سخنان آیت الله مرتضی تهرانی، بعد از سکوت طولانی در مورد رهبر انقلاب


سخنان نادر استاد اخلاق معروف، آیت الله مرتضی تهرانی، بعد از سکوت طولانی، در مورد رهبر انقلاب


+ 
79

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • سلام اگرعقل داشته باشدانسان میفهمد وقتی یک نفر یکه وتنها میگوید امریکاشیطان است واکثرمردم احمق جهان وکشورخودش اورابه تمسخرمیگردند ودلسرد نمیشود این یک معجزه است یکنه درمقابل یکدجهان...

  • آقای ادمین !

    به نظرم این خزعبلات التقاطی را مجبور نسیتید نشر دهید که موجب وهن شود !

    راست راست حرف تو دهن سردار شهید می گذارد ....عقل را هم تخته کرده ....

    همینکه یادمان باشد.. اخباریون در اطرافمان هستند کافی است !
    دیگر ترویج نص گرایی و پریشان گویی جابگاه توجه در روشنگری ندارد !

  • مهمان 99/10/15 ساعت 15:10

    اتفاقا می بایست خزبلات تورا نشر ندهد حرف در دهان سردارت میگذاریم کدام حرف عزیزم این حرف خودش است که می گوید آن دخترک بی حجاب دختر من است

    اخباریون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر ما اخباریون هستیم شما هم مذهبی های کثیف مرجئه هستید

  • آخر بی انصاف !
    دوتا پیام پایین تر نوشتی ( آن دخترک بی حجاب دختر من است .....میگوید آن شرابحخوار هم جنس باز دختر یا پسرمن است این چه اسلامیست) جوهر پیامت خشک نشده !
    این روش اسلامی نیست با آبرو مسلمان بازی نکن !

    ایشون فقط فرمودند (همان دختر کم* حجاب، دختر منه ! دختر ما و شماست ! نه دختر خاص من و شما! اما جامعه ی ماست ! ) و لاغیر نگفتند !

    اگر اخباری نیستی و عقل و استدلال را نوعی حَکَم میدانی،
    بگو اگر معلول ذهنی در جلوی شما بی تربیتی و بی ادبی کند، میگیری کتکش میزنی ؟! ( پیامبر (ص) نمی کرد !)
    اگر کودک و جوانی از روی جهالت، جسارتی به بزرگ خانواده کرد، شما ترد و تکفیرش می کنی ؟! ( بلافاصله ؟! )

    جاهلان قاصر ؟ مستضعفان فکری و عقیدتی ؟ جاهلان مقصر ؟ خائنین ؟ قاسطین وناکثین و مارقین؟ همه را به یک چوب می زنید ؟!
    چون یک حدیث خواندید؟ ده حدیث ؟ صد حدیث؟ کیفیت کلام و شرایط نص را متوجه شده ایم ؟!

    رسولُ اللّه ِ صلى الله عليه و آله : أشَدُّ مِن يُتْمِ اليَتيمِ الّذي انقَطَعَ عَن أبيهِ ، يُتْمُ يَتيمٍ انقَطَعَ عَن إمامِهِ و لا يَقدِرُ علَى الوُصولِ إلَيهِ ، و لا يَدري كَيفَ حُكمُهُ فيما يُبتَلى بهِ مِن شَرائعِ دِينِهِ . ألاَ فمَن كانَ مِن شِيعَتِنا عالِما بِعُلومِنا و هذا الجاهِلُ بِشَريعَتِنا المُنقَطِعُ عَن مُشاهَدَتِنا يَتيمٌ في حِجرِهِ ، ألاَ فَمَن هَداهُ و أرشَدَهُ و عَلَّمَهُ شَريعَتَنا كانَ مَعَنا في الرَّفيقِ الأعلى .[بحار الأنوار : 2/2/1.]
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله و سلم فرمودند: از يتيمى كسى كه پدرش را از دست داده سخت تر، يتيمى كسى است كه از امام خود بريده شده و توان دسترسى به او را ندارد و حكم مسائل دينى مورد ابتلايش را نمى داند. بدانيد كه هر كس از شيعيان ما به علوم ما آگاه باشد، اين شخصى كه به شريعت ما آگاه نيست و دسترسى به ما ندارد، [همچون] يتيمى است در دامان او. بدانيد كه هر كس او را هدايت و ارشاد كند و شريعت و احكام ما را به او بياموزد، در جمع بهشتيان برين با ما خواهد بود.


    احکام شرع مشخص هست!
    اما پیامبر (ص) و ائمه ی هدا علیهم السلام شرایط را می فهمیدند و حکم خدا را در انطباق با دین و دنیا و آخرت مردم می فرمودند ! اصلا هدایت کار ایشان است ! هدایت کار خداست و هرکه اذن او یابد !،
    ما همه زمینه ساز هدایتیم ! هدایت معنوی غالبا زمان دارد ، تربیت زمان دارد ! این همه خلق خدا از آدم تا قیامت را ببین ؟! اگر خدا می خواست همه را یا مومن می کرد یا کافر !
    عمل به دستورات شرعی باید در عمق جان تربیت یافته ی مردم بنشیند و الا داعش هم که بلد بود حکم خدا را جوری اجرا کند که یک تن به اسلام نگروند و خلق را مثله کنند و فوج فوج پرونده دنیا ببندند !
    خدا کار عبث نمی کند ! مرجئه هم تفریطی است در مقابل افراط، آسمان باز نشده که صرفا بنده و شما معیار حق را شناخته باشیم !
    از تهمت بپرهیزید و تمیز برای خدا کارکنید !

  • مهمان 99/10/17 ساعت 19:55

    من هم حرفم این است که خیر.این افرادی که می گویید ممکمن است به طور فردی هدایت شوند آنقدر اندک و معدود هستند و خواهند بود که ابدا نمی توان حکم کلی برایشان صادر کرد. * و برای همین سه سال زبان خوش مسلمانان بعد از انقلاب در برخورد با بی حجابان ابدا جواب نداد. با آنکه قبلا شاه را نیروی قهریه ریشه کن شده بود.
    با همین مردم باید با قاطعیت رفتار کرد. دقیقا همانطور که در مورد قوانین مادی و بشری با قاطعیت برخورد می کنیم.
    و از این مهمتر اینکه هدف دین یک امر فردی نیست و قرار نیست تمام جامعه سلمان و ابوذر بشوند تا بعد تازه اسلام شریعت خود را پیاده کند.

    عمل به دستورات شرعی باید در عمق جان تربیت یافته ی مردم بنشیند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیامبران الهی نتوانستند دستورات شرعی را در عمق جان مردم کنند اونوقت امثال تو وآن سردارت میخواهید آیات قرآن میارم که دیگه نگی اخباری


    و قلیل من عبادی الشکور (سوره سبأ/آیه۱۳)

    خدای عالم همواره تعداد کم را تجلیل کرده است.
    در سوره اعراف مى فرماید:

    وَلا تَجِدُ أَکْثَرَهُمْ شاکِرِینَ (اعراف (۷): ۱۷)

    اکثر آنان را شاکر و سپاسگزار نخواهى یافت

    کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره بإذن الله (سوره بقره/آیه۲۴۹)
    حضرت نوح (علیه السلام) ۹۵۰ سال تبلیغ کرد:

    و ما کان أکثرهم مؤمنین (سوره شعراء/آیه ۱۲۱)

    و ما آمن معه إلا قلیل ( سوره هود/ آیه۴۰)

    جز تعداد اندکی، به حضرت نوح (علیه السلام) ایمان نیاوردند. آن وقت تو وسردارت میخواهید در عمق جان مردم دستورات شرعی را جا کنی اتفاقا این شما ها هستید که افراطی وداعشی هستید اگر قرار باشد کسی هدایت شود بعد از چهل سال تبلیغ و اینهمه مراکز پاسخگویی به شبهات هدایت می شود. تازه ما که نگفتیم بیایند مسلمان شوند. یک مساله عقلی و بدیهی است که به سر کردن یک روسری از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما ساده تر است!
    حالا شما خیال می کنید چقدر احتمال دارد کسی که آکاهانه تصمیم گرفته است مانند غربی ها زندگی کند با منطق استدلال هدایت شود؟
    ** برای همین امام خمینی در پاسخ شهید بهشتی گفت اگر این مردمی که درود بر خمیتی می گویند فردا مرگ بر خمینی هم سرسوزنی از مواضعم کوتاه نمی آیملکه باید علت های اجتماعی دیگر را واکاوی کرد!!!!!!!!حضرت نوح 950 سال دعوت کرد فقط تعداد اندکی ایمان آوردند وپیامبران نیز هم چنین قوم عاد وثمود ولوط ایمان نیاوردند نکند پیامبرانشان علت های اجتماعی واکاوی نکردند وخداوند نیز یک داعشی بود که آن هارا عذاب کرد !!

    مرجئه: همانانی بودند که عقاید تسامحی داشتند مرجِئه یا مرجئیان، فرقه‌ای کلامی از مسلمانان بودند که اعتقاد داشتند نباید در مورد کافر یا مؤمن بودن کسی در این دنیا اظهار نظر کرد؛ بلکه می‌بایست تعيين وضعيت آن را تا قیامت به تأخير انداخت واورا ترد نکرد ونباید تهمت وقضاوت کرد که مصداق امثال توست


  • احسنت،
    پس حرف هم دارید، حالا شد.

    دقت بفرمایید
    بنده نمی گویم که افراد باید* به طور فردی حالا ممکن است هدایت شوند ! هدف خداوند هدایت مخلوفات است ! و هدایت جمعی اولا تر است!
    و نیز نمی گویم امثال بنده، امر هدایت بر عهده داریم. خیر ! ما وظیفه ی زمینه ساز هدایت هستیم که خدا و اولیای تحت هدایت خاصه اش، هدایت خلق را اراده می کنند!

    دین امر فردی نیست ! صحیح !
    دستورات شرعی مانند حجاب در جامعه، صرفا امری شخصی نیست !
    باید قاطعیت داشت قبول !
    قرار نیست همه سلمان و ابوذر شوند قبول !
    اینها نقاط مشترک.

    اما چرا حکم دارید که پیامبران نتوانستد در عمق جان و روح امتشان تاثیر بگذارند ؟! پس پیامبران به رسالت آمدند که دورهم باشند ؟!
    حضرت پیامبر خاتم (ص) برای انتقال دستورات شرعی به امتش، آیات دستورات شرعی در زمان حضرات آدم تا نوح و ابراهیم و لوط و یوسف و صالح و شعیب و موسی و داوود و سلیمان و عیسی و زکریا و یحی و ... را تلاوت داشتند، این نشان میدهد این دستورا ت ..نه تنها در عمق جان امت هر زمان فرو رفته بلکه در سیر تاریخ و زندگی بشر نیز همراهی داشته !
    إِذْ أَرْسَلْنَا إِلَيْهِمُ اثْنَيْنِ فَكَذَّبُوهُمَا فَعَزَّزْنَا بِثَالِثٍ فَقَالُوا إِنَّا إِلَيْكُمْ مُرْسَلُونَ (14- یس)
    که نخست دو تن از رسولان را فرستادیم و چون تکذیب کردند باز رسول سومی برای مدد و نصرت مأمور کردیم،
    و همه گفتند: ما (از جانب خدا) به رسالت برای هدایت شما آمده‌ایم.

    عذاب الهی دیگر تشخیص الهی است ! داعش نباید خود را در حد خدا ببیند ! ولایتی هم که ندارد!
    یونس قوم بی تفاوتش را رها کرد ولی متنبه شد و برگشت و قومش مومن شدند ، در مقابل ، خوبان قوم صالح هم به دلیل سکوت در برابر بدان قوم، معذب شدند!

    مستضعفان قرار نیست تا همیشه در گروه اقلیت بمانند!
    مَثَلُ‌ الَّذِينَ‌ يُنْفِقُونَ‌ أَمْوَالَهُمْ‌ فِي‌ سَبِيلِ‌ اللَّهِ‌ کَمَثَلِ‌ حَبَّةٍ أَنْبَتَتْ‌ سَبْعَ‌ سَنَابِلَ‌ فِي‌ کُلِ‌ سُنْبُلَةٍ مِائَةُ حَبَّةٍ وَ اللَّهُ‌ يُضَاعِفُ‌ لِمَنْ‌ يَشَاءُ وَ اللَّهُ‌ وَاسِعٌ‌ عَلِيمٌ‌ (261 -بقره)

    حزب خدا در برابر حزب شیطان در جنگ هستند.. از زمان هایبل و قابیل تا کنون !
    زمینه ی جنگ یارگیری.. برقرار است ! شیطان قسم خورده که امر خدا را به چالش بکشد و از آدم و نسلش انتقام بگیرد! قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ ﴿۸۲-ص﴾
    خداوندِ خیرِ مطلق هم، به آنچه خلق کرده مجبت دارد و اراده اش بر هدایت انسان، برای رهایی از بند شیطان و گروهش است !
    و به انسان ..عقل و اختیار داده شده که جزو حزب کدامیک باشد ! و پیامبران را به کمک و یاری بندگانش فرستاده !

    وَقَالُوا لَوْ كُنَّا نَسْمَعُ أَوْ نَعْقِلُ مَا كُنَّا فِي أَصْحَابِ السَّعِي (10- ملک)
    و گویند: اگر ما در دنیا (سخن انبیا) می‌شنیدیم* یا به دستور عقل* رفتار می‌کردیم (امروز) از دوزخیان نبودیم.

    یک وظیفه ی ما، رساندن این سخنان به گوش همه گان به شیوه ی احسن و روش ائمه هدی علیهم السلام ، حداکثر رساندن به خیمه ی هدایت و حداقل تمام کردن حجت هاست!
    و این روش ها باید بر اساس ملاک های اسلام ناب محمدی باشد!

    وظیفه ی ما یادآوری تعقل است !
    اندیشیدن را خیلی ها در اثر مستی دنیا و سیطره ی شیطان فراموش کرده اند! شما در تمدن غرب ببین، برای عقلِ نظری، اعتباری قائل نیستند!
    همین تمدن عقل گریزِ غربی ، به ما تهاجم کرده از همه طرف ! انتظار داری کسی، در میدان جنگ که بمب مستی انداخته شده، هوشیار باشد و انتخاب آگاهانه بکند ؟!

    خیر موافق نیستم که خداوند متعال صرفا * ((قلت گروه )) را تجلیل(!) کرده باشد بلکه سنت الله است که ((گروه قلیلی که حق مدارند)) *برتر* اند!
    کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره بإذن الله (سوره بقره/آیه۲۴۹)........... به اذن الله!

    لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنْكَ وَمِمَّنْ تَبِعَكَ مِنْهُمْ أَجْمَعِينَ ﴿۸۵-ص﴾ دقت کن برادر؛
    (( مِمَّنْ تَبِعَكَ مِنْهُمْ أَجْمَعِينَ)) همه ی (( اجمعین کسانی که با شیطان )) همراه اند، سزاوار جهنم شدند !!!

    کلمات حداکثر و جمع یا حداقل و قلیل ....مطلق* نیستند ! به نسبت چیزی* تعرف می شوند!
    جذب حداکثری اگر بنا باشد نسبت به اسلام ناب محمدی نباشد ، باطل است ! شکی نیست !

    پسوَمَا عَلَيْنَا إِلَّا الْبَلَاغُ الْمُبِينُ (17- یس) -و بر ما جز آنکه واضح* ابلاغ رسالت کنیم هیچ تکلیفی نیست.
    (جدب حداکثری یعنی ابلاغ صحیح* قابل فهم مخاطب* به روش احسن* اسلام ناب محمدی*، اگر کسی در این دایره گنجید که احسنت،
    نگنجید؛ إِنَّا أَنْزَلْنَا عَلَيْکَ‌ الْکِتَابَ‌ لِلنَّاسِ‌ بِالْحَقِ‌ فَمَنِ‌ اهْتَدَى‌ فَلِنَفْسِهِ‌ وَ مَنْ‌ ضَلَ‌ فَإِنَّمَا يَضِلُ‌ عَلَيْهَا وَ مَا أَنْتَ‌ عَلَيْهِمْ‌ بِوَکِيلٍ‌ (41 -زمر) ) .

    حتما در مصداق * اخلاف نظر داریم!

    فرمودی:
    وَلا تَجِدُ أَکْثَرَهُمْ شاکِرِینَ (اعراف- 17)
    قبل آیه را ببین برادر .. این از قول شیطان* است !!

    ثُمَّ لَآتِيَنَّهُمْ مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَنْ شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ( اعراف- 17)

    [ شیطان : ] آن گاه از پیش روی و از پشت سر و طرف راست و چپ آنان در می‌آیم
    (و هر یک از قوای عامله و ادراکی آنها را به میل باطل می‌کشم)، و بیشتر آنان را شکر گزار نعمتت نخواهی یافت.


    40 سال که یک* نفر متولی هدایت نبوده!! زمین بی رقیب و بی دشمن و بی سایه ی جنگ اعتقادی که نبوده و نسیت!
    از همان اول انقلاب جضور کمونیسم و تاریخ و نژاد پرستی بود ، سروش در انقلاب فرهنگی بود! ریس جمهوری که اعتقاد داشت اسلام به درد حکومت داری نمی خورد داشتیم !
    ریس جمهور خائن داشتیم، لیبرال و اشرافی داشیتم ، البته روسای جمهور احسن هم داشتیم!
    دهه ی 70 ، حلقات ضد اسلامی در رسانه ها و سطح اجتماعی پخش شدند، قبلش هم کسانی پخش بودند که اسلام را در شخص حزب سازندگی می دیدند !

    این کشاکش ها که از زمان پیامبران پیشین و جانشینان صالح شان بوده تا صدر اسلام و تا کنون و تا ظهور نیز ادامه دارد !

    تازه 40 سالگی دروان گذار به پختگی است! انقلاب و ساختار نظام اسلامی است!
    اما دولت ( محتوای اجرایی نظام، کاملا اسلامی نیست !)
    صرفا الان کاستی ها را ذکر می کنم و خط مقدم ها را :

    اقتصاد اسلامی نیست ! ربا بیداد می کند، در حوز های علمیه و رسانه ها جنگ است !
    عده ای در آموزش و پرورش تازه مطالب و محتوای مقاومت و اسلامی را حذف می کنند، بعضی مدیران قسم به 2030 خورده اند!
    فضای مجازی بومی و ایمن نداریم - وزرا معطل می کنند!
    صدا و سیما با هر مدیر که بیاید کار ِخود را می کند و مافیا لانه کرده !
    مافیای سازمان محیط زیست بهانه ی جاسوسی می کند و امنیت غذایی را با تراریخته و هورمون ها برهم می زنند، متخصصین متعهد زیادی هم در این خط مفدم با ایشان درگیر اند. طب مکمل مسلمین در حاشیه رانده شده و دو طرف درگیر حواشی اند که البته الان اقدامات خوبی در زمینه ی معرفی طب مسلمین شده!
    سیستمی در راه ازدواج جوانان و اشتغالشان، خیانت و سنگ اندازی می کنند و جوانان در جهادند با این خائنین
    علوم انسانی غربی و مدیریتی لیبرالی و علوم پایه تثلیثی که در تقابل با علوم توحیدی است با جنگ معرفتی در حال قدرت گیری اند!
    و متخصصین علوم توحیدی دارند جهادی کار می کنند تا دولت جوان حزب اللهی بیاید و دولت اسلامی را اجرا کند
    تا جامعه اسلامی احیا شود و زمینه ی تربیت رفتار با ولی و پذیرش امام معصوم عجل الله تعالی فرجه الشریف فراهم شود.
    بین الطلوع آخرالزمان است و این صبح نزدیک است ان شاء الله

    شما می خواهی به جوانی که
    پای ماهواره ی عمامه به سر و ریش دار انگلیسی که همراه با جذابیت های تخصصی نفسانی، رویش کار می کند! سر سفره ربا آلود می نشیند و دائما در رسانه ها و شبکه های اجتماعی در تهدید است و یهود بر فکرش چیره شده ، چه هوشیاری پیدا کنی که تمدن غرب را رها کند و به الگو های والای اسلامی و حتی انسانی و عقلی برگردد،
    یا حداقل مسلمان آگاه به اسلام باشد مومن باشد؛ سلمان و ابوذر، پیشکش!

    در اینکه بنده هم جزو مرجئه نیستم طبق تعریف آخرتان**
    نظرم این است که مومن* وظیفه* دارد شبیه به کافران نشود و تبری* کند
    و خود را به تشکیلات اسلامی برساند(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ . 200 - آل عمران)
    و ایضا وظیفه* داریم با کافران و دشمنان اسلام در جامعه و نیز در دنیا بر اساس آنچه دستور آمده عمل کنیم .

    پس بر سر روش های تخصصی بحث کنیم
    و از خط کش های قرآن و احادیث، به طور شایسته استفاده کنیم!


    ضمن عذر خواهی از تمام مخاطبین و ادمین برای طولانی شدن متن و آزردگی خاطر مخاطبین- ماجور حق باشید- التماس دعا

  • مهمان 99/10/21 ساعت 21:35

    ضربه ای که امثال شما به اسلام و حیا و عفت زده اید را خود لیبرالها نزده اند. نمی دانم کامنتهای شما از شدت ساده لوحی شما است و یا ....
    واقعا چرا برای بدیهی ترین بدیهیات باید با امثال شما مباحثه کنیم!؟

    اولا امثال . سید مهدی قوام در تمام عمرش جز عده ای معدود را نتوانست هدایت کند و هر آنچه در مورد وی گفتند جز اغراق مریدانش نبود. بلکه نوح پیغمبر هم نتوانست در 950 سال نتوانست جز افراد اندک و معدودی نفر را مسلمان کند. این دقیقا تفکر انجمن حجتیه بود که می گفتند به جای به اصلاح جامعه به اصلاح موردی تک تک افراد بپردازید! کاری به اصلاح حاکمیت نداشته باشید! و این دقیقا همان چیزی بود که امام خمینی آن را تحجر می دانست و سبب شد که اسلام خمینی در مقابل اسلام حلبی قرار بگیرد. نتیجه کار حلبی رسیدن به ماجرای جشنهای هنر شیراز بود که همه دیدند با وجود سالها تلاش حضرات برای اصلاح افراد نتیجه چیست.
    وقتی گذاشتید سیل یی حیایی و بی غیرتی و بی عفتی جاری شود همه چیز را با خود می برد ولو اینکه حالا شما گوشه و کنار کسی را هم نجات دهید!!

    اگر امام خمینی زنده بود قطعا در مورد برنامه هایی مانند لاک جیغ می ایستاد . عاملانش را محکوم می کرد و با این احیای تفکر حجتیه ای مقابله می کرد. افرادی که اسلام را تا حد یک دین فردی پایین آورده اند و وانمود می کنند که گویا این دختران در محیطی مثل آمریکا مسلمان شده و حالا حجاب سر کرده اند! انکار نه انگار که اینجا جمهوری اسلامی است که برای حاکمیت اسلام صدها هزار شهید داده است. قرار نیست اسلامش اسلام فردی بشود.


    ثانیا امام خمینی هم موفق نشد بواطن را هدایت کند*. بلکه به وظیفه اش در مبارزه مستقیم با طاغوت عمل کرد. اقشار مذهبی را بر حکوکت مسلط نمود. موج بزرگ مذهبی ایجاد کرد و کاری کرد که افراد لامذهب مجبور شوند برای حفظ ظاهر هم که شده و از ترس دیگران و از ترس کمیته ها و از ترس خلخالی گناه را ترک کنند. صد البته افراد معدودی هم بودند که که واقعا تغییر کردند اما بر استثناهایی مانند شاهرخ ضرغام نباید قاعده وضع کرد. حکم کلی این بود که عموم آنها که جبهه ها را پر کردند همان قشر مذهبی و جنوب شهری و پای منبر و محراب بودند.
    در حققیقت در نگاه کلی امام خمینی تنها کاری که انجام داد این بود که فساد و بی عفتی و بی حیایی را از ظاهر جامعه زدود. اما بی حیا سر جای خود بودند و دوباره مانند آتش زیر خاکستر بعد از سال 68 خود را کم کم بروز دادند. و با حمایت حاکمیت و شل مذهبی مسوولان کشور کار به وضع فعلی رسید.
    خیال کردید آنها که شعار جالوید شاه دادند و یا برای بختیار تظاهرات حمایتی برگزار کردند بعد از انقلاب همه ناگهان فوت کردند؟
    خیر. ماندند منتظر فرصت و در روز 14 خرداد 68 بود که فهمیدند فرصت برای آغاز پروژه استحاله فراهم شده است.


    در حقیقت پهلوی ها جریان بی عفتی و بی حیایی را آوردند که هرگز هم جبران نشد.

    امام خمینی هم بعد از چند سال گذشتن از انقلاب وقتی دید اقشار بی حجاب هدایت پذیر نیستند و اصرار بر عمل خود دارند اعلام کرزد از فردا زنان ما با حجاب خواهند بود و دستور برخورد کمیته ها با بی حجابان را صادر کرد و نتیجه آن هم با حجاب شدن کل جامعه و کاهش بی سابقه مصرف مواد مخدر و موارد منکراتی و افزایش دوام خانواده هاذ و کاهش طلاق و ... بود**. همین الان هم پایدارترین خانواده های کشور خانئواده هایی هستند که در دهه شصت شکل گرفته اند و ناپایدارترین آنها هم خانواده های دهه هشتاد و نود!

    شما بالاخره باید بفهمید اسلام فردی با اسلام اجتماعی فرق دارد و اصلاح فرد مساوی اصلاح جامعه نیست. چه بسیار افراد مومن و نماز شب خوان که در زمان پهلوی هم بودند اما بواسطه سکوت و در عمل رضایت در مقابل گناه الان جهنمی هستند. افراد هم بودند که راضی نبودند و تلاشهایی کردند- که البته در جای خودش در خور تاقدیر است- اما مطلقا موفق نشدند سیل بی حیایی را مهار کنند.


    ثالثا: اگر قبول دارید فاجعه فرهنگی به خاطر سلطه غربگرایان است دیگر جای اما و اگر با امثال من نیست.
    باید قاطعانه با آنها مقابله کنید. مستقیما به جنگ ارزشهای غربی مانند آزادی و دموکراسی و حقئوق بشر و سایر دذروغها و پارادوکسهای عصر جدید بروید.
    باید قاطعانه از اجرای بیرحمانه شریعت اسلامی حمایت کنید و همانطور که خدا در قرآن دستور داد ذره ای رافت در مقابل افراد فاسد نشان ندهید.
    اما تا وقتی که به جای غربگران در حال مقابله با مسلمانان غیرتمند هستید ، یقینا در جبهه دشمن اسلام جای دارید ولو خودتان ندانید.




    ----------------------
    * در حقیقت پیامبر هم نتوانست و اصولا مامور نبود بواطن را هدایت کند. پیامبر می دانست بسیاری از افراد منافق هستند و امثال ابوسفیان هستند و از ترس مسلمان می شوند. اما همین قدر که جامعه ظاهرش اصلاح شود و مظاهر گناه و شرک پاک شود یعنی پیامبر به وظیفه اش عمل کرده است.
    ** و اگر این برخوردهای قاطع تا چند نسل ادامه یافته بود می شد امید داشت که کم کم اسلام به عادت عمومی جامعه تبدیل شود. مثل همان مثال رانندگی صحیح در اروپا بعد از هفتاد سال سختگیری و جریمه های نجومی. هر چند بی حیایی مانند فشار خون است و درمان قطعی ندارد و تا آخر عمر فقط باید آن را با زور دارو کنترل کرد.

  • مهمان 99/10/21 ساعت 21:13

    خخخخخخخخخ باز پیدات شد!!!!!


    اما چرا حکم دارید که پیامبران نتوانستد در عمق جان و روح امتشان تاثیر بگذارند ؟! پس پیامبران به رسالت آمدند که دورهم باشند ؟!؟؟؟؟؟؟ اگر پیغمبران به قول خودت توانستند در عمق وروح امتشان تاثیر بگذارند پس چرا حضرت نوح نتواست حتی در عمقو جان پسرش تاثیر بگذارد
    حضرت نوح (علیه السلام) ۹۵۰ سال تبلیغ کرد:

    و ما کان أکثرهم مؤمنین (سوره شعراء/آیه ۱۲۱)

    و ما آمن معه إلا قلیل ( سوره هود/ آیه۴۰)

    جز تعداد اندکی، به حضرت نوح (علیه السلام) ایمان نیاوردندددددددددددددددددددددد

    (جدب حداکثری یعنی ابلاغ صحیح؟؟؟؟؟همان پیغمبران پیشین که از آن ها می گویی ابلاغ صحیح کردن چه شد مانند قوم لوط وصالح و ثمود وهود ورس آیا هدایت یافتند ودر اعماق روحشان تاثیر داشت !!!!!
    قَالُوا سَوَاءٌ عَلَيْنَا أَوَعَظْتَ أَمْ لَمْ تَكُن مِّنَ الْوَاعِظِينَ آنها [= قوم عاد] گفتند: «برای ما تفاوت نمی‌کند، چه ما را انذار کنی یا نکنی؛ (بیهوده خود را خسته مکن)!
    گفتند: براى ما یكسان است كه ما را اندرز دهى یا اندرز ندهى.
    این (دعوت تو یا بت‏پرستى ما) جز شیوه پیشینیان نیست. وما عذاب نخواهیم شد.
    پس هود را تكذیب كردند آنگاه ما آنان را هلاك كردیم.
    البتّه در این (داستان) بى‏شك نشانه‏ى بزرگى است، و(لى) اكثر رررررررررمردم ایمان آورنده نیستند. بازهم ادعا داری موافق نیستم که خداوند متعال صرفا * ((قلت گروه )) را تجلیل(!) کرده باشد اتفاقا اکثریت همیشه مورد انتقاد خداوند هستند اكثریّت، شما را فریب ندهد. حقّ را در زیادى جمعیّت جستجو نكنید، ملاك شناخت حقّ و باطل، كمیّت نیست. «و ما كان اكثرهم مؤمنین» نکند این را هم شیطان گفته است (وکم من قریه اهلکناها فجاءها باسنا بیاتا اوهم قائلون ):(و چه بسیارآبادیهایی که ما آنها را هلاک کردیم و عذاب ما در دل شب یا هنگام خواب نیمروز به نزد آنان بیامد)،اشاره به سنت الهی است که خداوند در باره مشرکین امم گذشته جاری ساخته آیا این هارا هم شیطان گفته ببین این ها ایات قرآن که توسط خداوند نازل شده است بل آیه را ببین برادر .. این از قول شیطان* است !!!!!!!!!!!!!!! و گفتیم ) ای خاندان داود ( این نعمت ها را ) سپاس بگزارید ، و اندکی از بندگان من سپاسگزارند. نکند این را هم شیطان گفته !!! آن وقت بازهم میگویی مرجئه نیستم

  • مهمان 99/10/17 ساعت 19:48

    اما اینکه نوشته اید ” تا مثل داعشیها مردم را از اسلام بری نکنند…” ، معنیش این است که رضایت و خوشآمد مردم را معیار درست یا غلط بودن کارها می دانید. و همین نگاه شما مایه نگرانی است.
    در حالی که برای مومن رضایت مردم کمترین ارزشی ندارد و مومن مصداق “لایخافون لومه لائم ” است.**
    بگذار از ما بری بشوند. بگذار ما را داعشی بخوانند. مگر جز این است که اگر الان خود رسول الله بیاید او را هم داعشی خواهند خواند؟

    اگر بدانید علی علیه السلام با کشتار پدران و برادران کفار چقدر آنها را از خودش و اسلام متنفر کرد؟ جالب اینکه آنها بعدها که به زور مسلمان شدند هم کماکان از علی متنفر بودند و ماندند. دعای ندبه را بخوانید ” فاودع قلوبهم احقادا بدریه و خیبریه و حنینیه”. حتی بعد از خلافت علی علیه السلام می گفتند ما از تو دل خوشی نداریم چون پدرانمان توسط تو کشته شدند! امام هم پاسخ می داد آن جنگها که مساله شخصی نبود. شما باید بگویید از اسلام شکایت دارید نه از من!

    متاسفانه در چند دهه اخیر، تفکر مرجئه بشدت در نظام نفوذ کرده است و تحت عنوان اسلام و دین محبت و از صدا و سیما و سایر مبادی تبلیغاتی نظام در حال تبلیغ است. اینکارها هم همه به اسم جلب دلها و هداییت انجام می شود ولی در عمل در حال تحریف عمیق شریعت و ابدیل اسلام به یک دین فردی و نرمالیزه سازی نظام با اهداف لیبرالیسم است.
    نتیجه هم شده اینکه من وقتی الان با بسیجی ها صحیت می کنم گاهی حرفهایی را از آنها می شنوم که نهضت آزادی ها در دهه هفتاد می شنیدم!!
    و این است همانکه شنیده اید پیش از ظهور اسلام را چنان وارونه کرده اند که وقتی مهدی بیاید او را کذاب خواهند نامید و می گویند اگر او امام بود که اینهمه کشتار نمی کرد!

  • همه ی صحبت شما را در مورد رد کردن مرجئه و نیز اعمال به هنگام ائمه علیهم السلام در مورد برخورد سخت با کفار را قبول دارم!
    و اینکه مرجئه در حوزه و دانشگاه و ساختار مدیریتی و تبلیغاتی کشور نفوذ کرده و دارد هم شک ندارم !
    ما شاء الله که شما هم میدانید اینها هم از لیبرالیسم آبخور دارند!
    با بسیجی هام که هم صحبت هستید و هر دویمان دلسوزشانیم !
    این همه نقاط مشترک( اصلا شک می کنم دارم چند روز با خود شما صحبت می کنم یا دیگری بود)
    حیف نیست همدیگر را با آن القاب خطاب کنیم و سریعا تقابل کنیم

    پس اگر توهینی کردم و خدای نکرده ادبیاتم از بالا بوده یا برداشت شده ، عذر می خواهم .

    بله..رضای الهی هم ملاک است نه رضایت مردم !
    البته امام علی (علیه السلام) می‌فرماید: نِعْمَ قَرِینٍ الْاِیمَان الرِّضَا؛ رضایت دوست خوبی برای ایمان است.(میزان الحمه/ج2/ص 1092)
    رضی الله عنهم و رضوا عنه !
    داعش چون شناخت درستی از خداوند و رسولش و ائمه علیهم السلام ندارند، موجب دفع حداکثری مردم از دین می شود !
    اصلا ایراد مسحیت هم در زمان افراطش همین بود که حالا تفریط می کند، فکر می کرد دیگر شناخت حقیقی از خدا و شرع دارد و هرطور خواست عمل کند، بعد دو دستی، مردم معتقد را تحویل عصر روشنگری داد که تازه اگر با اسلام و آثارش آشنا نمی شدند اصلا غرب... در قرون جهل تاریک می ماند و به قرون جهل علمی هم نمی رسید!

    بله امام زمان هم که می آیند عده قابل توجهی از علما مقابل ایشان می ایستند متاسفانه ! اما چرا ؟!!!!
    عده ای بر اساس هوی و جهل و عده ای چون دین را نشناخته اند !!! که حالا امامشان را بشناسند !
    اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَكَ، لَمْ اَعْرِف نَبِيَّكَ؛
    اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَكَ، لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَكَ؛
    اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَكَ، فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَكَ، ضَلَلْتُ عَنْ دينى.

  • مهمان 99/10/21 ساعت 21:29

    پس این تعریف شما از دلسوزی و پاکی است! همان دموکراسی! همان رضایت مردم!

    اتفاقا کسی مثل علی دلسوز باشد مطلقا رحم نمی کند و منتظر رضایت مردم نمی شود. عین پدر و مادر دلسوزی که به زور کتک دست و پای بچه خود را می بندند و به او آمپول می زنند. حالا هر قدر هم آن بچه نادان بدش بیاید.
    داعش چون شناخت درستی از خداوند و رسولش و ائمه علیهم السلام ندارند، موجب دفع حداکثری مردم از دین می شود !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو خیال کرده ای کارهای پیغبران مورد رضایت مردم بود؟ آیا مردم از ابراهیم بری نشدند وقتی دیدند او همه مقدساتشان را شکسته است؟* آیا ابراهیم باعث دفع حداکثری مردم نشد ؟؟؟؟؟!گر بدانید علی علیه السلام با کشتار پدران و برادران کفار چقدر آنها را از خودش و اسلام متنفر کرد ودفع حداکثری ؟ جالب اینکه آنها بعدها که به زور مسلمان شدند هم کماکان از علی متنفر بودند و ماندند. دعای ندبه را بخوانید " فاودع قلوبهم احقادا بدریه و خیبریه و حنینیه". حتی بعد از خلافت علی علیه السلام می گفتند ما از تو دل خوشی نداریم چون پدرانمان توسط تو کشته شدند! امام هم پاسخ می داد آن جنگها که مساله شخصی نبود. شما باید بگویید از اسلام شکایت دارید نه از من!

    اما اینکه مرتب از امثال شما می شنوم که می گویید خدا به موسی گفت "با ملایمت با فرعون سخن بگو شاید بخواهد بازگردد و توبه کند "
    اما شرمتان باد که نمی گویید این قول لین و مهربان فقط برای بار اول بود که فرعون برای نخستین بار در عمرش قرار بود با دعوت حق آشنا شود.
    اما بعدا که تکذیب کرد و ایمان نیاورد چه؟ باز هم قول لین در کار بود؟ یا زبان تبلیغ به زبان عذاب و مجازات تغییر کرد؟
    سوره اعراف آیه 133
    فارسلنا علیهم الطوفان و الجراد و القمل و الضفادع و الدم ایات مفصلات فاستکبروا و کانوا قوما مجرمین )


    ما هم با مردمی طرف هستیم که اتفاقا بهتر من و شما حلال و حرام و خوب و بد را می دانند. اما آکاهانه و عامدانه سراغ بدیها می روند و می گویند حالا مگر ما گناه کنیم مگر چه می شود؟ دقیقا یعنی اینکه می گویند اگر خدا راست می گفت باید بر سر ما عذاب نازل می کرد و حالا که نکرده پس ما به کار خود ادامه خواهیم داد!
    این مردم از فرعون بدترند.
    آیا تو خیال کرده ای فرعون شاخ و دم داشته است؟ فرعون هم انسانی بود مثل بقیه. این فرعون در وجود همه ما ها هست. وقتی در مقابل دستور خدا تفرعن و گردنکشی کنیم می شویم فرعون. آری. آن زن بی حجاب هم فرعون است. آن قاضی فاسد هم فرعون است. آن بانک رباخوار هم فرعون است، آن معلم فاسد و بی دین که سر کلاس به جای درس دادن بچه ها را علیه اسلام تحریک می کند هم فرعون است و و...**

    اما قبلا به همه حرفایت جواب دادم. گویا ندیدی و نخواندی.
    قبلا برایت نوشتم و توضیح دادم که ادعای تمام نشدن حجت توسط امثال تو کذب محض است. حجت کاملا تمام شده است و هیچ کس بهانه ای ندارد که بگوید آگاه نبودم و کسی نبود که به شبهاتم پاسخ بدهد. و تازه کدام شبهه؟؟ واقعا مگر استدلال لازم است که تا یک زن بی حجاب بفهمد یک روسری و لباس گشاد راحت تر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ درست مثل اینکه خیال کرده اید مثلا یک سیگاری و یا کرامی با استدلال دست از مصرف آن چیزها بر می دارد! حال آنکه چنین نیست. اینها خودشان بهتر به غلط بودن کارشان آگاه هستند اما چون برایشان لذت دارد ادامه می دهند.
    و جالب اینکه هیچ گاه توضیح دادن ارزش کمربند ایمنی و کلاه کاسکت و بیمه هم اثر نکرد مگر تا وقتی که پلیس با قاطعیت ایستاد و برخورد کرد. همین الان تا راننده چشم پلیس را دور ببیند کمربند را باز می کند با آنکه می داند برایش مفید است!
    اما چرا؟
    چون علم داشتن مساوی عقل داشتن نیست.

    پس خود را به آن راه زدن کافیست.
    بیایید صادقانه بگویید عرضه و شهامت اجرای دستورات اسلام را نداریم و می ترسیم از اینکه انگ داعشی و خشونت طلب و ضدیت با حقوق بشر را بخوریم. پس با این حرفها خودمان را ول می زنیم و خیال می کنیم که خدا را هم گول زده ایم!!






    ------------------
    *اما این وسط نکته جالبی گفتی که اتفاقا حقیقت دارد و جای خیلی حرفها را باز می کند. اینکه گفتی دشمنان علی ولد الزناء بودند. آری قطعا همینطور است. اما می توانی چند نفر را معرفی کنی که رسما زنا زاده بودند؟ حداکثر از معاویه و عمروعاص و زیاد ( که البته زیاد در آن زمان طرفدار علی بود!) را می توانی نام ببری. اما بقیه چه؟ ظاهرا بقیه حلالزاده بودند و حداقل کسی آنها را زنازاده نمی دانست! اما رفتاری دقیقا شبیه حرامزادگان داشتند.
    جامعه ایرانی هم متاسفانه الان چنین جامعه ای است. برخلاف ادعای حسن عباسی ها و رائفی پورها ، جامعه ای حرامزاده است. چرا؟ چون ما می دانیم طبق فقه شیعه اگر مردی ازدواج کند اما نیت دادن نفقه و یا مهریه را نداشته باشد عقدش شرعا اشکال دارد. مشروعیت عقد به نیت طرفین است. اما شاهدیم بسیاری از مهریه ها نشان می دهد که شوهر اصلا نیت واقعی برای پرداختن آن را نداشته است. بسیاری از افراد بیکار ازدواج می کنند حال آنکه توان پرداخت نفقه را ندارند. بسیاری هم ازدواج می کنند اما با مال حرام و شغل حرام و یا شغل به دست آمده از پارتی بازی و یا پول خمس نداده و غصبی و.. همه اینها را به ظاهر ما ازدو.اج شرعی دانسته و فرزندان حاثل از آنها را حلالزاده می پنداریم. اما آیا واقعا آنها حلالزاده حقیقی هستند؟ جواب به طور بدیهی منفی است. برابی همین عی علیه السلام فرمود بیت المال را از دست شما خارج می کنم ولو مهرزنانتان کرده باشید و یبا آن کنیز خریداری کرده باشید....
    وقتی هم جامعه حرامزاده شد، خود به خود در مقابل حرف حق مقاومت می کند و از حق بیزار است.

    ** جالب اینکه عذابهای فرعونیان نظیر سیل و طوفان و ملخ و بلاهای دیگر مثل زلزله و تورم و نظایر آن همه با هم با هم دارد رخ می دهد اما بازهم مردم ما بیدار نمی شوند! خیال می کنند سنت الهی در مقابل جامعه اسلامی شبیه جامعه کفر است! و نمی دانند که دقیقا برعکس است و خدا از مردمی که با وجود دسترسی به هدایت کافر شدند بدجور انتقام می گیرد.

  • مهمان 99/10/17 ساعت 19:41

    داعش هم که بلد بود حکم خدا را جوری اجرا کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    امام صادق:

    « حدود الهی تعطیل می‌شود و بر اساس هواهای نفسانی و امیال عمل می گردد.»

    چگونه حکومت می کند امام زمان؟

    خواسته ها را تابع هدایت وحی می کند، هنگامی که مردم، هدایت را تابع هوس های خویش قرار می دهند

    در ضمن در نظر اون هایی که تو میخواهی هدایتشان کنی این نظام وامثال تو خشکه مذهب وداعشی وتندروید حرف مفت نزن چرا چون مثلا با نامحرم دست نمی دهید

  • خوب امام موسی صدر هم به آن زن که در جلسات می خواست با او دست دهد؛ فهماند که به خاطر حفظ پاکی خود زن، با او دست نمی دهد و دست ادب به سینه گذاشت!
    همه ی افرادی که مثلا با نامحرم دست میدهند ( حالا فقط دست میدهند ها، مثالم همین است ) همه یکجور نیستند، اگر حتی به یک نفر هم توانستی قبح اینکار را بهمانید، شما جذب حداکثری کرده اید!!!، نباید و لازم نیست شما هم مثل ایشان دست به نامحرم دهید یا با بعضی هاشان به پارتی بروید و کلاس عقاید صمیمانه بگذارید!

    بنده فکر کنم این کلمه ی ( جذب حداکثری) را یا از افراد نادرست، امثال سید حسن آقامیری شنیده اید
    یا آنها که شما دیدید این را می گویند، عمل درستی نکردند
    یا کاربردش را متوجه نشده اید ..یا

    بالاخره باید یک فرقی میان مرجئه ، شبه مرجئه ، گرفتار یا استاد مرجئه یا ...تشخیص غلط از مصداق مرجئه باشد !

  • مهمان 99/10/21 ساعت 21:46

    داعش را قبول ندارم ونه مرجئه مثال کسی که زنا کند داعش می گوید باید اورا کشت ومذهبی های مرجئه میگویند قضاوت را باید تا قیامت به خدا واگذار کرد و او را بخشید وگناهان کبیره را منظورم هست اما اسلام ناب محمدی وحد واسط می گوید ضربه شلاق بزن

  • مهمان 99/10/17 ساعت 19:36

    آن شرابحخوار هم جنس باز دختر یا پسرمن است این چه اسلامیست) جوهر پیامت خشک نشده !
    این روش اسلامی نیست با آبرو مسلمان بازی نکن !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منظور من این بود فردا هم به بهانه جذب حداکثری خواهید گفت

    این حدیثی که از پیغمبرت گفتی با ایات قرآن جوردر نمیاد حال برو وهمه را به راه راست هدایت کن خخخخخخخخخخ

    آن چنان که آیات قرآن بیان می فرماید و تجربه تاریخ هم آن را تایید می کند. متاسفانه اکثریت مردم همیشه در راه حق و طرفدار حقیقت نبوده اند. قرآن در موارد زیادی از اکثر مردم شکوه و شکایت می کند و آنها را به خاطر فرار از حق و مخالفت با انبیاء و اولیاء الهی مورد نکوهش و تقبیح قرار داده است. در سوره انعام (آیه 116) می فرماید: (و ان تطع اکثر من فی الارض یضلوک عن سبیل الله) یعنی: اگر از اکثر مردم زمین پیروی کنی تو را از راه خدا گمراه می کنند... در سوره اعراف (آیه 187) می فرماید: (ولکن اکثرالناس لا یعلمون) یعنی: اکثر مردم نمی دانند و درجای دیگر می فرماید:(ولکن اکثرالناس لایشکرون) یعنی: اکثر مردم شکر نمی کنند. همچنین تعبیرهایی چون: (اکثرالناس لایؤمنون)(هود،17)، (فابی اکثرالناس الاکفورا) (اسراء،89)(و لقد ضل قبلهم اکثر الاولین) (صافات، 71);... تنها جمله (اکثرالناس لایعلمون) (اکثر مردم نمی دانند.) در قرآن حدود یازده بار تکرار شده است. (و اگر (اکثرهم لایعلمون) هم در نظر بگیرید به دهها مورد می رسد.)

  • مثل قضیه ی ((درود بر عربسان.. )) منظور هایتان را مستتر نکنید و اینجوری سردار هم تحرف نمی شود و برچسب نمی خورد-تشکر

  • مهمان 99/10/21 ساعت 21:32

    درود بر عربستان!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخ درود بر اون حکم حرام بودن رانندگی زنان منظورم بود وگرنه ان زمان که در عربستان جشن همجنس بازان و کنسرت در حرمین شریفین برگزارکرد گتم لعنت بر عربستان سردار خودش را تحریف کرد نه ما

  • بعد حالا دوستانی همین جا هستند و به اسم انقلابی بودن ، یک خط در میون و یکی نه یکی تو کامنت هاشون در مورد رهبری شک میکنند. کسی که اسم خودش را انقلابی بزاره و رهبری آقای خامنه ای را قبول نداشته باشه چه ظلمی به خودش میکنه بنده خدا و خبر نداره

  • این رهبری که ازش میگی تفکرات مرجئه گرفتار شده است مثل برخورد با بی حجاب ها مرجئه کار مرتکبین گناهان کبیره را به خدا واگذار می‌نمودند و آنان را در آتش مخلد نمی‌دانستند. دیدگاه کلامی مرجئه دربارهٔ مرتکب گناه کبیره و همچنین کافی دانستن ایمان قلبی برای نجات انسان از سوی آنان، باعث به وجود آمدن نوعی دیدگاه تسامحی در آنان گردیده‌بود فردا میاید میگید این تیپی هاهم آمدند فردا میگین همجنس بازان هم آمدند مثل آن سردارت که میگفت آن دخترک بی حجاب دختر من است میگوید آن شرابحخوار هم جنس باز دختر یا پسرمن است این چه اسلامیست

  • واقعاً شما اظهار نظر نکنید بهتر است. این چه بلغوراتیست درمورد رهبر بزرگ کشور میکنید! اصلاً به آنچه میگویید احاطه و دانایی کامل دارید منظورم درمورد خود این فرقه مرجئه میباشد! برو تحقیقات و مطالعات ولو در حد یک سرچ کوچک انجام بده بعد اینجا افاضه کلام بیهوده بفرما!

  • و اقعاً شما اظهار نظر نکنید؟؟؟؟؟؟ چیه مطالبم مطابق میلتان نبود این راهکار شماست که هر که حرف بزنه میگید لال باشی باشه مالال میشیم بهتر است برو تحقیقات و مطالعات ولو در حد یک سرچ کوچک انجام بده بعد اینجا افاضه کلام بیهوده بفرما! داگه تحقیق نکرده بودم ونخوانده بودن این اسم را ازکجا آوردم اونی که باید بره تحقیق کنه توی تعصب بی جایی دوما مارا مورد قضاوت قرامی دهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ومارامتهم به عدم تحقیق میکنی من هم به تو توصیه می کنم درباره حکومت بنی عباس دوم و مرجئه تحقیق کنی

    اما فرقه مرجئه


    دیدگاه کلامی مرجئه دربارهٔ مرتکب گناه کبیره و و داوری دربارهٔ او را به خدا محول کرد باعث به وجود آمدن نوعی دیدگاه تسامحی در آنان گردیده‌بوداعتقاد داشتند نباید در مورد کافر یا مؤمن بودن کسی در این دنیا اظهار نظر کرد؛ بلکه می‌بایست تعيين وضعيت آن را تا قیامت به تأخير انداختیا به قول تو نباید قضاوت کرد الان تو خودت هم تفکراتت مثل مرجئه است مثل سردار دلهایت که گفت آن دخترک بی حجاب دختر من است باعث به وجود آمدن نوعی دیدگاه تسامحی شد فردا هم شراب مینوشند ومست می کنند می گوید آن پسرک دل با ماست از روی ظاهر قضاوت نکن
    حالا پرو باز هم می گویی ما مرجئه نیستیم وبروم تحقیق کنم حال تو برو وتحقیق کن

  • مرجئه !!!!!!
    امیدواردم فردای قیامت جواب مناسبی برای این اتهامتان داشته باشید وگرنه که .......

    مرجئه ، تند روی، کند روی، خط اعتدال و میانه روی،.....
    بازی با مفاهیم آدم را دور میکنه از حقیقت. ان شالله که خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه و راه را نشونمون بده
    در ایام فاطمیه هستیم، از خود خانم فاطمه زهرا شفاعت بخواهیم که ان شاء الله واسطه بشوند و دلمون را به حقیقت روشن کنند

  • اتفاقا تو ورهبرت باید در روز قیامت جوابگو باشید همان تفکرات مرجئه باعث فساده تایکی هم حرف میزنه میگید تندروست
    آره حضرت علی هم تندرو بود

    در دوران حکومت امام علی علیه السلام، به آن حضرت خبر رسید که "ابن هرمه" مأمور حکومتی، مرتکب خیانت شده است. بخش هایی از انچه امام به فرماندار نوشت چنین است:

    " هنگامی که نامه مرا خواندی، ابن هرمه را از نظارت بازار برکنار دار و او را به مردم معرفی کن، و به زندانش بیفکن و آبرویش را بریز... چون روز جمعه رسید، او را از زندان درآور و ۳۵ تازیانه به او بزن و او را در بازار بگردان.... مگذار ملاقاتی داشته باشد... او را نیز تازیانه بزن و زندانی کن تا توبه کند.

  • رهبرت در جلساتش می گوید جذب حداکثری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما قرآن چیز دیگری می گوید

    ای مسلمان نما

    جذب اکثریت واکثریت و ملاک حق بودن؟

    هرگز اکثریت، نشانه حقانیت نمى باشد و تعداد پیروان و طرفداران یک عقیده، موجب شناخت حق و باطل نمى شود.

    در صورتی که در قرآن صراحت دارد که جمعیت های اکثریت، از حق اعراض می‌کنند:

    أکثرهم لا یعلمون الحق فهم معرضون (سوره انبیاء/آیه۲۴)

    اکثریت مردم حق را نمی‌فهمند و از حق اعراض می‌کنند.

    پس آقایان اهل کفر و نواندیش دینی طبق این آیه، در اکثریت هستید. آیا از ما می‌پذیرید؟

    و اکثرهم للحق کارهون ( سوره مؤمنون/آیه۷۰)

    اکثر مردم، از حق کراهت دارند و بدشان می‌آید.

    لقد حق القول على أکثرهم فهم لا یؤمنون ((سوره یس/آیه۷)

    حق برای اکثر آنها آشکار شد، ولی زیر بار نمی روند.

    و قلیل من عبادی الشکور (سوره سبأ/آیه۱۳)

    خدای عالم همواره تعداد کم را تجلیل کرده است.
    در سوره اعراف مى فرماید:

    وَلا تَجِدُ أَکْثَرَهُمْ شاکِرِینَ (اعراف (۷): ۱۷)

    اکثر آنان را شاکر و سپاسگزار نخواهى یافت

    کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره بإذن الله (سوره بقره/آیه۲۴۹)
    حضرت نوح (علیه السلام) ۹۵۰ سال تبلیغ کرد:

    و ما کان أکثرهم مؤمنین (سوره شعراء/آیه ۱۲۱) آن موقع تو ورهبرت میخواهید اکثریت را جذب کنید

    و ما آمن معه إلا قلیل ( سوره هود/ آیه۴۰)

    جز تعداد اندکی، به حضرت نوح (علیه السلام) ایمان نیاوردند. اتفاقا این شمایید که تندرو هستید
    و نیز این روایت را نیز اهل سنت آورده‌اند که رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلّم فرمودند:

    عن ابن عمر قال قال رسول الله صلى الله علیه وسلم ما اختلفت أمه بعد نبیها إلا ظهر أهل باطلها على أهل حقها.
    رسول خدا صلی الله علیه وآله وسلّم فرمودند:

    هیچ امتی بعد از پیامبر‌شان اختلاف نکردند الا این ‌که اهل باطل در آن مورد بر اهل حق پیروز گردید.[۲]

    پس نه اکثریت ملاک حقانیت است، نه اقلیت ملاک باطل.

    آنچه با گفتار خدا و پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) تطبیق کند، ولو یک نفر در کره زمین باشد، آن حق است و اگر کسی بخواهد با قرآن و سنت مخالف باشد و لو کل جمعیت کره زمین هم باشد، باطل است.
    حضرت علی (علیه السلام) می‌فرماید:

    إن الحق لا یعرف بالرجال، فاعرف الحق تعرف اهله.

    حق، با شخصیت ها و اکثریت شناخته نمی شود. اول حق را بشناس، سپس اهل حق را شناسائی کن. [۳]
    و نیز آن حضرت در نهج البلاغه می‌فرمایند:

    أیها الناس لا تستوحشوا فی طریق الهدى لقله أهله.[۴]

    در راه حق و هدایت به خاطر کمی اهل آن به وحشت نیافتید!

    امیر مؤمنان، در جریان جنگ جمل در پاسخ فردى که پرسید:

    «چطور ممکن است این همه مخالفان تو که اکثریت را تشکیل مى دهند بر باطل باشند؟» فرمود: «حق و باطل را با تعداد پیروان آن نمى توان شناخت. حق را بشناس، سپس اهل آن را خواهى شناخت. باطل را بشناس، آنگاه اهل آن را خواهى شناخت».

    «إنّ الحقّ والباطل لا یعرفان بأقدار الرّجال. اعرف الحق تعرف أهله، اعرف الباطل تعرف أهله[۵] ظاهرا رهبرت از حضرت علی بالاتر است که میخواهد همه را جذب کند

  • خدا جواب خودت را در قیامت میدهد که با تعصب بی جایت از .... دفاع میکنی اعتدالللللللللللللللللللللللل خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ از جانب شما اعتدالی ها که به دنبال مذاکره بودید مثلا برخورد با بی حجاب میشه تندروی خخخخخ مُرجئه کار مرتکبین گناهان کبیره را به خدا واگذار می کردند ومیگفتند نباید قضاوت کرد آره از حضرت فاطمه بخواه تا به راه راست هدایتان کند فردای قیامت تو باید جوابگو باشی ای مسلمان نمای .......
    دیدگاه کلامی مرجئه دربارهٔ مرتکب گناه کبیره و همچنین کافی دانستن ایمان قلبی برای نجات انسان از سوی آنان، باعث به وجود آمدن نوعی دیدگاه تسامحی در آنان گردیده‌بود همان دیدگاهی که شما مثلا در مورد بدحجاب ها دارید دیدگاه تسامحی که همان امام صادق دربارتان خوب گفت البته دیگه کارتان تمام است

    آ

  • دوست عزیز
    موردی را میگم شما خودتان مطلب را بگیرید

    چرا برای خودت از طرف این و اون بیانیه و نظریه میدی و بعد اون نظر را محکوم میکنی!!!!
    خودت میبری و میدوزی!!؟؟
    نمیخوام بگم فلان صحبت را رهبری کرده اند یا نکرده اند و نظرشان چی هست و چی نیست و شما داری بر اساس نظر خودتان قضاوت درست میکنید یا غلط

    بزارید یه نمونه از ایراد به روش استدلال و نتیجه گیریتون را براتون بگم شاید ان شالله که متوجه بشید.
    گفتید که :
    "از جانب شما اعتدالی ها که به دنبال مذاکره بودید مثلا برخورد با بی حجاب میشه تندروی"

    عزیز من بنده نه موافق مذاکرده نبوده و نیستم و اصلا هم مخالف بی حجابی و یا برخورد با بی حجابی نیستم.
    نمی دونم باورت میشه یا نه ولی آنقدر حجاب برایم مهم هست که گفتن نداره.
    جای بحثش اینجا نیست ولی همین قدر بدون که هزینه زیاد دادم بابتش (البته در ظاهر وگرنه که هزینه نبوده و همش سود محض بوده الحمدلله)

    خوب عزیز جان ، وقتی من میبینم شما اینقدر در مورد منی که نمی شناسید دارید بر اساس تصورات خود که این همه با واقعیت فاصله داره قضاوت میکنید و به خطا میرید، انتظار دارید به سایر حرف هاتون چه قدر اعتبار بدم.
    شما در مورد بنده بدون کوچترین شناخت دارید قضاوت میکنید، آن هم به اشتباه
    حالا فکر میکنید قضاوتتان در مورد رهبری چه قدر میتونه معتبر باشه برای من

    دوست من
    چند توصیه دوستانه،‌ حقیقتا دوستانه
    اول از عصبانیتت کم کن و بدون عصبانیت و حب و بغض به مسائل نگاه کن و بررسیشون کن
    دوم هم این آیه قرآن را هیچ وقت از یاد نبر که به تجربه شخصی میگم ریشه خیلی از اختلافات و سو تفاهم ها و درگیری ها و ...... بوده:

    يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ

    ان شاء الله که حقیقت روشن میشه

  • ای ..... مسلمان نما خودت جواب خودت را دادی می گویی قضاوت نکن بعد اونوقت مراقضاوت میکنی !!!!!!!!! بزارید یه نمونه از ایراد به روش استدلال و نتیجه گیریتون را براتون بگم شاید ان شالله که متوجه بشید؟؟؟؟؟؟ آری هرجا مطابق میلتان نیست آن را محکوم می کنید به متوجه نشدن انگار شماها می فهمید بقیه نمی فهمند .نمی دونم باورت میشه یا نه ولی آنقدر حجاب برایم مهم هست که گفتن نداره؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخ آره خیلی مهمه برو جذبشان کن جذب حداکثری .خخ.شما در مورد بنده بدون کوچترین شناخت دارید قضاوت میکنید؟ ؟؟؟ نیازی به شناختت نیست نوع کامنت وبیانت معرف شخصیتت هست حضرت علی در پاسخت می فرمایند:به سخننانشان توجه کنید که معرف عقیده وشخصیت آن هاست

    برو ای مذهبی مرجئه
    مرجِئه یا مرجئیان، فرقه‌ای کلامی از مسلمانان بودند که اعتقاد داشتند نباید در مورد کافر یا مؤمن بودن کسی در این دنیا اظهار نظر کردواین آیه را میخواندند يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثِيرًا مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ ومی گفتند نباید قضاوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت کرد ؛ بلکه می‌بایست تعيين وضعيت آن را تا قیامت به تأخير انداخت شاید او نزد خدا مقامش بالاتر باشد . همان چیزی که تو می گویی نباید قضاوت کرد آیا باز هم تکذیب میکنی ؟؟؟؟؟؟
    درباره ..... گفت وقضاوت کرد می گویی سوئ تفاهم است دیگاه کلامی مرجئه دربارهٔ مرتکب گناه کبیره باعث به وجود آمدن نوعی دیدگاه تسامحی در آنان گردیده‌بودمانند رهبرت میگفت:

    خانمهائى بودند كه در عرف معمولى به آنها ميگويند «خانم بدحجاب»؛ اشك هم از چشمش دارد ميريزدما هم يك نقص داريم، او هم يك نقص ظاهر دارددلش پاک است سردار دلهایت که دیدگاه تسامحی در مورد بی حجاب هاداشت آن دخترک بی حجاب دختر من است این تیپی ها هم آمدند ودر انتخابات شرکت کردند فردا هم شراب خواران می آورند می گویند دلش با ماست نگاه کنید در انتخابات شرکت کردندخخخخ وزنان در حکومتان مسلط شده اند وپست ها را قبضه کرده اند
    که اینان به علت داشتن عقاید تسامح‌جویانه باعث تداوم حکومت اموی هم شدند هم چون شما ها که باعث تداوم حکومتید وزنانتان در حین لباس پوشیدن لختند وبر مرکب ها سوار میشوند ودر تجارت با شوهران شریک می شوند

    عزیز من بنده نه موافق مذاکرده نبوده و نیستم و اصلا هم مخالف بی حجابییییی و یا برخورد با بی حجابی نیستم.؟؟؟؟؟؟؟ مخالف بی حجابی نیستی وحجاب برات مهمه چه تناقضی امثال تورا زیاد دیدم که حتی ما مومنان واقعی را میگویید اینا خشکن وافراطین ما خیس مذهبیم این رو فراموش نکن که قرآن میگه وای بر تکذیب کنندگان . موافق مذاکره یستی نه خخ

    زمانی که امام زمان بیاید علما ومذهبیون چون ت.... دربرابرش می ایستید

  • مهمان 99/10/10 ساعت 10:13

    پسر خوب....
    حالت اصلا خوب نیست
    یکم نفس عمیق بکش یه هوایی به مغزت برسه بعد .....

    ادامه بحث با شما که منطق را کنار گذاشتی و از روی تعصب و با عصبانیت صحبت میکنی قطعا نمیتونه نتیجه و خیری داشته باشه

    ان شالله که خداوند شما و من و همه ما را هدایت کنه
    وقت خوش

  • مهمان 99/10/10 ساعت 11:00

    ادامه بحث با شما که منطق را کنار گذاشتی و از روی تعصب و با عصبانیت صحبت میکنی قطعا نمیتونه نتیجه و خیری داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخ ببین کی به کی میگه تعصب تعصب تو وامثال تو دارید امثال تو هروقت جواب منطقی ندارید دیگران به تعصب وخشک بودن محکوم می کنید من هم باکسی که احادیث امامان راتکذیب می کند بحثی ندارم الان میگویی سندش ضعیف است اری هر چه که به نفعتان است ومطابق میلتان نیست سندش ضعیف است اینست که می گویند امام زمان دین جدید می آورد امام صادق (ع) می فرمود: هنگامی که قائم ما قیام کند بیش از آنچه پیامبر از جاهلان دوران جاهلیت ناراحتی دید از جاهلان رنج و ناراحتی خواهد دید.

    پرسیدم: چگونه و چرا؟ فرمود:وای برمرجئه !!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پیامبر در روزگاری مبعوث شد که مردم سنگ و چوب و بت های تراشیده شده را می پرستیدند ولی قائم ما در روزگاری قیام می کند که با قران علیه حضرت احتجاج می کنند و آیات را علیه آن حضرت تاویل می نمایند.

    نیز آن حضرت فرمود: حضرت قائم آن قدر از انسان ها می کشد تا ساق پا را خون فرا می گیرد شخصی از فرزندان پدرش که داری عقاید مرجئه هست به حضرت اعتراض شدید می کند و می گوید: مردم را از خود دور می کنی همچنان که گوسفندان را رم می دهند! آیا این روش طبق دستور رسول خدا است؟

    یکی از یاران حضرت از جای برمی خیزد و می گوید: سکوت می کنی یا گردنت را بزنم؟ حضرت عهد و پیمانی را که از رسول خدا همراه دارد بیرون می آورد و ارائه می کند.
    ان شالله که خداوند شما و من و همه ما را هدایت کنه؟؟؟؟؟؟ اون کسی که خدا باید هدایتش کند تویی نه من


    الان حمله میکنی ومیگویی تندرونباش ما میانه روهستیم .

    حضرت علی (ع) : مردم سه دسته اند :1- حق که تعدادشان اندک است 2- باطل که تعدادشان کثیر است 3- میانه رووووووووووووووووووووووووووووووووووهای اعتدالی که می گویند ما حد وسطیم یعنی نه طرفدار علیم نه طرفدار معاویه ما حد واسط بین این دوییم .

    از روی تعصب و با عصبانیت صحبت میکنی؟؟؟؟؟؟ من اتفاقا خیلی خوشحالم نه عصبانی لطفا قضاوت نکن آری در آخرالزمان معروف منکر ومنکر معروف میشود مومن واقعی بادیدن منکرات قلبش ذوب میشود ولی توان جلو گیری از منکر را ندارد اورا تحویل نمیگیرن و ازبزی خوار تر میشو وبه جاش مذهبی هایی هم عزیز میشوند که بدانید آنان منافقند حرف حق تلخ است وگوینده حق گوشت تلخ

    به زودی حقیقت روشن میشود یکی از جاهای که با امام زمان وارد جنگ میشوند اهل ری هستند

  • فک کنم شما یه تصور ذهنی از ایشون برای خودتون ساختید، بیشتر در موردشون تحقیق کنید و حب و بغض را کنار بزارید تا بتونید حقیقت را ببینید

  • اتفاقا تو باید تعصب بیجایت را کنار بگذاری اتفاقا ما خیلی تحقیق کردیم مرجئه نام فرقه ای است که در پایان نیمه اول قرن یک هجری پدید آمدند. لغت مُرجئه از مُرجِی به معنای تأخیر افکنده می آید؛ بدین معنا که آنان کسی را که گناه کبیره مرتکب شده باشد مخلد در آتش نمی دانستند، بلکه کار او را به خدا واگذار می کردند و به همین دلیل مُرجئه نام گرفتند.این سیستم همان حکومت و تفکرات مرجئه مثل بی برخورد با بی حجابی همان دیدگاه مرجئه نباید اورا قضاوت کرد دلش پاک است وباید اورا به خدا واگذار کرد ودر مجلس هایتان هستند بشین تا بی حجابی جمع شه آره کلمه فرهنگ سازی را کسانی در .... تان انداختند که خودشان ذره ای به آن اعتقاد نداشتند فرهنگ سازی حرف مفته اتفاقا از زمانی که شل کردید بدتر شد نوح پیغمبر 950 سال دعوت کرد اکثریت ایمان نیاوردند
    امام باقر(علیه السلام) نیز فرموده است:

    ... آشکار می شود اَکیَس (زیرکتر) با گروهی که به آنان اهمّیّت

    داده نمی شود، دلهایشان چون پاره های آهن است، موهایشان

    تا شانه هایشان بوده، برای ایشان دلسوزی و بخششی بر دشمنانشان

    نیست، نامهایشان کنیه ها و قبیله هایشان آبادیهاست(8) و بر ایشان

    لباسهایی مانند رنگِ شبِ تاریک است. اکیس این گروه را به سوی

    آل عبّاس رهبری می کند و دولت آنان را فراهم می سازد. پس بزرگان

    آن زمان را می کشند تا جایی که آن بزرگان از دست این گروه به بیابان

    فرار می کنند(9). همواره دولتشان بر قرار است تا آنکه ستارۀ دنباله دار

    پدیدار شود و میانشان اختلاف افتد(10).

    از این روایت چنین می فهمیم، اکیس که بنیان گذار حکومت بنی عبّاس در آخرالزمان است، خود از بنی عبّاس نیست.

  • جهت اطلاع آقای حسن فریدون ، خجالت بکش

  • علما از اعتبار و آبرویشان باید برای حفظ نظام اسلامی مقدمه ساز،خرج می کنند و بعضی آخوند های فاسد تیشه برمی دارند و شیوخ ساده لوح اشعری وار علی را عزل می کنند !