قربانیان جهل!! تکه تکه کردن حیوانات فقط برای خرافات!


تکه تکه کردن حیوانات فقط برای جهل و خرافات

شاید باورش سخت باشه که عده ای به تحریک رمالان برای رفع مشکلات خود به کوه و بیابان می روند تا به دندان گرگ یا مهره مار برسند


+ 
8

- 
1
ارسال در 1399/9/1 ساعت 15:04 2020-11-21 15:04:44
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بهتره بدونید معدن جادوگری و یاحر پروری در زمین اروپاست..
    انگلستان و ایتالیا پرچمداران این مطلب اند...
    تفکر صهیونیسم در جهان یکی از ارکان و پایه های خود را مرهون امر سحر و جادو است...

    ورود به ارتباط با اجنه و مخلوقات پنهان از دید بشر و سودجستن و بهره کشی از نیروهای فوق بشری اجنه جهت آزار رسانی، مخابره اطلاعات و رصد خلوت های دست نایافتنی و... به واسطه تربیت نیروهای قابل دریافت و واگیرش در برخی انسانها از عوالم نامرئی در جهان مخلوقاتی با وجوه غیر مادی، امری متعارف برای سطوح مختلف صهیونیسم جهانی است..

    پس خاستگاه این دست امور هم همان غرب عفن است.. قابل توجه سلبریتی ها و غربگرایان!

    فلذا در یک برآورد اجمالی برای مقایسه ی میزان آلودگی چنین تفکر منحط در میان ایرانیان داخل کشور با اروپاییان گرویده به نگرش صهیونیسم و مشتقات آن همچون سطنیسم در مییابید که اشاعه این قبیل کلیپ ها و حقنه کردن و مهم جلوه دادنش تنها پیش درآمد تثبیت پروژه "حیوانگرایی" در تقابل با آن است!

    آیا از خودتان پرسیده اید که چرا دشمنان سعی دارند ایرانی ها را به دو دسته اهل افراط و اهل تفریط جلوه دهند؟ حتی در باب حیوانات و رفتار با آنها؟
    پروژه "حیوان آزاری" که در پی اش پروژه "حیوان پرستی" دنبال خواهد شد ... که بی رو دربایستی شده...!!!!!!!

    هشدار!


    و البته روی سخنی با جناب محسن! عزیزم تو فعالیتت رو کمتر کنی در عرصه مَجاز بهتره... به نظرم گهگاه در جبهه دشمن قدم میزنی...

  • من نظرم اینه که بعضی از اشیاء اثراتی دارن ، فرج کفتار ، مهرهٔ مار و خیلی از چیز های دیگه ، منتها لازم نیست حتما برای به دست آوردن این ها به حیوان ظلم بشه ، قطعا ظلم به حیوون حرامه.
    ولی بحث اگر بخواد علمی بشه باید گفت که کسی که متخصص واقعی علوم غریبه باشه نمی‌تونه اثرات این اشیاء رو منکر بشه ، همه چیز نباید در روایات بیان بشن ، اهل بیت علیهم السلام هم علوم غریبه رو ردّ نمی‌کردن و تأئید هم می‌کردن ، حتی بعضی از علوم غریبه طبق نقل ها به دست انبیاء ساخته شده - مثل علم جفر - و در مورد علم جفر هم اومده که حجت اصول فقه هم می‌تونه باشه.
    مهرهٔ مار اصیل - که فوق العاده هم گرونه - تقریبا اصلا پیدا نمی‌شه و اگر هم کسی پیدا کنه باید یه شخص متخصص علوم غریبه و واقعا حرفه ای به نام بزنه براش ، در این صورت اثرات بسیار خاصّ و عجیبی داره و البته می‌شه ازش سوء استفاده هم کرد . اثرات این مسائل ردّ نشده .
    متخصصین واقعی و متدیّن علوم غریبه - که خیلی کم هم هستن . - این مسائل رو ردّ نمی‌کنن ولی خوب نیست روواج پیدا کنه بین مردم ؛ من گفتم اگر بخوایم صرفا علمی بحث کنیم این مسائل خرافات نیستن .

  • من این کار های رو تأئید نمی‌کنم ولی اساسا بعضی از اشیاء اثراتی دارن - که از دید ما پنهان هست و برخی از افراد متوجه می‌شن - ، اگر کسی واقعا متخصص علوم غریبه ( از طریق درست و الهی نه شیطانی ) باشه نمی‌تونه اثر مهرهٔ مار رو انکار کنه ، برای به دست آوردن مهرهٔ مار هم لازم نیست حیوون تکه تکه بشه ، فصل جفت گیری مار می‌رن و مهره ها رو از روی زمین بر می‌دارن ، تازه اونم باید به یه طریقی که افراد کار کرده توی علوم غریبه می‌دونن به نام فرد زده بشه .

    یه جایی دیدم توی این کانالای انقلابی می‌گفتن شرف الشمس چون توی روایات نیست پس اثر نداره ، باید به این دسته از افراد گفته بشه لزوما هر چیزی که در روایات هست اثر نداره و اثبات شیء نفی ما عدا نمی‌کنه .