واکنش مردم به لایو غیراخلاقی با پسر۱۴ ساله


در ادامه ناهنجاری‎های فضای مجازی در روزهای گذشته شاهد لایو غیراخلاقی زنی با نوجوان ۱۴ ساله بودیم که با واکنش‎های زیادی روبه رو شد.


+ 
235

- 
73

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • ناظر 99/10/26 ساعت 19:46

    مگر چه اتفاقی افتاده . همه متعجبند . در مملکتی که مدیرانش دزد بیت المال و زنانش بد حجاب و بهتر بگویم بی حجابند و فرهنگ رو به ابتذال و شیعه در حال احتضار دیگر چه انتظاری میشود داشت . هر روز بر فساد می‌افزایند و خدا می‌داند که اگر کرونا نیامده بود چه نقشه هایی برای بی دینی مردم داشتند. کرونا جان بسیاری را گرفت و دولت را سرگرم آن کرد تا نتواند چهار نعل به طرف فساد برود. رهبری از توهین به روحانی ناراحت می‌شود اما از توهین‌های روحانی به امام حسین و امام زمان و... ناراحت نمی‌شود و از دولت د زد و جامعه شیعه در حال فاسد شدن ناراحت نمیشود. چقدر بی غیرت شده ایم که حجاب زنان مان اینطور است و برای ورزش زنان به به و چه چه میکنیم در حالیکه می‌دانیم زنان را با ابن وضع نشان دادن ضد اسلام است و همه دارند گناه می‌کنند از رهبر گرفته تا الی آخر و زنان ورزشکار و دست اندرکاران .

  • آیا در کشورهای دیگر این مسائل نیست؟ در آلمان، سوئد آمریکا، مصر، کره جنوبی و..؟ همه دنیا همین است. این محصول مدرنیته است. نابودی حیا و عفت

  • آخه چرا ربطی میدهید به چیزی که ربط ندارد اگر الان جمهوری اسلامی نبود وضع از این هم بدتر میشد اینها همه دستاورد غرب است

  • خیر اینها همه دست آورد های جمهوری اسلامی است
    نتیجه فرهنگ سازی نابجا و غلط

  • فرهنگ سازی حرف مزخرف وچرتیست که تومخ احمق هایی چون توکردن چه طور باید فرهنگ سازی میکرد اجبار هم که میگید خوب نیست فرهنگ سازی کردی اگه گفت به تو ربطی نداره دوست اونوقت چه غلطی میخواهی بکنی


  • صوت لو رفته از اتاق عملیات روانی رسانه ای های نزدیک به دولت علیه اساتید انقلابی
    رائفی پور ، پورمسعود، عباسی ، پناهیان
    بسیااااار محرمانه
    تا میتونید پخشش کنید
    https://youtu.be/pQY615ICUSc

  • مهمان 99/10/14 ساعت 19:22

    خدا انشالله به راه راست هدایتت کنه جوون
    باابروی مردم بازی نکن.

  • پرداختن به شاخ و برگ ، یعنی اتلاف وقت و انرژی و نگرفتن نتیجه .
    پیشنهاد میکنم ریشه را در آورید .
    کسانیکه وقیحانه توصیه ها و دغدغه های رهبری را زیر پا گذاشتند و سند 2030 را از فرنگ سوغات آوردند ریشه هستند و البته جهرمی که خود را مدیون آقایان میداند و کورکورانه اطاعت محض میکند و امنیت و فرهنگ را زیر پا می نهد .

  • با سلام و درود بر شما ، بی توجهی به اشارات رهبر به سند اخیرالذکر محدود نمی شود ، برجام ، اقتصاد مقاومتی ... بعد از صد سال هنوز بحث می کنند که نفت خام یا نمی دانم چه ...دوران نفت تمام شد ما هنوز اندرخم این کوچه ایم.
    باید پرسید اقدامات و نتایج فرمان رهبر در مورد اقتصاد مقاومتی از سوی سه قوه چه بوده؟
    ظاهراً لنین برای ایجاد فرصت تا زمان تسلط انقلاب اکتبر مردم را در امور آزادی جنسی آزاد گذاشت. امروز هم غرب که نتوانسته " جهاد و شهادت " را در میدانهای سیاسی/ اقتصادی/ نظامی تهی کند ، در تلاش تهی کردن کودکان است.

  • سلام بر شما هموطن عزیز .

    سخنان شما کاملا" صحیح است . لیکن دشمن وقتی در عرصه نظامی با یک سپر مستحکم و پر قدرت برخورد میکند ، دفع میشود و بناچار مسیر دیگر که همانا تهی کردن بزرگ و کوچک ایرانیان از دین و فرهنگ و ادب است را انتخاب میکند .

    البته این تکنیک شیطانی دشمن از قدیم و حتی قبل از انقلاب هم به روشهای دیگر بکار گرفته شده بود .

    القصه ، دشمن دشمن است و کارش دشمنی .
    منتها درد آنجاست که عده ای بر سفره انقلاب نشسته و دست در دست دشمن دارند . و ضربات آنها از دشمن کاری تر .
    یعنی ریشه هویداست. اقدام عملی لازم است .

    اگر نفوذی ها و خائنان داخلی را به غده چرکین درون پیکره نظام و کشور تشبیه کنم ، باید بررسی کرد که چگونه میتوان این غده را با کمترین جراحت و آسیب و خونریزی درآورد .

    امیدوارم در جمع دوستان و آشنایان با همین ملایمت و منطق که دارید به روشنگری ادامه دهید .
    تشکر .

  • سلام مجدد
    نیرو دادید و انرژی بخشیدید.
    وجود شریف تان بی بلا

  • شما که این تصور رو تیتر یک سایت کردید، کمک به بالا رفتن بازدید کنندگان لایو غیر اخلاقی میکنه.
    #رسانه_زرد

  • مهمان 99/10/10 ساعت 16:27

    تو منتظر شیطانی نه امام زمان لابد امام زمان هم بیاید وبا منکر مبارزه کند به او هم می گویی زرد

  • به گمانم بازپخش این مفاسد ترویج فحشا است و خالی از اشکال نباشد
    ما که نسبت به این موجودات آگاهی داریم، چه لزومی دارد که رفتارها و گفتارهای شنیع و شیطانی شأن را مرور کنیم

  • جناب محسن نادان و بیشعور یا خبیث ؛ چرا اسم این فاحشه را نوشتی!؟

  • الان شما هم با نشان دادن این زن فاحشه به نوعی اشاعه فحشا کردی

  • فحشا پخش شده

  • سلام
    شما با پخش این کلیپ باعث ترویجش شدین.خیلی ها از قضیه این لایو خبر نداشتن ولی متاسفانه با گذاشتن این کلیپ تو کانالتون باعث شدین خیلی از مذهبیا و آدمایی که از این قضیه خبر نداشتن پیگیرش بشن و ممکنه پاشون بلغره...ترویج این کلیپ تو اینستا توسط خود مینا نامداری و با برنامه ریزی قبلی بوده تا فالوورهاش بره بالا و شما هم ناخواسته بهش کمک کردین.
    لطفا دیگه اینجور لایو ها و کلیپ های غیر اخلاقی که شاید تنها ۱ درصد از مردم ازش خبر داشته باشن رو تو کانالتون نذارین.ممنون

  • قاسم 99/9/28 ساعت 11:16

    انشالله وزیر ارتباطات بی خرد ما در همین دنیا و با بچه های خودش تقاص پس میده.

  • از دستاوردهای لقمه و نطفه حرامه درست مثل اصلاح طلب ها و همه اونایی که ضد انقلابند

  • به حرف باشد ، من هم حُسن یوسف دارم و صوت داوود ، به جرات میتونم بگم اکثرا دروغ میگید و سخن حضرت علی که فرموده ( دروغ منشاء همه پلیدیهاست ) بخواهم شرح بدهم زیاد میشود یک مثال میزنم . زن و شوهری که با هم اختلاف داشتند . زن اینطوری میگفت : من نمیتونم با مردی که مشروب میخوره سر روی بالش بزارم . به شوهرش مراجعه کردم آخه اینکار چیه انجام میدی . مرد در حضور زنش به من گفت : خودم تا کنون مچ این خانم رو گرفتن با 3 تا مرد . زن چنان دفاعی کرد که موندم توش . حالا آقایون برید خودتون رو جر بدهید برای اینکه ماشین بهتر بخرید و الا آخر ..... غافلیم همه ، هم نیا رو از دست دادیم و هم آخرت رو . هر کسی از خودش شروع کنه درست میشه منتظر کسی نباشید درست کنه

  • امروز یه جا دیدم 50 میلیون کاربر اینستاگرام در کشور داریم
    دولت و وزارت ارتباطات برای مقاصد انتخاباتی حاضر به فیلتر اینستاگرام نیستند
    بیایید من و شمای حزب اللهی برای محافظت از خانواده و فرزندانمان اینستاگرام رو تحریم کرده و از روی گوشی هامون پاک کنیم.
    ادمین عزیز شما هم اگر می توانید یه کلیپ با این مضمون بسازید تا حداقل 20 میلیون کاربرای اینستاگرام کم بشه
    ممنونم

  • Daliran 99/9/27 ساعت 13:23

    با عرض سلام به جمهوری اسلامی ربطی ندارد توی کشور های خارجی طرف با حداقل لباس توی جامعه است اما خانواده هایی که به آینده ی فرزندشون اهمیت می دهند برای بالا بردن علم و آگاهیشون زمان می گذارند در نتیجه بچه به بی راه نمیره

  • Ali.d 99/9/27 ساعت 13:15

    چه ربطی به جمهوری اسلامی داره پدر و مادر های ایرانی فک میکنند بچه هاشون پیغمبر اند و اگر در باره ی مسائلی با بچه هاشون حرف بزنند بچه از دین در میاد و همینطور علم هم ندارن و گرنه راحت از چهره ی این پسر می شد مشکلش رو فهمید جمهوری اسلامی بیشتر سایت های پورن رو فیلتر کرد آخرش چی شد باز مردم با فیلتر شکن رفتن این پسر خانواده ی مذهبی هم داشت اما به علت بی توجهی خانواده به این راه کشیده شده.
    یاعلی

  • Ali. 99/9/27 ساعت 13:14

    چه ربطی به جمهوری اسلامی داره پدر و مادر های ایرانی فک میکنند بچه هاشون پیغمبر اند و اگر در باره ی مسائلی با بچه هاشون حرف بزنند بچه از دین در میاد و همینطور علم هم ندارن و گرنه راحت از چهره ی این پسر می شد مشکلش رو فهمید جمهوری اسلامی بیشتر سایت های پورن رو فیلتر کرد آخرش چی شد باز مردم با فیلتر شکن رفتن این پسر خانواده ی مذهبی هم داشت اما به علت بی توجهی خانواده به این راه کشیده شده.
    یاعلی

  • Ali.. 99/9/27 ساعت 13:14

    به جمهوری اسلامی ربطی نداره خانواده باید علم خودشون و فرزندشون رو بالا ببرند تا بچه به دوستان پناه نبره

  • اگر در آمریکا بود این فرد به خاطر گفتن این حرفها به فرد زیر 18 سال دستگیر و محاکمه می شد

  • لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین
    فرمود : در شگفتم برای کسی که اندوهگین است چگونه به ذکر «لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِین» (سوره انبیاء آیه 87) پناه نمی‌برد.زیرا خداوند به دنبال این ذکر فرموده است: «پس ما یونس را در اثر تمسک به ذکر یاد شده، از اندوه نجات دادیم و همین گونه مومنین را نجات می‌بخشیم (آیه 88 همان سوره).
    بعد از نشر این خبر در فارس و توجه به بعضی نظرات قابل قبول ، دیدن این گفتگو ضرورت پیدا کرد. بعضی ابعاد در فارس خوب طرح شده بود مثلاً عدم تربیت اما در گفتگوی این دو فرد نکته بسیار است.
    در مورد این خانم که ظاهرا بیماری روانی خود نمائی دارد. یکی از دوستان یا اقوامش او را روشن کند که در پنج سال آینده همه اندامهائی که برای ارضاء تمایلِ " خودنمائی " به آن اشاره میشود شبیه کیسه پلاستیکی پنج لیتری با یک لیتر مایع خواهد بود و فقط افسوس باقی خواهد ماند. این خانم در ظلمت است . چون برای مثال از کودک می پرسد که اگر من جای مادرت بودم چنین و چنان می کردم. تصور ایشان مفهوم "مادر" جائی در فرهنگ ما ندارد. هرگز در ایران ندیدم که حیوانی که تولید مثل کند را مادر بنامند . یعنی افتخار مادر بودن تنها به تولید مثل نیست و بسته به حضور خصوصیات پسندیده دیگر است. در غرب سگی که توله دارد را مادر می نامند.
    -اما این جوان کار مفیدی ندارد و بیکاری کارگاه شیطان است. بیکاری از خصوصیات شهر نشینی است.
    -این جوان مادر متدین دارد که به امور فرزند سرکشی نمی کند چون احتمالاً کارمند است. این خانم وظایف مادری خود را نمی داند.
    -این جوان عضو گروهی از همسنان خود است (محیط) که غرق امور جنسی اندو بعضی رفتار ها نشانه برتری و بر اساس چشم هم چشمی...

    بعد بعدی اینکه روزنامه های دشمن در این روزها از قدرت نیروی نظامی ما می نویسند. در همه این سالها سعی دشمن در دشمن تراشی بری ما از میان هموطنان ، هم دینان و همسایگان بوده که تا بحال نتیجه مطلوب دشمن را بهمراه نداشته ( الحمدالله). در همه این سالها همان شیوه شعب ابی طالب برای امت محمد (ص) بکار گرفته شده و ما هنوز ایستاده ایم ، نه قوی تر ، سر فراز تر ایستاده ایم. صهیونیستی ( بنی گانتز ) گزارش کرده که در این سالها مرتباً مخفیانه به بعضی کشور های عرب رفت و آمد داشته . شیر زنی نوشته بود که چون امت اسلام از شما متنفر اند باید این روابط مخفیانه باشد. نتیجه از نقل همه این وقایع اینکه ، اینک دشمن فرهنگ خانواده را هدف گرفته و نوک تیز پیکانش رو به جوانان است.

    امری که هنوز از آن سر در نیاورده ام اینکه این خانم کیست ؟ کجاست ؟ چگونه توانسته این جوان را هدایت کند تا با هم به گفتگو بنشینند؟

    نیرو های امنیتی کجایند تا بر اساس اطلاعات دقیق آنان قانون گذاران راهکار های موثری بیابند.

  • لعنت بر مسببانش

  • این هم از دستاوردهای رژیم فاسد جمهوری اسلامیه .

  • خاک برسر مزدور

  • خاک برسر مزدور

  • اینها از مسئولین نامسلمونیه که به امید کلیدشون بهشون رای دادند کجا اسلام گفته اینطور کنید؟ این پسره بدبخت هم که، جمهوری اسلامی رو مانع رسیدن به آرزوهای جنسیش میدونه!.

  • این کثافتکاری بخاطر اینستاگرامه نه اینکه خارج ایران گل و بلبله و پردری به دخترش تجاوز نمیکنه

  • این دستاوردهای اونیه که ،،
    برای رای اوردن از همینا جمع میکنه و رای میاره،،

    اونی که دم از آزادی و دیپلماسی می زنه...

    اونی که با باز گذاشتن بی حجابی داره این نوجوان ها را بد بخت میکنه...

    این نتیجه آزادی و روابط آزداه که خیلیها دوستش دارند....

  • سلام.از کمپ منافقین،یا سلطنت طلب.؟!

  • یه پرنده ای هست که میگن خیلی سریع گذشتشو یادش میره
    اسمش اُسگله یارو

  • اگه پهلوی مونده بود که الان لایو یه پسر درباره دین جنجالی میشد واقعا نمیفهمی اگه اونا مونده بودن سالها بود همه فرهنگ نابود شده بود جمهوری اسلامی هست تازه اینه

  • چرا حرف مفت میزنی؟ این دستاورد دولت لیبرال و اعتماد به اینستاگرام صهیونیستیه.

  • mohamad. 99/9/27 ساعت 23:49

    واقعا قبول دارم دولت ها در مورد فضای مجازی ضعیف عمل کردن اما ببین اگر جمهوری اسلامی نبود دیگه چی میشد؟
    فرض کن الان هنوز حکومت شاهنشاهی بود...
    فرض کن دیسکو ها و... در هر شهری بطور کاملا قانونی وجود داشت...
    فرض کن مستشار ها و متخصصان آمریکایی و غیره به ناموس ما چشم میدوختن (ژاپن با اون همه پیشرفت صنعتیش یه مثال که سالانه تعداد زیادی از آمریکایی ها به ژاپنی ها تجاوز میکنن)
    آمار طلاق ها و غیره همین الانش با این هجمه فرهنگی و فضای مجازی مریض بالاس فرض کن اگر حکومتمون این نبود دیگه وضعمون میخواست به کجا بکشه...
    در ضمن خیلی از بلا ها تقصیر خودمونه که خیلی جاها انتخاب های غلطی داشتیم(از ریاست جمهوری تا مجلس)
    به نظر من اوایل انقلاب خیلی از افراد ارزشمندی رو از دادیم که بجاشون یه عده نفوذ کردن . اگر اون نسل نفوذی ها بگذره آینده خیلی روشنی در انتظارمون هست هرچند که همین الان با وجود این همه مشکل اقتصادی که جدیدا ایجاد شده اگر یه نگاهی به رتبه امون از علمی گرفته تا نظامی تو جهان بندازیم متوجه پیشرفت هامون میشیم.

  • mohamad. 99/9/27 ساعت 23:48

    واقعا قبول دارم دولت ها در مورد فضای مجازی ضعیف عمل کردن اما ببین اگر جمهوری اسلامی نبود دیگه چی میشد؟
    فرض کن الان هنوز حکومت شاهنشاهی بود...
    فرض کن دیسکو ها و... در هر شهری بطور کاملا قانونی وجود داشت...
    فرض کن مستشار ها و متخصصان آمریکایی و غیره به ناموس ما چشم میدوختن (ژاپن با اون همه پیشرفت صنعتیش یه مثال که سالانه تعداد زیادی از آمریکایی ها به ژاپنی ها تجاوز میکنن)
    آمار طلاق ها و غیره همین الانش با این هجمه فرهنگی و فضای مجازی مریض بالاس فرض کن اگر حکومتمون این نبود دیگه وضعمون میخواست به کجا بکشه...
    در ضمن خیلی از بلا ها تقصیر خودمونه که خیلی جاها انتخاب های غلطی داشتیم(از ریاست جمهوری تا مجلس)
    به نظر من اوایل انقلاب خیلی از افراد ارزشمندی رو از دادیم که بجاشون یه عده نفوذ کردن . اگر اون نسل نفوذی ها بگذره آینده خیلی روشنی در انتظارمون هست هرچند که همین الان با وجود این همه مشکل اقتصادی که جدیدا ایجاد شده اگر یه نگاهی به رتبه امون از علمی گرفته تا نظامی تو جهان بندازیم متوجه پیشرفت هامون میشیم.

  • عزیزم چه ربطی به جمهوری اسلامی داره داگه جمهوری اسلامی بخواد جلو فساد را بگیره میگویید وااسف آزادیم رفت آزادی میخوایم

  • * 99/9/27 ساعت 19:40

    چه ربطی به رژیم داره ؟؟ الان رژیم گفته این رو بزار؟ کجای رزیم این رو گفته؟ الان تو که دهنت چرته و عقلت کم خب ! کدام رژیمی که بهش اعتقاد داری بهت دستور داده این جور باشی؟

  • اره واقعا
    در دستاورد های رژیم پاک و درستکار پهلوی که اینا نیست!
    زمان پهلوی فقط این چیزا را از تلویزیون پخش می کردن بچه ها باهاشون سرگرم بشن
    این نظام حالا از تلویزیون پخش نمیکنه و ادمای منحرف و بدبخت توی فضای مجازی میرن سراغ اینا
    چه نظام فاسدی
    و چه مغز فاسدی

  • ببند بابا، چرا فاسد شمایی نیستین که با نصب یه نرم افزار اسرائیلی همچین بلایی سر مملکت میارید
    شما لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی نیستین، خیلی ناراحتین پاشید برید همون لس آنجلس زندگی کنید که توسط پلیس همونجا کشته بشید

  • یک کلام از ننجون عروس. شما اگه تایپ نکنی نمیگن معلولیااااااااااا. حرفات شبیه فرقه مخالفین خلقه. اسلام به ذات خود ندارد عیبی هر عیب که هست از مسلمانی ماست.

  • سلام شما باید دوران قبل جمهوری اسلامی بودین تا بجای لایو .غربی ها و هم فکرانتون شب و روز تو خونتون به خانوادتون تجاوز میکردن و جرات اعتراض نداشتی بعدش التماس میکردی که قانونی باشه تا حمایتت کنه کم نمک نشناسی کنید

  • جواد آقای منتظری ، نمیدونم چند ساله هستی ، آیا سرد و گرم چشیده ای ؟ آیا تا کنون مدیریت چد نفر تونستی با موفقیت بگذرونی ؟ اصلا خبر داری در اطرافت چه میگذرد ؟ از اینگونه موارد زمان پیامبر هم بوده ، این چه ربطی به رسول خدا دارد ؟ خود خدا داره می بینه در محضرش چه اتفاقاتی میگذره ، به خودم و شما و امثال من و شما توصیه میکنم از خودمان شروع کنیم . تربیت یعنی که خود را ساختن ، بعد از آن بر دیگران پرداختن

  • این ربطی به جمهوری اسلامی نداره الان به شمابگن اینترنتوقطع میکنیم شما چه کارمیکنیین میگین چقدسخت میگیرین وقتی جامعه ازیه حدازادی ردبشه میشه بی بندباری وفساد..بایدفرهنگ سازی بشه براد ر

  • حرف مفت نزن الان تو اسراییل دارن زنها خرید و فروش میکنند چرا اونجا خفه شدی

  • Alex1991 99/9/27 ساعت 13:27

    فاسد تویی یا این رژیم
    اون زنه میخاره چه ربطی به این رژیم داره؟؟؟
    بیخودی اظهار نظر نکنین

  • آقا جواد در آخر جمله شما علامت سئول است یا نقطه؟