حیدری ام اهل ایرانم و سربازِ شرف آذری ام ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة


حیدری ام اهل ایرانم و سربازِ شرف آذری ام ...
منبع:
https://t.me/fazylatha
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
30

- 
2

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود بر آذربایجان قهرمان و انقلابی

  • درود بر آذربایجان قهرمان

  • نظرات این یارو را منتشر نکن این یک وهابی کثیف است

  • حیدری کیست؟
    ---
    آقا!!! حیدری آن است که حیدر وار تا شهادت در راه دفاع از دین خدا و در مبارزه علمی علیه تحریف گریهای سر از پا نشناسد و فدا کاری کند.
    حیدری آن است که دین خدا را از من در آوردیها و خرافات بشری ضد قرآن و ضد عقل مصون نگه دارد.
    حیدری آن است که از لکه دار کردن حرمت و حیثیت پیامبر (ص) و عترت مطهر آن حضرت (ع) با من در آوردیها و خرافات که صاحب خود را بعلت تحریف دین خدا و بدنام کردن مذهب اهل بیت به جهنم می فرستند پرهیز کند.
    حیدری آن است که ترس از عذاب خدا در دل داشته باشد و در اطاعت از هشدارهای قرانی از تحریف دین خدا و مذهب اهل بیت با من در آوردیها و خرافات هراس داشته باشد.
    محال است خداوند من در آوردی پروران و خرافه گستران و تحریف گران دین خود را را نشان حیدری بدهد.

  • بشر با چشم بستن به هشدارهای قرآن به کجا می رود؟
    ---
    تا کی بشر می خواهد با قرآن ستیزی و خرد گریزی و اصرار بر پیروی از خرافه گستران از خدا بی خبر بجای بندگی برای خداوند بنده خود و هم نوعان قرآن ستیز خود نیز باشد؟
    چرا بشر دلبخواه های ضد قران و عقل خود را بجای دین خدا به خود و دیگران بی هیچ دلیل استوار می باوراند و بر سخنان خداوند ترجیح می دهد؟
    چرا و با چه دلیل انکار ناپذیر بشر چشم و گوش خود را به روی هشدارهای فراوان قرآن سخت می بندد و سخنان خدا را با رفتارها و گفتارهای خرافه گرای اثبات ناپذیر خود هیچ می انگارد؟؟؟!!!
    دین شناسان به ما با زبان قرآن و عقل توضیح دهند این گونه دین داری و مذهب داری ، بشر را به کجا می رساند و چگونه خواهد رساند.
    چرا دین شناسان به وجهه و اعتبار ساختگی شخصی خود نزد مردم ترجیح می دهند و برای آگاه سازی مردم به اصول دین داری و مذهب داری قرآنی خدا پسندانه که با دین داری و مذهب داری منحرف خرافه گرا که میان مردم رایج است و از زمین تا اسمان تفاوت با دین خدا دارد به روشنگریهای قرآنی و عقلی نمی پردازند و با انحرافهای مردم در دین داری و مذهب مدارا می کنند؟
    در کجای قرآن و با چه دلیل عقلی انکار ناپذیر بندگی و مراسم و مناسک و شعایری دینی بجز برای خداوند برای بندگان مقرب نیز تجویز شده است؟
    کتمان حقایق قرآنی در باره ی این دوگانگی در بندگی دینی چه پیامدهایی برای دین شناسان کتمان کننده خواهد داشت؟

  • بشر با دوری از خدا همیشه با زیان و زندگی آشفته ی آکنده از مشکلات دچار خواهد بود.
    ---
    بشر که دانش ذهن کم ظرفیت او با علم فرآگیر بی کران خداوند که نظم دهنده ی جهان عظیم هستی است هرگز قابل مقایسه نیست اگر بخواهد با خواست دل خود بی نیاز وجدا از لطف خداوند زندگی کند و خواستهای حیات بخش اندک خداوند را نادیده بگیرد و به ذات اقدس او توکل نکند ؛ از کمک خداوند محروم می شود و همیشه به خود واگذار می گردد تا پیوسته در تار و پود خطاها و مشکلات دست و پاگیر خویش بی رسیدن به راه حل مناسب دست و پا بزند.
    بشر با وضع مشروح فوق همیشه سر در گم زندگی را تا ترک این دنیا سپری کن.
    بشر اگر بحکم سرشت نظم شناس و قانون گرای خود تن دهد درک می کند خداوند نظم و قانون او را در قیامت که جای جبران و گریز نیست بخاطر خرد ستیزی و منطق گریزی که در دنیا داشته ؛ در آخرت به بازخواست و مجازات به حق خواهد کشاند و همانطور که در دنیا درک می کند قانون ستیز روزی به دام مجری قانون خواهد افتاد و مجازات مناسب را دریافت خواهد کرد.
    خداوند در قرآن بارها هشدار داده است اگر امروز خویشتن خویش را به حساب و بازخواست ننشانیم و اصلاح نکنیم از حساب خداوند فردای قیامت هیچ گریزی نخواهیم داشت.

  • عاقبت پشت کردن به حجتها و هشدارهای خداوند چیست؟
    ---
    در انتقاد از هر مسئله ای پیرامون چگونگی پیروی از احکام و اعتقادات دین و مذهب اگر به انسان متدین مذهبی از جانب یک متخصص قرآن شناس گفته شود به دلیل یک یا چند آیه محکم و مفصل قرآن این پیروی یک یا چند خطای آشکار متضاد با قرآن و با اصول استدلال عقلی را دارد ؛ چون انتقاد متکی به سخن خداوند ، که تنها دانای مطلق جهان هستی است ، این انسان با دستور خداوند در آیات ۴۳ و ۴۴ سوره نحل و در آیه۷ سوره انبیا به سئوال از قرآن شناسان معروف به پارسایی ، که همیشه و در همه جا حضور دارند ، ملزم می شود به دلیل حرام و گناه بودن مخالفت با سخن خداوند این انتقاد را جدی بگیرد و تا خلاف آن برای او با دلایل قرآنی و عقلی ثابت نشده است به مفاد این انتقاد پایبند باشد و این مفاد را همیشه با درایت و دقت به اجرا بگذارد.
    اگر هر انسان دین دار مذهبی چنین انتقادی را که متکی به سخن خداوند است بی کاوش و جستجوی قرآنی و عقلی نادیده بگیرد یا نسبت به آن بی تفاوت باشد ؛ چنین انسانی در دین داری و مذهب داری از خویشتن خویش بجای خداوند پیروی کرده باید بداند خود را با بی پروایی مشمول پیامدهای ناگوار مفاد بسیاری از هشدارهای قرآن قرار داده است.
    بی تفاوتی به چنین انتقادهایی ؛ ناگزیر بشر را در قیامت که فرصت هیچ جبرانی نیست وادار خواهد کرد پیامدهای ناگوار ابدی بی تفاوتی خود را به جان بخرد.
    هیچ دلیلی بشر را از تحمل مجازات الهی بی تفاوتی به این پیامدها که بخشی از حجت الهی هستند رهایی نخواهد داد.
    مهم ترین وظیفه دین شناسان در مقابل حجت ها و هشدارهای قرآنی در زمینه دین داری و مذهب داری ؛ آگاه سازی مردم نا آگاه با روشنگریهای مستدل قرآنی و عقلی ساده و رسا و قابل درک به این حجتها و هشدارها و به مجازات الهی بی تفاوتی به این حجتها و هشدارها است.
    اگر دین شناس در انجام این وظیفه بی تفاوت عمل کند خود را با نفرین خداوند به عذاب الهی شدید کتمان حقایق قرآنی گرفتار خواهد کرد.
    اگر دین شناس در این دنیا چنین بی تفاوتی را با توبه و اصلاح رفتار ذی ربط خود جبران نکند بی تردید تمام راه های رهایی در قیامت را به روی خود بسته خواهد دید.
    حجتهای قرآن که در دست رس همگان اند در قیامت نخستین گواه و خصم و دشمن با دین شناسانی خواهند بود که بی تفاوت به روشهای غلط دین داری و مذهب داری مردم گذر کرده و به وظیفه ی روشنگری لازم عمل نکرده اند.
    دین شناسان بی تفاوت در تحمل مجازات ابدی گناهان خطاهای دینی و مذهبی مردم بتناسب خطر هر گناه بی تردید سهیم خواند شد و در قیامت گریزی از تحمل سهم خود نخواهند داشت.

  • چرا بشراصرار دارد دین خدا را باتخیلات ذهن خود آلوده و بغرنج و اثبات ناپذیر سازد؟
    ---
    بشر با چه حق و کدام دلیل قاطع انکار ناپذیر و با کدام علم به ساخته و پرداخته های تخیلات ذهن خود بنام دین و مذهب و بنام بندگان مقرب تقدس می بخشد و به این ساخته و پرداخته ها می بالد و از خداوند برای انجام آنها اجر و پاداش می خواهد؟
    در کجای قرآن و با کدام اصل عقلی این ساخته و پرداخته ها و مراسم و مناسک و شعایری که با هزینه های کلان بنام آنهاانجام می گیرند به اثبات رسیده اند؟
    اگر بنا بود بشر حق داشته باشد برای دین و مذهب از ساخته و پرداخته های تخیلات ذهن خود اعتقاد و مراسم و مناسک و شعایر ابتکار کند ؛ خداوند برای چه و با چه دلیل برای مصون نگه داشتن دین خود از تحریف تحریف گران در طول تاریخ بشر 124 هزار پیامبر به سوی بشر فرستاد؟

  • چرا نمی نویسی
    چرا خدا اصرار دارد دین خود را بغرنج و اثبات ناپذیر سازد؟
    ---
    با منطق شما اصل اسلام باطل است. چون هیچ یک از گزاره اسلام در رابطه با معراج، عرش، قاب قوسین، بهشت و جهنم و... قابل اثبات نیست!
    کجای دلیل چرخیدن دور یک تعداد سنگ و یا سجده کردن پشت سنگی که ابراهی علیه السلام جای پایش روی آن است اثبات پذیر است؟
    کجای توسل و تبرک بنی اسراییل به ماترک موسی و هارون علیمها السلام در تابوت سکینه قابل اثبات عقلی است؟
    اصلا کدام یک از معجزات پیامبران را می توانید با عقل اثبات کنید؟
    بهتر نبود خدا این حرفها را اصلا نمی زد؟


    شما شعور کافی اگر داشته باشید می فهمید که وقتی ما به پیامبر خدا ایمان آوردیم دیگر برای تک تک سخنانش اثبات نمی خواهیم. بلکه آن را می پذیریم. معنی ایمان همین است. کسی که پیامبر خدا را پذیرفت بر عکس شما بی چون و چرا امامت و غدیر را می پذیرد و اما اگر نمی آورد. و کسی که امامان را پذیرفت دیگر سراغ ابن تیمیه کافر یهودی نمی رود

    شما دروغ می گویید و طبق همین استدلالات اصل اسلام را مردود می دانید. لیکن چون مزدور هستید و گفته اند فعلا بروید با شیعه بجنگید چون شیعه است که در مقابل یهود ایستاده است، پس ماسک سنی می زنید.
    حال آنکه خود اهل سنت هم اگر با سواد باشند بلافاصله می فهمند استدلال های شما علیه اصل اسلام است و نه صرفا تشیع. شکی نیست که تو یکی از یهودیان مخفی هستی. مثل خود سعود و ابن تیمیه.

  • عقل صدها میلیون از مردم را با من در آوردیها و خرافات دین زدا و غیر قابل اثبات و شاخ و دم دار بنام دین خدا و مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر با جعل و دروغ پیوسته به تمسخر می گیرید ؛ أما وقتی از شما انتقاد می شود با فریاد باطلتون به این که آهای مردم وهابیا آمده اند به میدون ؛ گوش فلک را ، بی هیچ ترس از خدا ، پاره می کنید؟؟؟!!!

  • هرزه گوییهای شیاد دین فروش
    ---
    این شیاد دین فروش برای جا انداختن و توجیه و ترویج من در آوردیها و خرافه سازیهای پوچ خود با نیرنگی رسوا می گوید: « کجای دلیل چرخیدن دور یک تعداد سنگ و یا سجده کردن پشت سنگی که ابراهیم علیه السلام جای پایش روی آن است اثبات پذیر است » .
    او با این هرزه گویی می خواهد تعیین مراسم و مناسک و شعایر قرآنی خداوند را با خرافه سازیهای خود تشبیه کند و این دو را که با هیچ دلیل عقلی قابل مقایسه نیستند همسان قلمداد نماید تا شخصیت بی ارزش و بی سواد خود را با خداوند یکتا دانای مطلق جهان آفرینش در تعیین مراسم و مناسک و شعایر دین و مذهب یکسان معرفی نماید ؛ غافل از این که عاقلان برای چنین قیاس باطل مسخره ای حتی پشیز ارزشی قابل نیستند.

  • این شیاد در سر تا سر نوشته آکنده از دروغ و از خود خدا پنداری خود با تلاش مذبوحانه می خواهد به مردم نا آگاه بباوراند که دستورهای خداوند با عظمت بی مانند با ادعاهای پوچ وجود ناچیز او یکسان اند ، و می خواهد مردم را فریب دهد که بافته های پوچ اثبات ناپذیر ذهن متعفن جاهل او در باره ی بزرگان دین ، حکم اعتقادهای انکار نا پذیر قرآنی خداوند در باره ی این بزرگان را دارند.
    این شیاد تجسم مسلک برای فریب مردم نا آگاه ؛ با گفته های پوچ خود می خواهد خدا را ، و العیاذ بالله ، در خود مجسم معرفی کند.

  • دروغ پرداز مزدور ملکه انگلیس با نیرنگ بازی می گوید : «چرا نمی نویسی چرا خدا اصرار دارد دین خود را بغرنج و اثبات ناپذیر سازد؟»
    این دروغ پرداز ؛ سخن خداوند با عظمت جهان آفرینش را که توان هر کار فرا طبیعی را دارد با جعلیات ودرغها و من در آوردیها و خرافات خود که به بندگان مقرب نسبت می دهد مقایسه می کند و می خواهد به مردم نا آگاه بباوراند هر چه او می گوید و به این بندگان نسبت می دهد با سخنان خدا هیچ فرقی ندارد؟؟؟!!!
    ببینید!!! چگونه این شیاد مذبوحانه با نیرنگ تلاش دارد سخن اثبات پذیر خداوند یکتا توانا و یکتا دانای مطلق را که میلیاردها از نمونه های عظیم آن در جهان آفرینش در مقابل چشمان بشر آشکار اند با ادعاهای پوچ خود و امثال خود که هرگز نمی تواند حتی یک ادعا را به اثبات برساند یکسان معرفی می کند.

  • در وغ گوی انگلیسی مزدور صهیونیسم خودش را با خدا و قرآن در این ادعا یکسان جا می اندازد و می گوید : « اصلا کدام یک از معجزات پیامبران را می توانید با عقل اثبات کنید؟ بهتر نبود خدا این حرفها را اصلا نمی زد؟» و با این ادعا ی مبتنی برقیاس باطل می خواهد خرافات ساخته و پرداخته ی ذهن متعفن خود و امثال خود را نزد مردم نا آگاه با قیاس باطل بر معجزات قرآن که سخن خداوند اند؛ ترویج دهد.

  • آهای برده ی ملکه ی انگلیس !!! اصل اسلام سخنان و روشنگریرهای اثبات پذیر خداوند آفریننده و نظم دهنده جهان با عظمت هستی در قرآن تحریف ناپذیر است ؛ نه من در آوردیها و خرافات بردگان انگلیس که با قیاسهای باطل عوام فریب ؛ دین و مذهب را نزد خاص و عام منفور و بدنام می کنند.
    تو ای پشیز بشر کذاب چه ارزشی داری که جرئت می کنی خود را بجای خدا بنشانی و پیوسته به اذهان مردم نا آگاه خرافات ساخته وپرداخته ذهن متعفن خود را بنام دین و مذهب با قیاسهای باطل به اذهان بیچارگان نا آگاه تزریق می کنی و با پولهای گزاف می فروشی؟؟؟!!!
    تو ی درغگوی پلید و جعنلقهایی امثال تو با ادعای کذب پیروی از پیامبر و اهل بیت ؛ مردم نا آگاه را که هیچ دست رسی به این بزرگان ندارند با خروارها از جعل و دروغ فریب می دهید وادعاهای کذب و جعلیات ساخته و پرداخته ی تاریکخانه های صهیونیسم و جاسوس خانه های انگلیس را که هرگز قابل اثبات نیستند بنام این بزرگان به اذهان این مردم بی دفاع تزریق می کنید و داراییهای این بیچارگان را خروار خروار به جیبهای گشاد خود پارو می کنید.
    با یاری خداوند قهار دستان دزدی پلید شما رو و رسوا شده اند و دیری نمی پاید که با ننگ و خفت و رسوایی به آتش پر التهاب و سوزنده ی دودمان خور جهنم ملحق شوید.
    محال است با بازی با الفاظ و با قیاسهای پوچ و باطل سر تا پا خطا بتوانی مردم فهیم دین دار را فریب دهی چون تک تک ادعاهای پوچ تو بگونه ای اظهر من الشمس دروغ و رسوا و هرزه اند.

  • تو!!! برده ی ملکه انگلیس باز بنام شیعه خود را بجای خدا نشاندی و برای چند روز عیش و نوش حرام دنیوی خود با من در آوردی پروری و خرافه گستری دین خدا را بازیچه ی این عیش و نوش قرار دادی.
    امثال تو ی تحریف گر حرفه ای دنیا پرست بی شرم و دشمن دین خدا و دشمن قرآن رسوای خاص و عام هستید که با بستن یک پارچه ی بی ارزش بر سر خود با پولهای انگلیس و صهیونیسم دین خدا و مذهب اهل بیت را بد نام و منفور می سازید و با فروش مجانی بهشت سر مردم نا آگاه پیوسته کلاه می گذارید.

  • ای سگ وهابی باز پیدات شد خرافه گستر مسخ شدن و وجود جن ومعجزات خداوند خرافاته

  • جان ، عاشقتم