فائزه هاشمی: دوست داشتم ترامپ رای بیاورد چون فشارها می‌توانست ایران را مجبور به تغییر سیاست کند


فرقی نیست بین امثال افشاری/قاسمی‌نژاد که از سنا و سنتکام آمریکا تقاضای تحریم و جنگ میکنند با #فائزه_هاشمی نشسته بر سفره انقلاب که از تروریسم‌اقتصادی ترامپ برای نیل به اهداف سیاسی داخلی‌اش دفاع میکند.
هیچ چیز نگاه به خارج و دفاع از تحریم را توجیه نمیکند.


+ 
15

- 
8

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • علا 99/10/27 ساعت 22:10

    آفرین به این صلابت و قدرت سخن.
    آدم حض میکنه از شنیدن سخن حق از این شیر زن

  • راحت اعتراف کرد به موافقت و معاونت در تحریم "ملت ایران".
    دیگه از این واضح تر نمیشد بگه که تمام راه های دور زدن تحریم ها توسط خود اصلاحیون بخصوص روحانی و زنگنه لو رفته تا کشور به بن بست کشیده بشه و به خیال باطل، نظام و انقلاب تغییر سیاست بده.

  • چون فشارها میتونست تئوری اصلاحات یعنی "فشار از پایین، چانه زنی از بالا" رو تحقق ببخشه تا شما افساد طلبان به اهداف شخصیتون برسید و ایران رو بیش از این غارت کنید.
    اما مثل ابویتون آرزوی استحاله رو به گور میبرید.

    #کاسبان_تحریم

  • کافر همه را به کیش خود پندارد،
    نکته:
    این حزب اشرافی و منحرف اصلاح طلب که به شهادت خدا، افساد طلب هستن (۱۱ و ۱۲ بقره)، تلاش میکنن بگن ما از مردمیم و "مردم" مثل ما فکر میکنن و خواسته های ما خواسته های مردمه!!!

    در حالیکه با سیاست های فادسدشون تا همینجاشم مردم رو زیر دست و پای امریکایی ها ذبح کردن.

    چه خوش گفت جلال آل احمد که:
    《 مینویسم "غرب زدگی" بخوانید "طاعون زدگی"》

  • انسانی گستاخ و بی شرف که نه غیرت میفهمد نه ملیت (کریه المنظر وکریه الفکر)
    اینها توهین نبود
    بلکه ری اکشن گفتاری در مقابل این ویدو بود

  • مهمان 99/10/23 ساعت 12:23

    فائزه تربیت شده شیطان هستش

  • شما هم می تونی مثل فرزندت بری آمریکا کنار ترامپ یا هر کس دیگری که دوست داری زندگی کنی چرا دست از سر این ملت برنمی دارید؟

  • مهمان 99/10/23 ساعت 12:28

    فائزه شده ابلیس

  • مهمان 99/10/22 ساعت 01:12

    شورای نگهبان شرف ندارد اگر پس از این یک نفر از کارگزاران برای انتخابات تایید کند و مردم هم شرف ندارند اگر به این اصلاح طلب ها این ستون پنجم اسراییل رای بدهند.

  • مهمان 99/10/22 ساعت 01:11

    خدایی این حرف ها را زده اینم غضب خداست . اصلا روحانی و ظریف هم رفع تحریم و گشایش اقتصادی هدف مذاکراتشان نبود ان را بهانه کردند اگر روحانی دلسوز بود 50 میلیون حقوق نمی گرفت . اصلاح طلب ها هدفشان نابودی ولایت فقیه و خط امام و رهبری است .

  • مهمان 99/10/22 ساعت 01:09

    لعنت به روح پدرش . فرزندان نحس و خبیث هاشمی همشون باید اعدام کرد .

  • مهمان 99/10/26 ساعت 13:32

    سلا، دوست عزیز صبر کنین، چرا اینقدر تند میزین، ناراحتی اون رو اینطور در اجتماع بروز ندین.

  • مهمان 99/10/23 ساعت 12:28

    این خاندان دارای فرزند مفسد اقتصادی از اینکه بعد مردن فتنه اکبر راه سوء استفاده مالیشان بسته شده به این حال و روز رسیده اند.

  • مهمان 99/10/23 ساعت 12:25

    خوش خدمتی این خاندان به اسرائیل و آمریکا و عربستان نشان میدهد که وابستگی به شیطان بزرگ دارند.

  • جلیل، 99/10/21 ساعت 18:48

    ( نفع مردم ) !!!

    کلید واژه ای که تفکر این گروه برای دستیابی به منافع و خواسته های شخصی و گروهی خود از آن بهره ها بردند و نه تنها نفعی برای مردم نداشتند بلکه زیانهای جانکاهی بر پیکر امنیت و اقتصاد کشور و مردم وارد آوردند .

    قضیه وقتی تعجب بر انگیزتر و کثیف تر میشود که صندلی ریاست جمهوری و مدیریتی کشور را بیش از 30 سال از عمر 43 ساله انقلاب اسلامی را این گروه اشغال کرده است .
    این گروه را میتوان مفت خور ترین و ایرانخوار ترین و فتنه گر ترین گروهی دانست که احساس میکنند مملکت ارث پدرشان است و اگر شخصی خارج از این گروه رییس جمهور شود هر چند منتخب مردم باشد ولی مملکت باید آشوب شود چون دست این موجودات بطور مستقیم از منابع ثروت کوتاه می ماند !

    در آخر .
    حال که ایشان برای خواسته شخصی خود دوست دارد ملتی رنج ببرند ، بنده نیز دوست دارم به اینگونه موجودات حاشیه امن ندهند و به جرم آشوبگر و اقدام علیه امنیت ملی محاکمه و مجازات شوند .

  • مهمان 99/10/21 ساعت 18:38

    بر پدر کاسبان تحریم لعنت

  • تا احمق در جهان است ، مفلس در امان است ، خدا رحمت کنه رفتگان همه را و همچنین پدر مرا که این جمله قبل را از او بارها شنیدم ، حالا باید گفت تا فائزه در جهان است ، ترامپ در امان است . این هرزه هر جایی (قابل اثبات هست این نسبت به ایشان ) یکی از استدلالهای که انقلاب کردیم این بود (گیرم شاه صاحب نظر و اقتدار ، از کجا معلوم که پسرش هم بگونه خودش باشه)
    این جمله در مورد همه صدق میکنه حالا گیرم مرحوم هاشمی صاحب نظر این توله فاسدش چیه این وسط ، خدا رو شکر بعد امام روح الله فردی دانشمند با انتخاب مجلس خبرگان بر مسند نشسته و اگر اشکال داشته باشه قبل از اینکه این پتیاره اظهار نظر کنه اعضاء خبرگان بر کنارش میکردند . جز تعدادی خود باخته و خود فروش و دنیا طلب و خود بین مخالف رهبری نیست . اگر روح الله حدود 10 سال بود حالا نایب بر حقش سی و اندی است که سکان مملکت در دستان توانای او با پشتیبانی الله به پیش برده . حرف زیاده مختصر اینکه خدا رو شکر سید علی هست هر چند خون دل میخورد خوشحالم که هست و من و امثال من در فضای پاکتر حداقل از زمان شاه کثیف و بی شعور و احمق زندگی میکنم ، الان اگر زان شاه بود چیزی که زیاد بود قمارخانه ، فاحشه خانه ، عیاشی ها شبانه و از این قبیل بود . خدا رو سپاس که نیست

  • ناظر 99/10/21 ساعت 12:33

    جالبه که دزدهای بیت المال و حرامخورها خودشان را طرفدار مردم می‌دانند

  • کاسبان تحریم !

    بقیه آدرس غلط کجا رو می دادند؟!
    دلواپسان ترامپ!