کشیش مسیحی از حضرت زینب می‌گوید


بانی ایوانز هیل - روحانی مسیحی


+ 
19

- 
0
ارسال در 1399/10/2 ساعت 10:58 2020-12-22 10:58:15
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بشر با چشم بستن به هشدارهای قرآن به کجا می رود؟
    ---
    تا کی بشر می خواهد با قرآن ستیزی و خرد گریزی و اصرار بر پیروی از خرافه گستران از خدا بی خبر بجای بندگی برای خداوند بنده خود و هم نوعان قرآن ستیز خود نیز باشد؟
    چرا بشر دلبخواه های ضد قران و عقل خود را بجای دین خدا به خود و دیگران بی هیچ دلیل استوار می باوراند و بر سخنان خداوند ترجیح می دهد؟
    چرا و با چه دلیل انکار ناپذیر بشر چشم و گوش خود را به روی هشدارهای فراوان قرآن سخت می بندد و سخنان خدا را با رفتارها و گفتارهای خرافه گرای اثبات ناپذیر خود هیچ می انگارد؟؟؟!!!
    دین شناسان به ما با زبان قرآن و عقل توضیح دهند این گونه دین داری و مذهب داری ، بشر را به کجا می رساند و چگونه خواهد رساند.
    چرا دین شناسان به وجهه و اعتبار ساختگی شخصی خود نزد مردم ترجیح می دهند و برای آگاه سازی مردم به اصول دین داری و مذهب داری قرآنی خدا پسندانه که با دین داری و مذهب داری منحرف خرافه گرا که میان مردم رایج است و از زمین تا اسمان تفاوت با دین خدا دارد به روشنگریهای قرآنی و عقلی نمی پردازند و با انحرافهای مردم در دین داری و مذهب مدارا می کنند؟
    در کجای قرآن و با چه دلیل عقلی انکار ناپذیر بندگی و مراسم و مناسک و شعایری دینی بجز برای خداوند برای بندگان مقرب نیز تجویز شده است؟
    کتمان حقایق قرآنی در باره ی این دوگانگی در بندگی دینی چه پیامدهایی برای دین شناسان کتمان کننده خواهد داشت؟

  • چگونه بشر بنام دین و مذهب به دام شیطان می افتد؟
    ---
    در پذیرفتن هر اعتقادی بنام دین و مذهب اگر به ملاکهای قرآنی و عقلی تفکیک و تشخیص سره از ناسره ی چنین اعتقادهایی توجه نداشته و پایبند نباشیم تردید نکنیم که بحکم هشدارهای فراوان خداوند در قرآن راه گرفتار کردن خود را در دام شیطان بنام دین و مذهب که ما را از راه خدا دور می کند و جدا می سازد و دین داری و مذهب داری ما را به تباهی و نابودی می کشاند فراخ به روی خود باز گذاشته و خدا و پیامبر را از خود بیزار ساخته ایم و جایگاهی را در کنار شیطان در دوزخ برای خود با سهل انگاری خویش در اعتقاد گزینی شیطانی بنام دین و مذهب تعیین و تثبیت کرده ایم.
    با وجود قرآن با ترجمه در اختیار همگان و امکان دسترسی آسان بشر به هشدارهای رسا و گویای خداوند در این کتاب تحریف نشده ی اسمانی ؛ حجت در چگونگی اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب بر همه ی جامعه ی بشری تمام است و هیچ راهی برای مسئولیت گریزی به روی بشر باز نیست.

  • تبلیغات دنیایی ریا آلود نزد خداوند و پیامبر و عترت نفرت بر انگیز اند.
    ---
    پیامبر اکرم (ص) و عترت مطهر آن حضرت (ع) و سایر افراد پارسا از خاندان اوبی تردید در مقابل فداکاریهای بی دریغ خود در راه دفاع از دین اسلام ؛ منزلت والای محفوظی نزد خداوند دارند و به هیچ تبلیغات آمیخته با ریا در این دنیای زود گذر فانی نیرنگ باز از هیچ بشری نیاز و چشم داشت ندارند.
    تردیدی نیست که سوژه قرار دادن اولیای خدا برای ترویج من در آوردیها و خرافات بشری ؛ مطابق با هشدارهای فراوانی که در قرآن کریم آمده اند نفرت خداوند را بر می انگیزد و برای خرافه گستران عذاب آفرین است.

  • حتماً ببینید.
    https://www.aparat.com/v/QfmNM/%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%B4_%DA%A9%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%81%D8%B1_%D9%88_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87_%D8%B3
    التماس دعا

  • خانم فدای اسمت. به حق مادرت یک نگاه.

  • حالا احمقهای ایرانی ببین چی میگن . واقعا متاسفم که بدون داشتن علم و معرفت ابراز مثلا باکلاسی میکنند .