یا زهرا سلام الله علیها


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة

صل الله علیک یا فاطمه (س) ...
یا زهرا سلام الله علیها
منبع:
https://t.me/fazylatha
ویژه نامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
https://rasekhoon.net/special/show/735907
ویژه نامه شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها
http://www.aviny.com/occasion/ahlebeit/fatemeh/shahadat/88/vijename.aspx
http://www.aviny.com/Occasion/archive/Topic/index_topic.aspx#3
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
6

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/20 ساعت 12:11

    به فکر مسئولیت دینی سنگین پاسخگویی رفتارهای خویش در قیامت باشیم
    ---
     ترویج هر سخن یا اندیشه و رفتار و پنداری بنام دین و مذهب و بنام پیامبر و اولیای صالح خدا
     اگر در تضاد باشناختهای محکم و مفصل فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی باشد
     یا با این شناختها هماهنگی و انسجام نداشته باشد
     مسئولیت پاسخگویی سنگینی را به دوش صاحب خود خواهد گذاشت
     که بحکم خداوند در قرآن ؛ در قیامت و هنکام حساب حتمی آخرت
     از مجازات نابخشودنی تحمل ناپذیر ابدی آثار و پیامدهای شوم تخریبی آن
     که بیقین با دروغ و جعل علیه خدا و پیامبر و اهل بیت آن حضرت و سایر مؤمنان و علیه دین و مذهب انجام گرفته است
     گریز و رهایی محال خواهد بود
     پس برای نجات خویش محض رضای خدا در رفتارها و گفتارهای خویش در دنیا شدیدا دقت کنیم و پرهیز داشته باشیم چنین ترویجی که خدا را به خشم می آورد و شیطان را خشنود می کند مبادا علیه ما ثبت بشود.
     « وَمَا تَكُونُ فِي شَأْنٍ وَمَا تَتْلُو مِنْهُ مِنْ قُرْآنٍ وَلَا تَعْمَلُونَ مِنْ عَمَلٍ إِلَّا كُنَّا عَلَيْكُمْ شُهُودًا إِذْ تُفِيضُونَ فِيهِ وَمَا يَعْزُبُ عَنْ رَبِّكَ مِنْ مِثْقَالِ ذَرَّةٍ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ وَلَا أَصْغَرَ مِنْ ذَلِكَ وَلَا أَكْبَرَ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُبِينٍ » ﴿ آیه ۶۱ سوره یونس ﴾
     « لِلَّذِينَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمُ الْحُسْنَى وَالَّذِينَ لَمْ يَسْتَجِيبُوا لَهُ لَوْ أَنَّ لَهُمْ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا وَمِثْلَهُ مَعَهُ لَافْتَدَوْا بِهِ أُولَئِكَ لَهُمْ سُوءُ الْحِسَابِ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمِهَادُ » ﴿ آیه ۱۸ سوره رعد﴾
     « لِيَجْزِيَ اللَّهُ كُلَّ نَفْسٍ مَا كَسَبَتْ إِنَّ اللَّهَ سَرِيعُ الْحِسَابِ . هَذَا بَلَاغٌ لِلنَّاسِ وَلِيُنْذَرُوا بِهِ وَلِيَعْلَمُوا أَنَّمَا هُوَ إِلَهٌ وَاحِدٌ وَلِيَذَّكَّرَ أُولُو الْأَلْبَابِ » ﴿ آیات ۵۱ و۵۲ سوره ابراهیم﴾.

  • مهمان 99/10/18 ساعت 12:32

    فاجعه های دینی و مذهبی که پاسخگو برای آنها یافت نمی شود.
    ---
    طفره رفتن از پرداختن به پاسخ تک تک سئوالهای مورد اختلاف علمی در موضوعهای اساسی بحثهای قرآنی و عقلی و کشاندن بحث به ادامه ی ترفندها و دغل بازیهای دین فروشان و مذهب فروشان با مغلطه گویی و سفسطه بافی که بحث را گرد دورهای باطل می چرخاند ؛ نمونه ای از عوام فریبی آشکار سرکردگان تشیع لندنی برای اغفال نا آگاهان به حقایق بحثهای قرآنی و عقلی است و هدف این روش شیادانه سرپوش گذاشتن روی حقیقت عوام فریبی این سرکردگان مزدور استکبار و صهیونیست است.
    افسوس که سکان پایگاه های برخی رسانه های همگانی بنام روشنگری در دست نا آگاهانی افتاده که بجای هدف مند و پویا سازی بحثهای علمی در صفحات ارزشمند این پایگاه ها و بجای رساندن دین داران و ذهب داران به حقایق قرآنی و عقلی خدا پسندانه ی دین و مذهب صفحات این پایگاه ها را بنام دین و مذهب جاهلانه با مغرضانه به عرصه ی کشمکشهای سفسطه گویی فاقد هرگونه بازده مثبت و سازنده برای دین و مذهب تبدیل می کنند و مردم را از دست رسی به آگاهیهای حیاتی مربوط به حقایق دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی محروم می سازند و در لجن زار گمراهی و انحراف رها می کنند.
    هر عاقل صاحب بصیرتی می تواند ترفندهای استکبار و صهیونیست و مزدوران شیاد این ابزارهای شیطان را ، که دین و مذهب را برای منفور و بدنام ساختن ارزشهای الهی به ملغمه هایی از من در آوردیها و خرافات دین زدا تبدیل می نمایند، نیک درک می کند .
    هر مسلمان وفادار به دین قرآنی خداوند و وفادار به مذهب توحیدی تشیع علوی از نبود روشنگریهای قرآنی خرد گرا در عرصه های آموزش و تبلیغ دین و مذهب غم و اندوه فراوان به دل می گیرد.
    هر صاحب عقل و بصیرت سلیم از دیدن خاموشی یا مدارای بیشتر دین شناسان در مقابل این آشفته بازاری که شیادان دین فروش و مذهب فروش با آنبوه من در آوردیها و خرافات برای منفور ساختن دین و مذهب و منزوی ساختن روشنگران به وجود آورده اند سخت غصه می خورد.
    وفاداران به اررزشهای الهی دین و مذهب از سکوت مرموز بیشتر مراکز متولی آموزش و تبلغ دین و مذهب در مقابل این وضعیت فاجعه بار من در آوردی پروری و خرافه گستری شیادان دین فروش و مذهب فروش که ارزشهای مظلوم الهی دین و مذهب را بدنام و منفور می سازند پیوسته از نبود یار در عرصه ی روشنگری غصه و غم به دل می گیرند .
    این وفا داران از غصه ی مرگ آور نبود دستگاه های آگاه سازی و روشنگری قرآنی و عقلی سازمان یافته و نظام مند دینی و مذهبی حتی در سایه ی حکومتهایی که خود را بنام اسلام مزین ساخته اند از رواج چنین فاجعه ای در جهان اسلام ؛ وقتی فریادهای هشدار دهنده و صادقانه ی سرشت نشین آنان برای حمایت از ارزشهای الهی به جایی نمی رسند از خدا پیوسته آرزوی مرگ می کنند.
    همه ملل و حکومتهای جهان اسلام نظاره گر تلاشهای مذبوحانه استکبار و صهیونیسم و توطئه های آنان با هدف از هم پاشاندن این جهان و چپاول ثروتهای آن و چیره شدن بر سرنوشت ملت های جهان اسلام با کمک و ترفندهای شیادان مزدور دین فروش و مذهب فروش هستند ولی افسوس که یاری رسانی صادقانه و خدا پسندانه به این جهان در مقابل توطئه های پلید استکبار و صهیونیسم و مزدوران آنان به ندرت یافت می شود.

  • عاشقتم ، نشناختم ایشون رو اما قربون اشکهات بشم . این شیر مردان هستند که این مملکت ماندگار شده