انتقاد شدید رائفی پور از سیاست های دولت حسن روحانی


سخنرانی رائفی پور با موضوع «بررسی تحولات سیاسی اخیر»


+ 
59

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • دولتهای ما چگونه می توانند وفاداری خود را به اسلام و ملت ثابت کنند؟؟؟!!!
    ---
    ما نظام دینی - سیاسی هستیم و خداوند در قرآن مکرر بر نقش عقل در دین شناسی و بر ضرورت پیروی از احکام و اعتقادات خرد گرای قرآن و بر ضرورت خرد گرایی در این پیروی تاکید کرده است.
    ملت انقلابی خدا پرست ما صدها هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و هنور در دفاع از نظام اسلامی وبرای ثبات و استقرار این نظام پیوسته از فرزندان عزیز خود شهید تقدیم می کند.
    چیزی که نزد دولتهای ما ، که خود را منتسب به نظام اسلامی معرفی می کنند ، یافت نمی شود ناتوانی مطلق این دولتهااز اثبات انسجام مدیریت خود بر کشور با عدالت و امانت داری و صداقت اسلامی و مردم داری و وفاداری به احکام و اعتقادات دین خدا است.
    ملت که بحکم قرآن و عقل مالک و صاحب اصلی کشور است ده ها سال است حسرت این را دارد که مسئولان کلیدی کشور همیشه چگونگی پیروی خرد گرای خود از احکام و اعتقادات قرآن را در تامین عادلانه ی زندگی عزت آفرین برای صاحبان اصلی کشور و تنهاستون استوار ادامه و بقای نظام به اثبات برسانند.
    ملت از مسئولان می خواهد که باصداقت توضیح دهند و بگویند در مدیریت نیازها و نابسامانیها و ناهنجاریهای همیشگی کشور و در تنظیم بودجه های سالانه چگونه عدالت و امانت داری و صداقت اسلامی پیوسته پیکری و اجرا می شوند و با چه اصولی از اصول علمی قرآنی و عقلی این مدیریت در ساماندهی عادلانه ی نیازهای کشور و ملت اقدام می نمایند؟؟؟!!!
    ملت می خواهد بداند چرا مجلس شورای منتخب ملت گذارشهای ادواری دقیق و مفصل و مشروح و پیوسته ای را از عمل کرد مثبت و منفی مدیران کشور برای اثبات این پیکری و اجرای اسلامی مدیریت به منتخبان خود ارائه نمی کند؟؟؟!!!
    نباید فراموش کرداکثریت ملت به قانون اساسی اسلامی و به نظام و ج.ا.ا رای مثبت دادند که در مدیریت تمام نیازهای زندگی خود با حفظ عزت و سر بلندی ؛ از عدالت اسلامی و صداقت و امانت داری با سازماندهی علمی پیوسته ی نیازهاخود و کشور بگونه ای عادلانه و عزت آفرین برخوردار شوند.

  • اصولگرا و اصلاح طلب همه سر وته یه کرباس هستین. فقط مردمو شرطی کردین که ۸ سال اصولگرا تحمل کنن بعد یادشون بیاد که نه اصلاح طلبا بهترن. دوباره بعد ۸سال به این نتیجه برسن که نه اصولگرا بهتره و این داستان با کمال تاسف همچنان ادامه دارد.
    ریشه خرابه. کار از بیخ و بن ایراد داره .

  • احسنت

  • میدونم این نظر به رائفی پور و نمیرسه و عمرا اینو بخونه ولی روی حرف من با طرفداران سینه چاک ایشونه که میدونم پایین این کامنت با استلال های صد من یه غاز میخوان از ایشون طرفداری کنن.حرف آخرم رو اول میزنم، رائفی پور هم مثل احمدی نژاد گربه ای نیست که برای خدا موش میگیره. ایشون حرف های درستی میزنن از جمله حرف های تو همین ویدیو اما اکثر این حرفا برای خدا نیست.
    به عنوان مثال ایشون در طول یکی از منتقدای سرسخت انتخاب لیستی کاندیدا ها بود و مدعی بود که این انتخاب لیستی باعث به لجن کشیده شدن مجلس شده (که البته حرفش درست بود) ولی تو انتخابات برای مجلس فعلی، ایشون و همین طور آقای پناهیان رسما از لیست به ظاهر مشترک حمایت قاطع کردند و از سایر کاندیداها خواستن که به نفع لیست کنار بکشن. بدین ترتیب افرادی همچون رسایی و کوچک زاده و حتی یامین پور حذف شدند و افراد بی خاصیتی مثل نوباوه و آقاتهرانی رفتند تو مجلس. رائفی پور و پناهیان به خاطر این عملشاون تو روز قیامت حساب سختی پس میدن.
    مثال دیگر از تناقضات رائفی پور اینه که ایشون در دوران مجلس قبل پرچمدار شفافیت و مبارزه با رای گیری مخفی در مجلس بود (که این کار هم درست بود. رای گیری های مخفی از بدترین ویژگی های مجلس ایرانه) ولی بعد از رویکار آمدن این مجلس دیگر خبری از صحبت های آتشین ایشون در نفی عدم شفافیت نیست و تا جایی کار در این مجلس به لجن کشیده که یکی از نماینده های این مجلس مثل نمیانده های دوره های قبل گفته، رای گیری علنی به مصلحت نیست. (و ننگ به این مصلحت)
    خب طرفداران رائفی پور اگه واقعا کلاهشون رو قاضی کنند حق رو به من میدن که دیگه به ایشون اعتماد نکنم ولی میدونم که رائفی پور به بت این افراد تبدیل شده. و در صورت تایید شدن این کامنت توسط جناب mohsen میتونید سیل کامنت هایی که از رائفی پور طرفداری میکنن رو ببینین.

  • آقای رائفی پور . فرمایشات شما کاملا" درسته . این زخم از ابتدای پیروزی انقلاب بر پیکر نظام ایران نشسته و نفوذیها در لایه های مختلف تصمیم سازی بصورت پنهان و در برخی مواقع حتی به مسند های درجه یک مملکت تکیه زده و ضربات شدیدی بر پیکره اقتصاد و امنیت ایران وارد آورده اند .
    برادر جان .
    روشنگری میکنی اجرت با خدا . درد را میشناسی و فریاد میزنی دمت گرم .

    اما درمان چیست ؟ چرا تکلیف این عامل و عاملان این اصطکاک وخیم و عامدانه برای همیشه روشن نمیشود تا امنیت برقرار شود . فتنه کور شود . تولید داخل از چنگال این موجودات رها شود . ملت نفس راحتی بکشند و شرایط ازدواج و مسکن جوانان برقرار شود و شاهد شکوفایی عظیم ایران باشیم ؟
    راهکار بنده این است که با کسانی که خیانتشان محرز است ، در هر پست و مقامی که هستند به شدیدترین روش برخورد شود . حتی اگر مجبور شویم چوبه های دار را در میادین شهر بگذاریم .
    به ولله اگر 4 تا از این موجودات کلفت را از دار مجازات آویزان کنیم الباقی جیره خواران آنها بساط خود را جمع میکنند .
    تنها راه جراحی و برداشتن این غده های بدخیم هستند . حتی اگر نیاز به خونریزی باشد .

  • خدا حفظت کند انشاءالله