سرکوب سیستماتیک دمکراسی در سرمایه داری آمریکا


سواد رسانه یعنی اینکه بدانیم کدام رسانه‌ها معتبر و کدام نامعتبر هستند و توانایی تشخیص اخبار درست از اخبار نادرست و دیگر پیام‌های رسانه‌ای را داشته باشیم


+ 
3

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اینکه ترامپ را دوست نداریم نباید باعث شود که فراموش کنیم او آخرین رییس جمهور آمریکا است فراماسونر نیست، گلوبایست و طرفدار جهانی سازی نیست و مخالف همجنسبازی است. بایدن از هر جهت بدتر از ترامپ است و چن ترامپ مخالف جهانی سازی بود او را با تقلب علنی حذف کردند. واقعا راه ندادن نمایدگان کاندیدا سر صندوقها و رای دادن مرده ها و تغییر یکهویی نتایج چند ایالت خاص چه معنی دارد؟ مگر در اوهایو و فلوریدا رای پستی وجود نداشت؟ چرا در انها این تغییر ناگهانی رخ نداد؟ تقلب قطعی است و ترامپ مدارک بیشماری از آن دارد. ماجرای کرونا و داروی آن هم که واضحترین تشانه ساختکی بودن این ویروس بود. اگر کرونا نبود هیچ راهی برای شکست دادن ترامپ نداشتند و اگر 5 روز زودتر خبر یافتن داروی آن اعلام شده بود ترامپ با برتری خرد کننده انتخابات را برده بود. اما چه باید که منافع جهانی سازان در انتقال کارخانه ها به چین و هند است که آمریکا جلویش را گرفت. پس باید آزمایشگاههای بیل گیتس کرونا را می ساختند و بعد گردن چین می انداختند و بعد به آمریکا می کشاندند تا هم از خود رفع تهمت کنند و هم بایدن را بزرگترین برنده کرونا نمایند.


    اما ایرانیها خیالشان راحت باشد که به شکایت ترامپ رسیدگی نخواهد شد چون فرامسونرهای حاکم بر جهان هر مانعی را بر سر حکومت جهانی و جهانی سازی حذف خواهند کرد. اما این را بدانند، هر قدر صدام با جشن گرفتن به خاطر پیرزی بیل کلینتون و حذف جرج بوش پدر موفق شد، ایرانیها هم با بایدن موفق می شوند. بیل کلینتون بدون جنگ یک میلیون کودک عراقی را از گرسنگی کشت.