فقط عاشقای امام رضا ببینن!!(تصویری)


معجزه امام رضا ع

زنده کردن مرده

التماس دعا،

یا رضا ع
یا زهرا س...


+ 
28

- 
1
ارسال در 1399/8/26 ساعت 13:35 2020-11-16 13:35:56

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • متولیان آموزش و تبلیغ دین برای مصون نگه داشتن دین داری مردم از تحریف چه کرده اند؟؟؟!!!
    ---
    افسوس که متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب از مراجع و حوزه های علمیه و دین شناسان تلاش عملی و وجود همیشگی جدی در صحنه عمل اجتماعی برای مصون نگه داشتن روز مره ی دین داری و مذهب داری پیروان دین و مذهب از گرفتار شدن در تار پود من در آوردیها و خرافات روز افزون که بحکم قرآن دین داری و مذهب داری این پیروان را نابود می کنند نداشته اند!!!
    متاسفانه این متولیان در زمینه ی نیاز مبرم به نگهبانی و حفاظت عملی از دین داری و مذهب داری مردم در مقابل تحریف گریهای روز مره بگونه ای که این دین داری و مذهب داری بتوانداز تحریف گریهای دین فروشان من در آوردی پرور و خرافه گستر مصون بماند تلاش جدی عملی همیشگی محسوی خدا پسندانه ای ندارند!!!
    اکثریت پیروان مذهب تشیع آگاهی ندارند که تا چه اندازه دین داری و مذهب داری آنان مطابق با حد و مرزهای شناختهای فرهنگ خرد گرای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی است و به همین علت پیوسته بسادگی در دام انحراف وکج روی در دین و مذهب گرفتار می شوند و فریب شیادان دین فروش را می خورند!!!
    اکثریت متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب هیچ گونه تلاش علمی ضابطه مند و سازماندهی شده ی پیوسته ی قرآنی و عقلی ندارند که از گرفتار شدن مردم در دام من در آوردیها و خرافات دین زدا جلوگیری کنند.
    متاسفانه دین و مذهب در دست مبلغانی گرفتار شده که هیچ آگاهی علمی قرآنی و عقلی برای تشخیص سره از ناسره ی آنچه که بنام دین و مذهب آموزش می دهند و تبلیغ می کنند در اختیار ندارند.
    این مبلغان جاهل و بی سواد بی حساب و کتاب بی هیچ ضابطه ی علمی ؛ بنام دین و مذهب با مطالب و احادیث و روایات جعلی و دروغ در تضاد با محکمات قرآن کریم و در تعارض با اصول متین استدلال عقلی مردم نا آگاه را آموزش می دهند و از جاده ی مستقیم دین قرآنی خداوند و از مذهب توحیدی اهل بیت مظلوم پیامبر منحرف می سازند و بیرون می آورند.

  • ترویج وارونه ی نقش عترت پیامبر کار دین فروشان است
    ---
    « قُلْ هَذِهِ سَبِيلِي أَدْعُو إِلَى اللَّهِ عَلَى بَصِيرَةٍ أَنَا وَمَنِ اتَّبَعَنِي وَسُبْحَانَ اللَّهِ وَمَا أَنَا مِنَ الْمُشْرِكِينَ»﴿آیه ۱۰۸ سوره یوسف﴾.
    قرآن کریم نقش دینی پیامبر را تنها پاسداری از احکام و اعتقادات قرآن اعلام کرده است
    مایه ی بسی غم و اندوه و افسوس است که :
     با سکوت و مدارای مرموز دین شناسان از دیر باز تا کنون
     و باجعل و تزویر
     و با پشت کردن به هشدارهای فراوان انکار ناپذیر خرد گرای قرآن کریم
     و با نادیده گرفتن اصول استدلال عقلی
     و با بد ترین سوء استفاده از نا آگاهی اکثریت متدینان به شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی
     زمینه برای ترویج کالاهای کاسبی دلالان حرام خور دین فروشی با وارونه نمودن نقش قرآنی پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت از امانت داری در پاسداری از احکام و اعتقادات و شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی در آموزش و تبلیغ این احکام و اعتقادات
     پس از فوت این بندگان مقرب و در تضاد صریح با هشدارهای آشکار غیر قابل انکار قرآن کریم به خدمت گذاری و رسیدگی فرا طبیعی به نیازهای و مشکلات گوناگون این مردم نا آگاه فراخ باز مانده است
     در حالی که قرآن کریم بروشنی محدودیتهای توان و دانش پیامبر را آشکار مشخص می سازد و نقش آن حضرت را به آموزش و تبلیغ دین منحصر می نماید
     شیادان دغل باز دین فروشی با بد ترین سوء استقاده از سادگی و نا آگاهی اکثریت دین داران ؛ نه تنها برای پیامبر بلکه برای امامان از اهل بیت آن حضرت وهمچنان برای امام زادگان و سایر بندگان مؤمن حتی پس از فوت این بزرگان با هدف داغ نگه داشتن تنور کاسبی حرام دین فروشی خود نقشهای فرا طبیعی که منحصر به خداوند اند برای این بزرگان با جعل و دروغ و در تضاد با قرآن و عقل تبلیغ می کنند
     این شیادان با جعل و تزویر و نسبت دادن دروغ به پیامبر واهل بیت آن حضرت در تضاد با آیات و هشدارهای محکم و مفصل و غیر قابل انکار قرآن کریم برای فریب مردم نا آگاه و جذب آنان به کالاهای کاسبی حرام دین فروشی خود با صحنه سازیهای فریبنده ادعا می کنند که این بندگان مقرب وفات یافته توان رسیدگی به نیازهای طبیعی و فرا طبیعی را نیز دارند
     این شیادان با ادعاهای فریبنده ی دروغ خود که با هیچ دلیل آشکاری از قرآن و عقل قابل اثبات نیستند برای پر کردن جیبهای گشاد خود از مال حرام با ترفندهای رنگا رنگ جیب اکثریت دین داران را در همه ی مناسبتهایی که بنام دین و مذهب برگذار می شوند بی رحمانه تیغ می زنند
     در زمانی که قرآن کریم با ترجمه های خود در خانه های همه مردم و در دست رس همگان روش دین داری و مذهب داری خدا پسندانه را با الفاظ و تعبیرهای سرشت نشین و رسا و گویا به مردم آموزش می دهد ؛ دوری از این منبع الهی تحریف نشده ی دین داری و مذهب داری و پیروی از ترفندهای شیادان دین فروش ؛ بحکم خداوند در قرآن حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری و نیکو کاری آنان را تباه و نابود می کند
     نتیجه ی چنین انحراف وکج روی در دین داری و مذهب داری بحکم خداوند در هشدارهای محکم و مفصل قرآن ، چون قرآن بعنوان درست ترین منبع تحریف نشده ی اطلاع رسانی در اختیار همه ی مردم بوده و از آن بهره های خدا پسندانه ی لازم را در زمان زندگی خود در دنیا نبرده اند ، در قیامت بجز عذاب ابدی الهی چیز دیگری نخواهد بود.

  • 0 99/9/2 ساعت 13:37

    یا امام رضا ای ابرومند نزد خدا ما را نزد خدا شفاعت بفرما

  • تشخیص سرنوشت ساز دین داری از بی دینی در ج.ا.ا مسئولیت کیست؟؟؟!!!
    ---
    چرا باید دین شناسان از پاسخ به انتقادهایی که در باره ی حیاتی ترین ارزشهای الهی زندگی بشر یعنی دین و مذهب نوشته می شوند گریزان باشند و پاسخ را به تیک زدنهای بی خاصیت واگذار کنند؟؟؟!!!
    یکی ما را لطفا راهنمایی کند در ج.ا.ا مسئولیت همیشگی آموزش و تبلیغ درست و خداپسندانه ی دین و مذهب به دوش کیست ؛ که رسانه ها بی هیچ ظابطه و قانونی به پخش مطالب جور وا جور بنام دین و مذهب می پردازند تا نتوان با این گونه بی بند و باری دین داری را از بی دینی و مذهب داری را از لامذهبی درست جدا کرد و تشخیص داد؟؟؟!!!
    بدیهی است رسانه های گروهی در جهت دهی درست یا نادرست افکار عمومی به دین داری و مذهب داری مردم نقش کلیدی را ایفا می کنند.
    آیا درست است در برخورد با مسئله ی حیاتی دین و مذهب در ج.ا.ا پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی قانون یا ظابطه ای برای تعیین چگونگی تفکیک درست از نادرست مطالب دین و مذهب ؛ اصل و قاعده و ملاک و معیار قانونی و ضابطه مند علمی حد اقل برای رسانه های همگانی وجود نداشته باشد؟؟؟!!!

  • ا- ج 99/8/30 ساعت 00:47

    حلقه‌ی آن در شدنم آرزوست
    بر در او سر زدنم آرزوست
    خاک درش بوده سرم سالها
    باز هوای وطنم آرزوست

  • چگونه آرزوهای دینی و مذهبی ؛ خدا پسندانه می شوند؟
    ---
    آرزوهای دینی و مذهبی را اگر با اطاعت از رهنمودهای خداوند در اصول خدا شناسی و پیامبر شناسی و رفتار شناسی قرآنی و عقلی منحصر سازیم و بندگان مقرب خدا را در تضاد و تعارض با این اصول در ویژگیهای منحصر به خداوند در تضاد با اصول استدلالی عقل سهیم ننماییم بی تردید زمینه ی خدا پسندانه ای برای تحقق خواسته های معقول ما در این آرزوها با خواست خداوند فراهم می شود.
    متاسفانه اکثریت متدینان با نا آگاهی به اصول شناختهای قرآنی مذکور خود را در تضاد با رهنمودهای خداوند و در تضاد با اصول استدلال عقلی به گناهان کبیره ی سهیم ساختن بندگان در ویژگیهای منحصر به خداوند دچار می کنند که به حکم قرآن تمام رفتار و گفتار و پندار نیک آنان را نابود می سازد.
    اگر دین داران بحکم اصول رفتار شناسی قرآن که حجت عقلی را در هشدارها و نویدهای خود بر بشر بگونه ای انکار ناپذیر تمام کرده اند ؛ پایبند نباشند در قیامت که هیچ فرصتی برای جبران نیست ، با پیامدهای شوم نابودی مذکور ناگزیر رو به رو خواهند شد و گریزی از پذیرفتن این پیامدها و تحمل آثار فاجعه بار ابدی آنها نخواهند یافت.
    متولیان آموزش و تبلیغ دین ومذهب اگر دین داران را در طول زمان زندگی به اصول شناختهای فرهنگ الهی دین داری قرآنی و عقلی پیوسته با منطق گویا و رسای قرآنی و عقلی آگاه نسازند و در این زمینه کوتاهی کنند و بی تفاوت باشند بی تردید در گناه کبیره ی ناشی از رفتارهای متضاد با اصول این شناختها سهیم خواهند بود.
    برای خدا پسندانه و سود مند و پویا و ثمر بخش ساختن آموزش و تبلیغ دین و مذهب باید این آموزش و تبلیغ همیشه با کمک روش شناسیهای علمی بگونه ای نظام مند ، ضابطه مند ، سازمان یافته و قانونی با نظارت پیوسته مسئولان مربوطه قوای مقننه و اجرایی و قضایی انجام گیرد.
    اگر روشمندی علمی در زمینه حیاتی و سرنوشت ساز آموزش و تبلیغ دین با جدیت و عالمانه اجرا و با نظارت جدی علمی پیوسته پیگیری شود بی تردید می توان خداپسندانه از هرگونه هدر رفتن وقت و دارایی جامعه بنام دین و مذهب در فعالیتهای بی بازده ای که برای پویایی و پیشرفت مثبت و سازنده فرد و جامعه در هیچ زمینه ای سود مثبتی ندارند جلو گیری کرد.
    خداوند دین و مذهب را در اصل برای سازمان دهی سالم زندگی بشر با وحی خود توسط پیامبران به بشر ابلاغ کرده است.
    اگر وحی سرشت نشین الهی از جانب بشر بی فزونی و بی کاستی اجرا شود و هیچ اندیشه ی بشری نا همگن و ناهماهنگ باشناختهای فرهنگ دین داری سرشت نشین وحی الهی در احکام و اعتقادت دین و مذهب دخالت نکنند هیچ تردیدی نخواهد بود که بیشتر مشکلات و نابسامانیها و نا هنجاریها از زندگی بشر با خواست خداوند زدوده شوند.

  • سلام. این شخص در ماه مبارک رمضان در شبکه چهار صدا و سیما برنامه داشتند. در برنامه زندگی پس از زندگی. می توانید از شبکه چهار و مجری برنامه از صحت گفته هاش برسید. من اون برنامه را دیدم و به حرف های این شخص اطمینان کامل دارم.

  • من در آوردی پردازی در دین و مذهب گناه کبیره است
    ---
    اصرار بر نادیده گرفتن هشدارهای قرآن با من در آوردیهایی که هیچ دلیل محکم قرآنی و عقلی ندارند بجز دخالت در دین خدا و هدر دادن مبالغ کلان بی بازده از بیت المال و جیب مردم نتیحه ی دیگری ندارد.
    اصرار بر پیروی از این گونه من در آوردیهای ساخته و پرداخته ذهن بشر که بنام دین و مذهب انجام می گیرد و هیچ نشانه ای در قرآن و سنت پیامبر ندارد خشم خدا و نا رضایتی پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را بر می انگیزد.
    اصرار بر من در آوردی پردازی بنام اهل بیت مظلوم پیامبر یک عوام گرایی با سوء استفاده از حرمت و حیثیت پیامبر اسلام و اهل بیت مظلوم آن حضرت است.
    من در آوردی پردازی بشر بنام دین و مذهب هیچ جایگاه و دلیل خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی ندارد و تنها جیب کاسبان حرام خور شیاد دین فروشی را فربه می کند.
    عاملان اصرار بر من در آوردی پردازی بنام مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و دین شناسان مشوق این اصرار بی تردید بحکم قاطع خداوند در قرآن بعنوان بدعت گذاران در دین و مذهب مجازات گناه کبیره این اصرار را در قیامت خواهند دید.
    به هشدارهای قرآن گوش جان فرا دهیم: « وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَذَا حَلَالٌ وَهَذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ﴿ آیه ۱۱۶ سوره نحل ﴾ و همچنان: « فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ » ﴿ آیه ۱۰ سوره بقره﴾ و همچنان: « وَنَزَعْنَا مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ شَهِيدًا فَقُلْنَا هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ فَعَلِمُوا أَنَّ الْحَقَّ لِلَّهِ وَضَلَّ عَنْهُمْ مَا كَانُوا يَفْتَرُونَ » ﴿ آیه ۷۵ سوره قصص ﴾ و همچنان: «قُلْ أَرَأَيْتُمْ مَا تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَرُونِي مَاذَا خَلَقُوا مِنَ الْأَرْضِ أَمْ لَهُمْ شِرْكٌ فِي السَّمَاوَاتِ ائْتُونِي بِكِتَابٍ مِنْ قَبْلِ هَذَا أَوْ أَثَارَةٍ مِنْ عِلْمٍ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ » ﴿ آیه ۴ سوره أحقاف ﴾.

  • سلام دوست عزیز،
    من که این کلیپ رو گذاشتم،
    خودم ، پدرم، مادرم، هردو برادرم،
    پزشکیم،

    فرق من در آوردی و واقعیت هم خوب متوجه می شوم،

    درک این مسایل نیاز به کمی تفکر و
    دور بودن از هرگونه تعصبات دیگر دارد،

    انشالله امام رضا ع
    به همه ما نگاه کند...

    یا رضا ع ...
    یا زهرا س...

  • بشر با تفکرات ناچیز خویش حق ندارد بجای خدا برای دین اعتقاد بسازد
    ---
    آقای Yafatameh !!! دانش ناچیز بشر در مقایسه با علم و حکمت بی کران خداوند جهان هستی هیج است و به بشر حق نمی دهد با تخیلات غیر قابل اثبات خویش بمانند دلالان دین فروش پیوسته برای دین و مذهب بجای خدا احکام و اعتقادات بسازد .
    اگر بشر به اعتقاد سازی برای دین و مذهب مجاز بود هرگز خداوند به 124 هزار پیامبر زحمتها و رنجهای فراوان تبلیغ دین خود را نمی داد و بشر را با تفکرات ناچیزی که دارد و به کمال هیچ حقیقتی دست نمی یابد برای تعیین احکام و اعتقادات دین آزاد می گذاشت تا هر فرد بشری با ناتوانی ذهنی که دارد دین خاص خویش را برای خود ابتکار کند.
    اگر بشر چنین آزادی داشته باشد ؛ برای دین الهی هیچ مفهوم و معنا و حجت حقیقی انکار ناپذیر یگانه ای هرگز باقی نمی ماند ، و هر فرد بشری به دین ابتکاری خود وابسته می شود و برای پاداش و مجازات نیز هیچ دلیل و توجیهی صحت نمی یابد.
    شما با چه دلیل انکار ناپذیر از قرآن و عقل بنده ی خدا را که بمانند سایر بشر بودن خود اعتراف میکند و بحکم خداوند در قرآن محدود به زمان و مکان و محدود به همه ی نیازها و ناتوانیها است برای رسیدن به نیازهای خود همراه با خدا فرا می خوانید واز این بنده که بحکم خداوند در قرآن نه شما را می بیند و نه می شنود و حتی بحکم قرآن توان رسیدگی به حاجتهای فرا طبیعی خود را در زمان زنده بودن را ندارد ؛ حاجت می طلبید و با اصرار همیشگی هشدارها و حقایق قرآنی را نادیده می گیرید؟؟؟!!!
    رجوع کنید به آیات : « قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ وَلَوْ كُنْتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ » ﴿ آیه ۱۸۸ سوره أعراف﴾ و : « قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا » ﴿ آیه ۲۱ سوره جن ﴾ و : « قُلْ مَنْ رَبُّ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ قُلِ اللَّهُ قُلْ أَفَاتَّخَذْتُمْ مِنْ دُونِهِ أَوْلِيَاءَ لَا يَمْلِكُونَ لِأَنْفُسِهِمْ نَفْعًا وَلَا ضَرًّا قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الْأَعْمَى وَالْبَصِيرُ أَمْ هَلْ تَسْتَوِي الظُّلُمَاتُ وَالنُّورُ أَمْ جَعَلُوا لِلَّهِ شُرَكَاءَ خَلَقُوا كَخَلْقِهِ فَتَشَابَهَ الْخَلْقُ عَلَيْهِمْ قُلِ اللَّهُ خَالِقُ كُلِّ شَيْءٍ وَهُوَ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ ﴿ آیه۱۶﴾ و : « قُلْ إِنَّمَا أَنَا بَشَرٌ مِثْلُكُمْ يُوحَى إِلَيَّ أَنَّمَا إِلَهُكُمْ إِلَهٌ وَاحِدٌ فَمَنْ كَانَ يَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْيَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا يُشْرِكْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدًا » ﴿ آیه ۱۱۰ سوره کهف ﴾.

  • من در آوردی پردازی در دین و مذهب گناه کبیره است
    ---
    اصرار بر نادیده گرفتن هشدارهای قرآن با من در آوردیهایی که هیچ دلیل محکم قرآنی و عقلی ندارند بجز دخالت در دین خدا و هدر دادن مبالغ کلان بی بازده از بیت المال و جیب مردم نتیحه ی دیگری ندارد.
    اصرار بر پیروی از این گونه من در آوردیهای ساخته و پرداخته ذهن بشر که بنام دین و مذهب انجام می گیرد و هیچ نشانه ای در قرآن و سنت پیامبر ندارد خشم خدا و نا رضایتی پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را بر می انگیزد.
    اصرار بر من در آوردی پردازی بنام اهل بیت مظلوم پیامبر یک عوام گرایی با سوء استفاده از حرمت و حیثیت پیامبر اسلام و اهل بیت مظلوم آن حضرت است.
    من در آوردی پردازی بشر بنام دین و مذهب هیچ جایگاه و دلیل خدا پسندانه ی قرآنی و عقلی ندارد و تنها جیب کاسبان حرام خور شیاد دین فروشی را فربه می کند.
    عاملان اصرار بر من در آوردی پردازی بنام مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و دین شناسان مشوق این اصرار بی تردید بحکم قاطع خداوند در قرآن بعنوان بدعت گذاران در دین و مذهب مجازات گناه کبیره این اصرار را در قیامت خواهند دید.
    به هشدارهای قرآن گوش جان فرا دهیم: « وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَذَا حَلَالٌ وَهَذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ ﴿ آیه ۱۱۶ سوره نحل ﴾ و همچنان: « فِي قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ بِمَا كَانُوا يَكْذِبُونَ » ﴿ آیه ۱۰ سوره بقره﴾ و همچنان: « وَنَزَعْنَا مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ شَهِيدًا فَقُلْنَا هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ فَعَلِمُوا أَنَّ الْحَقَّ لِلَّهِ وَضَلَّ عَنْهُمْ مَا كَانُوا يَفْتَرُونَ » ﴿ آیه ۷۵ سوره قصص ﴾ و همچنان: «قُلْ أَرَأَيْتُمْ مَا تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَرُونِي مَاذَا خَلَقُوا مِنَ الْأَرْضِ أَمْ لَهُمْ شِرْكٌ فِي السَّمَاوَاتِ ائْتُونِي بِكِتَابٍ مِنْ قَبْلِ هَذَا أَوْ أَثَارَةٍ مِنْ عِلْمٍ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ » ﴿ آیه ۴ سوره أحقاف ﴾.