کدام راه برای فروپاشی تهران؟


حسن عباسی

موضوع: کدام راه برای فروپاشی تهران؟

برآورد بروکینگز در سال ۸۸
حماسه ۹ دی خنثی کننده توطئه ی ۸۸

۱۰ دی ماه ۹۹
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعت نفت آبادان


+ 
22

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • درود برشما
    این سند را از کجا باید تهیه کرد؟

  • احتمالا وسط سخنرانی گفته اند

    یا اینکه اینجا مرتبط شوید!
    https://dr-abbasi.ir/contactus/

  • نشستم همشو دیدم -عالی بود !
    شرح سند راهبردی علیه ایران توسط آمریکا

  • زنده باشی. الحق که دانشجوئی.

  • شاید ایشان هرگز سخنرانی با این ابعاد نداشته. ماشاءالله.
    بعلت طولانی بودن اگر حوصله ندارید همه سخنرانی را گوش کنید ، به بخش نهم کتاب مراجعه کنید. ( تقریباً ده دقیقه آخر همین سخنرانی)

  • در قسمتی که از حدود دقیقه هشتاد سخنرانی فوق شروع می شود در رابطه با کودتا و اظهار تاسف کتبی گاوچرون ها برای نداشتن سفارتخانه ، بیائیم همچون آن عقاب بخود بنگریم : چون نیک نگه‌کرد و پر خويش بر او ديد ***گفتا ز که ناليم که از ماست که بر ماست."
    بعنوان نمونه : عده ای با زحمات زیاد توانستند فتنه خانه انگل ها را ببندند. در همان حدود جریان معروف به بیست دقیقه در مجلس و همان چهره ها در سه قوه و کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ( که بعضی هنوز هم هستند و بعضی در تلاش گندم ری ) " باز گشائی " را رقم زدند. بعد از دستگیری سفیر انگل ها در مقابل دانشگاه مزین به نام سردار استثمار ستیز ، با سفیر انگل ستان نشستند الخ
    مطالب زیادی در این یکساعت و نبم قابل توجه است که شاید در طول زمان به آن پرداخته شود. ان شاءالله

    در هفته های اول بعد از انقلاب برای ادامه تحصیل به کانادا رفتم. در یکی از میهمانی های دانشجوئی صاحبخانه که سالها قبل پاسپورت کانادائی گرفته بود تا به ویتنام نرود ، منِ جوان و داغ از انقلاب در مورد کودتای بیست و هشت مرداد داد سخن می دادم و همه این بیست سی نفر بگوش. بعد از سخن پراکنی طولانی خانمی ( دکترای علوم سیاسی ) بمن نزدیک شد و خیلی کوتاه از من سئول کرد : .... چند سرباز در ایران پیاده کرد؟ ( نقطه چین نام کشور گاوچرونهاست که بتنهائی تحریمشان کرده ام و آن نام را نمی گویم و نمی نویسم و محصولاتشان را استفاده نمی کنم). با همه خامی و جوانی بی درنگ یخ زدم و هیچ نگفتم و هنوز آن سئول کوتاه و بحق آزارم می دهد. اما تصمیم گرفتم و هنوز بر سر آنم که از ضد فرهنگ تملق و توصیه دوری کنم.
    تا زمانی که ضد فرهنگ مذکور هست احتمال رشد شعبان جعفری ها بسیار بالاست. توجه کنید که مشکلات عدیده جناب رئیسی که بهر کجا که دست می گذارد خرابی بیش از آبادیست شاید همین باشد.
    تنها راه برون رفتن از این شرایط عمل به سخن امیرکبیر است : ما ملت دانا می خواهیم.
    علت علاقه حقیر به روشنگری این استکه در راه آموزش است و انشاءالله فقط برای رضای " حق ".