رضایت حضرت زهرا از ابوبکر و عمر!!!/ صحبت های متفاوت استاد پورآقایی


آیا حضرت زهرا آخر عمر از خلیفه اول و دوم راضی شدند و آنها را بخشیدند؟!؟


+ 
24

- 
1
ارسال در 1399/10/27 ساعت 12:12 2021-1-16 12:12:11
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • چرا متولیان آموزش و تبلیغ دین ومذهب مسئولیت گریز اند؟؟؟!!!
    ---
    --- وقتی متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب در جهان اسلام و بویژه در جهان تشیع با امرار معاش از بیت المال و از وجوهات شرعی مردم
    --- به مبارزه ی علمی قرآنی و عقلی علیه من در آوردیها و خرافات روزمره که پیوسته به دین و مذهب توسط دین فروشان و مذهب فروشان شیاد افزوده می شوند نمی پردازند
    --- و برای جلوگیری از انحرافها و کج رویهای دینی و مذهبی مردم هیچ اقدام علمی تصحیح گر انجام نمی دهند
    --- و به اساسی ترین وظیفه ی شرعی و حرفه ای خویش عمل نمی کنند
    --- و پیوسته قرآن و روشنگریهای قرآنی و عقلی را با انگهای گوناگون در نظر مردم بدنام و منفور می سازند
    --- ؛ ظهور پیوسته ی شیادان مدعی امامت و نبوت و مدعی ارتباط با جهان فراطبیعی غیب با جادو و جمبل و دروغ و نیرنگ بازی نتیجه ی حتمی مسئولیت گریزی این متولیان خواهد بود
    --- که دین و مذهب را به کالای کاسبی خود تبدیل کرده و هوای نفس و ارضای هوا داران خود را از رضایت و خوشنودی خدا و رسول و اهل بیت پیامبر بر تر می دانند.

  • چرا مسئولیت ادعا های شکست خورده شان را نمی پذیرند ؟!

  • مسئولیت جلوگیری از انحراف دینی و مذهبی بعهده ی کیست؟؟؟!!!
    --
    ببینید!!! این همه انتقادها که اکثر صاحبان آنها با تکیه یه آیات قرآن ادعای قرآنی وعقلی یودن آنها را دارند علیه طرز دین داری و مذهب داری رایچ مردم آشکار در صفحات سایتهای رسانه ای انجام می گیرند ؛ ولی افسوس هیچ دین شناسی در هیچ سطحی دیده نشد که با مسئولیت شناسی در تخصص خود محض رضای خدا به این انتقادها در همان سایتها پاسخ روشنگر بدهد و مردم را به حقیقت این انتقادهاآگاه سازد و آنان را از سر در گمی و گمراهی ، که احتمال دارد این انتقادها برای آنان ایجاد کنند ، نجات بدهد؟؟؟!!!
    براستی پاسخ روشنگر مستند و مستدل قرآنی و عقلی بی خدشه به این انتقادهای حیرت برانگیز مسئولیت کیست؟؟؟!!!
    مردم فهیم خرد گرا با این همه انتقاد روز مره ی بی پاسخ چگونه می توانند به درستی دین داری و مذهب داری خود اطمینان داشته باشند ، و بدانند آیا دین داری و مذهب داری آنان محض رضای خدا بوده یا با کج روی و انحراف دین داری و مذهب داری کرده اند ، و فردای قیامت با عدم آگاهی به دلایل درست بودن و نادرست بودن دین داری و مذهب داری خود چه عاقبتی در محضر خداوند حساب گر خواهند داشت؟؟؟!!!

  • https://www.roshangari.ir/video/65990

    نابینایی را کنار بگذارند

  • مهمان 99/10/28 ساعت 12:59

    دین شناس اگر به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری خداپسندانه ی اصیل قرآنی آگاه نباشد به ضد دین و دشمن مذهب تبدیل می شود؛ زیرا بجز گمراهی تباه کننده برای مردم و بدنامی برای دین و ومذهب و سایر ارزشهای دینی و مذهبی چیز دیگری به بار نخواهد آورد.

  • مهمان 99/10/28 ساعت 12:49

    چرا گذاره های شبهه آلود حدیث کساء ارزیابی قرآنی و عقلی نمی شوند؟
    ---
    سخنان معروف به حدیث کساء منسوب به پیامبر اکرم (ص) آکنده از گذاره هایی است که با اصول کلی احکام و اعتقادت و شناختهای انکار ناپذیر توحیدی قرآن تضاد و تعارض آشکار دارند و با هیچ دلیل قطعی قرآنی و عقلی ؛ اثبات پذیر نیستند و آثار جعل و دروغهای بشر در این گذاره ها از روشنی آفتاب روشن تر اند.
    مشخص نیست با چه هدف مفید قابل اثبات و انکار ناپذیر برای دین و مذهب گذاره های آکنده از شبهات آشکار و مسئولیت آفرین این حدیث در پرتو شناختهای توحیدی سرشت نشین قرآن و در پرتو احکام متین استدلال عقلی به ارزیابی علمی قرآنی و عقلی گذاشته نمی شوند؟؟؟!!!
    اصرار بر پخش این حدیث در رسانه های همگانی با گذاره های آکنده از شبهات آشکار آن بدون ارزیابی قرآنی و عقلی ؛ حیثیت توحیدی و قرآنی مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر را نابود می کند و موجبات گمراهی و تباه شدن قطعی دین داری پیروان مذهب تشیع و منفور شدن این مذهب در جهان اسلام را فراهم می سازد.
    اگر در سایه ی نظام مبارک اسلامی در ایران فرصت ارزیابی مجدد میراث احادیث و روایات منسوب به اهل بیت مظلوم پیامبر غنیمت شمرده نشود و پاک سازی این میراث از جعلیات متضاد با قرآن و عقل که آکنده از شبهات اثبات ناپذیر اند در پرتو قرآن و عقل و علوم ذی ربط ضابطه مند و سازمان یافته انجام نگیرد فردای حساب قیامت همه ی دین شناسان مذهب تشیع بحکم هشدارهای شدید قرآن در محضر خداوند حسابگر حساب رس گرفتاری ابدی شوم سخت و رهایی ناپذیر خواهند داشت.

  • من بیشتر از تو قرآن و حدیث خوندم،کجای حدیث کساء با قرآن و عقل در تضاد است؟تازه این حدیث در منابع اهل سنت به یک شیوه دیگری نیز آمده است پس حرف های مفت بدون استدلالت رو برای خودت نگه دار

  • ادعاهای جعلی در باره هدف آفرینش در حدیث کسا که با بیان قرآن تضاد آشکار دارد
    ---
    آقا عبدالله شما ادعاهای جعلی را که در گذاره های عجیب و غریب غیر قابل اثبات سخنان معروف به حدیث کسای رایج نزد ما شیعیان برای آفرینش ذکر گردیده اند؛ با این آیه قرآنی انکار ناپذیر که هدف از آفرینش جن و انس را آشکار مشخص می سازد : « وَمَا خَلَقْتُ الْجِنَّ وَالْإِنْسَ إِلَّا لِيَعْبُدُونِ » ﴿ آیه ۵۶ سوره ذاریات ﴾ درست مقایسه بفرماو قضاوت بکن و بگو آیا هدف آفرینش مذکور در قرآن بحکم اصول استدلال عقلی درست است یا هدف غیر قابل اثباتی ی که با جعل در حدیث « کسا » بی هیچ دلیل قطعی الدلالة برای آفرینش جهان ذکر گردیده است درست است؟؟؟!!!

  • عایشه میگوید: فاطمه در حالی از دنیا رفت که بر ابوبکر خشمگین بود.
    آدرس : صحیح بخاری ج 4 صفحه 42
    ..
    الآن باز سر و کلّه وهابی عضو ثابت سایت روشنگری پیدا میشه و از ترس رسوا شدن مذاهب شان و تخته شدن دکّان شان، شیعه را متّهم به شرک و خرافه و حرامخواری و از بین بردن وحدت بین مسلمانان خواهد کرد
    و چندتا آیه بی ربط رو هم بدون ترجمه مینویسد تا مزخرفاتش رو قرآنی وانمود کند
    ..
    در حالیکه عامل اصلی تفرقه اهل سقیفه و ائمه اربعه شان و همین مولویان و ماموستاها و مفتیانشان هستند که حقایق را از مردم مخفی کردند و در مقابل رسول خدا و ائمه هدی علیهم السلام؛ ادعای اسلام و فرقه سازی کردند
    و نگذاشتند آن مسیری که خدا و رسول الله و قرآن برای جامعه اسلامی مشخص کرده بودند طی شود
    همان پیروی از جانشینان بحق و برحق رسول خدا آن دوازده ائمه هدی علیهم السلام
    که خداشناسی درست و سنت اصیل رسول الله تنها نزد آنهاست و مخالفت و دشمنی با آنها گمراهی و کفر و رفتن به طریق هلاکت و جهنّم است

  • جهان اسلام به وحدت قرآنی و عقلی نیاز مبرم دارد نه تفرقه افکنی
    ---
    آقا محمد امین!!! انسان خدا پرست پارسا اگر به احکام و اعتقادات قران بعنوان ملاک و معیارهای اصیل الهی حاکم و ناظر و سازمان دهنده ی دین داری و مذهب داری ایمان داشته باشد محال است به ترویج سخنانی اقدام کند که ضد محکمات قرآن و عقل اند و بجز تفرقه افکنی و فتنه انگیزی بنفع اهداف استکبار و صهیونیسسم هیچ بازده دیگری برای امت اسلامی تا کنون نداشته اند.
    این گونه سخنان فتنه بر انگیز هیچگاه تا کنون هیچ مشکلی را از مشکلات دامن گیر جهان اسلام حل نکرده اند.
    فتنه بر انگیزی همیشه در تضاد با رهنمودهای وحدت بخش قرآن کریم ؛ جهان اسلام را غرق مشکلات کرده و بجز دامن زدن به خصومت و نفرت و دشمنی میان مسلمانان و چیره کردن چپاولگران بیگانه و طاغوتان محلی و مزدوران آنان بر سرنوشت کشورهای جهان اسلام و راه اندازی کشتارها و ویرانگریهای فراگیر هیچ بازده دیگری را برای این جهان نداشته است.
    نمی توان دلیلی را از قرآن و عقل یافت که اصرار بر ادامه ی چنین فتنه بر انگیزی که کالای معروف ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی است ؛ از حسن نیت و از دلسوزی با هدف ایجاد آینده و پیشرفت مثبت و سازنده ی مادی و معنوی درخشان برای جهان اسلام برخاسته است.
    خداوند قهار حساب رس سرانجام سرکردگان ترویج این کاسبی حرام خانمان بر افکن را رسوا خواهد کرد و به سزای توطئه های خائنانه ننگینی که با دستور استکبار و صهیونیسم در جهان اسلام پیاده می کنند خواهد رساند.
    فتنه انگیزی بنام دین و مذهب با دست آویز قرار دادن جعلیات متضاد با قرآن و عقل ؛ با من در آوردی پروری و خرافه گستری دین قرآنی خداوند و مذهب توحیدی تشیع ناب علوی را بدنام و منفور می سازد و اهداف ویرانگر پلید استکبار و صهیونیسم را علیه ارزشهای اصیل دینی و مذهبی در جهان اسلام پیاده و ریشه دار می کند و حیثیت قرآنی و عقلی این ارزشها را نابود می سازد.

  • علی 99/10/27 ساعت 19:48

    سلام دوست بزرگوار این آقا که ازشون کلید میزارید کاملا سیاه نمایی هست نه روشنگری .شیعه انگلیسی همینه .