قلاده به گردن دختران انداختن و از حقوق زن دم می زنن!!! استاد پورآقایی


ماجرای دختر آبادانی از دیدگاهی متفاوت...
حتما ببینید
عاااالیه واقعا...


+ 
26

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سازماندهی و روشمندی علمی ضرورت نخست آموزش و تبلیغ درست دین و مذهب است
    ---
    « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾
    خداوند که جهان با عظمت هستی را با نظم و سازماندهی بی نقص طراحی و ساخته است انجام پنج فعل را در آیه قرآنی فوق برای آموزش و تبلیغ دین خود از مؤمنان خواسته است.
    این پنج فعل در حالی درست و خدا پسندانه و مؤثر و منتج و مثبت و سازنده انجام می شوند و به آگاهی درست و با ثبات مردم به دین و مذهب منجر می گردند و به سر انجام خوب می رسند که آموزش و تبلیغ دین و مذهب به سازماندهی و روشمندی علمی قرآنی و عقلی با تکیه به شناختهای فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی و به هشدارها و نویدها و حد و مرزها و ملاکها و معیارهای این فرهنگ و به دوری از هرچه که بااین فرهنگ در تضاد و تعارض است مقید و پایبند باشند.
    نتیجه ی پایانی بی توجهی به شرایط علمی قرآنی و عقلی آموزش و تبلیغ دین و مذهب بجز گمراهی و بی دین و لامذهب ساختن مردم وبیزاری از دین و هدر دادن تمام هزینه ها در این زمینه چیز دیگری نخواهد بود و بحکم شرع و قانون وعرف پیامدهای شوم تحمل ناپذیری را به دوش مسببان این نتیجه در دنیا و آخرت خواهد گذاشت.

  • هشدار!
    "زن" مستمسک جدید فتنه ای بزرگ از سوی غرب برای شیعیان خصوصا ایرانیان!

    پروژه ای سالهاست از جانب اروپا و توسط اسراییل و آمریکا تحت بررسی و امروز مترصد برملا کردن اجرای آن است...

    فتنه ای که طی آن بنا دارند پوسته ای جدید از "زن سالاری دینی" عَلم کنند! پوسته ای فاقد مغز که مملو است از آفات!!!!!!

    من از جنابان انقلابیون اصیل رهرو امام خمینی ره مستدعی رصد صحیح موضوع مذکور هستم..

    کریستوفر شهرت کشیشی اروپایی است که گویا به زیارت (ظاهری) کربلا مشرف شده و مدعی خاکساری و تواضع و خشوع در برابر ائمه ع خصوصا امام حسین ع و خاندان مکرمه ایشان شده! (در قالب رسانه)

    وی در گفتگویی رادیویی با یکی از شبکه های مزور اروپا با کارکرد تاثیرگذاری بر جریانات القائی معنوی به داخل ایران، از حضرت زینب س چهره ای از یک امام و ولی کامل ارائه میدهد که قابلیت "زن محجبه قاطع در بیان و گفتار" را جهت فاعلیت به زمامداری موکدا "زمامداری" دینی و حاکمیتی مشروع و معقول بلکه نیاز اساسی روز جوامعی چون ایران ارائه دهد.
    جالب است که پیرو این وقایع، عده ای از علمای شاخص قم توسط شاگردان و پژوهشگران ملبس به روحانیتشان که مجازند به تبین و تفسیر مواضع ایشان، به شکلی نامحسوس با طرح موزیانه نظریات و نگرش آن علماء دین، مهر تایید بر این جریان سازی جهت هموارسازی بستر اجرای پروژه مذکور اروپاییان میزنند...

    الحمد للّه اروپاییان به طور ژنومیک واجد درصد بالایی رذالت و البته فاقد درجه بالایی از درایت در پس یافت قدری حقیقت هستند...

    هدف نهایی این پروژه یحتمل "حاکمیت دینی بی سر" است! سری که قالبی از زن دارد!!!!

    و در این باب گنجایش جهت مباحثه از منظر دین و مذهب فراوان است که بهتر است در صورت لزوم از جانب انقلابیون طرح گردد.. مثلا در هنگامه کلید خوردن رسمی پروژه مذکور از جانب دشمن.. زیرا زودهنگام از آن در این شرایط که پروژه در نطفه زنده مانده، میتواند روشنگر دشمن باشد و یاری رسان وی جهت تداوم و ثمر رسانی این نیرنگ...

    هشدار!




  • قدر زر زرگر شناسد ؛ قدر دین را چه کسی؟؟؟!!!
    ---
    در مقابل این همه انتقاد که از شیوه ی انحرافی دین داری و مذهب داری مردم گرفته می شود ؛ سکوت مطلق رده های گوناگون مراجع دین شناسی در مقابل این انتقادها ؛ این برداشت را تداعی می کند که اصلا دین و مذهب نزد هیچ کس بویژه دین شناسان آن قدر ارزش و اهمیتی ندارد که به خود زحمت پاسخ گویی حتی به انتقادها ی علمی منطقی متکی به قرآن و عقل در باره ی این شیوه ها را بدهند!!!
    ظاهرا بانگ بلند آوازه ی این آیه قرآنی : « وَمَا كَانَ الْمُؤْمِنُونَ لِيَنْفِرُوا كَافَّةً فَلَوْلَا نَفَرَ مِنْ كُلِّ فِرْقَةٍ مِنْهُمْ طَائِفَةٌ لِيَتَفَقَّهُوا فِي الدِّينِ وَلِيُنْذِرُوا قَوْمَهُمْ إِذَا رَجَعُوا إِلَيْهِمْ لَعَلَّهُمْ يَحْذَرُونَ » ﴿ آیه ۱۲۲ سوره توبه﴾ به گوش هیچ دین شناسی در کشور اسلامی ما در طول این بیش از 1400 سال هنوز نرسیده و از آن هیچ خبری ندارند!!!