شایعه و دروغ شیعیان در مورد حضرت زهرا!!!/ پورآقایی


آیا اساسا چنین چیزی وجود داشته و آیا پیامبر حق داشته که چنین سرزمینی وسیعی را در اختیار دختر خود قرار بدهد؟


+ 
19

- 
1
ارسال در 1399/10/24 ساعت 18:12 2021-1-13 18:12:54
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چه شده که تا دیروز ( هَل مِن دین شناسان ؟ ) و ( مسئولیت انحراف در دین با کیست؟ ) می نوشتند !
    حالا پشیزی ارزش ندارد ؟!

    چه شد ؟!
    (چرا بررسی نمی شود ؟ ) ..( وا محکمات قرآنا !! ) ...( وا شیعیانا !!) ..( وا مذهبا)..( وا کاسبا ) ..( وا فلانا )

    یکبارکی بگویند که هشدار های قرآن،
    صرفا برای ایشنان قابل فهم است و عقل فقط به آنها داده شده !
    تا تکلفیمان را با جماعت خود عالم پندار بدانیم !


    پاسخ به شبهه ی ( عدم اذن الهی بر ولایت معنوی بندگان مقرب الهی در طول ولایت الله بر عالم طبیعی ) را در نظرات صفحه ی زیر دنبال کنید:
    https://www.roshangari.ir/video/66016#comment-82375

  • گزاره ای در باره هدف آفرینش زمین و آسمان، خورشید و ماه، فلک و دریا و کشتی در حدیث کساء که با آیات قرآن، سازگاری آشکار دارد.

    بسم الله الرحمن الرحیم
    شرح قسمتی از متن حدیث شریف :

    ...فَقالَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ یا مَلاَّئِکتی وَیا سُکانَ سَمواتی اِنّی ما خَلَقْتُ
    پس خدای عزوجل فرمود: ای فرشتگان من و ای ساکنان آسمان هایم براستی که من نیافریدم

    سَماَّءً مَبْنِیةً وَلا اَرْضاً مَدْحِیةً وَلا قَمَراً مُنیراً وَلا شَمْساً مُضِیئَةً وَلا
    آسمان بنا شده و نه زمین گسترده و نه ماه تابان و نه مهر درخشان و نه

    فَلَکاً یدُورُ وَلا بَحْراً یجْری وَلا فُلْکاً یسْری اِلاّ فی مَحَبَّةِ هؤُلاَّءِ
    فلک چرخان و نه دریای روان و نه کشتی در جریان را مگر بخاطر دوستی این

    الْخَمْسَةِ الَّذینَ هُمْ تَحْتَ الْکساَّءِ فَقالَ الامینُ جِبْراَّئیلُ یا رَبِّ وَمَنْ
    پنج تن اینان که در زیر کسایند پس جبرئیل امین عرض کرد: پروردگارا کیانند

    تَحْتَ الْکساَّءِ فَقالَ عَزَّوَجَلَّ هُمْ اَهْلُ بَیتِ النُّبُوَّةِ وَمَعْدِنُ الرِّسالَةِ
    در زیر کساء؟ خدای عزوجل فرمود: آنان خاندان نبوت و کان رسالتند:

    هُمْ فاطِمَةُ وَاَبُوها وَبَعْلُها وَبَنُوها فَقالَ جِبْراَّئیلُ یا رَبِّ اَتَاْذَنُ لی اَنْ
    آنان فاطمه است و پدرش و شوهر و دو فرزندش
    ....( و ادامه).

    بحکم اصول استدلال عقلی، بشر پس از آنکه دریافت یک خالقی دارد و خداوندگار حکیم، وی را بیهوده به حال خود رها نساخته پس به دنبال نشانه هایی برای هدایت می گردد تا به رحمت و حکمت خداوند برسد. پروردگار عالم، پیامبرانی که خالص شده بودند را (عِبَادِنَا الْمُخْلَصِينَ) بمنظور هدایتِ بندگانش فرستاد.

    وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ (ذاریات-56)
    و جن و انس را جز برای اینکه مرا بپرستند نیافریدیم؛

    چه کسی خدایی را عبادت می کند در حالی که او را نشناسد ؟!
    پس فرستادگانی را برانگیخت تا شمع هدایت در ظلمات دنیا باشند.(وَدَاعِيًا إِلَى اللَّهِ بِإِذْنِهِ وَسِرَاجًا مُنِيرًا)

    وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی كُلِّ أُمَّةٍ رَّسُولًا أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ وَاجْتَنِبُواْ الطَّاغُوتَ ... (نحل-36)
    ما در هر امتی رسولی برانگیختیم که: «خدای یکتا را بپرستید؛ و از طاغوت اجتناب کنید!

    خَلَقَ لَکُمْ ما فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً ثُمَّ اسْتَوي‏ إِلَي السَّماءِ ...(بقره-29)
    اوست آن که همه آنچه را در زمین است براى شما آفرید، وانگهى به آفرینش آسمان پرداخت ..

    وَ سَخَّرَ لَکُمْ ما فِي السَّماواتِ وَ ما فِي الْأَرْضِ جَميعاً مِنْهُ إِنَّ في‏ ذلِکَ لَآياتٍ لِقَوْمٍ يَتَفَکَّرُونَ (جاثیه-13)
    و آنچه را در آسمان هاست و آنچه را در زمین است از سوی خود برای شما مسخّر و رام کرد بی تردید در این امور برای مردمی که می اندیشند ، نشانه هایی [ بر ربوبیت ، حکمت و قدرت خدا ] است.

    الَّذِي‌ خَلَقَ‌ الْمَوْتَ‌ وَ الْحَيَاةَ لِيَبْلُوَکُمْ‌ أَيُّکُمْ‌ أَحْسَنُ‌ عَمَلاً وَ هُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ (ملک- 2)
    آنکه مرگ و زندگی را آفرید تا شما را بیازماید که کدامتان نیکوکارترید، و او توانای شکست ناپذیر و بسیار آمرزنده است.

    حال چه کسی در طول زندگانی اش نیکوکار تر و مخلصانه تر از بین مخلوقات، به عبادت خداوند عزیز و غفور پرداخت ؟!
    بی شک او حضرت محمد مصطفی رَسولُ اْللّهُ وَ خاتَمِ اْلْنَبیّینْ است که بحق، نگین مهر پایان پیام آوران وحی الهی است.
    الگوی نیکویی برای بندگان و عباد الله است (لقد کان فی رسول الله اسوة حسنة) و او واجد همه ملکات نفسی در حد اعلی است (وَ اُنَّکَ لَعلَی خُلِقٍ عَظیمٍ) .

    قُلْ إِنَّ صَلَاتِي وَنُسُكِي وَمَحْيَايَ وَمَمَاتِي لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ* لَا شَرِيكَ لَهُ ۖ وَبِذَٰلِكَ أُمِرْتُ وَأَنَا أَوَّلُ الْمُسْلِمِينَ (انعام-162و163)
    بگو: همانا نماز و طاعت و تمام اعمال من و حیات و ممات من همه برای خداست که پروردگار جهانیان است*همتایی برای او نیست؛ و به همین مأمور شده‌ام؛ و من نخستین مسلمانم.

    و او فرستاده شده تا رحمتی برای عالمیان باشد! (وَ ما اَرْسَلْناکَ اِلاّ رَحْمَةً لِلْعالَمین)

    «اِنَّ اللّهَ وَ مَلائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَی النَّبی یا اَیُّهاَ الَّذینَ آمَنوُا صَلُّوا عَلَیْهِ وَ سَلِّموُا تَسْلیماً» (احزاب- 56)
    «خداوند و فرشتگانش بر پیامبر درود می فرستند، ای کسانی که ایمان آورده اید! بر او درود بفرستید و سلام گویید و تسلیم فرمانش باشید.

    پس حقا که ( لَوْلَاکَ لَمَا خَلَقْتُ الْأَفْلَاک ) بحارالأنوار/ ج ۱۵ /ص ۲۸

    ...إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا ( احزاب-33)
    ...خدا چنین می‌خواهد که هر رجس و آلایشی را از شما خانواده (اهل بیت) ببرد و شما را از هر عیب پاک و منزه گرداند.

    رسول خدا تا نُه ماه، روزي پنج مرتبه، هنگام فرارسيدن وقت نماز به درب خانه ي حضرت علي بن ابي طالب (ع) و حضرت زهرا (س) مي آمدند و ضمن قرائت این آیه، مي فرمودند: درود و رحمت و بركات خدا بر شما اهل بيت باد. وقت نماز است، آماده شويد. رحمت خدا بر شما باد.
    الدر المنثور، ج 5، ص 199

    حضرت پیامبر اکرم (ص) فرمودند: إِنَّمَا مَثَلُ أَهْلِ بَیتِی فِیکُمْ کَمَثَلِ سَفِینَةِ نُوحٍ، مَنْ دَخَلَهَا نَجَی، وَ مَنْ تَخَلَّفَ عَنْهَا غَرِقَ؛
    مَثَل اهل بیت من در میان شما کشتی نوح است، هر کس به این کشتی داخل شود نجات می‌یابد، و هر کس جا بماند، غرق می‌شود.

    (شیخ طوسی، الأمالی، ۱۴۱۴ق، ص۶۳۳؛ دیلمی، ارشادالقلوب، ۱۴۱۲ق، ج۲، ص۳۰۶؛ شیخ صدوق، عیون اخبار الرضا، ۱۳۷۸ق، ج۲، ص۲۷؛ شیخ صدوق، الأمالی، ۱۳۶۲ش، ص۲۶۹، حدیث ۱۸؛ طبرسی، الاحتجاج، ۱۴۰۳ق، ج۱، ص۲۷۳. / و بررسی در کتب روایی اهل سنت :حاکم نیشابوری، المستدرک، ۱۴۱۱ق، ج۲، ص۲۷۳.-میلانی، تشیید المراجعات، ۱۴۱۷ق، ج۱، ص۱۳۳.-طیبی، الکاشف عن حقائق السنن، ۱۴۱۷ق، ج۱۲، ص۳۹۱۹.-سمهودی، جواهر العقدین، ۱۴۰۵ق، ج۲، ص۱۲۶.)

    حال کدام عقل سلیم درنمی یابدکه آفرینش زمینِ گسترده و آسمانِ بناشده، خورشیدِ فروزان و ماهِ درخشان ، فلکِ دوار،دریای روان و کشتی در جریان، بدون آفرینش ثقلین که جدا نمی شوند، برای جن و انس چه سودی دارد ؟!

  • قران با حجتهای قاطع دین فروشان شیاد را پیوسته رسوا کرده است
    ---
    پرت و پلاهای فرد موسوم به « همه میهمانیم » را همه ی شیادان دین فروش از همه ی کیشها و مذاهب می توانند برای جا انداختن باطلها و جعلهای خود برای عوام فریبی بعنوان حجت مطرح سازند ؛ أما قرآن که خداوند در باره آن می فرماید : « لَا يَأْتِيهِ الْبَاطِلُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَلَا مِنْ خَلْفِهِ تَنْزِيلٌ مِنْ حَكِيمٍ حَمِيدٍ ﴿ آیه ۴۲ سوره فصلت ﴾ با شناختهاو هشدارهای محکم و مفصل خود همه ی این ترفندهای عوام فریب را نقش برآب کرده است تا سیه روی شودهرکه در او غش باشد.
    قرآن از ابتدا تا انتها ثابت می کند دین خدا تنها تبلیغ برای یکتایی بلا منازع خداوند در داشتن ویژگیهای فراطبیعی و داشتن توان تصرف فرا طبیعی در تمام جهان آفرینش است.
    قرآن با حجتهای قاطع و براهین ساطع انکار ناپذیر خود راه را به روی دین فروشان شیادی که برای ترویج کاسبی حرام خود با ترفند و جعل مذبوحانه تلاش می کنند بندگان را در این ویژگیها و این توان سهیم سازند ؛ بگونه ای نفوذ ناپذیر سخت می بندد.
    قرآن با حجتهای سرشت نشین خود راه ان قلت قلنا را که شیادان به باطل محکمات این کتاب آسمانی را برای تامین منافع حرام خود در تضاد باشناختهای محکم و مفصل آن وارونه تاویل می کنند محکم بسته است.
    این شیادان برای منفور ساختن محکمات مفصل هدایت گر قرآن با نیرنگهای عوام فریب خود مذبوحانه تلاش می کنند انگ پیروی از عمر و عثمان و معاویه و خوارج و وهابیت را به مدافعان قرآن بچسبانند.
    خداوند برای ابطال و نقش بر آب کردن ترفندهای شیادان دین فروش می فرماید: « أَمْ يَقُولُونَ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا فَإِنْ يَشَإِ اللَّهُ يَخْتِمْ عَلَى قَلْبِكَ وَيَمْحُ اللَّهُ الْبَاطِلَ وَيُحِقُّ الْحَقَّ بِكَلِمَاتِهِ إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ » ﴿ آیه ۲۴ سوره شوری ﴾.

  • خیال پردازیهای آقا یا خانم « همه میهمانیم » چه می بافند؟؟؟!!!
    ---
    آقا یا خانم همه میهمانیم!!! دست به خط سریع داری ولی با قرآن ستیزی و خرد گریزی و پرت و پلا گفتن و دور زدن شناختها و هشدارهای قرآن و مردم را هالو پنداشتن این کار را می کنی!!!
    آیا خیال کرده اید خدا می گذارد شما با چیدن واژه های پرت و پلای ناجور غیر قابل اثبات و ضد قرآن و عقل در کنار هم ؛ می توانید برای مردم بنام دین و مذهب اعتقاد بسازید و حجت بلا منازع محکمات مفصل قرآن را ساقط و نابود کنید و از صحنه بیرون برانید و سر مردم نا آگاه کلاه بگذارید و رسوا نشوید؟؟؟!!!
    زهی خیال باطل!!!

  • چه قلم فرسایی ها که استدلال ندارد و تبلیغاتی بیش نیست !

    در ادامه مروری بر نظر و برخورد چند تن از فقهای دانشمند و بزرگ شیعه در مورد قرائت حدیث مفصل شریف کساء ، جهت روشن شدن مواضع عالمان دینی شیعی نسبت به این مسئله :

    حضرت آیت الله قاضی استاد عرفان و اخلاق علامه طباطبایی، صاحب تفسیر المیزان، به حدیث کساء بسیار اعتقاد داشت و اگر کسی به ایشان مراجعه می کرد و از مشکلات خود برای ایشان می گفت، در جواب به خواندن حدیث کساء، سفارش می کردند. ( به نقل از سید حسن شفیعی/ آیت بصیرت ص 68 )


    مرحوم آیت الله سید عباس حسینی کاشانی در مصابیح الجنان، دربارۀ حدیث کساء نوشته اند: حدیث کساء یمانی که عبارات ویژه، برای تبرک و به خصوص در هنگامه های سختی و بلا و برای زدودن غم های سخت و توسل جستن، خوانده می شود، درکتاب های بعضی ازعالمان بزرگ و مورد اعتماد نقل شده است. از آنجا که این حدیث پرمایه و بلند مرتبه است، از گذشته دور تا کنون، درمجالسی که مجهتدین بزرگ و دانشمندان نامی و محقق برای چاره اندیشی در کارهای مهم خطیر برگزار می کرده اند، خوانده می شده است؛ آن هم به خاطر یادی که درآن از برآورده شدن حاجت ها و گره گشایی کارهای بزرگ به میان آمده است. پیدا است که خواندن این حدیث در حضور مجتهدین بزرگ که مدار تحقیق اند، اهمیت خواندن آن می باشد. (حسینی کاشانی سید عباس، مصابیح الجنان، ترجمه ص 1138)

    محمد جواد یزدی شیبانی نیز در مقدمۀ کتاب خود می نویسد: چون ذکر حدیث کساء جهت رفع بلیات و قضای حاجات منویات و فیوضات از جملۀ مجربات است و تمام این آثار به برکت واسطه ها ی الهی برا ی جلسات حدیث کساء وجود دارد ، سزاوار است که افرد علاقه مند به شرکت در جلسات حدیث کساء به نحوی دراین مجالس شرکت کنندکه گویا آن بزرگواران در جلسه حاضر و ناظر می بینند» (یزدی شیبایی، محمد جواد، تذکر المصائب ص 1 ).

    حضرت آیت‌الله بهجت‌قدس‌سره مانند دیگر عالمان بزرگ شیعه توجه ویژه‌ای به این حدیث داشت. شاید چشم‌گیرترین امری که در این‌باره از ایشان مشهود بود، قرائت دائمی حدیث کسا بود. ایشان شب‌ها این حدیث را قرائت می‌کرد و حتی در سالیانی دورتر، افراد خانواده را گرد هم می‌آورد و به همراه ایشان حدیث کسا می‌خواند. گاهی هم در لابه‌لای کلامش به فرازهای آن روایت اشاره می‌کرد و گاهی هم صراحتاً درباره حدیث کسا سخن می‌گفت. باور ایشان این بود که امام عصر‌عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف به مجالس حدیث کسا توجه ویژه‌ای دارند. گاهی هم در پاسخ به شبهاتی که درباره سند این روایت مطرح می‌شد، مطالب روشن‌گری بیان می‌فرمودند؛ به‌عنوان مثال حضرت آیت‌الله بهجت‌قدس‌سره معتقد بودند کسانی که اهل تعقل و درایت باشند و با دقت در عجایب این حدیث بنگرند، صحت این روایت را می‌یابند و دیگر نیازی به سند آن ندارند.
    می‌فرمودند: «عجائب و غرایبی در حدیث کساست. خدا می‌داند کسی بشمارد که چقدر معجزه در آن است، خیلی کار بزرگی کرده است». این فرمایش از آن عالم بزرگ، کلیدی است برای باز کردن باب تفکر و تدبر در این حدیث.
    ( https://bahjat.ir/fa/content/10460 )

    حضرت آیت الله مکارم شیرازی : اصل حديث كسا و اجمال آن به صورت متواتر از طريق شيعه و اهل سنّت نقل شده و جاى گفتگو نيست؛ امّا حديث كساى مفصّل و مشهور، سند معتبرى ندارد؛ هر چند قرائت آن به قصد رجا اشكالى ندارد.
    ( https://makarem.ir/main.aspx?lid=0&typeinfo=21&mid=262679 )

    مرجع عالیقدر آیت الله میرزا جواد تبریزی در پاسخ به یک استفتاء در خصوص حدیث کساء موجود در مفاتیح الجنان اینگونه پاسخ داده اند :
    بسمه تعالى
    این حدیث از احادیث مجرب مى‏باشد و از مسلّمات و مرتکزات در اذهان عموم مؤمنین، علما و اصحاب ائمه‏ علیهم السلام بوده و جاى شک و شبهه ‏اى در آن نیست و یکى از مصادیق »وابتغوا الیه الوسیلة« مى‏باشد که حدیث شریف کساء را شامل مى‏شود.
    -( همچنین رجوع شود به کتاب "سیره ى عالمانه و پندهاى حکیمانه" استاد الفقهاء والمجتهدین میرزا جواد تبریزى قدس سره
    (https://www.yjc.ir/fa/news/4978323/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%B2%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%A1)

    حجت‌الاسلام و المسلمین عطری‌نژاد از مسئولان دفتر آیت‌الله مجتبی تهرانی در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: پس از صحبت‌هایی که درخصوص عیادت مقام معظم رهبری از آیت‌الله تهرانی نقل شد، بنده از حسین آقا پسر ایشان خبر را جویا شدم و ایشان تایید کردند که آیت‌الله خامنه‌ای به عیادت آیت‌الله تهرانی آمدند و جهت شفای ایشان حدیث کساء و ۷۰ بار سوره حمد خوانده‌اند.
    (https://www.tasnimnews.com/fa/news/1391/09/18/3322/%D8%B9%DB%8C%D8%A7%D8%AF%D8%AA-%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D8%AA-%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D8%AD%D8%AF%DB%8C%D8%AB-%DA%A9%D8%B3%D8%A7%D8%A1)

    سیدمحمدصادق روحانی، از مراجع تقلید شیعه، سند صاحب عوالم را در نهایت اعتبار و راویان آن را ثقه شمرده است. از نظر وی این حدیث دارای مضامین عالی‌ای است که در احادیث معتبر فراوان یافت می‌شود. ازاین‌رو تردیدی در محتوای حدیث نیز وجود ندارد.[روحانی، اجوبة المسائل،‌ دار زین العابدین(ع)، ج۱، ص۲۸۹.]

  • سخن همه ی این آقایون که نام برده ای در مقایسه با شناختها و هشدارهای آشکار قرآن ، که جعلیات متضاد با قرآن و عقل تزریق شده در حدیث کسا را رسوا می کنند ، پشیزی ارزش ندارد.
    در ضمن فرقه ی گمراه محمد صادق روحانی شاخه ایست شناخته شده از تشیع انگلیسی شیرازیهای فتنه گر نوکر ملکه انگلیس که برای تفرقه افکنی و تخریب و حدت امت اسلامی با کمک استکبار و صهیونیسم در قم و نجف و لبنان و مناطقی دیگر کمین گرفته اند.
    اگر هر حدیث و روایت منسوب به دین و مذهب باشناختهای قرآن و احکام عقل هماهنگ و منسجم نباشد چنین حدیث و روایتی جزو دین خدا و مذهب اهل بیت پیامبر نیست ؛ بلکه جعل و دروغ محض است و خدا و پیامبر و اهل بیت از آن بیزار اند.
    اصرار بر نقل چنین حدیث یا روایتی که هیچ بازده مثبت و صازنده برای پیشرفت و پویایی جوامع مسلمان ندارد؛ گمراهی و شکاف و نفرت میان مسلمانان را بنفع استکبار وصهیونیسم عمیق تر می سازد و سر انجام بیگانگان چپاول گر را بر جهان اسلام چیره می کند وسرنوشت این جهان را اسیر همیشگی چنگالهای این چپاول گران می کند.

  • خیال پردازیهای قرآن ستیز آقا یا خانم « همه میهمانیم » چه می بافند؟؟؟!!!
    ---
    آقا یا خانم همه میهمانیم!!! دست به خط سریع داری ولی با قرآن ستیزی و خرد گریزی و پرت و پلا گفتن و دور زدن شناختها و هشدارهای قرآن و مردم را هالو پنداشتن این کار را می کنی!!!
    آیا خیال کرده اید خدا می گذارد شما با چیدن واژه های پرت و پلای ناجور غیر قابل اثبات و ضد قرآن و عقل در کنار هم ؛ می توانید برای مردم بنام دین و مذهب اعتقاد بسازید و حجت بلا منازع محکمات مفصل قرآن را ساقط و نابود کنید و از صحنه بیرون برانید و سر مردم نا آگاه کلاه بگذارید و رسوا نشوید؟؟؟!!!
    زهی خیال باطل!!!

  • مسئولیت جلوگیری از انحراف دینی و مذهبی بعهده ی کیست؟؟؟!!!
    --
    ببینید!!! این همه انتقادها که اکثر صاحبان آنها با تکیه یه آیات قرآن ادعای قرآنی وعقلی یودن آنها را دارند علیه طرز دین داری و مذهب داری رایچ مردم آشکار در صفحات سایتهای رسانه ای انجام می گیرند ؛ ولی افسوس هیچ دین شناسی در هیچ سطحی دیده نشد که با مسئولیت شناسی در تخصص خود محض رضای خدا به این انتقادها در همان سایتها پاسخ روشنگر بدهد و مردم را به حقیقت این انتقادهاآگاه سازد و آنان را از سر در گمی و گمراهی ، که احتمال دارد این انتقادها برای آنان ایجاد کنند ، نجات بدهد؟؟؟!!!
    براستی پاسخ روشنگر مستند و مستدل قرآنی و عقلی بی خدشه به این انتقادهای حیرت برانگیز مسئولیت کیست؟؟؟!!!
    مردم فهیم خرد گرا با این همه انتقاد روز مره ی بی پاسخ چگونه می توانند به درستی دین داری و مذهب داری خود اطمینان داشته باشند ، و بدانند آیا دین داری و مذهب داری آنان محض رضای خدا بوده یا با کج روی و انحراف دین داری و مذهب داری کرده اند ، و فردای قیامت با عدم آگاهی به دلایل درست بودن و نادرست بودن دین داری و مذهب داری خود چه عاقبتی در محضر خداوند حساب گر خواهند داشت؟؟؟!!!

  • کاسبی حرامی که هیچ بازدارنده ی قانونی ندارد
    ---
    چرا بسیاری از دلالان حرفه های گونانگون حرافی و قوالی اصرار دارند اهل بیت مظلوم پیامبر را با داستانهای اثبات ناپذیر کالا و سوژه ی ترویج و تبلیغ کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خویش کنند؟؟؟!!!
    چرا باید این کاسبان حرام خور برای خود از جیب بی نوایان پاک دل نا آگاه بنام اهل بیت مظلوم پیامبر با حراج کردن جعلیات و دروغها و بافته های خود که ضد محکمات قرآن و عقل اند در مکاره بازارهای دین فروشی و مذهب فروشی پولها به جیب بزنند و جیبهای خود را از این پولهای حرام فربه کنند؟؟؟!!!
    چرا باید اجازه داد این کاسبان حرام خور از خدا بی خبر در پشت سر مردم پاک دل نا آگاه ؛ ساده باوری آنان را غافل از خشم خانمان بر افکن خداوند قهار با طنازی در خلوتهای عیش و نوش خویش به تمسخر بگیرند؟؟؟!!!
    چرا باید فعالیت کاسبی بی بند و بار دین فروشی در سایه نظام مبارک اسلام ، که مهم ترین وظیفه ی پیامبر گونه آن مصون نگه داشتن دین ومذهب از تحریف و جعل و دروغ دلالان دین فروش است ، بی هیچ باز دارنده ی قانونی بیشتر رواج پیدا کند؟؟؟!!!
    چرا از این حرام خورها خواسته نمی شود درستی بافته های خود را در باره پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت که آکنده از جعلیات و دروغهای تفرقه افکن و فتنه انگیز و ضد حقایق وحدت بخش قرآن و عقل اند با روشهای علمی معتبر و با عرضه به شناختهای قرآن و اصول عقلی به اثبات برسانند؟؟؟!!!
    چرا مراکز گوناگون متولی آموزش و تبلیغ دین و مذهب با پشت کردن به نداهای آشکار و حدت بخش قرآن ، در مقابل بی بند و باری این حرام خورهای عوام فریب هتاک فتنه بر انگیز تفرقه افکن که بر ستیز علیه محکمات قرآن و عقل اصرار می ورزند و با داستانهای آکنده از جعل و دروغ هیچ حرمت و حیثیت دینی و مذهبی برای مکتب و رسالت توحیدی و وحدت بخش پیامبر اکرم و اهل بیت مظلوم آن حضرت باقی نگذاشته اند ؛ سکوت و مدارا یاتشویق را پیشه ی خود کرده اند؟؟؟!!!
    کدام دلیل محکم و قطعی قرآنی و عقلی دامن زدن به تفرقه افکنی و فتنه انگیزی میان مسلمانان را بنام سنت حسنه به مسلمانان توصیه کرده است که این کاسبان حرام خور آن را برای خود در تفرقه افکنی و فتنه انگیزی علیه امت اسلامی و بنفع استکبار و صهیونیسم ؛ توجیه عدول ناپذیر برای اصرار بر ادامه ی فتنه های خود قرار داده اند؟؟؟!!!

  • چون تو همش شعار میدی !

  • سند واقعه حدیث کساء در منابع اهل سنت :

    مسلم، صحیح مسلم، ۱۴۲۳ق، ج۱۵، ص۱۹۰.
    ابن حنبل، مسند احمد بن حنبل، ۱۴۱۲ق، ج۷، ص۴۱۵.
    ابن الأثیر، أسد الغابة، ۱۳۷۷ق، ج۴، ص۲۹.
    طبری، جامع البیان، ۱۴۱۲ق، ج۵، ص۲۲.
    ابن ابی‌حاتم، تفسیر القرآن العظیم، ۱۴۱۹ق، ج۹، ص۳۱۳۳.
    صحیح مسلم، ج 7، ص 130.
    صحیح ترمذى، ج 5، ص 656، کتاب المناقب.
    صحیح ترمذى، ج 5، ص 327، کتاب تفسیر القرآن.
    مسند احمد، ج 6، ص 292.

  • مهمان 99/10/30 ساعت 22:59

    بحثهای نا آگاهان سنت معصوم را لوث و به بازیچه تبدیل می کند
    ---
    سند و متن سخنان معروف به حدیث کسا را آن گونه که نزد ما شیعیان رایج است ؛ چون آکنده از گذاره های متضاد با شناختهای قرآن و عقل است هرگز نمی توان ، بگونه ای غیر قابل تردید و غیر قابل انکار در هر کتابی که آمده باشد تصحیح و اثبات کرد.
    بحث در باره ی متن و سند احادیث منسوب به پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت نباید دستخوش بگو مگوی افرادی شود که در علوم ارزیابی متن و سند احادیث و روایات منسوب به معصوم و در اصول علمی مناظره هیچ تخصصی ندارند یا از اصول این علوم غافل اند.
    ورود افراد نا آگاه و غیر متخصص به بحثهای دینی و مذهبی در رسانه های همگانی حرمت و حیثیت این ارزشها را نابود می کند.
    افسوس که اکثریت دین شناسان و مذهب شناسان ما، در همه ی سطوح و مراتب ، شآن خود را از ورود رسانه ای به بحثهای دینی و مذهبی و قرآنی که برای جوامع متدین حیاتی و سرنوشت ساز اند بر تر و والاتر می بینند و چنین ورود خداپسندانه ای را ظاهرا وظیفه و مسئولیت خویش نمی شناسند!!!

  • مهمان 99/10/28 ساعت 13:04

    چرا گذاره های شبهه آلود حدیث کساء ارزیابی قرآنی و عقلی نمی شوند؟
    ---
    سخنان معروف به حدیث کساء منسوب به پیامبر اکرم (ص) آکنده از گذاره هایی است که با اصول کلی احکام و اعتقادت و شناختهای انکار ناپذیر توحیدی قرآن تضاد و تعارض آشکار دارند و با هیچ دلیل قطعی قرآنی و عقلی ؛ اثبات پذیر نیستند و آثار جعل و دروغهای بشر در این گذاره ها از روشنی آفتاب روشن تر اند.
    مشخص نیست با چه هدف مفید قابل اثبات و انکار ناپذیر برای دین و مذهب گذاره های آکنده از شبهات آشکار و مسئولیت آفرین این حدیث در پرتو شناختهای توحیدی سرشت نشین قرآن و در پرتو احکام متین استدلال عقلی به ارزیابی علمی قرآنی و عقلی گذاشته نمی شوند؟؟؟!!!
    اصرار بر پخش این حدیث در رسانه های همگانی با گذاره های آکنده از شبهات آشکار آن بدون ارزیابی قرآنی و عقلی ؛ حیثیت توحیدی و قرآنی مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر را نابود می کند و موجبات گمراهی و تباه شدن قطعی دین داری پیروان مذهب تشیع و منفور شدن این مذهب در جهان اسلام را فراهم می سازد.
    اگر در سایه ی نظام مبارک اسلامی در ایران فرصت ارزیابی مجدد میراث احادیث و روایات منسوب به اهل بیت مظلوم پیامبر غنیمت شمرده نشود و پاک سازی این میراث از جعلیات متضاد با قرآن و عقل که آکنده از شبهات اثبات ناپذیر اند در پرتو قرآن و عقل و علوم ذی ربط ضابطه مند و سازمان یافته انجام نگیرد فردای حساب قیامت همه ی دین شناسان مذهب تشیع بحکم هشدارهای شدید قرآن در محضر خداوند حسابگر حساب رس گرفتاری ابدی شوم سخت و رهایی ناپذیر خواهند داشت.
    دین شناس اگر به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری خداپسندانه ی اصیل قرآنی آگاه نباشد به ضد دین و دشمن مذهب تبدیل می شود؛ زیرا بجز گمراهی تباه کننده برای مردم و بدنامی برای دین و ومذهب و سایر ارزشهای دینی و مذهبی چیز دیگری به بار نخواهد آورد.

  • مهمان 99/10/26 ساعت 20:24

    آموخته های دینی و مذهبی غیر قرآنی انسان اگر به وجود یا عدم وجود انسجام و هماهنگی میان آنها و شناختهای قرآن آگاهی نباشد به زمین لغزنده ای تبدیل می شوند که شیطان بسادگی انسان نا آگاه را روی آن به سوی جهنم می غلطاند.

  • مهمان 99/10/26 ساعت 16:41

    کدام بشر توان تحمل مجازات برتر شمردن گذاره های تاریخی بر محکمات قرآن را دارد؟
    ---
    بنظر شمای خدا شناس وقتی گذاره های غیر قابل اثبات تاریخ نویسان و شاعران و روضه خوانان و مداحان در نشر مطالبی بنام پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت توسط دشمنان روشنگریهای قرآنی وعقلی بر رهنمودها و هشدارهای سرشت نشین آشکار قرآنی خداوند جهان آفرینش در پخش و ترویج در سایه ی حکومتی که بنام اسلام و قرآن کشور را مدیریت می کند ؛ برتری و ارجحیت می یابند و روشنگریهای قرآنی و عقلی بی هیچ دلیل و بی هیچ پاسخگویی منطقی حذف و نابود می شوند ؛ خداوند قهار و توانای مطلق با دین شناسانی که با بی تفاوتی و خاموشی نظاره گر این فاجعه ی بزرگ هستند در دنیا و آخرت چه خواهد کرد؟؟؟!!!
    کدام بشر و با چه قدرتی در قیامت توان تحمل مجازات سنگین ابدی و نابخشودنی برتر شمردن گذاره های تاریخی غیر قابل اثبات بر سخنان غیر قابل انکار خداوند را دارد؟؟؟!!!
    چرا و برای رسیدن به چه اهدافی نزد اکثریت دین شناسان منزلت و حیثیت قدسی حقایق قرآنی و عقلی انکار ناپذیر دین و مذهب بی ارزش شده و من در آوردیها و خرافات نزد آنان این منزلت و حیثیت را تصاحب کرده اند؟؟؟!!!

  • جناب وهابی کامنتگذار؛ بجای ادعای شبهه ناک بودن بعضی از فرازهای حدیث کساء, دقیقا بگو کجای این حدیث شبهه ناکست؟
    همیشه همینطور ادعا داری فقط اتهام میزنی, تهمتهای شرک و حرمخواری و خرافه گرایی و ضدقرآن و ضدعقل بودن عقاید تشیع، بدون اینکه برای ادعاهایت مصداقی بگویی
    مرد هستی و درد دین داری بسم الله؛ بگو کجای این حدیث کساء و اعتقادات ما غلط است؟

  • کذاره ای در باره هدف آفرینش در حدیث کسا که با گذاره قرآن تضاد آشکار دارد
    ---
    تویی که اسمت را « محمد امین » گذاشته ای ؛ هدف گذاره های عجیب و غریب غیر قابل اثبات سخنان معروف به حدیث کسای رایج نزد ما شیعیان را از آفرینش که به خداوند نسبت داده می شود ؛ با این گذاره ی حصریه ی انکار ناپذیر قرآنی که هدف از آفرینش جن و انس را آشکار مشخص می سازد : « وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ » ﴿ آیه ۵۶ سوره ذاریات ﴾ با عقلت درست مقایسه بفرما و قضاوت بکن و بگو آیا هدف آفرینش قرآنی بحکم اصول استدلال عقلی درست است یا هدف غیر قابل اثباتی ی که حدیث « کسا » بی هیچ دلیل قطعی الدلالة برای آفرینش جهان از خداوند گذارش کرده است درست است؟؟؟!!!

  • تو که نه سواد قرآنی داری و نه منطق عقلی و علمی می شناسی که کاستیها و عیبهای یک حدیث جعلی را بشناسی بهتر است بشینی سر جات و این قدر با ناسزاهای جاهلانه خود گناهانت را در پیروی از شیطان بیشتر نکنی.
    شاید بیشتر تقصیر در پخش ترهات امثال تو به گردن سایت روشنگری باشد که بجای دعوت از دین شناسان برای پاسخ منطقی به انتقادها و رفع علمی این شبهات سایت را میدان تاخت و تاز فحاشی تو بی سواد کرده است.

  • اون در پیامش یک بار گفت که تو _اتهام می زنی_ یک بار هم گفت - اگر مردی بگو کجاش ایراد داره که این همه بیانیه میدی-

    این بود تاخت و تاز های فحاشی ؟!!!

    عبارت _دین شناسان_ رو همون شخص بیانیه دهنده بکار می بره !
    یک بار فاضلانه جوابش رو دادی و دو روز بعد خودت یا رفقات اومدن با این ادبیات جواب دادید
    عقل مردم رو چیز خوبی فرض نکردی !

  • شیادان دین فروش اگر رسوا نشوند کلاه برداری بنام دین و مذهب رواج می یابد
    ---
    شیادان قرآن ستیز که برای تامین منافع خود اهل بیت مظلوم پیامبر را به سوژه ی تبلیغ برای کالاهای جعلی ترویج کاسبی دین فروشی خود تبدیل کرده اند باید با هر وصف مناسبی رسوا شوند تا مرم پاک دل به ترفندهای عوام فریب آنان آگاه گردند.
    در سایه ی نظام اسلامی شیادان دین فروش نباید برای ترویج جعلیات و دروغهایی که ضد قرآن و عقل بنام دین و مذهب با ترفند و نیرنگ بافته اند و ترویج می کنند عرصه ای پیدا کنند.
    در دفاع از دین قرانی خداوند و مذهب توحیدی تشیع علوی و در دفاع از حیثت و آبروی پیامبر و اهل بیت آن حضرت بایداین شیادان عوام فریب را ، با آشکار ساختن شناختهای محکم و مفصل فرهنگ اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی ؛ همیشه رسوا کرد و باید حیثیت و آبروی دینی و مذهبی پیامبر و اهل بیت آن حضرت را از جعلیات و دروغهای گمراه کننده ی این شیادان نجات داد.

  • خیلی این سخنرانی های مذهبی ایشان خوب است ..

    آقای آقا داود خان !!!
    ادمین جان
    این دومین تذکر نسبت به تیتر زدن دوپهلوی شماست که برای جذب مخاطب می زنید !

    پیشنهاد می کنم بنویسید :

    ماجرای فدک چه بود ؟
    آیا فدک واقعا برای حضرت زهرا (س) بود ؟
    سند اهل سنت، مالک فدک چه کسی بود ؟!
    فدک، نیروی انسانی دولت حضرت علی (ع) بود ؟!
    چرا حضرت علی (ع) برای گرفتن حقش قیام نکرد ؟!
    چرا جضرت علی(ع) در برابر غصب حکومتش سکوت کرد ؟!
    و...

    چرا داخل تیتر هاتون (افسانه و شایعه و دروغ و....) اینا می زنید، جدی بگیرید که مسئولید
    با این تیتر ها در زمین جنگ نرم دیگری هستید، من گفتم

  • مهمان 99/10/25 ساعت 20:06

    تصحیح
    ---
    سخن غیر قابل اثبات از هر خاستگاهی که باشد عاقلان را جذب نمی کند.
    ---
    تردید نکنید که این مغز تهی از عقل است تصور می کند که بازور هیچ می تواند به صاحب خود بباوراند که تبلیغ با سخن غیر قابل اثبات نزد حرمت گذاران به عقل به ایجاد جاذبه برای موضوع تبلیغ می انجامد.
    بهتر است برای حفظ حرمت اهل بیت مطهر پیامبر با هزینه های سنگین بی شمار روز مره ، که بیشتر آنها به جیب دین فروشان و مذهب فروشان می رود ؛ به ارزش الهی این اولیای صالح خدا با چنین سخنانی آسیب نرسانیم.
    والله حرام است این بندگان مقرب خدا را که از همه ی زرق و برقهای دنیا بی نیاز و بیزاراند با پوچ گرایی بدنام کنیم و زمینه ساز رواج کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان بشویم.
    از قرآن با کمک عقل بیاموزیم چه کار و چه چیز و کدام رفتار و گفتار ؛ خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را از ما راضی و خشنود می کند و تلاش کنیم تنها با این کار و رفتار فراهم ساز رضایت و خوشنودی آنان شویم.
    تنها سخنان سرشت نشین وحی قرآنی بی خدشه ی خداوند آفریننده ی جهان با عظمت و نظم هستی است که انکار ناپذیر اند زیرا مثالهای شگفت آور آفریده های با نظم او در این جهان هیچ زمینه ای را برای ایجاد هیچ شکی در عظمت توان فرا طبیعی او باز نمی گذارند.

  • مهمان 99/10/25 ساعت 19:39

    سخن غیر قابل اثبات از هر خاستگاهی که باشد عاقلان را جذب نمی کند.
    ---
    تردید نکنید که این مغز تهی از عقل است تصور می کند که بازور هیچ می تواند به صاحب خود بباوراند که تبلیغ با سخن غیر قابل اثبات نزد حرمت گذاران به عقل به ایجاد جاذبه برای موضوع تبلیغ می انجامد.
    بهتر است برای حفظ حرمت اهل بیت مطهر پیامبر با هزینه های سنگین بی شمار روز مره ، که بیشتر آنها به جیب دین فروشان و مذهب فروشان می رود ؛ به ارزش الهی این اولیای صالح خدا با چنین سخنانی آسیب نرسانیم.
    والله حرام است این بندگان مقرب خدا را که از همه ی زرق و برقهای دنیا بی نیاز و بیزاراند با پوچ گرایی بدنام کنیم و زمینه ساز رواج کاسبی حرام دین فروشان و مذهب فروشان بشویم.
    از قرآن با کمک عقل بیاموزیم چه کار و چه چیز و کدام رفتار و گفتار ؛ خدا و پیامبر و اهل بیت مظلوم آن حضرت را از ما راضی و خشنود می کند و تلاش کنیم تنها با این کار و رفتار فراهم ساز رضایت و خوشنودی آنان شویم.

  • مهمان 99/10/25 ساعت 12:55

    اصرار ورزی بر پیروی از کج رویها چه سر انجامی دارد؟
    ---
    عقل بشر حکم می کند بقا و دوام بهره وری سالم از هر داشته ای اعم از مادی و معنوی ؛ پیروی آگاهانه و دقیق از دستور العملهای علمی آشکار اثبات پذیر و انکار ناپذیر تعیین شده ی توسط آفرینندگان آن داشته و خود داری از توجه به توصیه های جاهلان و نا آگاهان نسبت به چگونگی بهروری از هر داشته است.
    ضرورت آگاهی به دستور العملهای اصیل آفریننده ی هر داشته واجرای دقیق آگاهانه و بی تحریف این دستور العملها شرط اول بهره وری سالم از آن داشته است.
    عقل حکم می کند که پذیرش و تحمل تاوان مسئولیت هر سرپیچی یا بی توجهی و بی تفاوتی به این دستور العملها بتناسب هر زیان و آسیبی که به بار می آید بعهده ی مسئولیت گریزان است.
    دین و مذهب بعنوان تنها سازمان دهندگان زندگی مادی و معنوی بشر از جانب خداوند مهم ترین داشته ی معنوی بشر اند که از پیروی بالا ترین در صد جمعیت جوامع بشری برخوردار اند.
    بی تردید تنها خداوند حکیم و دانای مطلق با آگاهی کامل بی نقص خود به همه ی کلیات و جزئیات تامین و تضمین نیازهای بقا ودوام سلامت زندگی آفریده های خود حق منحصر به خود را دارد که برنامه و دستور العملها واصول چگونگی زندگی سالم بشر را که تکامل یافته ترین آفریده او است در دین و مذهب تعیین کند.
    پیامبران که خداوند زمینه ی دست رسی آنان به وحی الهی را منحصر به آنان ساخته است از راه فرشته ی ناقل وحی تنها دریافت کنندگان امین دستور العملهای وحی الهی اصیل بی خدشه و تحریف نیافته ی برنامه های الهی چگونگی تامین و تضمین زندگی سالم برای بشر در دین و مذهب هستند.
    پیامبران به دستور وحی خداوند به پیروی و نقل بی کاستی و بی فزونی ابلاغ دستور العملهای خداوند به بشر مکلف گردیده اند.
    پیامبران که از جانب خداوند به همه ی کلیات و جزئیات دستور العملهای برنامه ی سالم زندگی سالم بشر آگاه می شوند با مدد الهی تنها عامل تفسیر و تشریح بی خدشه ی جزئیات این دستور العملها به بشر بنام دین و مذهب هستد.
    شرط شناخت درستی و بی خدشگی تفسیر و تشریح دستور العملهای وحی الهی دین و مذهب هماهنگی و انسجام این تفسیر و تشریح با کلیات این دستور العملها است.
    اگر در هر تفسیر و تشریحی از دستور العملهای وحی الهی بنام دین و مذهب این هماهنگی و انسجام مشاهده نگردد یا در آن تضاد و تعارض با وحی الهی بی خدشه ی دیده شود بی تردید این تفسیر و تشریح جعل و دروغ و باطل است و به معصوم که آگاهانه ناقل وحی است هیچ ربطی ندارد .
    چنین تفسیر و تشریحی ساخته و پرداخته ی جاهلانه یا عامدانه ی دانش ناچیز ذهن کم ظرفیت بشر غیر معصوم است و بنا به هشدارهای آشکار آخرین وحی اصیل الهی یعنی قرآن کریم ؛ هیج ارزش دینی و مذهبی ندارد.
    پیروی از چنین تفسیر و تشریح متضاد با وحی الهی ؛ گناه کبیره است ؛ زیرا با وجود تمام احکام و اعتقادات دین خداوند در دنیا در اختیار همگان در آخرین وحی الهی در قرآن ؛ در قیامت چنین پیروی آکنده از خطا حتما مجازات الهی نابخشودنی خواهد داشت.