آقازادگی و زمین خواری!


مصادیق واقعی زمین خواری ها در «سریال آقازاده» کدامند؟
زمین خواری های بزرگ کشور کجا و چگونه انجام شده است؟

پ.ن: برشی از قسمت ششم مستند «بوی خون»


+ 
9

- 
1

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • یک کسی اومد و بهمه گفت ثبت نام کنید و ماهیانه بگیرید. اولین منافع این بود که معلوم می شد چه کسی در کجا زندگی می کند. با قانون بعدی اجازه مهاجرت مسدود و محدود می شد. و این قسمتی از مشکل را حل می کرد.
    یک گروهی تحصیل کرده های معتقد به نظام با هم قرار می گذارند و به یکی از روستاهای متروک رفته و این روستا را در طی یک دهه یا بیشتر تبدیل به نمونه موفق نموده اجر دنیا و آخرت را می برند. اینهم تا حدودی از مشکل کم می کند. تصور کنید که مردم بخش توکهور و شهر هشت‌بندی شهرستان میناب که قطب کشاورزی است نتوانند که نمی توانند محصول خود را به بازار برسانند ، بعد از مدتی مهاجرت می کنند . اما تهران شهری که شصت سال پیش سیصد هزار نفر جمعیت داشت و سفر به دماوند و شمیران و کرج و یافت آباد برای خودش سفر محسوب می شد حالا شده بیست ملیون و همه این نامها در عمل تهران. در همین حال جناب شهردار (ها) می آیند و با یک دنیا نیت خوب ( ان شاءالله ) مرتباً مترو و خط اتوبوس اضافه می کنند( هشتاد هزار تاکسی آمار خوتون ).
    تصور کنید که اینهمه زیبائی غرب و شمال و شرق و جنوب کشور را آباد کنیم چه کسی در کثافت تهران باقی خواهد ماند؟ همه این آقازاده های به خیال خود با هوش هوائی بهتر از کودکان محروم و مظلوم کار استنشاق می کنند؟
    یک مردی در همین منطقه هزار سال پیش فریاد زد که جمله علتها زنادانی بود و این بدست ما هم رسید ، اما هنوز نفمیدیم و درکش نکردیم.