منافق، نان را به نرخ روز مى‌خورد ... گرچه اظهار ايمان براى مسلمانى كافى است، ولى بايد مواظب عوامل نفوذى بود ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

منافق، نان را به نرخ روز مى‌خورد ...
گرچه اظهار ايمان براى مسلمانى كافى است، ولى بايد مواظب عوامل نفوذى بود ...
تفسیر قطره ای قرآن (حجت الاسلام قرائتی)
سوره مبارکه البقرة آیه 14

وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • آیا با دین داری شیطان پسند آشنا هستیم؟؟؟!!!
    ---
    طوری با عترت مطهر پیامبر و با بندگان مقرب خدا برخلاف دستورهای آشکار محکم و مفصل قرآن برخورد نکنیم که دشمنان از رفتار ما تصور کنند ما شیعیان این بندگان را بجای جانثاری در راه برقراری دین خدا در زمین ؛ خدای نکرده با رفتاهای ضد قرآن خود که بنام آنان انجام می دهیم آنان را خدایان متصرف در زمین می شناسیم.
    بر خلاف قرآن است که تصور کنیم این بندگان می توانند و حق دارند برای ما بجای خدا خارج از قرآن ؛ احکام و اعتقادات جدید تعیین کنند.
    خطا خرد ستیز و قرآن گریز محض است که بپنداریم ما با تصور مذکور می توانیم بر خلاف هشدارهای صریح و آشکار قرآن بخشی از تعظیم و گرنش و توانهای فرا طبیعی منحصر به خدا را سهم این بندگان بشناسیم.
    ما با این سهیم سازی ضد قرآن و عقل غافلیم که این بندگان مقرب را در جهان اسلام بدنام و منفور می کنیم.
    جهل ما به شناختهای خدا پسندانه ی دین داری و مذهب داری الهی قرآنی ؛ قرنها است ما را بنام دین و مذهب در تار و پود من در آوردیها و خرافات ساخته و پرداخته ی باطل دین فروشان مذهب فروش گرفتار کرده و دستان پلید صهیونیستهای تلمودی در این گرفتاری ما نیک آشکار است.
    ما غافلیم از این راه شیطانی که با این جهل در آن می شتابیم و ما را با این شتاب بحکم قرآن به سوی جهنم سوق می دهد و خدا و پیامبر و مقربان خدا را از ما بیزار می سازد و به نفرین خدا و این بندگان دچار می کند.
    همه ی متولیان آموزش و تبلیغ دین از مراجع تقلید و حوزه های علمیه دینی و مذهبی و سایر مؤسسه های آموزش و تبلیغ دین و اکثریت مطلق دین شناسان که از داراییهای مردم و از بیت المال بودجه تامین می کنند در جهل و غفلت مردم دین دار نسبت به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی کوتاهی و تقصیر بخشش ناپذیر دارند.
    اکثریت متولیان مذکور مسئول این جهل و غفلت هستند ؛ زیرا بوظیفه ی روشنگری دینی و مذهبی قرآنی و عقلی آن چنان که خداوند مکرر در قرآن خواسته است عمل نکرده اند.
    این متولیان در پیگیری و تصحیح پیوسته ی خطاهای دینی و مذهبی مردم صریح و کوشا نبوده و همیشه در راستای انجام وظیفه ی پیامبر گونه ی خویش از آمدن به میان مردم و رو در رو قرار گرفتن با آنان پرهیز یا استنکاف کرده اند.

  • حاج آقا هم فتوا را صادر کردند.تمام
    فکر کنم قراره خبری بشه.
    تکلیف نفوذیها داره روشن میشه

  • حال زاری که سهم فراموش کنندگان خدا در این زندگی است
    ---
    بشر با دانش ناچیز خود که به کمال هیچ حقیقتی دست رسی نمی یابد اگر خداوند را که عظمت و نظم و هدف مندی آفرینش و علم بی کران او آشکار تمام ذرات وجود را با قانون مندی و ضابطه مندی فرا گرفته است نشناسد و نادیده بگیرد و به اندک خواسته های ذات اقدس خداوند برای نظم بخشیدن به زندگی خویش توجه نکند و نقش آفریننده را در سامان بخشیدن بهینه به روابط زندگی در این نظم هیچ بیانگارد خواه ناخواه به عقل و بهزیستی خود لگد زده و به خود وگذار می شود و همیشه حال زار او را در تار و پود خود در هم می تند.
    بشر بعلت این ناسپاسی بزرگ نسبت به آفریننده ی خویش ؛ بجز درو خود خوری و پشیمانی و مشکلات و بلاهای روز افزون سهم دیگری از این زندگی نخواهد داشت و هرگز به هیچ منزل مقصود نیک و به هیچ آسایش و آرامش استوار و با دوامی در این زندگی نخواهد رسید.