حاج عبدالرضا هلالی | دنیا زَهرا ، مَحشَر زَهرا (تصویری)


اَلسَلامُ‌عَلَیکِ‌اَیَتُهَا‌الصِدیقَه‌‌الشَهیده
حاج عبدالرضا هلالی

دنیا زَهرا ، مَحشَر زَهرا
ای آیه آیه ی کوثَر زَهرا

مشاهده فایل صوتی:

https://www.roshangari.ir/video/66000


+ 
9

- 
3

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/10/26 ساعت 20:23

    آموخته های دینی و مذهبی غیر قرآنی انسان اگر به وجود یا عدم وجود انسجام و هماهنگی میان آنها و شناختهای قرآن آگاهی نباشد به زمین لغزنده ای تبدیل می شوند که شیطان بسادگی انسان نا آگاه را روی آن به سوی جهنم می غلطاند.

  • مهمان 99/10/26 ساعت 16:39

    کدام بشر توان تحمل مجازات برتر شمردن گذاره های تاریخی بر محکمات قرآن را دارد؟
    ---
    بنظر شمای خدا شناس وقتی گذاره های غیر قابل اثبات تاریخ نویسان و شاعران و روضه خوانان و مداحان در نشر مطالبی بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت توسط دشمنان روشنگریهای قرآنی وعقلی بر رهنمودها و هشدارهای سرشت نشین آشکار قرآنی خداوند جهان آفرینش در پخش و ترویج در سایه ی حکومتی که بنام اسلام و قرآن کشور را مدیریت می کند ؛ برتری و ارجحیت می یابند و روشنگریهای قرآنی و عقلی بی هیچ دلیل و بی هیچ پاسخگویی منطقی حذف و نابود می شوند ؛ خداوند قهار و توانای مطلق با دین شناسانی که با بی تفاوتی و خاموشی نظاره گر این فاجعه ی بزرگ هستند در دنیا و آخرت چه خواهد کرد؟؟؟!!!
    کدام بشر و با چه قدرتی در قیامت توان تحمل مجازات سنگین ابدی و نابخشودنی برتر شمردن گذاره های تاریخی غیر قابل اثبات بر سخنان غیر قابل انکار خداوند را دارد؟؟؟!!!
    چرا و برای رسیدن به چه اهدافی نزد اکثریت دین شناسان منزلت و حیثیت قدسی حقایق قرآنی و عقلی انکار ناپذیر دین و مذهب بی ارزش شده و من در آوردیها و خرافات نزد آنان این منزلت و حیثیت را تصاحب کرده اند؟؟؟!!!

  • مهمان 99/10/26 ساعت 12:40

    چرا ما اصرار داریم به خواستهای وحدت بخش حداوند دهن کجی کنیم؟؟؟!!!
    ---
    خداوند یگانه حکیم مطلق در قرآن کریم بر ضرورت گرایش صادقانه ی مسلمانان به وحدت و هم دلی :
    « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَتَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ » ﴿ آیه ۱۰۳ سوره آل عمران ﴾
    و همچنان : « وَأَطِيعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِيحُكُمْ وَاصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ » ﴿ آیه۴۶ سوره انفال﴾
    و همچنان : « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا يَسْخَرْ قَوْمٌ مِنْ قَوْمٍ عَسَى أَنْ يَكُونُوا خَيْرًا مِنْهُمْ وَلَا نِسَاءٌ مِنْ نِسَاءٍ عَسَى أَنْ يَكُنَّ خَيْرًا مِنْهُنَّ وَلَا تَلْمِزُوا أَنْفُسَكُمْ وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الِاسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِيمَانِ وَمَنْ لَمْ يَتُبْ فَأُولَئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ» ﴿ آیه ۱۱ سوره حجرات ﴾
    و بر ضرورت دوری مسلمانان از طایفه گرایی فتنه بر انگیز و تفرقه افکن:
    « إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُمْ بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ » ﴿ آیه ۱۵۹ سوره أنعام ﴾
    وهمچنان: « ... وَلَا تَكُونُوا مِنَ الْمُشْرِكِينَ . مِنَ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ » ﴿ آیات ۳۱ و ۳۲ سوره روم ﴾
    و همچنان: « قُلْ هُوَ الْقَادِرُ عَلَى أَنْ يَبْعَثَ عَلَيْكُمْ عَذَابًا مِنْ فَوْقِكُمْ أَوْ مِنْ تَحْتِ أَرْجُلِكُمْ أَوْ يَلْبِسَكُمْ شِيَعًا وَيُذِيقَ بَعْضَكُمْ بَأْسَ بَعْضٍ انْظُرْ كَيْفَ نُصَرِّفُ الْآيَاتِ لَعَلَّهُمْ يَفْقَهُونَ » ﴿ آیه ۶۵ سوره أنعام ﴾
    و بر ضرورت پرهیز از پرداختن به سرگذشت بندگان مقرب : « تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَهَا مَا كَسَبَتْ وَلَكُمْ مَا كَسَبْتُمْ وَلَا تُسْأَلُونَ عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ » ﴿ آیه۱۳۴ سوره بقره ﴾ تاکید می کند؛ ولی:
    ما شیعیان قرنهااست با هزینه های روز مره ی نجومی که برای پیشرفت و پویایی دین و مذهب و برای جامعه تشیع هیچ گونه بازده مثبت و سازنده ندارند ؛ طایفه گرایی و پرداختن به این سرگذشت را با ترفندهای شیادان دین فروش و مذهب فروش مزدور دشمنان اسلام و در تضاد با هشدارهای آشکار قرآن ؛ با اصرار جنون آمیز سوژه ی بدنامی مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر و بهانه ی بیزاری جهان اسلام از این مذهب توحیدی قرار می دهیم.
    ما روز به روز مراسم و مناسک و شعایر ابتکاری ساخته و پرداخته ی این شیادان را که فراهم ساز بدنامی وبیزاری از مذهب تشیع می شوند در همه ی رسانه های خود افزایش می دهیم و پر رنگ تر می کنیم وجاهلانه یا مغرضانه یا احمقانه بنفع دشمنان مذهب وانمود می کنیم که دهن کجی به خواستهای وحدت بخش قرانی آشکار خداوند در مذهب تشیع یک اصل ثابت غفلت ناپذیر است .

  • مهمان 99/10/25 ساعت 20:03

    تصحیح
    ---
    سخن غیر قابل اثبات از هر خاستگاهی که باشد عاقلان را جذب نمی کند.
    ---
    تردید نکنید که این مغز تهی از عقل است تصور می کند که بازور هیچ می تواند به صاحب خود بباوراند که تبلیغ با سخن غیر قابل اثبات نزد حرمت گذاران به عقل به ایجاد جاذبه برای موضوع تبلیغ می انجامد.
    بهتر است برای حفظ حرمت اهل بیت مطهر پیامبر با هزینه های سنگین بی شمار روز مره ، که بیشتر آنها به جیب دین فروشان و مذهب فروشان می رود ؛ به ارزش الهی این اولیای صالح خدا با چنین سخنانی آسیب نرسانیم.
    والله حرام است این بندگان مقرب خدا را که از همه ی زرق و برقهای دنیا بی نیاز و بیزاراند با پوچ گرایی بدنام کنیم و زمینه ساز رواج کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان بشویم.
    از قرآن با کمک عقل بیاموزیم چه کار و چه چیز و کدام رفتار و گفتار ؛ خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را از ما راضی و خشنود می کند و تلاش کنیم تنها با این کار و رفتار فراهم ساز رضایت و خوشنودی آنان شویم.
    تنها سخنان سرشت نشین وحی قرآنی بی خدشه ی خداوند آفریننده ی جهان با عظمت و نظم هستی است که انکار ناپذیر اند زیرا مثالهای شگفت آور آفریده های با نظم او در این جهان هیچ زمینه ای را برای ایجاد هیچ شکی در عظمت توان فرا طبیعی او باز نمی گذارند.

  • مهمان 99/10/25 ساعت 19:38

    سخن غیر قابل اثبات از هر خاستگاهی که باشد عاقلان را جذب نمی کند.
    ---
    تردید نکنید که این مغز تهی از عقل است تصور می کند که بازور هیچ می تواند به صاحب خود بباوراند که تبلیغ با سخن غیر قابل اثبات نزد حرمت گذاران به عقل به ایجاد جاذبه برای موضوع تبلیغ می انجامد.
    بهتر است برای حفظ حرمت اهل بیت مطهر پیامبر با هزینه های سنگین بی شمار روز مره ، که بیشتر آنها به جیب دین فروشان و مذهب فروشان می رود ؛ به ارزش الهی این اولیای صالح خدا با چنین سخنانی آسیب نرسانیم.
    والله حرام است این بندگان مقرب خدا را که از همه ی زرق و برقهای دنیا بی نیاز و بیزاراند با پوچ گرایی بدنام کنیم و زمینه ساز رواج کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان بشویم.
    از قرآن با کمک عقل بیاموزیم چه کار و چه چیز و کدام رفتار و گفتار ؛ خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را از ما راضی و خشنود می کند و تلاش کنیم تنها با این کار و رفتار فراهم ساز رضایت و خوشنودی آنان شویم.

  • مهمان 99/10/25 ساعت 12:51

    اصرار ورزی بر پیروی از کج رویها چه سر انجامی دارد؟
    ---
    عقل بشر حکم می کند بقا و دوام بهره وری سالم از هر داشته ای اعم از مادی و معنوی ؛ پیروی آگاهانه و دقیق از دستور العملهای علمی آشکار اثبات پذیر و انکار ناپذیر تعیین شده ی توسط آفرینندگان آن داشته و خود داری از توجه به توصیه های جاهلان و نا آگاهان نسبت به چگونگی بهروری از هر داشته است.
    ضرورت آگاهی به دستور العملهای اصیل آفریننده ی هر داشته واجرای دقیق آگاهانه و بی تحریف این دستور العملها شرط اول بهره وری سالم از آن داشته است.
    عقل حکم می کند که پذیرش و تحمل تاوان مسئولیت هر سرپیچی یا بی توجهی و بی تفاوتی به این دستور العملها بتناسب هر زیان و آسیبی که به بار می آید بعهده ی مسئولیت گریزان است.
    دین و مذهب بعنوان تنها سازمان دهندگان زندگی مادی و معنوی بشر از جانب خداوند مهم ترین داشته ی معنوی بشر اند که از پیروی بالا ترین در صد جمعیت جوامع بشری برخوردار اند.
    بی تردید تنها خداوند حکیم و دانای مطلق با آگاهی کامل بی نقص خود به همه ی کلیات و جزئیات تامین و تضمین نیازهای بقا ودوام سلامت زندگی آفریده های خود حق منحصر به خود را دارد که برنامه و دستور العملها واصول چگونگی زندگی سالم بشر را که تکامل یافته ترین آفریده او است در دین و مذهب تعیین کند.
    پیامبران که خداوند زمینه ی دست رسی آنان به وحی الهی را منحصر به آنان ساخته است از راه فرشته ی ناقل وحی تنها دریافت کنندگان امین دستور العملهای وحی الهی اصیل بی خدشه و تحریف نیافته ی برنامه های الهی چگونگی تامین و تضمین زندگی سالم برای بشر در دین و مذهب هستند.
    پیامبران به دستور وحی خداوند به پیروی و نقل بی کاستی و بی فزونی ابلاغ دستور العملهای خداوند به بشر مکلف گردیده اند.
    پیامبران که از جانب خداوند به همه ی کلیات و جزئیات دستور العملهای برنامه ی سالم زندگی سالم بشر آگاه می شوند با مدد الهی تنها عامل تفسیر و تشریح بی خدشه ی جزئیات این دستور العملها به بشر بنام دین و مذهب هستد.
    شرط شناخت درستی و بی خدشگی تفسیر و تشریح دستور العملهای وحی الهی دین و مذهب هماهنگی و انسجام این تفسیر و تشریح با کلیات این دستور العملها است.
    اگر در هر تفسیر و تشریحی از دستور العملهای وحی الهی بنام دین و مذهب این هماهنگی و انسجام مشاهده نگردد یا در آن تضاد و تعارض با وحی الهی بی خدشه ی دیده شود بی تردید این تفسیر و تشریح جعل و دروغ و باطل است و به معصوم که آگاهانه ناقل وحی است هیچ ربطی ندارد .
    چنین تفسیر و تشریحی ساخته و پرداخته ی جاهلانه یا عامدانه ی دانش ناچیز ذهن کم ظرفیت بشر غیر معصوم است و بنا به هشدارهای آشکار آخرین وحی اصیل الهی یعنی قرآن کریم ؛ هیج ارزش دینی و مذهبی ندارد.
    پیروی از چنین تفسیر و تشریح متضاد با وحی الهی ؛ گناه کبیره است ؛ زیرا با وجود تمام احکام و اعتقادات دین خداوند در دنیا در اختیار همگان در آخرین وحی الهی در قرآن ؛ در قیامت چنین پیروی آکنده از خطا حتما مجازات الهی نابخشودنی خواهد داشت.