سخنان عجیب و غریب علی‌اکبر صالحی و باز کردن ابعاد مذاکرات مخفیانه!


آقای صالحی! اشتباه به عرضتان رسانده‌اند هدف آمریکا در مذاکرات به زانو درآوردن چین و روسیه نیست! هدف همان خود ایران است و اقتدار منطقه‌ای ایران است
حرف شما در جایی درست است که سربحث مذاکرات آمریکا با ایران نفت باشد در صورتی که انرژی هسته‌ای و این روزها اقتدار موشکی‌ست!


+ 
26

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • vaghean baes taasof dashtan hamchin masooli dar iran,albateh badashtan amsal in agha ma ehtiaj be doshman nadarim

  • ... 99/10/4 ساعت 16:06

    سلام.نکته سنجی ،منتشر کننده ویدئو جالب بوده.چقدر ظریف و نرم مسئله رو برده سمت روسیه و چین! حالا یک نفر این بنده خدا را توجیح کنه،که اون دو کشور نمی خوان و نمی تونن (اونم مستفیم!)امریکا و اسرائیل و نظام سرمایه داری رو نابود کنند! اعتقادات دین و خدا بالایی ندارن.جرم ما بسیار سنگین تره! اکشور دینی! مدیریت دینی در همه چیز! حرف از خدا،نماز، کار خیر،قران،جهان اخرت و ..! مبارز با فساد و فحشاء و بی هدفی در زندگی و .. ! دیگه بدجوار اون را به مرز جنون میرسونه ،شوخی نیست! برای درک بهتره به عصبانیت گروها منافق و معاند و خوش گذرون و... درون ایران توجه شود! و اینکه کوچک ترین اتفاق درون ایران،به سرعت کل جهان پخش میشود! یک دختر 13 ساله(بدحجاب و بدپوشش و روابط ..) بدست پدرش بخاطره مسائل ..! کشته میشود!(که کارشون مورد تایید نیست) کل جهان باخبر! اما کلی دیگه بدتر و فاجعه بارتر از اون مسئله کشته میشوند! کسی حرفی نمی زند! این نشون دهنده اینکه! با خدا و احکامش فوق العاد مشکل دارن! چون جلویی عیش و نوش و نوکر کردن مردم! برده کردنشون و انواع سوء استفاده و .. رو میگیره.

  • نکاتی که اشاره فرمودند بسیار مهم و واقعی است. فقط طبق معمول شیپور را از سرگشاد تدریس می کنند.
    این چین استکه بدلیل همین وابستگی به نفت و وابستگی تامین کننده نفت به گاوچرونها ، باید بدنبال ایران اسلامی مستقل باشد. این چین و روسیه هستند که باید تفهیم شوند که این مثلث خیر کامل است.
    این دستگاه دیپلماسی ماست که نباید بنشیند و منتظر باشد بلکه باید قدم پیش گذاشته و دیگران را مجاب کند.
    ضمناً چینی ها بقیمت بسیار گزاف توانسته اند در این پنجاه سال بالاتر از همه بایستند. لذا می دانند که نمی توانند وابسته به ( نفت ) دیگران باشند.
    از همه مهم تر دوران نفت پایان یافته ( چینی ها این حقیقت را بخوبی می دانند ) و هر چه زود تر که مسئولین ما این واقعیت را درک کنند ، فرزندانشان تامین بهتر و امنیتی بیشتر دارند.