هتک حرمت بی شرمانه حسین دهباشی فعال رسانه ای اصلاح طلب به ساحت مقدس حضرت زهرا (س)


دهباشی: بیشتر اوقات زبانم در اختیار خودم نیست و این هم برای دنیایم هم آخرتم گران تمام می‌شود، برایم دعا کنید!
پ.ن:
کسی که اختیار زبانش رو نداره، یه بار زبان روحانی برای فریب مردم میشه، یه بار زبان وهابی‌ها برای دروغ، بهتره ساکت باشه نه اینکه صبح تا شب توییت و حرف بزنه.

ظاهرا تحریف تاریخ کار نفوذی هاست


+ 
27

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جالبه و البته دستی است خوانده شده:
    از یکسو کشیش کریستوفر خارجی سعی کند به انتقال وجهه امامت به بانوان دین و مذهب، از سوی دیگر امثال این خائنین داخلی موظف شوند به هتک حرمت بانوان دین و مذهب!
    آن هم دقیقا در یک مقطع زمانی ویژه!
    پس پروژه کلید خورد...

    دریافت ماجرا با بصیران!!!!

  • چقدر ما ساده لوح هستیم که تا می آییم در مورد عامل نفوذی و مزدور دشمن که در این 7 سال و اندی در خیانت به وطن لجام گسیخته ، به اتفاق نظر و وحدت برسیم باید اسیر سنگی شویم که عوامل در خدمت نفوذ در ته چاه می اندازند و نظر همگی ما به ته چاه معطوف میشود .

    آقایان !
    افرادی مثل دهباشی . تاجزاده . حجاریان . آشنا و ...نخواهند گذاشت ذهن ما به هدف که همانا مجازات عامل اصلی است برسد .

  • در همسویی با نظر شما جناب جلیل...
    مطابق با همان رذالت مکرر "تفرقه بینداز و حکومت کن" اروپا و غرب در جوامع اسلامی غرب آسیا...

  • زبونش دست شیطونه

  • گرچه قطعا حرف حسین دهباشی ایراد داشت ولی روضه مسمار که میگن میخ به پهلوی حضرت زهرا سلام الله علیها فرو رفته و برخی از جزئیات دیگر هم هم راست نیستند.
    در این مورد بنگرید به یادداشت زیر:
    http://arabi-maleki.blogfa.com/post/536

  • گرچه قطعا حرف حسین دهباشی ایراد داشت ولی روضه مسمار که میگن میخ به پهلوی حضرت زهرا سلام الله علیها فرو رفته و برخی از جزئیات دیگر هم هم راست نیستند.
    در این مورد بنگرید به یادداشت زیر:
    http://arabi-maleki.blogfa.com/post/536

  • dreamer 99/8/9 ساعت 15:18

    سندروم زبان بی قرار داره بفهمید!

  • آفرین به این شجاعت

  • دست تو و لگد آن ملعون شاخه ی یک درختند نه ....

  • یک جمله جواب دهید مگر در پارچه ای کلید لازم داشته که قرآن در آیه 61 سوره نور می گوید ..ولا على أنفسكم أن تأكلوا من بيوتكم أو بيوت آبائكم .....أو ما ملكتم مفاتحه؟ یعنی یا خانه هایی که کلیدهایش دست شما است؟ از علما انتظار می رود راحت چواب دهند. او راست و دروغ را قاطی کرده و خیال می کند که ائمه هم مثل او برای امور شخصی بوده که موضع سیاسی می گرفته اند. صد البته امام علی علیه السلام برای کمک به اسلام و حاکمیت آن حتی به عمر بارها کمک داد. این فقط یک انسان عقده ای است به خاصر خصومت شخصی با کسی می گوید حالا که برای من نجوشید بگذار کله سگ در دیگ بجوشد. امام رضا هم به خود مامون کمک فکری می داد علیه قضل بن سهل. امام باقر علیه السلام به عبدالملک مروان کمک داد برای ضرب سکه و..

  • ای احمق.سرگذشت کسانی که به اهل بیت علیه السلام توهین کردند عبرت بگیرید.

  • سلام.آقای دهباشی اگرزبانت در اختیار خودت نیست خواهشا دهانت را ببند.عاقبت کسانی که به حضرت زهرا سلام الله علیها اهانت کردندببین به کدام زباله دان رفته اند.بفهم

  • حسین دهباشی بی بصیرت وخائن
    خجالت از اون اسمی بکش که روت گذاشتن ان شاالله روزی جواب این توهینت رو میبینی که با هیزمهای همون درب حسابتو میرسن دست رو کسی گذاشتی که عالم بخاطر وجود باعظمتشون برپا شد ....التماس بصیرت

  • اسلام ستیزیها از کجا شروع می شوند؟؟؟!!!
    ---
    « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ مَا لَا تَفْعَلُونَ . كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ » ﴿ آیات ۲ و۳ سوره صف ﴾.
    کدام اسلام ستیزی بد تر از بدنام و تحقیر و بی ارزش و نابود کردن روزمره ی حد ومرزها و باید و نبایدهای شناختهای فرهنگ الهی دین داری و مذهب داری اصیل قرآنی است؟؟؟!!!
    روزانه انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات دین زدا و ضد محکمات مفصل قرآن با نقض اصول استدلال عقلی با اصرار و با سوء استفاده از نام و حیثیت اهل بیت مظلوم پیامر به دین و مذهب افزوده می شوند.
    أما در مقابل این تحریف گریهای اسلام ستیز آشکار اکثریت مراجع دین شناسی در جهان اسلام بویژه در کشور ما ، با این که از وجوهات شرعی و بیت المال با هدف دفاع از اصالت الهی دین و مذهب پشتیبانی می شوند و امرار معاش می کنند ، بجای اعتراض به این اسلام ستیزی سکوت و مدارا یا تشویق را با تحریف گران از خدا بی خبر بر می گزینند.
    مراجع دین شناسی که مهم ترین و ظیفه و مسئولیت حرفه ای و دینی آنان آگاه سازی روز مره ی مردم با روشنگری مستند و مستدل به حد و مرزهای الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآن و رسوا سازی تحریف گریهای دین فروشان است به این وظیفه و مسئولیت خطیر دینی خود عمل نمی نمایند بلکه با سکوت و مدارا در مقابل تحریف گران وحتی تشویق آنان ؛ دین و مذهب را به پای کاسبی حرام و آز و دنیا پرستی دین فروشان تحریف گر شیاد و به پای من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ قرآن ستیز و خرد گریز آنان پیوسته قربانی می کنند.

  • ءء 99/8/7 ساعت 20:01

    لعنت به آدم بی شرف که حق و باطل را یکی می داند ان شاء الله به زودی زود دعای خود بی بی فاطمه الزهرا نصیب این ولدزناها بشه و رسوای دو دنیا بشند.

  • عملکرد دهباشی در راستای عملکرد گروهک منافقین و جریان وابسته به افراد مسئول نفوذی وابسته به غرب و عربستان است.

  • فرانسه بزرگترین حامی منافقین کودک کش است و حمایت منافقین از خیانت های مسئولان اصلاح طلب در فضای مجازی بر همه مشخص است.
    حمایت اصلاح طلبان از فرانسه اثبات می کند که منافقین و اصلاح طلبان منافع مشترکی دارند.

  • پاسخ شبهه ی متن در پرسمان

    https://www.google.com/amp/s/www.porseman.com/article/amp/%25D8%25AF%25D8%25B1%25D8%25A8-%25DA%2586%25D9%2588%25D8%25A8-%25D8%25AE%25D8%25A7%25D9%2586%25D9%2587-%25D8%25AD%25D8%25B6%25D8%25B1%25D8%25AA-%25D8%25B2%25D9%2587%25D8%25B1%25D8%25A7(%25D8%25B3)/32003

  • الف ) مستنداتی درباره درب داشتن خانه های مدینه
    ۱. «ابو فدیک» می گوید : از «محمدبن هلال» درباره مختصات اتاق و حجره عایشه پرسیدم . در ضمن پاسخ گفت: «درب آن به سوی شام بود». گفتم : «آن درب یک مصراع داشت یا دو مصراع ؟» گفت: «یک مصراع» پرسیدم : «از چه جنسی بود؟» پاسخ داد: «یا از چوب عرعر بود یا از درخت ساج» . (وفاء الوفاء ــ ج۲، ص۴۵۹ و ۴۵۶ و ۵۴۲)
    توضیح: مصراع همان است که در فارسی از آن با عنوان لنگه یا لت یاد می‌شود.
    ۲. از «ابوموسی اشعری» نقل است که به همراه پیامبر بود تا اینکه به بئر أدیس وارد شدند . پیامبر (ص) داخل شد و ابوموسی بیرون باقی ماند. ابوموسی می‌گوید : «کنار دربی نشستم که جنس آن از جریب نخل بود». (صحیح مسلم ــ ج۷، ص ۱۱۸و صحیح بخاری ــ ج۲ ــ ص ۱۸۷)
    ۳. «ابوذر» از پیامبر نقل می کند که فرمود : «اگر کسی از کنار خانه‌ای گذشت که درب آن بسته نبود و پرده نیز داشت و نگاهش به داخل خانه افتاد، گناهی بر او نیست ؛ بلکه مقصر، اهل آن خانه‌اند». (مسند احمد ــ ج۵ ـ ص۱۵۳)
    ۴. در حدیث ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه ـ علیهما السلام ـ آمده است که پیامبر (ص) به آن‌دو دستور داد که به منزلشان وارد شوند ، سپس بر ایشان دعا کرد، آنگاه برخاست، بیرون رفت و در را با دست مبارکش به روی آنان بست (ثم قام فأغلق علیهما الباب بیده). (بحار الانوار ـ ج۴ ـ ص۱۲۲ و ۱۴۲ و مناقب خوارزمی ص۲۴۳)
    ۵. از پیامبر (ص) نقل شده است که فرمود: «هر کس متصدی امری از امور مردم گردد سپس درش را به روی فقیر و مظلوم و صاحب حاجتی ببندد خداوند تبارک و تعالی نیز درهای رحمتش را در زمان فقر و حاجت وی به رویش خواهد بست» . ( مسند احمد ـ ج۳ ـ ص ۴۴۱)
    ۶. «ابو حمید» از پیامبر (ص) نقل می‌کند که: «او به ما امر کرد که شب‌ها ظروف آب را در گوشه‌ای قرار دهیم و نیز دستور داد که شب‌هنگام درها را ببندیم». (صحیح مسلم ـ ج۳ ـ ص۱۵۹۳)
    ۷. از «جابر» و «ابوهریره» نقل است که پیامبر (ص) فرمود: «درب منزلت را ببند و نام خدا را جاری کن، بدرستی که شیطان درب بسته را باز نمی‌کند». (سنن ابی داود ـ ج۲ ـ ص۳۳۹ و مسند احمد ـ ج۳ ـ ص۳۸۶ و سنن ابی ماجه ـ ج۲ ـ ص۱۱۲۹ )
    ۸. در حدیث اسلام آوردن «مادر ابوهریره» و دعا کردن رسول‌لله (ص) برای او ، ابوهریره می‌گوید: «... پس دوان دوان به سوی او رفتم تا به او مژده دهم که رسول الله برایت دعا کرد . وقتی به خانه رسیدم درب منزل را بسته یافتم و صدای تکان خوردن آب در مشک و نیز صدای پای مادرم را شنیدم ... » . (مسند احمد ـ ج۲ ـ ص۲۳۰)
    ۹. در حدیثی از عائشه است که: رسول الله (ص) در شبی از شب‌ها وی را خفته پنداشت پس بآرامی کفش‌هایش را پوشید و عبایش را برداشت، سپس در را باز کرد، بیرون رفت و در را پشت سرش بست (ظن أنها رقدت فانتعل رویدأ و أخذ رداءه رویدا ثم فتح الباب رویدأ ثم خرج و أجافه رویدا). (تاریخ المدینة لابن شبة ـ ج ۱ ـ ص ۸۸ و ۸۹ و فی هامشه عن عمدة الاخبار ـ ص ۱۲۳ و ۱۲۴ و راجع وفاء الوفاء ـ ج ۳ ـ ص ۸۸۳ عن مسلم والنسائی)
    در تمامی احادیث بالا ، بستن درب با تعابیری مانند اغلاق الباب ، ردّ الباب و إجافة الباب آمده است که همگی به معنی بسته نمودن درب است و برای پرده و نظایر آن به کار نمی‌رود .
    ۱۰. در احادیث متعددی ــ از جمله ۲۱ حدیث که علامه جعفر مرتضی در کتاب مذکور آورده است ــ از تعابیر دق الباب ، طرق الباب ، ضرب الباب و قرع الباب استفاده شده است که همگی به معنای در زدن هستند و درباره دری که پرده داشته باشد به کار نمی‌روند. زیرا واضح است که پرده ، قابلیت دق الباب ندارد ؛ از جمله :
    در حدیث رفتن پیامبر به منزل «ابو الهیثم بن التیهان» آمده است : «پس درب خانه را زدیم. زنی گفت : چه کسی در می‌زند ؟ عمر پاسخ داد : این رسول الله است ...» (کنزالعمال ـ ج۷ ـ ص۱۹۴ )
    ۱۱. در احادیث متعدد دیگری ـ از جمله ۴۳ حدیثی که نویسنده‌ی کتاب مأساة الزهرا (ع) آنها را مذکور داشته است ــ به تعابیری همچون الاجابة من وراء الباب یعنی پاسخ از آن سوی در ، خلف الباب یعنی پشت در ، حرک الباب یعنی حرکت دادن در ، وضع الید علی الباب فدفعه یعنی « هل دادن در با دست و باز کردن آن ، فتح الباب یعنی باز کردن درب ، الباب المقفل یعنی درب قفل‌شده و کسر الباب یعنی شکستن در بر می‌خوریم که هیچیک از این تعابیر با پرده و مانند آن سازگاری ندارد .
    ۱۲. همانگونه که در تواریخ شیعه و سنی آمده است ، اهل یثرب ( مدینة النبی) تا پیش از هجرت پیامبر اسلام (ص) گرفتار جنگ داخلی دائمی بودند و اختلافات خونین در میان آنها بیداد می‌کرد ؛ تا جایی که معروف بود که حتی شب‌ها نیز شمشیر و اسلحه را از خود دور نمی‌کردند (اعلام الوری ـ ص۵۵ و بحارالانوار ـ ج۱۹ـ ص ۸ تا ۱۰) . تا اینکه خداوند با بعثت پیامبر (ص) بر آنان منت نهاد و برادری و صلح را برایشان به ارمغان آورد . با در نظر داشتن این امر ، آیا عقلایی است مردمانی که دائما خطر همسایه را احساس می‌کردند و در حال جنگ و جدال بودند و حتی در هنگام خواب ، نزد خود شمشیر نگه می‌داشتند ، برای خانه‌هایشان که مال و ناموس خود را در آن حفظ می‌کردند و شب‌ها در آن می‌آرمیدند ، درب نگذارند و فقط به آویزان کردن پرده اکتفا کنند؟ خیر؛ این امر هرگز عقلانی نیست.

  • نوکری فریدون برای ایشون هنوز ادامه دارد - ظاهرا دارد از توهین مکرون به پیامبر بنابر خواست اربابش حمایت غیر مستقیم می کند

  • ای بی شرفید شما اصلاح طلب ها به خدا

  • با محکوم کردن توهین به پیامبر اکرم (ص) توسط رئیس جمهور فرانسه، مشاهده حاشیه سازی در این مقطع توسط اصلاح طلبان نوکر غرب و نفوذی آمریکا و سعودی عجیب نیست.
    عجیب ترین چیز، اثبات سرسپردگی آنها به دولت فرانسه است که استعمارگر کثیف و قاتل مردم بیگناه در الجزایر و دیگر کشورها است و معلوم نیست این جماعت غرب پرست تا چه حدی به خفت و پستی می خواهند ادامه دهند.

  • آدمیزاد چقدر میتونه عجیب باشه

  • ای دهباشی خبیث دروغگو یا جاهل!
    اوّلاً: هجوم به خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و آتش زدن درب و شهادت ایشان از کتب سنی ها هم قابل اثباتست
    ثانیاً: هرگز امام علی علیه السلام در جنگهای غیرشرعی خلفای سقیفه ای حضور نداشت چون حکومت آنها را مشروع نمیدانست و اختلافات و نفرت امام علی علیه السلام از غاصب ثانی هم در کتب اهل سنی آمده
    و ثالثاً: در قرآن خدا اشاره فرموده که منازل مردم در زمان رسول خدا در مکه و مدینه درب داشته و حتّی کلید هم داشته
    در سوره نور آیه 61 :
    لَّيْسَ عَلَى الْأَعْمَىٰ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْأَعْرَجِ حَرَجٌ وَلَا عَلَى الْمَرِيضِ حَرَجٌ وَلَا عَلَىٰ أَنفُسِكُمْ أَن تَأْكُلُوا مِن بُيُوتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ آبَائِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أُمَّهَاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ إِخْوَانِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَخَوَاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَعْمَامِكُمْ أَوْ بُيُوتِ عَمَّاتِكُمْ أَوْ بُيُوتِ أَخْوَالِكُمْ أَوْ بُيُوتِ خَالَاتِكُمْ أَوْ مَا مَلَكْتُم مَّفَاتِحَهُ أَوْ صَدِيقِكُمْ ۚ لَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَن تَأْكُلُوا جَمِيعًا أَوْ أَشْتَاتًا ۚ فَإِذَا دَخَلْتُم بُيُوتًا فَسَلِّمُوا عَلَىٰ أَنفُسِكُمْ تَحِيَّةً مِّنْ عِندِ اللَّـهِ مُبَارَكَةً طَيِّبَةً ۚ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ اللَّـهُ لَكُمُ الْآيَاتِ لَعَلَّكُمْ تَعْقِلُونَ ﴿٦١﴾
    بر نابینا و لنگ و بیمار و خود شما گناهی نیست که [بدون هیچ اجازه ای از خانه هایی که ذکر می شود، غذا] بخورید: از خانه های خودتان، یا خانه های پدرانتان، یا خانه های مادرانتان یا خانه های برادرانتان، یا خانه های خواهرانتان، یا خانه های عموهایتان، یا خانه های عمّه هایتان، یا خانه های دایی هایتان، یا خانه های خاله هایتان، یا خانه هایی که کلیدهایشان در اختیار شماست، یا خانه های دوستانتان؛ بر شما گناهی نیست که دسته جمعی یا جدا جدا غذا بخورید. پس هرگاه به خانه هایی وارد شدید، بر خودتان سلام کنید که درودی است از سوی خدا پربرکت و پاکیزه، خدا این گونه آیات را برای شما بیان می کند تا بیندیشید. (۶۱)

  • حرامی ها!حتی ابن تیمیه وهابی هم هجوم را پذیرفته...