حسن عباسی | سازمان اطلاعاتی ۸۵ میلیون نفری


مربوط به سخنرانی #استاد_حسن_عباسی با موضوع دانشجویان در معرکه‌ی جنگ اطلاعاتی صهیونیست ها


+ 
46

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • برای اولین بار مطالبی می شنوم که بیشتر جنبه بچه گول زدن دارد.
    قابلیتی که شما از آن حرف می زنید در سوریه کجاست که صهیونیستها مرتباً میان ، میزنن و میرن و اسد با دست خالی مه دشمن آنرا خوانده مرتباً وعده انتقام می دهد که هرگز تا به امروز دیده نشده. موضوع خسارتش نیست ، موضوع تحقیریست که احساس می شود.
    یمن مظلوم جانانه ترین مبارزه با ظلم را بنمایش گذاشته اما زورش نمیرسه. تا همیجا هم گُلی بگوشه جمالش.
    غزه و همه فلسطینهائی که هنوز کلید خانه های صد سال پیش شان را دارند و همه روزه شهیدِ جوان می دهند و زندان می روند اما تسلیم نمیشن . پس گُلی بگوشه جمالشون.
    حافظ اسد از ابتدا در کنار روسها و روسها در کنار سوریه بود. سوریه دولت عربی نادری استکه ثبات و پایداری در سیاست خود را به اثبات رسانیده اما اس چهار صد روسی به ترکیه ( احتمالاً ) میرود ( و از آن طریق احتمالاً به دست گاوچرونها می رسد ) اما به سوریه نمی رود؟؟ این جای سئول ندارد؟ دیپلماسی ما باید بتواند روسیه را مجاب کند و سوریه را از زیر دندان صهیونیستها بیرون بکشد یا نه؟
    صهیونیستها توانستند از غفلت ما در دولت مودی سود ببرند و از طریق مودی برای برادران پاکستانی شاخ و شانه بکشند و درگیر شان کنند تا صهیونیستها باز هم یک دولت اسلامی دیگر ( بدون اینکه در از صحنه درگیری باشند )زمین گیر کرده باشد.
    جنگ سرد را در تاریخ همانهائی برده اند که هنوز از آن استفاده می کنند( مثلاً دیوار برلن و اغتشاش در دوران بوریس یلتسین دائم الخمر و اعلام نظم جدید جهانی توسط بوش پدر ). پس ما باید صحنه مبارزه را تغیر دهیم. می فرمائید جنگ های نامتقارن ، بسیار خوب ، نتیجه اش را کجا می توانید نشان دهید ؟ با شرایط موجود بین ارمنستان و آذربایجان محاصره فیزیکی ایران اسلام از دویست درجه به دویست پنجاه درجه دایرره رسید . البته این محاصره بسیار خوب است برای مومن زیرک با خصوصیت شجاعت ، چون ما در خانه می جنگیم و دشمن پنج هزار گیلومتر از خانه . می فرمائید آنها می توانند . عرض می کنم جنگ فالکلند را بخاطر بیاورید که تا قبل از ورود گاوچرونها ، انگلها همه چیز را دور از خانه باخته بودند. تازه این نیروهای دشمن استکه زیر دندان ماست و در صحنه سیاسی حقوقی دنیا ما در حال دفاع هستیم .
    در مورد هشتاد و پنج ملیون هم عرض می کنم که از منافقین گرفته تا همین در گیریهای در مرز شرقی و غربی ، ما با خودمون طرفیم. وقتی که خانه را ساختید بدون پایه مثل نیم ملیون حاشیه نشین تبریز یا سیستان و بلوچستان مظلوم ، یا همین تهران ، در روز حادثه دومینوی مشکلات غیر قابل حل خواهید داشت. در تهران ژیگولوها با سگشان از بچه های فقیر خیابان درخواستهای شرم آور می کنند ، با لباس های مارک فرانسه خون مسموم فروش با توله سگ انگل ستانی در بغل ، فخر می فروشند . ندیدم پیگیری این بچه اون ریختی را. با ماشیهایشان در خیابانها ... با احتکارشان ، با نزول ، با طبری بیست سال در قلب عدالت این نظام مقدس ، با آقا فاضل ، با گور خواب ، با اینهمه کودک ذباله گرد ، با این تهران پر شده با بیست و پنج در صد جمعیت کشور ...
    اگر کسی اطلاعی داشته باشد این اطلاع را با چه کسی باید در میان گذارد ؟ در امری که هر ثانیه تعین کننده است .
    در کشوری که اگر معلم اخلاق وظیفه اش را انجام داده بود ، آقای زم جاسوس نداشتیم ، حالا بجای اینکه استغفار کند ، در امور قضائی دخالت می کند ! بجا اینکه عذر بخواهد بعلت در قصور در انجام وظیفه ، حمله می کند. چرا باید حتی یک ایرانی با بی بی سی در تماس باشد ؟ انگل ها چهار صد سال همه افریقا و آسیا را به تباهی کشیدند. در یک حرکت پانزده ملیون مسلمان از وابستگان شما و من بدست همین انگل ها از گرسنگی با زجر و بی وقار از دنیا رفتند ، چرا باید پدر این و فامیل اون با بی بی سی تماس بگیرد؟ مگر دشمنی انگل ها بر کسی پوشیده است؟ دستگاه اطلاعاتی خود باید تزکیه شد تا محسن ها بمانند و در مجلس کسی نباشد که موافق بازگشائی فتنه خانه باشد و همه در تلاش فرمان اقتصاد مقاومتی ...الخ.

  • خیلی عالی بود.

  • n.bahri 99/9/29 ساعت 14:42

    https://www.youtube.com/watch?v=bmdF4MeP0zM
    صوت لو رفته از اتاق عمليات رواني رسانه اي هاي نزديک به دولت عليه اساتيد انقلابي
    رائفي پور ، پورمسعود، عباسي ، پناهيان
    بسيااااار محرمانه
    تا ميتونيد پخشش کنيد


  • صوت لو رفته از اتاق عملیات روانی رسانه ای های نزدیک به دولت علیه اساتید انقلابی
    رائفی پور ، پورمسعود، عباسی ، پناهیان
    بسیااااار محرمانه
    تا میتونید پخشش کنید
    https://youtu.be/pQY615ICUSc

  • در پناه خداوند باشی اُستاد انشاالله