بورس در ۲-۳ ماه آینده وضعیت خوبی خواهد داشت


دکتر سینا عنایت الهی تحلیلگر بازار سرمایه بیان کرد: با دلار نیمایی ۱۸ هزار تومانی، شاخص بورس بالای ۲ میلیون بود، اکنون که دلار نیمایی ۲۵ بزار تومان است، قیمت‌ها ارزشمند است. همانطور که پیش بینی کرده بودم، بازار سرمایه از اواخر پاییز باز می‌گردد، روند بازگشت آغاز شده است.



+ 
1

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بورس=قمار

    انواع بازارها و ساختارهای مالی و پولی که ذهن بیماران غربی خاستگاه ریشه و شاخ و برگش است ثمری جز باخت و فقر و فلاکت برای ملتی که با تکبیر، رخصت محضر نور ربانی حضرت حق را خواسته است ندارد!!!!!! چرا؟

    چون ایمان به کلام حق که بیان محمد ص و معجزه ای بنام قرآن است راه و رسم حلال داری و حلال خوری و حلال باشی را به احسن رسوم آموخته است و تخطی از قرآن که مومن را نشاید! فلذا چگونه ایمان آورده ایم که راه و رسم خدایی را وانهاده پسه بردار و پسماندخور روش شیاطین عالم شده ایم؟؟؟؟؟

    عزیزان توضیح دهید نشخوار این ملعونین بازاردار و بازارخواه و چاشته خور دشمن بیگانه مبنی بر "ارزش قیمت"ها یعنی چه؟

    مگر"قیمت" خود نشانه ای برای جلوه ی ارزش مادی هر چیز مادی قابل معامله نیست؟!
    آیا منظور از ارزش قیمت همان پشتوانه ی تراز ارزیدن هر چیز مادی است؟

    اگر این است لطفا کسی بگوید که fresh money یا همان عدد تازه و نو برای قیمت! آن هم قیمت پول! یعنی چی؟
    تا آنجا که بنده میدانم خود پول نشانگر قیمت است برای هر چیز مادی مصنوع و مخلوق قابل عرضه و تقاضا در زمره ی مایحتاج انسان هابرای مصرفشان...
    حالا چرا خود پول باید قیمت جداگانه داشته باشد؟! مگر واحد قراردادی برای سنجش قیمت به نام پول(هر پولی که نماد دارایی هر کشوری است)، خودش به تنهایی باید بیارزد؟!!!!!!!!

    اونوقت این بابا داره با ابراز خرسندی و مسرت میگه هرچی قیمت یه پولی اونم پول دشمن بیگانه که خودش معنی قیمت اجناس رو در جهان داره در نسبت با قیمت پول کشور خودمون بالاتر بره و عددش نو و زیاد بشه "ارزشمنده"!!!!!!!!!!!!!!
    ببخشید ولی این در نظر بنده یعنی "دئاثت" مطلق!!!!!!!

    یعنی شاخص بورس (شاخص قمار) وابسته است به این مهم که ارزش واحد پول ملی (مسخره است یعنی قیمت عامل سنجه ی قیمت! داخل کشور ما) اولا در نسبت و مقایسه با واحد پول دشمن واقع باشه و ثانیا در این مناسبت مضحک، هرچه تحت اختلاف از حیث فاصله و البته کوچکتر بشه (تحقیر) بازار قمار (بورس) خوب میشه!!!!!!

    من که تو دانش اقتصاد غربی یه چیزی شبیه گوشتکوبم میفهمم که نتیجه آنالیز موارد فوق الذکر فقط یک معنی درست داره و اون هم انتفاع فوق العاده برای کشورهای واجد واحدهای پولی با قیمت بالاتر در نسبت مزخرف به واحد پول ماست! که فقط در قالب عدد و رقم و بازی و لغلغه در میدان آلوده ای بنام بازار سرمایه و بورس برای میادین تولید کشور ما دانه پاشیده و در یک حرکت آگاهانه که البته ما در مقام مستعمره کوچکترین علمی به آن نداریم دچار خسران خواهیم شد!!!

    برگ برنده در دستان معرفان میادین جنگ است! میز قمار هم میدان جنگ شیطان است! چرا یک مملکت اسلامی باید بر سر این میز حاضر به بازی و باخت محتوم شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟