ضرب و شتم بانوی امر به معروف


این روزها، سگ‌گردانی تفریح عده‌ای شده و خبرهای حمله سگ‌ها به مردم، در اخبار دیده و شنیده میشه


+ 
21

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • در دوران حکومت حسن روحانی ، اراذل و اوباش و کسانی که اهل هر نوع مفاسد اخلاقی هستند هار شدند چون این اراذل لشکر مخلص روحانی هستند. وقتی ریس جمهور خودش یه پا قلدر و اوباش است اراذل تو جامعه به یمن وجود روحانی هار شدند.

  • خداوند قطعا اجرعظیمی به این بانوی گرامی میدهد.رهبر هم فرموده که من مستقیما وارد مسئله ی امر به معروف میشوم اگر که آمر،مورد تهاجم قرار گیرد...

  • زمانی که انقلاب شد من 7 سالم بود دوران جنگ و موشک بارون تهران رو خوب یادمه کمک های مردمی و .... اینا رو گفتم که بگم بنظرم انقلابی بودن تو این دوره دل و جرات میخاد دم هرچی خانم و آقای انقلابی گرم

  • بنده با کمال تاسف شاهد زمینه سازی این دست وقایع بوده ام!

    بهار ۹۹، در ساعات اولیه بامداد حدود ۱ و ۲ صبح، اولین مشاهده بنده دختری کاملا بدون حجاب و تنها ملبس به شکل عرف جوامع غربی، با حدود سن ۲۰ بود که همراه خود یک قلاده سگ دوبِر تنومند داشت... موهای دخترک به شدت اغواگرانه آراسته و البته پریشان بود به طوریکه توجه هر کسی را فارغ از جنسیت جلب میکرد..
    حقیقتا اگرچه بند متصل به قلاده در دست دختر بود و دختر هم به قامت زورمند جلوه میکرد ولی سگ در راه-رفتن عادی اش دختر را به دنبال خود میکشید و هویدا بود که دخترک توان مهار سگ را در صورت لزوم هم ندارد! چه برسد به اینکه اساسا با اتکا بر قدرت و دهشتناکی سگش قوانین را نقض و دهن کجی علنی می کرد!

    بنده میخواستم حتی به طریق گشاده رویی او را متوجه اقل مسئله که خطر و عواقب فیزیکال و نیز قانونی و دم دستی اش اعم از آسیب احتمالی سگ به دیگران یا حتی خودش بود کنم که حقیقتا سگ اجازه ایستادن به دختر نداد و دخترک با لبخندی به بنده کشان کشان دور شد!

    البته خوب میدانستم که امر و نهی در وجه عقبایی ماجرا نه تنها خریدار نمیداشت بلکه یحتمل بنده ی نوعی، با پاسخ دندان شکن "به تو چه" و "میدم این بدرّدت" مواجه میشدم!

    از آن پس در خیابان های شمال شهر متوسط در ازاء هر ۳ آدم ، ۴ گربه و ۲ سگ در معرض رویت است!
    این درحالی است که آمار ابتلا به هاری در ایران مجددا احیا و نسبتا بالا گرفته... شیوع یکسری امراض مشترک حیوان و انسان هم ناشناخته هست و میماند بماند..

    مدتی است پروژه غربی همزیستی غیر متعارف انسانی با حیوانات خصوصا "سگ باز" کردن مردم ایران موفق شده!

    پرده افکنی از قبح مسئله سگ بازی برای مردم خصوصا جوانان در قبض کراهت چنان است که بنده معذورم...

    اما پرداختن به این مهم از باب متصدیان رواج آن حقیقتا امری ضروری است...

    روانشناسان....!!!!!!
    یک ستون محکم پای کار برای ترویج و ترغیب مردم خصوصا متمولین مشتاق سبک زندگی غربی، به همزیست شدن با سگان، روانشناسان اند!

    تنها بهانه ایشان هم جهت صدور این نسخه شوم، یک عامل عمده و زیربنایی از دلایل رجوع بیماران نزدشان است و آن همان "افسردگی" است..‌

    که آقایان و خانم های روانشناس که البته از جهت علمشان نیز وامدار علوم منحط و تثلیثی غرب اند، بنا بر روال انحطاطی ممتد آن علم منحوس، به این درجه از خفّت برای انسان میرسند و میرسانند که:

    《انسان در طراز حیوان واقع شود》

    وقتی مراد این احمقان همان متمدنین غرب وحشی باشند که سران فیلسوفشان در تعریف انسان ، آن را "حیوانی شگفت انگیز" قلمداد کنند و اصالت ابعاد وجود انسان را به بعد حیوانی اش بدانند! دیگر چه انتظاری از نوچگان نان درآور به سبک حرامشان در این مملکت هست؟ تازه اگر نخواهیم ماجرا را از زاویه سیاست دشمن و باند و مافیا بنگریم این است..

    در حالیکه متذکر میشوم اوان دولت یازدهم را و اشاعه کلیپ های حیوان آزاری که از سوی خُردِگان منافق در ایران که بسترساز و مهیاگر این انحطاط تفکر از جهت ترغیب به تظاهر "محبت" ایرانی به حیوانات در مقابله معکوس آن حیوان آزارهای ساختگی بود!
    غافل از اینکه آزار دادن حیوان دقیقا همین واردساختن آن به حیطه و سبکی از زیست است که اصلا در خلقت برایش تعریف نشده! وای به حال جهل مدرنی که او را به تیغ جراحی زیبایی هم کشانده باشد!

    خوب است اگر گاهی یادآور مثلی از نیاکانمان باشیم :
    " همنشینم بِه بوَد تا من از او بهتر شوم!"
    باشد که برونداد همنشینی و هم خوابی و هم بستری سگان، ایرانیان را دَدتر کند به حول و قوه دشمنان ایران و اسلام!!!!!!!!!!!!!!

    آنگاه شاید که پای میز مذاکره، واقّی مفهوم واقّ دیگر بفهمد!!!!!!!

    اصلا شاید غربی ها این چنین سیاست میکنند تا روزی دست دهد برایشان که بتوانند بفهمند که ایرانی ها هم آنان را میتوانند بفهمند!!!
    لابد که بنده بد بینم!

    اما .. نچ نچ نچ نچ... مبادا مثل بنده بدبینانه بنگرید و بیانگارید که اصالت سیاست در یک کشور استعماری غایتی در سقوط منحط ندارد! هه...

    اصلا هم به این فکر نکنید که هر آنچه از سیاست "هر آنچه از سیاست" که خصمانه و رذیلانه در این مرز و بوم انجام شده و میشود جهت بروز بیماری نفس و روان در ایرانیان به نام "افسردگی" و اِعمال درمانگری حیوانات غربی به هدف "حیوان سازی" از ایرانیان بوده و هست!

    (مثلا از بلایی مثل بیکاری، بی خانمانی، بی پولی، که میزاید مقابلش را از رفاه مفرط، لاقیدی، بی بندوباری و انباشت ثروت مادی... تا بدهد خوک صفتی!
    و ... مهمتر از همه رنگ باختن "محبت" در جامعه ای با ظواهر انسان دوپا که بر اثر چنان سیاستی 《تنها》 مانده از"بی ارتباطی" و "بی خدایی" و "بی زوجی"، سرگرم "خیانت" و تشنه "محبت"!!!!!
    سرگرم "حرام"... محروم از "حلال"
    مستغرق "باطل" غافل از "حق")

    هرچند معتقدم انسانی که بماند تا حیوانات چاره سازی و چاره گری اش کنند خود قبل از حیوان شدن شاید که جماد بوده است!!!!

    هموطن مستدعی ام به کمی غیرت!




  • تهران که بماند ،،،شما سری به شهرهای اقماری و شهرستانها هم که بزنید پر واضح است که متوجه جهل و نادانی عده ی زیادی میشوید که از جهل و بی خبری مردم وپرورش و فروش سگهای زینتی ،،کیسه ها دوخته اند ،،،وهیچ متولی و ناظری بر این اوضاع وجود ندارد ،،،،تهران که الگویی برای سایر نقاط کشور تبدیل شده و سبک زندگی مرفهین پایتخت نشین ،،،افراد در سایر نقاط با در آمدهای اندک ومنازل کوچک به این سبک از زندگی روی آورده اند ،،،که به نظر بنده باید متولیان و دلسوزان جامعه ی اسلامی فکری اساسب و اورژانسی برای این دست مسائل بنمایند.

  • من هم يادمه اون موقع كه بيرون ميرفتيم . يه زني بود نزديك بود بياد منو بكشه . تازه من هم مردم هم چهار ساله كونگ فو كارم . اين خانم كه خانم بوده معلومه چه بلايي سرش ميارن . تازه وقتي حمله ميكنن يه نفره نميزنه . همه با هم ميريزن سرت يه دفعه ده بيست نفر . وضعي پيش مياد عجيب . بعد همينا ميگن بسيجيا وحشين . انگار تا حالا آيينه رو نديدن .