اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة


اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها
منبع:
https://t.me/fazylatha
زینت پدر - ویژه نامه میلاد حضرت زینب علیها السلام
https://rasekhoon.net/special/show/736104
بایگانی مناسبتها:
http://www.aviny.com/Occasion/archive/Topic/index_topic.aspx#16
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
9

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر با چشم بستن به هشدارهای قرآن به کجا می رود؟
    ---
    تا کی بشر می خواهد با قرآن ستیزی و خرد گریزی و اصرار بر پیروی از خرافه گستران از خدا بی خبر بجای بندگی برای خداوند بنده خود و هم نوعان قرآن ستیز خود نیز باشد؟
    چرا بشر دلبخواه های ضد قران و عقل خود را بجای دین خدا به خود و دیگران بی هیچ دلیل استوار می باوراند و بر سخنان خداوند ترجیح می دهد؟
    چرا و با چه دلیل انکار ناپذیر بشر چشم و گوش خود را به روی هشدارهای فراوان قرآن سخت می بندد و سخنان خدا را با رفتارها و گفتارهای خرافه گرای اثبات ناپذیر خود هیچ می انگارد؟؟؟!!!
    دین شناسان به ما با زبان قرآن و عقل توضیح دهند این گونه دین داری و مذهب داری ، بشر را به کجا می رساند و چگونه خواهد رساند.
    چرا دین شناسان به وجهه و اعتبار ساختگی شخصی خود نزد مردم ترجیح می دهند و برای آگاه سازی مردم به اصول دین داری و مذهب داری قرآنی خدا پسندانه که با دین داری و مذهب داری منحرف خرافه گرا که میان مردم رایج است و از زمین تا اسمان تفاوت با دین خدا دارد به روشنگریهای قرآنی و عقلی نمی پردازند و با انحرافهای مردم در دین داری و مذهب مدارا می کنند؟
    در کجای قرآن و با چه دلیل عقلی انکار ناپذیر بندگی و مراسم و مناسک و شعایری دینی بجز برای خداوند برای بندگان مقرب نیز تجویز شده است؟
    کتمان حقایق قرآنی در باره ی این دوگانگی در بندگی دینی چه پیامدهایی برای دین شناسان کتمان کننده خواهد داشت؟

  • بشر با دوری از خدا همیشه با زیان و زندگی آشفته ی آکنده از مشکلات دچار خواهد بود.
    ---
    بشر که دانش ذهن کم ظرفیت او با علم فرآگیر بی کران خداوند که نظم دهنده ی جهان عظیم هستی است هرگز قابل مقایسه نیست اگر بخواهد با خواست دل خود بی نیاز وجدا از لطف خداوند زندگی کند و خواستهای حیات بخش اندک خداوند را نادیده بگیرد و به ذات اقدس او توکل نکند ؛ از کمک خداوند محروم می شود و همیشه به خود واگذار می گردد تا پیوسته در تار و پود خطاها و مشکلات دست و پاگیر خویش بی رسیدن به راه حل مناسب دست و پا بزند.
    بشر با وضع مشروح فوق همیشه سر در گم زندگی را تا ترک این دنیا سپری کن.
    بشر اگر بحکم سرشت نظم شناس و قانون گرای خود تن دهد درک می کند خداوند نظم و قانون او را در قیامت که جای جبران و گریز نیست بخاطر خرد ستیزی و منطق گریزی که در دنیا داشته ؛ در آخرت به بازخواست و مجازات به حق خواهد کشاند و همانطور که در دنیا درک می کند قانون ستیز روزی به دام مجری قانون خواهد افتاد و مجازات مناسب را دریافت خواهد کرد.
    خداوند در قرآن بارها هشدار داده است اگر امروز خویشتن خویش را به حساب و بازخواست ننشانیم و اصلاح نکنیم از حساب خداوند فردای قیامت هیچ گریزی نخواهیم داشت.

  • عاقبت پشت کردن به حجتها و هشدارهای خداوند چیست؟
    ---
    در انتقاد از هر مسئله ای پیرامون چگونگی پیروی از احکام و اعتقادات دین و مذهب اگر به انسان متدین مذهبی از جانب یک متخصص قرآن شناس گفته شود به دلیل یک یا چند آیه محکم و مفصل قرآن این پیروی یک یا چند خطای آشکار متضاد با قرآن و با اصول استدلال عقلی را دارد ؛ چون انتقاد متکی به سخن خداوند ، که تنها دانای مطلق جهان هستی است ، این انسان با دستور خداوند در آیات ۴۳ و ۴۴ سوره نحل و در آیه۷ سوره انبیا به سئوال از قرآن شناسان معروف به پارسایی ، که همیشه و در همه جا حضور دارند ، ملزم می شود به دلیل حرام و گناه بودن مخالفت با سخن خداوند این انتقاد را جدی بگیرد و تا خلاف آن برای او با دلایل قرآنی و عقلی ثابت نشده است به مفاد این انتقاد پایبند باشد و این مفاد را همیشه با درایت و دقت به اجرا بگذارد.
    اگر هر انسان دین دار مذهبی چنین انتقادی را که متکی به سخن خداوند است بی کاوش و جستجوی قرآنی و عقلی نادیده بگیرد یا نسبت به آن بی تفاوت باشد ؛ چنین انسانی در دین داری و مذهب داری از خویشتن خویش بجای خداوند پیروی کرده باید بداند خود را با بی پروایی مشمول پیامدهای ناگوار مفاد بسیاری از هشدارهای قرآن قرار داده است.
    بی تفاوتی به چنین انتقادهایی ؛ ناگزیر بشر را در قیامت که فرصت هیچ جبرانی نیست وادار خواهد کرد پیامدهای ناگوار ابدی بی تفاوتی خود را به جان بخرد.
    هیچ دلیلی بشر را از تحمل مجازات الهی بی تفاوتی به این پیامدها که بخشی از حجت الهی هستند رهایی نخواهد داد.
    مهم ترین وظیفه دین شناسان در مقابل حجت ها و هشدارهای قرآنی در زمینه دین داری و مذهب داری ؛ آگاه سازی مردم نا آگاه با روشنگریهای مستدل قرآنی و عقلی ساده و رسا و قابل درک به این حجتها و هشدارها و به مجازات الهی بی تفاوتی به این حجتها و هشدارها است.
    اگر دین شناس در انجام این وظیفه بی تفاوت عمل کند خود را با نفرین خداوند به عذاب الهی شدید کتمان حقایق قرآنی گرفتار خواهد کرد.
    اگر دین شناس در این دنیا چنین بی تفاوتی را با توبه و اصلاح رفتار ذی ربط خود جبران نکند بی تردید تمام راه های رهایی در قیامت را به روی خود بسته خواهد دید.
    حجتهای قرآن که در دست رس همگان اند در قیامت نخستین گواه و خصم و دشمن با دین شناسانی خواهند بود که بی تفاوت به روشهای غلط دین داری و مذهب داری مردم گذر کرده و به وظیفه ی روشنگری لازم عمل نکرده اند.
    دین شناسان بی تفاوت در تحمل مجازات ابدی گناهان خطاهای دینی و مذهبی مردم بتناسب خطر هر گناه بی تردید سهیم خواند شد و در قیامت گریزی از تحمل سهم خود نخواهند داشت.