رائفی پور | آیا خانه های مدینه دَر داشتند؟!


پاسخ به شبهه برخی که می گویند: خانه های مدینه و خانه حضرت زهرا (س) و امیرالمومنین(ع) دَر نداشت.


+ 
75

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/11 ساعت 10:52

    چگونه بشر یک عمر دین داری را به تباهی می سپارد؟
    ---
    خداوند دانای مطلق جهانی هستی در آیات قرآنی ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره ی کهف هشدار می دهد که:
    مذهبی که برای اعتقاد گزینی بنام دین و مذهب ملاک و معیار وحجت وحیانی علمی انکار ناپذیر الهی نداشته باشد یا به این ملاک و معیار و حجت مقید نباشد ؛ مذهب عوام زده و همیشه اسیر و قربانی آز و ترفندهای دین فروشان حرام خور از خدا بی خبر و غرق در خرافات و من در آوردیهای ساخته و پرداخته ی شیادان دین فروش ، و مذهبی خدا گریز و هلاکت بار خواهد بود.
    چنین مذهبی بحکم آیات قرآنی مذکور بجز نابودی یک عمر دین داری و رو سیاه کردن پیروان خود در قیامت و تحمیل مجازات نابخشودنی ابدی این رو سیاهی به این پیروان هیچ عاقبت و سرنوشت دیگری نخواهد داشت.

  • مهمان 99/10/10 ساعت 11:38

    نیرنگهای شیطان و شیطان صفتان را که از آن غافلید بدانید!!!
    ---
    ساخته و پرداخته های شیطان و شیطان صفتان را که از آنها غافلید بدانید!!!
    این دم و دستگاهای تفرقه افکنی و فتنه انگیزی که با عناوین من در آوردی ضد قرآن و عقل میان امت اسلام ریشه دوانیده و ترویج می شوند بجز تعمیق جدایی و ادامه ی خصومت و در گیری میان مسلمانان و بهره مند سازی دشمنان اسلام از این خصومت بازده دیگری ندارند ثابت می کنند که باعث و بانی و مروج آنها همان صهیونیستها و مستکبران و همه ی دشمنان اسلام و مزدوران نوکر این ابر جنایتکاران هستند.
    شیادان مزدور و دشمن دین و دشمن امت اسلام که بقای در گیری میان طوایف مسلمان را بنفع ادامه ی چیرگی اربابان خود بر امت اسلام می دانند برای ادامه ی چپاول و به تاراج بردن ثروتهای این امت زیر پرچمهای خیانت بار تشیع لندنی و وهابیت منحرف مزدور که آن روی سکه ی خونین این تشیع است به جنایتها و خیانتهای خود در خدمت به اهداف پلید استکبار و صهیونیسم جهانی ادامه می دهند.
    داعش و القاعده و سایر فرقه های تکفیری آن روی سکه ی تشیع لندنی خرافه گستر هستند که همگی با قصد خدمت به اهداف پلید استکبار و صهیونیسم جهانی و از هم پاشاندن وحدت امت اسلام و ادامه غارت ثروتهای جهان اسلام با سوء استفاده از نا آگاهی مسلمانان ساخته شده و تغذیه می شوند.

  • چه طرفهایی با منزوی کردن قرآن ؛ علیه خرد گرا کردن دین و مذهب همیشه جنگ اعلام می کنند؟؟؟!!!
    ---
    با این که خداوند بارها در قرآن تاکید کرده دین داری و مذهب داری خرد گرای متکی به شناختهای سرشت نشین فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآن را از بشر می پسندد ؛ اکثریت مردم و نخبگان کشور بعلت ریشه دار شدن اندیشه ی غلط حیاتی نبودن دین و مذهب در زندگی بجای این که دین داری را با رویه ی تحقیق و تفحص قرآنی و عقلی علمی بپذیرند از دین داری من در آوردی پرور و خرافه گستر کوچه و بازار تقلید و پیروی می کنند و با این گونه دین داری سرنوشت دنیا و آخرت خود را بحکم قرآن به تباهی می سپارند: « قُلْ هَلْ نُنَبِّئُكُمْ بِالْأَخْسَرِينَ أَعْمَالًا . الَّذِينَ ضَلَّ سَعْيُهُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَهُمْ يَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ يُحْسِنُونَ صُنْعًا . أُولَئِكَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِآيَاتِ رَبِّهِمْ وَلِقَائِهِ فَحَبِطَتْ أَعْمَالُهُمْ فَلَا نُقِيمُ لَهُمْ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَزْنًا . ذَلِكَ جَزَاؤُهُمْ جَهَنَّمُ بِمَا كَفَرُوا وَاتَّخَذُوا آيَاتِي وَرُسُلِي هُزُوًا » ﴿ آیات ۱۰۳ تا۱۰۶ سوره کهف ﴾ .
    متاسفانه سکوت و مدارا و تشویق همیشگی مصلحتی مرموز اکثریت مراجع و مراکز آموزش و تبلیغ دین و مذهب بر کج رویهای دینی و مذهبی عموم مردم بویژه در کشور ما ؛ دین داری و مذهب داری را با ترویج انبوه من در آوردیها و خرافات و جعلیات متضاد باقرآن و عقل به کالای کاسبی حرام شیادان دین فروش و مذهب فروش مزدور بیگانگان که دشمن دین و مذهب اند تبدیل کرده است.
    اگر چه از دیر باز رویه ی خرافه آلود و عوام پسند کردن دین و مذهب برای چیره شدن بر سرنوشت و چپاول داراییهای ملتها هدف همیشگی دشمنان و طاغوتان از خدا بی خبر بوده و هست ؛ ولی هرگز نباید در دوران حکومتهایی که با فداکاریها و ایثار گریهای صدها هزار شهید بنام اسلام قدرت را در اختیار گرفته اند ؛ اثری از چنین هدف پلیدی با جولان دادن کاسبان حرام خور و شیاد دین فروشی و مذهب فروشی در کشورهای آنان وجود داشته باشد و این شیادان مزدور دشمنان بیگانه برای بدنام و منفور کردن دین و مذهب در ذهن ملت ها آزادانه به ترویج من در آوردیها و خرافات دین زدای ضد قرآن و عقل بپردازند.

  • با سلام
    استاد از چه ناراحتی ، این ناکسان منکر خدا هستند ،منکر نبود درب خانه ها در زمان پیامبر که پیشکش.
    خداوند امثال شما اساتید روشنگر و روشنفکر واقعی را حفظ کند انشاءاله

  • بزرگوار به صرف اشتباه یک فرد هرچند بزرگ نباید او را از دین یکسره برکنار دانست و با کفار جمع بست!
    ایشان هم در مناظره با استادکاشانی از موضع قبلی کوتاه امده و متوجه خطایشان شدند

  • اینها کسانی هستند که ادعای اصلاح جامعه را دارند ولی در واقع همه فساد جامعه یکسره زیر سر آنهاست ، میدانی برای چی با پیوستگی سیاست با دین مخالف هستند ، چون میخواهند سیاست را به لجن بکشند همانگونه که کشیده اند هشت سال یک جامعه را به تباهی میکشند بعد میشوند منتقد وضع جامعه تا دوباره به افساد خود ادامه دهند به نظر شما اینها از کفار خطرشون بیشتر هست یا کمتر؟