پشت پرده وحشتناک ویروس کرونا و ایدز از زبان استاد پورآقایی


حتما حتما ببینید
اوج فاجعه رو تو این کلیپ و تحلیل زیبای استاد پورآقایی می تونید ببینید...


+ 
33

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • با سپاس از روشنگری در این باب (بیوتروریسم)؛

    ضمن پوزش از صراحت بیانم عرض مکرر دارم مبنی بر دست نشانده بودن افراد موثر در و بر شاکله سیاست و اقتصاد و سایر قدرت های حاکم بر ایران امروز!

    عزیزان... تا به کی خود را به این وهم دلخوش میدارید که فلانی و بهمانی و فلان حزب و جناح و این دولت و آن دولت، فریب خورده اند و غافل مانده اند و غیره و ذلک!

    این شخص و آن شخص نشسته بر منصب مهم و موثر مملکت که در حکم گلوگاه های مهم عرصه های مختلف باشد، دست نشاندگان بیگانه اند و دشمن ملت و امت و وطن!
    کار از دئاثت و خیانت گذشته...
    این مزدوران، بیگانگانند بر مسند حکومت!

    هیچ عقل سلیمی پذیرای این مهمل نیست که عوامی از یک مُلک، مهمی را بدانند اما آن شخص موثر بر وقوع آن مهم، از کم و کیفش بی خبر باشد و نداند!!!!!!!!

    مردم بدانند و آگاه باشند... بر این روال هرگونه اعتماد بر داروهای وارد شونده یا هر آنچه بنام واکسن جهت کنترل کرونا تبلیغ بشود نشانگر حماقت مضاعف است!

    اصولا درمانگر ویروسی بر اساس پروتکل تهیه واکسن در باره ی هیچ ویروسی قطعیت اثر ندارد... حتی همین عامل آنفولانزا! چه بسا کسانی از مخاطبین این کامنت هم تجربه کرده باشند که علی رغم دریافت واکسن آنفولانزا به آن مبتلا شده اند که البته اگر چنین نمیکردند احتمال ابتلا کمتر میبود!

    به غیر از آنکه وجود پایدارکننده هایی بر پایه جیوه در فرمولاسیون واکسنهای مختلف، خود عامل ایجاد بیماری های صعب العلاج و لا علاجی چون سرطان هاست... از سویی عامل بیمارگر که در قالب تضعیف شده اش (به انحاء مختلف) مبنای اصلی عملکرد واکسیناسیون محسوب میشود در صورتی که ماهیت ویروس داشته باشد به جهت امکان ایجاد جهش و تبدیل به سوژ مهاجم و قاتل، ریسک قابل توجهی در کاربرد و کارآیی دارد...

    حال به موارد معمول مذکور، نکات کلیپ فوق را اضافه کنید... یعنی دشمنی و خصم نهان در پس تولید و انبوه سازی عامل بیمارگر و نیز صرفه سیاسی، اقتصادی حاصل از تولید و انبوه سازی کشنده هایی در قالب درمانگر بیماری!

    دگر خود دانید..
    این مملکت مستعمره است!
    مستعمره ای با ایقان استعمارگرانش به دشمنی و خصم ابدی!

    حساب کار با هوش شما!


  • با سلام در این مورد خاص صد در صد با شما موافقم. اما..
    چه باید کرد؟
    هند بعلت غفلت ما تقریباً کاملا در دست دشمن است.در حدود این دهه صهیونیستها وارد ارتش ، اقتصاد و سیاست هند شدند و همین دیروز گاوچرنها در هند بر علیه چین خط نشون کشیدند. دیدید که چطور بجان مسلمین هند افتادند به دست هندی ها و هندو ها.. در مورد کشمیر و درگیریهای اخیر هم که روشن است .مسلماً این طرح ها بعلت شباهت های روشهای گاوچرونها و عملکرد صهیونیستها از خارج وارد شده
    با توجه به در گیری های مسلمین با مسلمین در عراق و سوریه و یمن و لیبی و افغانستان ووو روشن می شود که در کنار طرحی که شما در بالا ارائه دادید ، طرحهای دیگر هم هست مثلاً بجان هم انداختن مسلمین و همسایه ها مثل ارمنستان و آذربایجان . دولت ایران هم با " طرح ابتکاری " پوچ فقط زمان کُشی می کند.
    یکی از کارهائی که شما در کنار حرف زدن می توانید انجام دهید رساندن موضوع واکس فلج اطفال و مرگ هفتاد و پنج در صدی واکسینه شده هاست. اگر مردم هند بدانند این دولت خارجی پرست را راحت نخواهند گذاشت حتی اگر با فریب مردم و دشمن خیالی (اسلام یا پاکستان یا چین ... ) تراشی به اکثریت رسیده باشد.
    ببینم در عمل چه می کنی

  • با سلام به "من اللّه التوفیق"

    در همسویی با نظر جنابتان، با توجه به اشارت دقیق شما در باره استراتژی قورباغه که البته مدتهاست بر دوام است، لازم دانستم عرض کنم :

    ۱. ایران تحت آماج حملات گسترده و متنوع و البته پیچیده و همه جانبه از سوی استعمار جهانی است.... جنگ های مرکب اعم از سخت و نرم در میادین مختلف حتی طب...
    کشورم در یکی نفس های آخر را میکشد و در دیگری دشمن می آغازد و در آن دیگر به تاخت و تاز است! واین ماجرا بی شماره است اگر بخواهم به فهرست آورم..

    ۲. نکته مهم در پیوست به تذکره ۱، این است که علی رغم تمامی این تنوع کارآمد دشمن در سیاست و استراتژی های خصم، در ظن بنده تنها و تنها یک عامل، فراهم آورنده جرات برای دشمن جهت اقدامات اوست و آن :
    نفوذ و رخنه ایست که فارغ از گستردگی، موثر و کارآ ست... چه اگر روزی اَبَر فیلترینگ انسانی در ساختار ها و سیستم های حاکمیتی و مهم منجمله گلوگاه های هر عرصه، چون فرهنگ و اقتصاد و علم و سیاست و غیره در این مرز و بوم ایجاد و روان شود خواهید دید که دشمن اهرم فشار خود را آرام آرام به معدودی از برنامه های استراتژیکش محدود خواهد کرد... او ناچار خواهد بود زیرا کشور "مستقل" با حاکمیت غیور، در مقابله با دشمن قصوری نخواهد داشت و همین امر برای دشمن هزینه زاست... هزبنه هایی که بعضا غیر قابل جبران خواهد بود پس او ناگزیر میشود به فشارهای تک بعدی شکننده...
    و در نهایت پذیرش شکست...

    کاش چنین شود روزی...

    اما هدف بنده از پاسخ به کامنت حضرتعالی اصلاح یک نکته مهم در نظر شماست :

    عزیز جان! هر کجا میدان جنگ بدانجا وارد گردد، محتوم به شکست خواهد بود... دغدغه امروز ما حوزه تاخت و تاز جنگ بیولوژیک است که میدانش فروتر از داخل کشور که ابدان تک تک نفوس ایرانی مسلمان است!!!!!!!
    میادینی فاقد سلاح!!!!!!!!!!!!!!!!!
    این شکست یعنی همان تراژدی قتل عام!

    اصلا با ماجرای جنگ سخت قابل قیاس هم نیست..
    هرچند بماند که تضعیف ایران از محل اقتصاد، نیروی انسانی به جهت جمعیت و سلامت و عقیدتی، مهیاساز بستر جنگ سخت خواهد بود و زمانی زیادی نمانده تا این قورباغه کاملا آبپز شود!