شایعه سازی جدید با کلیپ کتک زدن یک زن جوان به دلیل اعتراض به مدیر نفتی در آبادان که به اون تجاوز کرده بود


متن شایعه: به این دختر توسط یک مدیر در آبادان تجاوز شده و باردار شده، وقتی رفته منزل آن شخص و اعتراص کرده و صدایش را بلند کرده خانواده آن فرد با کمک کارمندان حراست پالایشگاه آبادان این بلا را بر سر دخترآورده اند.

پاسخ: اگر با دقت فیلم را نگاه کنید گفته میشود که دو روز قبل آن دختر با چاقو بچه های این خانم را تهدید به مرگ کرده و حتی در بخشی از کلیپ اشاره شده که آن طرف دزدی کرده است و ربطی به تجاوز و موارد دیگه ندارد. حتی کتک زدن زن هم توسط زن دیگر صورت گرفته نه مامور حراست پالایشگاه

واقعا متاسفم برای افرادی که اینگونه کلیپ ها را بدون دقت در دیدن و شنیدن قبول میکنند و پخش میکنند....
-----------------------------------------------------------
صفر تا صد قضیه #درگیری_شخصی دو خانواده در آبادان

دختر مهاجم به منزل كارمند پالايشگاه آبادان‎:

موقع حادثه از شدت عصبانيت حالت طبيعي نداشتم، من از قبل زير نظر پزشك مغز و اعصاب هستم.

وارد خانه كه شدم اعضاي خانواده جيغ مي زدند و فرار مي كردند؛ به حراست خبر دادند و داد مي زدند دزد دزد.

در دستم کاتر بود و برای دفاع از خودم آن را همراه داشتم!

پدر دختر مهاجم: خصومت اينها شخصي و بين خودشان بود، دخترم با قرص هاي اعصاب خودش را نگه داشته و پرونده پزشكي دارد.

همسر كارمند پالايشگاه آبادان كه مورد هجوم دختر مسلح قرار گرفت:

به محض اينكه زنگ در خانه را زد با چاقو زير گلوي بچه ها گذاشت و دست پسرم را زخمي كرد!

با شوكر در خانه مي چرخيد و طلب پول و دلار و طلا مي كرد!

اسيد و تينر و چاقو همراهش بود و مي گفت انتخاب كنيد چطور شما را بزنم!

من مادرم و نمي توانستم شاهد به خطر افتادن جان بچه هايم باشم.

یکی از كاركنان حراست فيزيكي پالايشگاه آبادان:

به ما گزارش ورود سارق مسلح را دادند و وقتي رسيديم با صحنه درگيري زنان صاحب خانه با دختر جوان مواجه شديم كه مجروح هم شده بود.

دختر مهاجم شوكر و چند چاقو و تيز بر همراه داشت و يكی از اعضای صاحبان خانه را مجروح كرده بود.

براي اينكه زنی همراه ما نبود كه دختر مهاجم را بازرسي بدني كند همكار ما مجبور بود كه به هر شكلي او را مهار كند و اگر نرسيده بوديم معلوم نبود نتيجه ضرب و شتم دو طرف چه مي شود.

کار زشت همکارم را تایید نمی کنم و او الان بازداشت است.

پی‌نوشت‌: آغاز رسانه ای شدن این ماجرای کاملا شخصی، توسط اکانت توییتری «داریوش معمار» صورت گرفته که صاحب این اکانت یک ضد انقلاب است که به خارج از کشور فرار کرده و در موضوعات مربوط به آبادان از جمله اغتشاشات سال های گذشته نقش فعالی را ایفا کرده است.

او می‌خواسته از این قضیه که یک درگیری کاملا شخصی بوده که هر روز ممکن است بین خانواده ها در هر جای دنیا رخ بدهد، با دروغ پردازی و مظلوم نمایی سوژه ای ضد زن علیه نظام، شکل بدهد که البته با اقدام به موقع دادستانی و اطلاع رسانی به موقع رسانه ها، در هدف خود ناکام ماند./بیداری ملت



+ 
90

- 
115

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چطور میشه ، وقتی یه پلیس تو امریکا پا رو خرخره یه مرد سیاه پوست قوی هیکل میزاره، تا دو ماه رسانه ایران روزی 18 ساعت پخش میکنه و تو بوق میکنه و از عدم حقوق بشر تو امریکا حرف میزنه، اونوقت اینجا اون مامور پا رو سینه یه دختر ضعیف و بی دفاع میزاره و دستمالیش میکنه، کک هیچ مسئولی نمیگزه و هیچ کس از حقوق بشر حرف نمیزنه...چطوریاست..ما ملتو احمق فرض کردید...احمق نیستیم...خسته شدیم از بس فریاد زدیم...کم آوردیم..

  • طرح مسئله و مسئله سازی برای بانوان
    جهت برپا کردن فتنه جدید!

    هشدار!
    از سقوط دادن به صعود دادن زن!

    این زمان بصیرت، بیش از هر زمان مستلزم است‌.

    از رقم زدن ناهنجارها توسط زن یا علیه زن یا هردو..‌
    می انجامد به قدیسه سازی از حجاب داران نفوذی ..
    تا برسد به آلوده سازی نام بلند و مبارک بانوان دین و مذهب چون فاطمه زهرا س و زینب کبری س ...
    با کوچک شمردنشان در قدر و قواره بی اندام زنان نفوذی در چادر جهت حقنه شان به سیستم و شاید ساختار نظامِ ِ ِ ِ‌... انشااللّه مستقلمان!!!!!!

    هشدار!
    از دامن زن مرد معراجی میشود اما
    اگر قرار بود زن ولایت اللّه بر زمین بدارد مریم س بدایت و کفایت داشت بر عیسی ع!
    یا حضرت فاطمه س کفایت و بدایت داشت بر مولایمان علی ع در ولایت اللّهی بر امت پدر ص!

    هشدار که فتنه حول ساحت حضرت زینب س خواهد بود... با این مضمون که ایشان در زمان بیماری حضرت سجاد ع ولایت امت را عهده دار بوده!
    اما هرگز چنین دعوی از ایشان در تاریخ نبوده است... و اینکه بانوی اول کربلا دخت فاطمه س و علی ع چنان رشادت ها و صبوری ها و شجاعت ها را از ساحت معنوی اش در قبال دشمنان خدا بنموده و اسوه ی فهم و ادراک علوی در قامت زنانه بوده است،
    نکته مورد سود جستن و دستمایه ی دشمن غربی جهت تعریف انگاره های تمجیدی به هدف تقلب نوظهور دیگر در مذهب شیعه است!

    به هوش باشید!
    هشدار که این فتنه به زودی برخی حضرات دست نشانده را در کمال ناباوری تان رسوا می کند...

    حضرات قم نشین صاحب تفاسیر و مقامات!

    لباس ائمه ع بیش از ۲۰۰ سال است مستمسک اروپائیان جهت رخنه دادن خائنین به ما بوده است...
    حال که در آن باب سره از ناسره هویدا میشود، چادر زنانه ملعبه خوبی است!

    مردان و زنان سرزمینم!
    هوش بدارید که اگر این زمان مدافع حقانیت دین و مغز مذهب فارغ از حجبش نتوانید شوید ذلتی در راه است که هیهات از آن!!!!

    اینجای تاریخ هرکس به بهانه امر به معروفی از دین که به دست دشمن به عرف رسیده و یا نهی منکری در دین که دشمن در آن کاسه داغتر از آشش شده همان کند که خواست دشمنان حق است در گاه مرگش حواله میشود به حقانیت عاشورا و حقیقت کربلا!
    واگذار شوید به نفرین از جگر سوخته همان بانوی مکرمه س زینب کبری...

    هشدار!
    والسلام...

  • وااااای بر ما... ،حداقل یجور دروغ بگید که به شعور مردم توهین نشه،آخه یک دختر چجوری میتونه هم اسید،هم تینر،هم شوکر،هم کاتر و چندتا چاقوی تیز رو باهم تو دستش بگیره و تهدید کنه

  • سلام.همه نظرات را خوندم. انگار همه دنبال بهانه ای هستند که همه چیز را ببرن زیر سئوال! تقریبا همه قضاوت به دون دلیل کردن. یه کمی اگه فکر کنیم وبه عقب برگردیم تقریبا 100 درصد اخباری که توسط شبکه های معاند مثل: بی بی سی، VOA, ایران اینترنشنال، من و تو و .. در مورد ایران گفته مشه دروغه، اگر به گذشته برگردیم میبینیم بالاخره بعد از مدتی دیر یا زود دروغ هاشون برای همه روشن میشه، اونا دنبال این هستن که از آب گل آلود ماهی بگیرن. من نمی دونم چرا همه این طرف قضیه رو 100 درصد صحیح میدونن ولی اون طرف قضیه رو 100 در صد دروغ میدونن. شما خودتون رو جای اون خانواده بزارین اگه یک در صد درست باشه برای دفاع از خودتون چکار میکردین. البته این به معنای دفاع از عملکرد نگهبان اونجا نیست و ایشان باید حتما جوابگوی خطا های خودشون باشند.
    این داستان منو یاد حرفهای آقا میری میندازه که میگفت : شما هر کاری که در این دنیا کرده باشی، خدا میبخشه! حتی اگه کافر و مشرک باشی، روز قیامت توبه میکنی و میری به بهشت. مثلا یزید هم روز قیامت توبه میکنه و با امام حسین (ع) با هم میرن بهشت!!!
    می خواستم به امثال ایشان بگم مثلا اگه یه نفر همسر یا فرزند شما روکشت پس مشکلی ندا ره روز قیامت توبه میکنه ومیره بهشت، وشما حق ندارین معترضش بشین.
    بیاییم هیچ وقت زود قضاوت نکنیم.

  • شما كارت روشنگري يا لاپوشاني. حال آدم از شماهايي كه فقط اسم انسان رو يه يدك ميكشيد بهم ميخوره. احتمالا حس همزادپنداري با مامور دارين. رفتار مامور كه به طور واضح تو فيلم بي حرمتي و تجاوز. در مورد رابطه نامشروع هم طبيعتا شما همان قدر خبر داري كه بقيه ي بيننده ها. دختري كه پدر و مادرش رو ازدست داده و هيچ حامي نداره، يه مرد كثيف هم باردارش كرده عجيب نيست كه به خونه مرد بره و از سر خشم كاري بكنه . گندكاري هاي مسئولين ايراني گوش فلك رو كر كرده، شما هم به جاي نگراني از فضاسازي، نگران فقري باشيد كه اخلاق رو در جامعه به تباهي كشونده.

  • دخترم سلام این قدر زود قضاوت نکن، به زودی معلوم میشه چقدر از اطلاعاتی که در مورد ایشان دادی درسته یا اشتباهه، چون از لحن حرفهات معلومه عصبانی هستی و خیلی زود شنیده ها رو باور میکنی.معلوم خواهد شد که ایشون خانمه یا دختر، حامله هست یا نیست، خرجش یک معاینه توسط متخصص زنان و یک تست حاملگیه، و حتی اگه حامله باشه بازم با چند تا آزمایش معلوم میشه از این فردی که ادعا شده حامله شده یا نه.

  • شما چقدر دیگه قصی القلب هستی و بیشعور که بلایی که سر این خانم اوردن نمیبینی داری در مورد حامله بودن یا نبودنش حرف میزنی بیشعور شعورت کجا رفته

  • خجالت بکشین. اخه این همه دروغ واسه حمایت از کی. خسته شدیم دیگه تو این مملکت از بس از امثال شمادروغ شنیدیم.

  • هرکاری که کرده حق نداشتن اینجور شکنجش کنن،حیوون هم اینکار نمی کنند ،شما کارانها درست جلوه دادی واقعه منظره وحشتناک ،چندزن وحشی و‌مامور وحشیتر

  • شایعه، راست، دروغ این عمل اسمش تجاوز به انسانیته چه تو ایران پا رو سینه یه‌زن بزاری و چه در آمریکا درپا رو گردن جورج فلوید بزاری .حالا اگه مملکت قانون داشت این خانم مجبور نمیشد خودش دم خونه طرف بره .قضیه سلمان خداداد نمایند مجلس که شکایت خانم نوید پور ازش به هیچ جا نرسید و طفلی آخرش خودکشی کرد هنوز از ذهنها پاک نشده .البته نگران نباشید این پرونده ها همچنان باز خواهند ماند و یک روز مجرمان دادگاهی خواهند شد.

  • اخه حیوان شرم نمیکی از دیدن اینکه مامور حراست با کفش میره روی سینه ی یه دختر غرق خون

    علی (ع) میگه خلخال از پای دختر یهودی کندن مرد از این درد بمیرد بر او رواست بعد تو واسه ماله کشی چشمت رو بستی و داری توجیح میکنی فردای قیامت
    تف میکنن تو صورت برای جهلت برای تعصبت که یا چشپات دیدی و به حماقت زدی

  • اون دختر یعودی یک دختر پاکدامن وبا حجاب بود فهمیدی نه این ساپورتی های کثیف

  • صدا و سیما هم از این سواد رسانه ای استفاده میکنه یا کل خلق الله رو احمق رسانه ای فرض میکنه؟

  • رسانه های ماستمالی کن
    مگر ندیدین که مامور داره دختره رو دست مالی میکنه،واقعا برای دروغهاتون تاسف بخورید

  • کاملا” کار وحشیانه صورت گرفته و تمام کسانی که این خانم را مجروح کردن باید به شدت مجازات بشوند.

  • در هیچ دین و مذهبی چنین رفتاری با متهم( فرضی ) پذیرفتنی نیست

  • فرض که یک جانی را گرفته باشند ، این نوع رفتار در هیچ دین و مذهبی پذیرفتنی نیست

  • مسئله ی تجاوز در کشور ایران یک مسئله ی کاملا شایع هست و اینقدر دچار کثرت شده که فکر نمیکنم نیاز باشه کسی بخواد درموردش شایعه سازی کنه
    حالا من به عنوان یک انسان از شمایی که از سواد رسانه ایِ بالایی برخوردارید خواهشمندم که یک بار فیلم رو بدون صدا ببینید فارغ ازشنیده های قبلی و قضاوت و آیا رفتاری که با دختر شد انسانی بود چیزی که من توی تصویر دیدم فقط چند نفر بودن که خوی حیوانی درونشون بر اونها غلبه کرده بود(هر چند که اگر از نظر شما کسی که این فیلم رو پخش کرده در رابطه با اتفاقی که افتاده دروغ گفته اما من بر این باورم که کسی که عضوی از خانواده ی یک متجاوز محسوب میشه چرا نباید دروغ بگه؟ به نظر شما کسی که مثلا شوهرش یک متجاوزه جلوی همه بلند میگه من این دختر رو زدم چون شوهرم یک متجاوزه؟ خب مسلمه که باید بهونه ی دیگه ای برای کاری که کرده بیاره)

  • تا نباشید چیزکی مردم نگوید چیزا

  • مردم عادی دزد قلچماق را اگه به قصد گرفتن بزنند، محاکمه میشن، بعد اینا سه نفری افتادند روی هیکل یه دختر لاغرمردنی و مرتب دارند دستمالی و تجاوز می کنند بهش، اون دختره جنایتکاره! اینقدر بی انصاف شدیم؟ ب

  • این همه درست اصلا همش شایعست پا گذاشت و دست دست زدن در این فیلم هم شایعست

  • Freedom 99/8/1 ساعت 18:07

    اینکه کلیپ با موضوع دیگه ای رو یه طور دیگه نشون میدن اشتباهه و شایعه هست، کار مامور حراست اشتباهه که حتی اون زن دزد هم بوده پا گذاشته روش اما طبق گزارش خبرگزاری برنا اون مامور حراست هم دستگیر شده.
    لطفا یه چیزی رو به چیز دیگه ای نسبت ندید

    کار مامور رو کسی درست ندونسته
    اینکه فضا سازی میکنه کلیپ که مدیران و مسئولین تجاوز گر هستن مورد شایعه هست و داره توضیح داده میشه

    اصل موضوع این فضاسازی هست نه کار مامور. سواد رسانه ای رو ببرید بالا

  • از زن استفاده نکنید بیست بار در تبریز چندوقت پیش مگه ندیدی دختر نشست تا مجبور شدن … منفی ها زیاد تر از مثبت هاست ونشان میدهن مطلب راست چون حق همیشه تعداد کمتر از باطل مثل امام حسین 72نفر مثبت بش دادن و صد وسی هزار نفر منفی

  • حضرت محمد:پس ازمن هیچ فتنه ای بالاتر از فتنه زنان در امت من نیست .

  • نظر منو چرا پخش نکردی چون حقیقتو بهت گفتم

  • محی 99/8/1 ساعت 23:33

    چشم بستن روی لگد مال شدن شرف و انسانیت و حریم جسمی و جنسی یک زن هم
    سواد رسانه ای نیس
    جا داره بمیریم

  • مسولین که روی سرما جا دارن و جایگاهشون خطشه بردار نیس.
    اما ایا اینکه با دیدن این کلیپ بعنوان یک انسان با شرف دلمون بدرد بیاد و فریاد بزنیم ک چرا فقط بجرم جنسیت باید حریم جسمی و جنسی بلکه انسانی این خانوم لگد مال بشه .جز سواد رسانه نیس؟؟؟
    اگر مسلمان نیستید آزاده باشید