آیا این سخنان رهبرانقلاب، وعده ظهور نیست!؟


ما رعد و برق نخواهیم داشت مگر اینکه بارانی در پی آن باشد


+ 
44

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بله این وعده ی بروز و ظهور استعداد ملت ایران در قله های شرف و موفقیت است در همه جهت !

  • موقعیت شناسی علمی دینی و مذهبی دین شناسان شیعه
    ---
    اگر با نگرشی عالمانه متکی به علوم اجتماعی و روان شناسی و مخاطب شناسی و علوم قرآن و حدیث و روایت و درایت به طرز آموزش و تبلیغ رایج مذهب تشیع در همه ی رسانه های همگانی معروف صوتی و تصویری و نوشتاری و منبری و در سطوح مختلف مراگز آموزش و تبلیغ دین و مذهب در کشور خود بنگریم در خواهیم یافت در طرح موضوعات دینی و مذهبی در این رسانه ها و مراگز به اصول ذی ربط هیچ یک از علوم مذکور بعنوان پایه های علمی آموزش و تبلیغ و آموختن دین و مذهب توسط دین شناسان اهمیت داده نشده است و این علوم بعنوان ساز و کارهای ضروی در این زمینه لحاظ نگردیده اند.
    رویه رایج در آموزش و آموختن و تبلیغ دین و مذهب حد اقل در کشور ما و حد اکثر در کل جهان اسلام متاسفانه دقیقا در تضاد با اصرار قرآن در آیات بسیاری با لحنهای مختلف بر ضرورت تعقل و خردگرایی در زمینه ی آموزش و آموختن و تبلیغ دین است.
    این رویه ی جاهلانه ی دشمن تراش آکنده از خطاهای علمی در طول قرنها پیوسته فجایع و زیانهای بزرگ مادی و معنوی مخصوصا به جهان تشیع و عموما به جهان اسلام با سوء استفاده های کلان دشمنان تحمیل کرده است.
    این رویه هنوز با بی توجهی همه ی متولیان امر به ضروتهای علمی مذکور و بی توجهی به مسئولیت بزرگ خویش در بروز این فجایع و زیانها که احیانا به کشتارها و ویرانگریهای دست جمعی نیز منجر می گردند ادامه می یابد ونشان می دهد موقعیت شناسی علمی قرآنی و عقلی تا چه اندازه در جهان تشیع و کلا در جهان اسلام اهمیت داشته و لحاظ گردیده است!!!

  • حضرات علی میفرماید:
    دوکس از اطرافیان من نابود شدند..یکی دوستان متعصب دومی دشمنان فحاش ( هردو بدون معرفت لازم)
    هر چند مقام معظم رهبری نور چشم ما و امید ما و مرجع تقلید ما هستند
    اما
    در حالیکه در اداره کشور و کنترل اطرافیان و تسلط بر خواص ادعای ماورا و خارج از عقل ندارند توقع و اعتقاد به تسلط و احاطه بر زمان غیبت در مورد ایشان نه تنها بعنوان حسن و برتری بودن را نمی رساند بله حماقت و ساده لوحی دوستداران ایشان را معلوم میکند و بعید نیست این گونه غلو نقشه و ترفند یهود باشد همچنانکه در مورد ایمه معصومین هم از این ترفندها به کار برده اند..
    حق جو و حق گو باشید

  • قربونت برم آقا . تمام دلخوشی من وجود شمااست . خدایا شکرت بیشتر عمرم در این جمهوری گذشت ، هر چند آدم بشو نیستم خدایا خودت گوش من را بگیر و به زور در مسیر قرار ده انشاءالله