واکنش صداوسیما به ماجرای تخریب خانه زن بندرعباسی


شما باید کرامات یک خانم را حفظ میکردید....


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهم ترین نیاز ناظران بر رسانه های همگانی چیست!
    ---
    مهم ترین و ضروری ترین نیاز ناظران بر رسانه های همگانی ، که با مجوز حکومت اسلامی فعالیت می کنند ، آگاهی کامل به شناختهای فرهنگ اصیل الهی دین داری قرآنی و عقلی است .
    اگر این آگاهی نزد این ناظران وجود نداشته باشد من در آوردیها و خرافات منسوب به دین و مذهب جامعه را فرا می گیرند .
    من در آوردیها و خرافات منسوب به دین و مذهب جامعه را از جاده ی مستقیم خداوند به راه شیطانی انحراف و کج روی و گمراهی در دین و مذهب می کشانند.
    این وضعیت فاجعه بار را هم اکنون همه ی آگاهان به شناختهای مذکور نیک و بروشنی درک می کنند.
    مسئولیت نخست رواج چنین و ضعیت فاجعه باری به دوش همه ی متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب است که در مقابل این وضعیت یا خاموش نشسته و یا با این وضعیت مدارا می کنند و نسبت به عاقبت شوم دین زدای آن برای خود و برای مردم بی تفاوت اند.

  • مدیران صدا وسیمای ملی ج.ا.ا ؛ دین خود را به اسلام و نظام وارونه ادا می کنند!!!
    ---
    آی کاش آقای علی عسگری رئیس و همچنان مدیران رسانه ی ملی ج.ا.ا در تبلیغ و آموزش دین و مذهب که ارزش مند ترین و حیاتی ترین داشته ی یک ملت انقلابی مسلمان اند ؛ در این رسانه عظیم با قرآن و عقلانیت و دلایل علمی انکار ناپذیر بجای من در آوردی گستری و خرافه پردازی که ضد قرآن و عقل اند به میدان می آمدند!!!
    آی کاش آقای عسگری و مدیران مؤسسه عظیم رسانه ی ملی در این مؤسسه ی فرا کشوری تا حد افراط در مقابل بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان ؛ در زمینه های دین و مذهب عوام زده عمل نمی کردند!!!
    آی کاش ایشان و میران او در این مؤسسه ی حساس که صدها میلیون بیننده و شنونده در جهان دارد دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و نظام اسلامی را با جهل پراکنی بدنام و مسخره ی خاص و عام و بی آبرو نمی کردند!!!
    چرا پس از گذشت بیش از چهل سال از عمر مبارک نظام اسلامی در ایران مدیران کلیدی سازمانهای عظیم دولت ج.ا.ا در سایه ی نظام اسلامی باید ثابت کنند در دین داری خود به قرآن و عقل اهمیت نمی دهند و همگی عوام زده و با نادیده گرفتن حد و مرزهای قرآنی و عقلی به دین داری و مذهب داری می پردازند؟؟؟!!!
    چرا باید نزد این مدیران مسلمان آشنایی باشناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی و آشنایی با حد و مرزها و بایدها و نبایدهای این شناختهابندرت دیده شود و در رفتار و گفتار و پندار اثری از این شناختها نزد این مدیران مسلمان مشاهده نشود؟؟؟!!!