زامبی های کرونایی در راه اند؟..


دکتر مینو محرز:بعداز واکسیناسیون با چنین صحنه هایی روبه رو خواهیم بود !
با تحلیل استاد محمد مهدی قاسمی


+ 
42

- 
6

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ایشون نمونه ی بارز یک انسان احمق هستند

  • سلام
    چند نکته که علی رغم تحلیل صحیح ایشان از روند موجود بیماری در برخی موارد میبایست به جناب قاسمی خرده گرفت..
    البته جسارتا عرض میکنم:

    اولا اشارتی در باب این مهم که ویروس بیمارگر و مهاجم CoV-19 به نوعی یک بیمارگر مصنوع و سنتز شده ی دست دشمنان ماست نداشتی
    ... چه بسا اگر سال ها و دهه ها تلاش مستمر نخبگان علوم بایولوژی عضو مجموعه ها و سرویس های ضد بشری و سرّی غرب به طور اخص و به طور متمرکز بر تولید فرمولاسیون های مرگبار و کشنده در قالب تسلیحات بیولوژیک نبود امروز این نخستین محصول باب طبع و میل ایشان هرگز در طبیعت و ذیل توهم جهش ژنتیکی و داستان تخیلی تلفیق اثر ژنومیک از حیث میزبانی و .. ایجاد هم نمیشد... یقینا هرگز...
    پس..
    در جاییکه مسلمانان خصوصا مدعیان به پیروی از اسلام و تمسک به ایمان حقانی، از فرط ادعا و تباعد از حق، در خواب غفلت از جولان باطل بسر برده اند... بدیهی است که با لگد دشمن آنهم با این هجمه از شقاوت مواجه شوند!!!!!!! (پس اشاره ی سخنران به کوتاهی زمان جهت آزمایشات فاقد معناست چون بدیهی است که تولیدگران فرمولاسیون عامل مرگ "همزمان" طی آزمایشات مربوط به تهیه ی سلاح ، عامل درمانگر موثر یا پیشگیرنده ی آن جهت کنترلش را نیز تهیه کرده اند! به بیان ساده تر:
    علاوه بر آنکه تنوعی از واکسن کرونا به هدف تکمیل پازل کشندگی این اسلحه ی بیوترور در جوامع انسانی مسلمان و ایران تهیه و تولید شده، حتما و یقینا واکسن یا درمانگر یا پیشگیرنده ای مطمئن از حیث کارآیی در قبال این ویروس همزمان و در روند اختراع آن تولید و تهیه گردیده که البته از دسترس عالَم دور خواهد ماند چرا که محل استفاده ی آن منحصر به خود دشمن آگاه این بازی است...!
    پس قضیه از نظریه فراتره و عملیه...
    بحران هجوم شیاطین هم جدیه..
    بیدار شو جناب آخوند!
    تمام اون تعطیلیها و آسیب ها هم از پیش برنامه ریزی شده است ...
    خدایی حال کردی دشمن چطور با یه حرکت صد تا صفحه شطرنجو کیش و مات کرد! اینقدر خفیف و ذلیل شدید که توهم ایمان دارید... شیطان پیروز این معرکه است! معرکه ی اوهام!!!!
    معرکه ی اوهام!!!

    ثانیا یه سوزن به خودتون بزنید تا بعد جوالدوزتون بر دشمن اثر کنه..
    عزیزان وقتی به سادگی از عبارت "بستر سازی" میگذرید اوضاعتون و البته اوضاعمون اینه و بدتر!
    اگر هر کس اون نقشی رو که در این مملکت بلند کرده درست ایفا میکرد.. این همه ضعف در حوزه های حیاتی نداشتیم که با یک تلنگر دشمن در یک بازی کودکانه اینقدر آسیب جدی در حوزه های مختلف ببینیم.. مهمترینش جان مومنین و سرمایه های انسانی!

    خدا رو شاهد میگیرم که آگاهم به عدم وجود حتی یک دلسوز حقیقی در جمعیت بیولوژیست های ایرانی در علوم مربوط به غذا، بهداشت و درمان این مملکت که اندکی از رحمانیت اللّه به واسطه ی ایمان قلبی بویی برده باشه ... من ندیده ام... گشته ام و ندیده ام... و البته آسیب ها هم دیده ام.. سهل انگاری در این روزگار مساوی است با دشمنی حتی اگر تعمدی هم نباشد... حالا سوز و گداز نوش جان!

    و اما....
    لا به لای حرفای شما جناب قاسمی:
    گفتید: "تنها راه واکسینه شدن اینه که مروم بهم نزدیک شن، دست بدن و .."!!!!!!
    عزیزم.. این منطبق با کدوم نظریه راجع به ویروسهاست؟
    نکنه توهم زدید که ویروس با انتقال بیشتر ضعیف میشه؟!!!!!
    عزیزم تحصیلاتتون حوزویه...یا دانشگاهی؟ و اگر دانشگاهی در چه گرایشی و چه رشته ای؟ راستی کدوم مقطع؟ چقدر مطالعه داری؟
    ویروس برای توی نادان ناشناخته است با این افاضات! یا میدونی و نسخه ات ضعیف کُشیه!!؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

    لازم شد توضیح بدم
    ویروس های مهاجم و مرگبار در صورت تکثیر، بقاء شان به واسطه ی غالب شدن جمعیتشان در بین جمعیت میزبان، تداوم زمانی بیشتری خواهد یافت... هر چه زنجیره ی انتقال حفظ بشه فرصت برای بروز و تکثیر ویروس بیشتر میشه... تا جایی که نزدیک به تمامی افراد میزبان یک جامعه ی درگیر با بیماری که به لحاظ ژنتیکی فاقد مقاومت پایدار و ایمن نسبت به بیمارگر هستند از بین بروند و بمیرند!
    در این صورت افرادی که به لحاظ ژنتیکی نسبت به بیمارگر ایمن یا مقاوم هستند و فاقد بیماری های زمینه ای یا کهولت سن و یا نقص ایمنی بدن هستند (و موکدا این امر اکتسابی نیست!) جمعیت اندک باقی را از حیث میزبانی (یعنی آدما) تشکیل بدهند... در این حالت ویروس علی رغم حضور و فعالیت امکان تکثیر و بروزش را جهت بقاء در طول زمان از دست میدهد.. پس نه ضعیف میشود و نه از بین میرود... فقط گرفتار میزبان مقاوم میشود و امکان بروز نمییابد. لذا اصطلاحا کنترل میشود.. یعنی نسبت جمعیت ویروس به جمعیت میزبان مقاوم کم میشود... وگرنه اگر میزبان غیرمقاوم بیابد همچنان کشنده خواهد بود!

    حالا جنابعالی طبق اصل داروین میفرمایید اینقدر انتقال رو افزایش بدییییم تا همه ضعیفامون که عزیزانمون هستن بمیرن... قوی ها بمونن و ویروس کنترل بشه!!!!!

    تازه این فرض داروین برای طبیعته نه ویروس مصنوع که منطبق با ژنوم ایرانی دستکاری شده و کشندگی هدفمندتر و بیشتری داره و عوارض بعد از ابتلا هم داره... حتی واسه مقاوم ها!!!!!


    ساختار فکری تو هم مهلکه
    کی از شما نسخه خواست؟

    هموطن نفوذی ها رو بشناس!!!
    زود به هر ‌‌‌‌‌... یه استاد میبندید و به خورد مردم میدید..
    واگذارید به یوم الحسرت

  • مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری از عرفای به نامی است که از وجود نازنین امام زمان(عج) یک دعایی را شنیده و نقل می‌کند که حضرت به من فرمودند هر وقت به بن‌بست رسیدی این دعا را بخوان:
    يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ.
    اي آنکه پس از بسته شدن کارها راه گشايشي مي‏گشايد که اوهام بدان راه ندارد، بر محمد و خاندانش درود فرست و براي اموري که مرا در تنگنا قرار داده راه گشايشي قرارده که انديشه ‏اي بدان راه ‏ندارد، اي مهربانترين مهربانان.

  • باسلام.این واکسن که میخواستم وارد کنند،وارد نشده! خدا کنه خود غربی ها تحریم کنند نزارن واکسن بیاد.
    واقعا بعضی حالشون خوب نیست،که میرن از کشورهای کثیف چون فرانسه و انگلیس و .. واکسن میارن!
    چه مسئولین بی خیالی داریم،که اینطور میخوان به زور این کشور ها ظلم واکسن بگیرن..

  • حال زاری که سهم فراموش کنندگان خدا در این زندگی است
    ---
    بشر با دانش ناچیز خود که به کمال هیچ حقیقتی دست رسی نمی یابد اگر خداوند را که عظمت و نظم و هدف مندی آفرینش و علم بی کران او آشکار تمام ذرات وجود را با قانون مندی و ضابطه مندی فرا گرفته است نشناسد و نادیده بگیرد و به اندک خواسته های ذات اقدس خداوند برای نظم بخشیدن به زندگی خویش توجه نکند و نقش آفریننده را در سامان بخشیدن بهینه به روابط زندگی در این نظم هیچ بیانگارد خواه ناخواه به عقل و بهزیستی خود لگد زده و به خود وگذار می شود و همیشه حال زار او را در تار و پود خود در هم می تند.
    بشر بعلت این ناسپاسی بزرگ نسبت به آفریننده ی خویش ؛ بجز درو خود خوری و پشیمانی و مشکلات و بلاهای روز افزون سهم دیگری از این زندگی نخواهد داشت و هرگز به هیچ منزل مقصود نیک و به هیچ آسایش و آرامش استوار و با دوامی در این زندگی نخواهد رسید.