بااصول استدلال عقلی و نا آگاه به اصول علوم عقلی روایت و درایت و بیگانه با اصول نفل از خدا و معصوم با نهایت بی بند و باری در همه جا بی هیچ گونه بازدارندگی آشکار است.
    متاسفانه مراجع دین و مذهب هیج حرکت بازدارنده ی پیوسته ای برای جلوگیری و مبارزه ی فعال و کار آمد با این وضع فاجعه بار دین زدا که دین و مذهب را به بازیچه تبدیل کرده است از خود نشان نمی دهند.
    چرا این مراجع ، محض رضای خدا ، برای انجام وظیفه ی قرآنی مبارزه ی خدا پسندانه ی آشکار و فعال علیه تحریفها و تحریف گران که خداوند برای آنان در قرآن تعیین کرده است پای به میدان کارزار نمی گذارند.

  • دین فروشان با جعلیات خرد گریز قرآن را منفور کرده اند
    ---
    بد بختی اینجا است که دین فروشان پلید تشیع لندنی که من در آوردی پروری و خرافه گستری و تحریف قرآن تنها حرفه ای است که انگلیس به آنان اجازه پیروی از آن را داده است قرآن ساده و رسا و سرشت نشین و خرد گرای خدا را آن قدر میان ملت بدنام کرده و بغرنج نشان داده اند که هرگاه نام این کتاب رحمت آسمانی می آید از اکثریت ملت ما که با احکام و اعتقادات ساده و آسان و پیشرفته و خرد گرای فرآن را نمی شناسند صدای اعتراض شدید بر می خیزد که آی وای میخواهند ما را به قرون وسطی بر گردانند.
    دین فروشان دنیا پرست قرنها است با کمک پولهای طاغوتان و دشمنان بیگانه ی دین خدا ؛ قرآن را که کتاب اسمانی رحمت برای بشریت است با انبوهی از احادیث جعلی صهیونیستها که بنام اهل بیت مظلوم پیامبر برای قبضه کردن اذهان مردم در چنگالهای کاسبی حرام دین فروشی خود و برای به دنبال خود انداختن اکثریت نا آگاه عوام الناس به خورد آنان می دهند ، آن قدر با من در آوردیها و خرافات قرآن را وارونه تفسیر کرده و تفسیر می کنند که هر خرد گرایی این تفسیرها را بخواند تنفر از دین و از قرآن وجود او را فرا می گیرد.

  • تزریق یک سویه اعتقادات بنام دین ؛ ارزشها را لوث می کند
    ---
    هر اعتقادی را بنام دین و مذهب و بندگان مقرب بی پرس و جو ونقد اگر یک سویه به اذهان مردم تزریق کنیم شبهه ی جعل و دروغ بستن به دین و مذهب و به بندگان مقرب را رواج می بخشد و ارزشهای دین اصیل را نیز با خود لوث و بدنام می کند و زمینه ی شیادی و فریب مردم را به روی دین فروشان در جامعه فراخ باز می گذارد.