نقد مهم به قوه قضائیه و آیت الله رئیسی!/ پورآقایی


حتما ببینید و با دقت نظر منتشر کنید.


+ 
26

- 
9

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • بابا یه جوری حرف می‌زنیم که همه کارا رو باید رییسی بکنه،مگه مملکت قوه مجریه نداره،وقتی قوه مجریه ناکار آمد هست تقصیر رییسی چیه،مگه مقامات دولتی که جزوه سران مملکت هستن رو قانون اجازه میده محاکمه کنی،حالا بعد از تموم شدن دولت اگه کاری نشد یه چیزی،مردم چوب انتخاب غلطشون رو باید میخوردن که دارن میخورن

  • م.ح.م. 99/10/27 ساعت 11:13

    سلام.
    مدتی بود روشنگری نیومده بودم.
    از جناب پورآقایی انتظار نداشتم.
    من از ایشون خیلی خوشم میومد ولی حالا نظرم خنثی شد.
    آقای پورآقایی محتوای حرفش کاملا درسته و مطلب فوق العاده راهبردی و بسیار بزرگ و مهمی رو بیان کرده ولی در عین حال اینجا ایشون مرتکب خطای راهبردی و بسیار بزرگ و بسیار فاحش و علنی هم در رفتارش شد.
    ...
    من خودم یک مومن مخلص نیستم ولی اونقدر که من میشناسم آقای رئیسی یک شخصیت کاملا مومن واقعی مخلص و کاملا کاربلد و کارآمد هستش و بنابراین یک سرمایه عظیم برای جامعه هستش. هرگز نباید نسبت به نعمت وجود آقای رئیسی و یاران مخلص ایشون ناشکری کنیم.
    اولین قدم ناشکری، که بدترین قدم ناشکری هست ، در فکر انسان اتفاق می افته :
    «وقتی یک «نعمت» ، رو « نعمت» محسوب نکنیم.»
    ....
    آقای رئیسی یک یاور صدیق و مخلص برای مردم و رهبری هست و ایشون خدمات فراوان و بزرگ و بسیار ارزشمندی و مهمتر از همه «مخلصانه» رو برای جامعه انجام داده.
    از هر نظر نگاه کنیم آقای رئیسی واقعا یک نعمت بزرگ برای جامعه هست.
    ..
    وقتی ما از یک شخصیت مخلص مثل آقای رئیسی انتقاد میکنیم باید اولش زحمات و خدمات باارزش و مخلصانه ایشون رو یادآوری کنیم و تشکر کنیم و بهش ناشکری نکنیم و بعدش با محبت حقیقی، انتقادمون رو هم ابراز کنیم.
    .
    ضمنا گاهی بعضی انتقادهای تند از افراد مومن مخلص، سبب شکسته شدن حرمت اونها در افکار عمومی جامعه میشه بنابراین باید غیرعلنی و دور از چشم افکار عمومی، انتقاد انجام بشه.
    ...
    اصلا منصفانه نیست که ما علنا و بدون تشکر از خدمات بزرگ و عالی آقای رئیسی، بیاییم نقطه ضعف ظاهری کارنامه قوه قضائیه رو پررنگ کنیم اینقدر تند.
    شاید در این زمینه خاص و مهم یعنی فضای مجازی و اینترنت، فعلا یک مشکل خاص و مهم بر سر راه قوه قضائیه وجود داره که ما ازش خبر نداریم و این باعث شده که فعلا نتونه عملکرد مد نظر ما رو در این زمینه خاص ارائه بده.
    ما از کجا میدونیم آقای رئیسی در این زمینه عمل نکرده؟
    از کجا میدونیم که ایشون به دنبال این ماجرا نبوده؟
    .
    ضمنا باید شخصا اول با خود آقای رئیسی هم حرف زد.
    .
    کلا اگر از یک مومن واقعی انتقادی داریم باید با محبت و برادرانه و ملایم و با نهایت انصاف بهش بگیم و گاهی باید از روش کتبی و مکاتبه غیرعلنی استفاده کنیم یا حتی گاهی سکوت کنیم تا کسانی که میتونن با محبت انتقاد کنند اینکار رو بکنند.
    باید بین «مومن» و «منافق» تفاوت قائل شد.
    نباید هرگز علنا کاری کرد که حرمت مومن زیر سوال بره.
    چقدر خوبه که یک استغفار کنیم.
    من امیدوارم آقای پورآقایی راه درست رو دقیقا پیدا کنه و خودش رو علنا در نظر مردم ، خرابتر نکنه.
    چقدر خوبه که طلبه های محترم مثل آقای پورآقایی ، به قانون اساسی جمهوری اسلامی و فرآیندهای ساختاری جمهوری اسلامی رو هم دقت کنند.
    ...
    یک راهکار عملی هم بگم:
    اولا باید شخصیتهای مهم جامعه خودشون علنا از رئیس مجلس و نمایندگان مجلس بخوان که اونها وزیر ارتباطات (آذری جهرمی) ، رو رسما مورد «سوال رسمی» و بازخواست یا حتی استیضاح، در مجلس قرار بدن.
    در اینجا، منظورم از «شخصیتهای مهم جامعه» ، مراجع عظام و اساتید حوزه و دانشگاه، هست.
    .
    و همچنین خود مراجع عظام و اساتید حوزه و دانشگاه ، مستقیما و علنا وزیر ارتباطات (آذری جهرمی) ، رو مورد سوال و بازخواست قرار بدن و بهش تذکر بدن.
    ضمنا اینکارها حتما باید به صورت علنی و رسانه ای باشه.
    تا اثر داشته باشه و وجهه حوزه علمیه رو احیا کنه.
    مراجع عظام باید حقیقت « «دین» ، از «سیاست» ، جدا نیست» رو دائما در عمل اثبات کنن.
    وگرنه جفای بزرگی به جامعه شده.
    ..
    باید وزیر ارتباطات و وزیر فرهنگ و ارشاد پاسخگو باشن که :
    چرا « شبکه ملی اطلاعات» رو اجرا نکردن و چرا رسما بر خلاف مطالبه رهبری عمل کردن؟
    چرا باعث شدند که این وضعیت فاجعه بار فعلی به وجود بیاد که افکار عمومی جامعه رسما تحت « عملیات رسانه ای» دشمن و «حملات فرهنگی » دشمن قرار گرفته؟
    آیا شما سازماندهی رسانه ای و فرهنگی و توان رسانه ای و فرهنگی لازم برای مقابله با فتنه رسانه ای و فرهنگی در فضای مجازی رو دارید؟
    ...
    این سوالات و بازخواستها کاری هست که مراجع عظام و اساتید حوزه و دانشگاه ، باید مستقیما و علنا انجام بدن.
    ( حتما باید به صورت علنی و رسانه ای باشه تا اثر داشته باشه)
    ...
    این کار، یعنی «دین» ، از «سیاست» ، جدا نیست.
    و حوزه نباید سکولار بشه.
    متاسفانه سالهاست که مراجع عظام عزیز و اساتید حوزه و طلاب عزیز، در عرصه مسائل سیاست جامعه، دچار یک نوع « سکوت نِسبی» و « انفعال نِسبی» شدن که این خطای بسیاربزرگ ، حوزه علمیه رو به طور نِسبی دچار انحراف «سکولار شدن» کرده.
    دیدید که رهبری هم علنا گفت جوانان مومن و انقلابی نباید بگذارند که حوزه علمیه سکولار بشه.
    خود امام خمینی هم که تذکرات برادرانه و مهمی به حوزویان محترم داده و خطرات رو گوشزد کرده که خودتون میدونید.
    امروز دشمنان ایران، « بزرگترین فتنه» (جامع ترین فتنه داخلی امت اسلامی قبل از ظهور که چندین سال طول میکشه و اکثر ما متزلزل میشیم) رو بر ضد مردم یعنی بر ضد رهبری که رأس مردم هست، رو آغاز کرده و با تکیه بر سکولاریزه شدن نِسبی و تدریجی حوزه و دانشگاه، این فتنه کاملا آغاز شده و در حال تکمیل اضلاع متعدد و قطعه های متعدد خودش هست.
    اما پیروزی با ملت و رهبری و مومنین امت خواهد بود و دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه.

  • دوست عزیز سلام
    این فایل استاد پورآقایی بعد از کلی نامه نگاری و امضای طومار چند هزار نفری علیه وزیر ارتباطات انجام شده که با هماهنگی برخی سخنرانان انقلابی مطرح شده و برخی قضات مطرح کشور هم از ماجرا خبر دارن
    بعدشم تو این فایل با نهایت تواضع و احترام ایشون انتقاد رو مطرح کردن و هیچ بی احترامی هم نشده و اتفاقا چندین بار میگن که آقای رئیسی آدم پاک و انقلابی و سالمی هستن و در موارد متعددی در صحبت های مختلفی ایشون آقای رئیسی رو انسان تراز انقلاب معرفی میکنن منتها در مورد اینترنت و مخصوصا وزارت ارتباطات شاعبه های زیادی وجود داره که حتی ذهن برخی قضات انقلابی و مطرح رو درگیر کرده و اون حرفی که آقای روحانی گفت که وزیر جوان من از هیچ‌کسی و از قوه قضائیه ترسی نداره و هر کاری بخواد میکنه! خب وجود این شاعبه رو تقویت میکنه که نکنه خبرایی در قوه قضائیه باشه و از طرفی آقای منتظری دادستان کل هم که ته ته تهش گفتن ما افرادی رو که در زمینه اینترنت و... کم کاری میکنن به خدا واگذار می کنیم!!!
    این یعنی چی واقعا؟!؟!
    بنابراین اگر واقع بینانه به قضیه نگاه کنیم جا داره که همچین مباحثی مطرح بشه

    و اینی که فرمودین نظرتون در مورد استاد پورآقایی عوض شده هم خب بالاخره خودتون صاحب عقل و‌ منطق هستین و نظرتون کاملا محترمه ولی پیشنهاد میکنم رو مبحث اینترنت و بحث نفوذ بیشتر تامل بفرمایید شاید نظرتون عوض شد
    موفق و پیروز و سربلند باشید.

    یا علی مدد

  • اگر هدف انتقاد سازنده هست..بهتر هست به پل ارتباطی قوه قضائیه بگید..انتقاد سازنده ،ارزشی اثرگذار در آحاد مردم ندارد متاسفانه

  • سلام.

    گویا همین پنج و شش تن انقلابی باقی از پیروان حقیقی خط امام خمینی ره نظیر آیت اللّه رئیسی که بار سنگین مملکت آشفته ی تحت فشار استعمار اروپا رو بر شانه های مردانه شان تاب میآورند چنان خار چشم دشمن غالب بر این ملک و ملت شده اند که طی پروژه ی تخریب شخصیت به موازات طلبکاری های بی وزن و اساس از سوی بیگانه و دست نشاندگانش واقع شده اند!!!

    تنها دلگرمی ملت خسته از این استعمار خاموش اروپایی همین جنابان مخلص محضر حق هستند که حق پناهشان...

    این جناب پور آقایی نمیداند یا نمیتواند بداند که سلسله ی استعمار در این مملکت پیچیده تر و گسترده تر از این ساده انگاری مضحک است که تیغ انتقاد را سوی انقلابیون راه حق بگیرد..

    سوال :
    آیا مقامی اعظم در نسبت از سران قوا در این مملکت هست که علی رغم اختیارات و توان عمل، کوتاهی و قصور نداشته است...؟
    آیا ساختارهای حاکمیتی امروز ایران در راستای تامین منافع دشمن نیست؟ لا اقل در باب فراهم بودن موقعیت جلوس دست نشاندگان در تمام سطوح!!
    آیا سیستم انتخاباتی موجود جهت لایه های مختلف حاکمیت ایران امروز، خالی از اشکالات اساسی و بر مبنای قسط است؟
    آیا معضلات کلان که ریشه های اصلی سایر انشعابات از اشکالات هستند در دستان فرزندان و یاوران امام خمینی است؟ که ایشان را به محکمه ی بدون قاضی می کشانید؟

    بدانید و بترسید...
    همین فرزندان امام خمینی ره که امروز یتیمان اند در این مرز و بوم، وارثان حقیقی خون شهدا و امام خمینی و پرچمداران حقیقت اند که رسوایی بتانتان را عامل خواهند شد انشاء اللّه تعالی...

    قابل تامله... رفتارهایی که با خادمین پیرو خط امام خمینی در این مملکت میشه... اون از احمدی نژاد و کابینه اش.. این از رئیسی تنهای تنها...
    دستتون رو شده... هر کسی خادم حق و ملته سیبل توهین و طلبکاری میشه!!
    کاش مردم قدر بدونن! کاش مردم بدونن!!!!!!!!

  • کاملا منطقی و هوشمندانه بود بنظرم

  • مهمان 99/10/23 ساعت 15:27

    بشر از آغاز تاریخ تا کنون بادوری از وحی الهی به گمراهی می رود
    ---
    هر اعتقادی بنام دین و مذهب اگر در وحی اصیل و بی خدشه و غیر قابل انکار الهی ، که از جانب خداوند به پیامبران ابلاغ گردیده ، خاستگاه ثابت آشکار بی خدشه نداشته باشد ؛ جعل و تزویر و ساخته و پرداخته ی ذهن تحریفگر شیادان دین فروش و مذهب فروش است .
    پایبندی و عمل به چنین اعتقادی که با وحی الهی و اصول استدلال عقلی قابل اثبات نیست بحکم وحی اصیل الهی ظلم در حق خداوند و گناه کبیره ی نابخشودنی است.
    خداوند که آفریننده ی این جهان با نظم و عظمت محسوس است و همیشه با میلیاردهاآثار محسوس و قابل دید در همه جا حاضر و به همه چیز آگاه است ؛ هزاران پیامبر نفرستاده که بشر با قیاسهای باطل بنام نیایش و پرستش و برای رفع نیازهای فرا طبیعی خود به بندگان ناتوان او و یا به اشیای منسوب به این بندگان ، که هیچ اثر محسوس قابل اثبات در این جهان ندارند ، روی آورد.
    چنین رویکرد جعلی برای دست رسی بشر به نیازهای فرا طبیعی ؛ از ابتکار دین فروشان و مذهب فروشان شیاد است که با نیرنگهای شیادانه خویش به اذهان مردم نا آگاه برای چپاول داراییهای آنان تزریق می کنند.
    البته نمونه های بی شمار این شیادی در همه ی دیانتها و مذاهب رواج دارد و تنها قربانی آن مردم نا آگاه اند که اصول دین داری و مذهب داری وحی اصیل و بی خدشه و تحریف نشده ی الهی را نمی شناسند.
    این اصول ثابت محکم و غیر قابل انکار در قرآن کریم که آخرین وحی تحریف نشده خداوند جهان آفرینش به پیامبر اسلام است در احکام و اعتقادهای اصیل قرآنی که در شناختهای متعدد دین داری و مذهب داری در آیات محکم و مفصل سرشت نشین و قابل اثبات قرآن با ترجمه به زبانهای گوناگون جهان وجود دارند در دست رس همگان اند.
    بشر با دانش ناچیز ذهن کم ظرفیت خویش هرگز حق ندارد با قیاسهای باطل ؛ خود را بجای خداوند که به همه ی حقایق جهان هستی آگاه است بپندارد و خارج از وحی الهی برای هم نوعان خود مراسم و مناسک و شعایر و احکام و اعتقادات جدید بنام دین و مذهب ابتکار کند.
    تقدس بخشیدن به ابتکارات بشری بنام دین و مذهب با قیاسهای باطل از خود خدا پنداری محض بشر ناتوان برخاسته است و این ابتکارهای بشری سرتا پا نقص نزد خداوند پشیزی ارزش و قدسیت ندارند.

  • منم واقعا با صحبت های ایشون موافقم
    البته چند وقتیه که باهاشون آشنا شدم و بنظرم روحانی جالب و بروزی هستن

  • جناب آقای gdgdg
    حاجاقا علامه دهر نیست و هرگ هم این ادعا رو نداشته
    یه انتقاد علمی و مستند کرده
    یعنی میگید کسی به جناب آیت الله رئیسی انتقاد نکنه؟
    واقعا آیت الله رئیسی بسیار مرد شریف و انقلابی هستند ولی خب این انتقاد بهشون وارد هست
    وقتی دادستان ایشون میاد میگه ما در مورد اینترنت و فضای مجازی، عاملان این ولنگاری رو به خدا و قیامت واگذار می کنیم یعنی چی واقعا؟
    غیر از اینه که نمیخان برخورد کنن؟؟؟
    خودمونو گول نزنیم و واقعیت رو قبول کنیم

  • سلام
    خیلی خیلی مهم بود واقعا
    واقعا چرا با وزارت انفعالات و فناوری اختلالات برخورد جدی نمیشه
    اینها تمام فرهنگ و سبک زندگی مردم رو داغون کردن
    آقای آذری جهرمی به صراحت در WSIS اعلام کرده که ما مفتخر به اجرای سند 2030 هستیم و رئیس جمهور هم رسما گفتن که از سند 2030 نخواهم گذشت و این در حالیه که رهبر انقلاب به صراحت فرمودن سند 2030 نباید اجرایی شود و خب این وسط قوه قضائیه و مجلس دارن چیکار میکنن؟!

  • مهمان 99/10/22 ساعت 11:52

    خداوند در هشدار به دشمنان روشنگریهای قرآنی چه کفته است؟
    ---
    نابود سازان روشنگریهای قرآنی که با من در آوردی پروری و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل به آیات محکم و مفصل شناختهای فرهنگ سرشت نشین و غیر قابل انکار دین داری و مذهب داری قرآنی دهن کجی می کنند، با چشمان حقیقت یاب ، در باره ی آینده و عاقبت آن دنیای خویش به هشدارهای هراس آفرین خداوند پیش از هدر دان فرصت در این دنیا توجه کنند: « فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ أُولَئِكَ يَنَالُهُمْ نَصِيبُهُمْ مِنَ الْكِتَابِ حَتَّى إِذَا جَاءَتْهُمْ رُسُلُنَا يَتَوَفَّوْنَهُمْ قَالُوا أَيْنَ مَا كُنْتُمْ تَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ قَالُوا ضَلُّوا عَنَّا وَشَهِدُوا عَلَى أَنْفُسِهِمْ أَنَّهُمْ كَانُوا كَافِرِينَ . قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا حَتَّى إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَكِنْ لَا تَعْلَمُونَ . وَقَالَتْ أُولَاهُمْ لِأُخْرَاهُمْ فَمَا كَانَ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ فَذُوقُوا الْعَذَابَ بِمَا كُنْتُمْ تَكْسِبُونَ . إِنَّ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِنَا وَاسْتَكْبَرُوا عَنْهَا لَا تُفَتَّحُ لَهُمْ أَبْوَابُ السَّمَاءِ وَلَا يَدْخُلُونَ الْجَنَّةَ حَتَّى يَلِجَ الْجَمَلُ فِي سَمِّ الْخِيَاطِ وَكَذَلِكَ نَجْزِي الْمُجْرِمِينَ . لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهَادٌ وَمِنْ فَوْقِهِمْ غَوَاشٍ وَكَذَلِكَ نَجْزِي الظَّالِمِينَ» ﴿ آیات ۳۷ تا ۴۱ سوره أ ﴾ ، وهمچنان : « وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ » ﴿ آیه ۲۲ سوره سجده ﴾ ، و همچنان: « وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أُولَئِكَ يُعْرَضُونَ عَلَى رَبِّهِمْ وَيَقُولُ الْأَشْهَادُ هَؤُلَاءِ الَّذِينَ كَذَبُوا عَلَى رَبِّهِمْ أَلَا لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَى الظَّالِمِينَ » ﴿ آیه ۱۸ سوره هود﴾ ، و همچنان: « أَوْ تَقُولُوا لَوْ أَنَّا أُنْزِلَ عَلَيْنَا الْكِتَابُ لَكُنَّا أَهْدَى مِنْهُمْ فَقَدْ جَاءَكُمْ بَيِّنَةٌ مِنْ رَبِّكُمْ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ فَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ كَذَّبَ بِآيَاتِ اللَّهِ وَصَدَفَ عَنْهَا سَنَجْزِي الَّذِينَ يَصْدِفُونَ عَنْ آيَاتِنَا سُوءَ الْعَذَابِ بِمَا كَانُوا يَصْدِفُونَ . هَلْ يَنْظُرُونَ إِلَّا أَنْ تَأْتِيَهُمُ الْمَلَائِكَةُ أَوْ يَأْتِيَ رَبُّكَ أَوْ يَأْتِيَ بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ يَوْمَ يَأْتِي بَعْضُ آيَاتِ رَبِّكَ لَا يَنْفَعُ نَفْسًا إِيمَانُهَا لَمْ تَكُنْ آمَنَتْ مِنْ قَبْلُ أَوْ كَسَبَتْ فِي إِيمَانِهَا خَيْرًا قُلِ انْتَظِرُوا إِنَّا مُنْتَظِرُونَ . إِنَّ الَّذِينَ فَرَّقُوا دِينَهُمْ وَكَانُوا شِيَعًا لَسْتَ مِنْهُمْ فِي شَيْءٍ إِنَّمَا أَمْرُهُمْ إِلَى اللَّهِ ثُمَّ يُنَبِّئُهُمْ بِمَا كَانُوا يَفْعَلُونَ ﴿ آیات ۱۵۷ تا۱۵۹ سوره أنعام ﴾ ، و همچنان: « وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَى عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِالْحَقِّ لَمَّا جَاءَهُ أَلَيْسَ فِي جَهَنَّمَ مَثْوًى لِلْكَافِرِينَ ﴿آیه ۶۸ سوره عنکبوت ﴾ ، و همچنان: « وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ ذُكِّرَ بِآيَاتِ رَبِّهِ فَأَعْرَضَ عَنْهَا وَنَسِيَ مَا قَدَّمَتْ يَدَاهُ إِنَّا جَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَكِنَّةً أَنْ يَفْقَهُوهُ وَفِي آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِنْ تَدْعُهُمْ إِلَى الْهُدَى فَلَنْ يَهْتَدُوا إِذًا أَبَدًا » ﴿ آیه ۵۷ سوره کهف ﴾ ، و همچنان: « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتَابِ وَيَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَنًا قَلِيلًا أُولَئِكَ مَا يَأْكُلُونَ فِي بُطُونِهِمْ إِلَّا النَّارَ وَلَا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلَا يُزَكِّيهِمْ وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ. أُولَئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَى وَالْعَذَابَ بِالْمَغْفِرَةِ فَمَا أَصْبَرَهُمْ عَلَى النَّارِ . ذَلِكَ بِأَنَّ اللَّهَ نَزَّلَ الْكِتَابَ بِالْحَقِّ وَإِنَّ الَّذِينَ اخْتَلَفُوا فِي الْكِتَابِ لَفِي شِقَاقٍ بَعِيدٍ» ﴿آیات ۱۷۴ تا ۱۷۶ سوره بقره ﴾ ، و همچمان: « إِنَّ الَّذِينَ يَكْتُمُونَ مَا أَنْزَلْنَا مِنَ الْبَيِّنَاتِ وَالْهُدَى مِنْ بَعْدِ مَا بَيَّنَّاهُ لِلنَّاسِ فِي الْكِتَابِ أُولَئِكَ يَلْعَنُهُمُ اللَّهُ وَيَلْعَنُهُمُ اللَّاعِنُونَ» ﴿آیه ۱۵۹ سوره بقره ﴾.
    عاملان دهن کجی به دین توحیدی خداوند ؛ که با من در آوردی پروری و خرافه گستری متضاد با قرآن و عقل به هشدارهای آیات محکم و مفصل توحیدی قرآن پشت می کنند باید در این دنیا فرصت را غنیمت شمرده پیش از رو به روشدن با سرنوشت شوم این دهن کجی در قیامت ، به خود آیند و از آیات فوق درس عبرت بیاموزند و در این دنیا در محضر خداوند حاضر و ناظر و همیشه حساب گر و حساب رس جهان آفرینش تا فرصت را از دست نداده اند توبه ی نصوح کنند و با این توبه و با تعهد به پایندی و عمل به اصول شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی خطاهای خود را که در دشمنی آشکار باقرآن و عقل مرتکب شده اند تصحیح و جبران کنند.
    در قیامت هیج آفریده ای به داد مرتکبان این دهن کجی نخواهد رسید و بدون این توبه از سرنوشت شوم ابدی و پایان ناپذیر گناهان کبیره ی خود هرگز رهایی نخواهند یافت در ضمن این که در این دنیا نیز با حکم قرآنی خدواند پیوسته به مشکلات و بلایا و فجایع گوناگون دچار خواهند گردید.

  • gdgdg 99/10/22 ساعت 11:18

    حاج آقا شده علامه دهر و از همه ایراد می گیره. انتقادی که به شخص ایشان نیز وارده اینه که خیلی وقت ها سطحی موضوعات رو می بینه. ایشون فکر می کنه آقای رئیسی باید یه شبه فضای مجازی رو ببنده. بنده خدا شما باید پشت پرده ولنگاری اجتماعی و آسیب های فضای مجازی رو ببینی. دولت تدبیر و شخص روحانی می گه از افتخاراتش اینه که زنان روستایی به فضای مجازی دسترسی پیدا کردن حالا آقای رییسی بیاد چکار کنه. امثال شما باید بیاید و در این فضای مجازی روشنگری بکنید و کار فرهنگی تمیز انجام بدید نه خودی ها رو نیز زیر سوال ببرید. ان شاالله دولت انقلابی تشکیل بشه و قوه قضاییه و وزیر انقلابی دولت انقلابی و سایر مجموعه های ذیربط به شکلی که موجب هجمه گسترده و سوء استفاده نشه نسبت به پاک کردن آلودگی ها اقدام خواهند نمود.

  • مهمان 99/10/23 ساعت 10:31

    این یارو حاج آقاش کجا بود؟؟؟!!! مگه هرکی یه پارچه گلفت بست به سرش شد دین شناس و استاد و حجة الاسلام و بلا نسبت آیت ال..؟؟؟!!!
    این بابارو ته و توشو در بیاری شاخ در میاری از کدوم چشمه ی خارجی رفع عطش میکنه؟؟؟!!!

  • سعید 3 99/10/22 ساعت 11:18

    حاج آقا شده علامه دهر و از همه ایراد می گیره. انتقادی که به شخص ایشان نیز وارده اینه که خیلی وقت ها سطحی موضوعات رو می بینه. ایشون فکر می کنه آقای رئیسی باید یه شبه فضای مجازی رو ببنده. بنده خدا شما باید پشت پرده ولنگاری اجتماعی و آسیب های فضای مجازی رو ببینی. دولت تدبیر و شخص روحانی می گه از افتخاراتش اینه که زنان روستایی به فضای مجازی دسترسی پیدا کردن حالا آقای رییسی بیاد چکار کنه. امثال شما باید بیاید و در این فضای مجازی روشنگری بکنید و کار فرهنگی تمیز انجام بدید نه خودی ها رو نیز زیر سوال ببرید. ان شاالله دولت انقلابی تشکیل بشه و قوه قضاییه و وزیر انقلابی دولت انقلابی و سایر مجموعه های ذیربط به شکلی که موجب هجمه گسترده و سوء استفاده نشه نسبت به پاک کردن آلودگی ها اقدام خواهند نمود.

  • سعید 3 99/10/22 ساعت 11:17

    حاج آقا شده علامه دهر و از همه ایراد می گیره. انتقادی که به شخص ایشان نیز وارده اینه که خیلی وقت ها سطحی موضوعات رو می بینه. ایشون فکر می کنه آقای رئیسی باید یه شبه فضای مجازی رو ببنده. بنده خدا شما باید پشت پرده ولنگاری اجتماعی و آسیب های فضای مجازی رو ببینی. دولت تدبیر و شخص روحانی می گه از افتخاراتش اینه که زنان روستایی به فضای مجازی دسترسی پیدا کردن حالا آقای رییسی بیاد چکار کنه. امثال شما باید بیاید و در این فضای مجازی روشنگری بکنید و کار فرهنگی تمیز انجام بدید نه خودی ها رو نیز زیر سوال ببرید. ان شاالله دولت انقلابی تشکیل بشه و قوه قضاییه و وزیر انقلابی دولت انقلابی و سایر مجموعه های ذیربط به شکلی که موجب هجمه گسترده و سوء استفاده نشه نسبت به پاک کردن آلودگی ها اقدام خواهند نمود.

  • مهمان 99/10/22 ساعت 11:10

    خیلی متشکرم. حرف های قشنگ و زیبایی گفته شد. دوستان من خواهش میکنم شما هم ویدئو رو ببینید بعد قضاوت کنید

  • اعتبار سایتتون رو با این کلیپ های ضایع پوراقایی زیرسوال نبرید.سایت شما اعتبار زیادی داشت.....حرفاش بی منطق و خنده داره ......بوی شهرت طلبی داره.....

  • یعنی چی؟
    چون انتقاد کرده؟
    چون واقعیات رو میگه؟
    من تعجب میکنم چرا بدون دلیل به بقیه تهمت می زنیم واقعا؟
    کجای حرفای ایشون بوی شهرت طلبی میده؟
    کجاش بی منطقه؟
    حرف حقیقت تلخه و باید پذیرفتش

  • ای خدا پدرومادرتونو رحمت کنه واقعا واقعا هیچ کنترلی بر فضای مجازی نیست
    بخدا من ک 37سالمه دلم نمیخاد اینستا برم بعدازدیدن اون کلیپ هروقت یادم میاد اشکم خودبخود میریزه ک چرا ...؟

  • مهمان 99/10/21 ساعت 13:55

    کدام دین داری نزد خداوند ارزشمند است؟
    ---
    عزیزان!!! پایبندی به دین داری و مذهب داری سنتی آبا و اجدادی که نتوانیم نقدهایی را که نسبت به اعتقادهای آن می شوند با قرآن و اصول استدلالی عقل جواب گو باشیم نزد خدا پشیزی ارزش ندارند و بی تردید در قیامت برای ما رهایی بخش نیستند.
    چون در باره ی درستی و ناندرستی این گونه دین داری و مذهب داری به شناختهای سرشت نشین و قابل درک قرآن که در دست رس همه ی ما است رجوع نمی کنیم و اهمیت نمی دهیم بی تردید بحکم قرآن ؛ در دنیا برای ما همیشه مشکلات فراون و در قیامت برای ما گرفتاری زوال ناپذیر و مجازات نابخشودنی ایجاد می کنند.
    پایبندی و عمل در رفتار و گفتار و پندار به آن دین داری و مذهب داری نزد خداوند مهربان ارزشمند است که انسجام و هماهنگی این داری و مذهب داری با احکام و اعتقادات انکار ناپذیر قرآن کریم نزد انسان متدین بی خدشه ثابت شده باشد.

  • مهمان 99/10/21 ساعت 11:46

    این آقا نه بروزه و نه منطقی..نه ولایی...یه کم بوداره

  • اتفاقا هم منطقیه و هم بروزه و هم انقلابی داره عمل میکنه
    چون تو خیلی از موارد واقعا با جسارت حرفاشو زده
    شخصیت ایشون برام جالبه چون حزبی عمل نمیکنه و راحت و آزاده به هر کسی که کم کاری کنه انتقاد میکنه
    البته راست میگین ایشون بو داره واقعا!!!
    بو داره چون بوی مردم میده و گریه های ایشون برا اون خانم روستایی که خونشو خراب کرده بودن واقعا بوی خوبی میداد و البته فریاد های که بر سر مسئولین بی عرضه میزنه

  • خب , اینایی که گفتی چه ربطی به آقای رئیسی داشت؟؟؟؟ بنظرم این آقا فقط دنبال مطرح کردن خودش هست و سعی میکنه مثلأ حرفهای متفاوت بزنه.... یه ورژن از آقامیری...
    این حرفهایی هم که زد کاملأ سطحی و پیش دستی بود که هیچ بویی از نه بویی از بصیرت داشت و نه بصیرت افزا بود ... خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه

  • سلام
    چند مورد از اشارات حجت الاسلام رئیسی در مورد شبکه ملی اطلاعات و اهمیت امنیت فضای مجازی

    https://www.khabaronline.ir/news/1327712/%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D8%AA-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF


    https://www.mehrnews.com/news/5052652/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF

    https://shahraranews.ir/fa/news/53701/%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%88-%D9%81%D8%AD%D8%B4%D8%A7-%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D9%88%D8%AF

    پشت پرده مخالفت با شبکه ملی اطلاعات چیست؟
    https://snn.ir/fa/news/551571/%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%B4%D8%A8%DA%A9%D9%87-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B5%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AB%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C

    تشکر از بابت تذکر دغدغه مندی

  • با سلام و خدا قوت
    سعی کنیم با هر بهانه ای هر کسی را راکه دارد خدمت می کنیم نزنیم.
    قطار در حال حرکت سنگ می خورد.
    لطفا خدمات این قوه قضاییه را هم ببنید که عدم شکر نعمت بسیار زیان بار است.

  • محمد89 99/10/20 ساعت 22:23

    کاملا درست میگین.
    مشکلات معیشتی شده یه سرپوشی برای این معضلات اجتماعی، ک کسی اونا رو نمی بینه

  • با عرض سلام و ادب و احترام.
    -می توان حرف حق را بصورت ناخوش آیند زد یا حرف ناحق را خوش آیند. سنت ما و بهترین انتخاب این
    استکه حرف حق را به نرمی بگوئیم.
    -نوک حمله نمی بایست جناب رئیسی باشد. چون یکسر است و هزار سودا و با سوابق
    بسیار مثبت.
    -امروزه روز شیطان بزرگ بهمه جا با فساد نفوذ کرده . در ایران اسلامی هم این روش موفق بوده و نظام
    مقدس ما از این طریق زخم های عمیقی خورده. لذا درگیر شدن با این باند مخوف بسیار مشکل است و
    قوه قضائیه بعد از سالها ، بعنوان نمونه بیست سال طبری ، نمی تواند دستگاه بی سر و ته اجرائی را در یک
    طرفة العین تصفیه کند. این تصفیه باید با تعین اولویتها و به مرور صورت گیرد. ان شاءالله.
    -نباید یکی از معدود افرادی که تیغش می بُرد که کار کند را خسته و تیغش را کند کرد. خیلی ها می خواهند که کار
    کنند و علم و صداقتش را دارند اما تیغشان نمیبرد.
    - نهایتا و جسارتاً کلمه شخص اول مملکت شایسته حضرت آقا نیست. شما سنتان قد نمی دِِ. قبل از انقلاب طاغوت را
    چنین می نامیدند.

  • مهمان 99/10/21 ساعت 20:32

    ایشون شخص اول مملکتن اتفاقا کشور ما به یه دیکتاتور مصلح نیاز دارد دموکراسی وجمهوری یعنی هرج ومرج وخرتوخر ودیکتاتوریپنهان جناب 70 ساله