این کلیپ رو مسئولین فقط ببینند | درد و دل یک مادر و دختر


متاسفانه در حال حاضر بیش از دو میلیون و سیصد هزار نفر دختر مجرد بالا سن سی سال در کشور وجود دارد.
این در حالی است که از تصویب قانون تسهیل ازدواج جوانان در کشور بیش از 15 سال می گذرد ولی تا به حال هیچ یک از بند های آن اجرایی نشده است.


+ 
46

- 
7
ارسال در 1399/10/30 ساعت 10:43 2021-1-19 10:43:09
محسن
توسط محسن


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • انصافا خوداتون خندتون نمیگیره؟؟؟

    اونقدر پیام تو پیام شده، معلوم نیست کی به کی جواب داده.

  • سلام به فدائی بانو ( 99/11/7 ساعت 01:08 ) مدتهاست در همین فکرم. نتیجه اینکه اگر خواستید پاسخی بدهید تاریخ و ساعت پیام را ذکر کنید ( 9/11/6 ساعت 14:30 ).

    ضمناً پیشنهاد می کنم حروف ، کلمات و اعداد لاتین را تحریم کنیم.

    التماس دعا

  • بعید میدونم مسولین نگاه کنن چون اهمیتی نداره براشون خودشون تورفاه هستن ازما گوشنها خبری ندارن

  • پس چرا نمیتوانم کامنت بذارم من را در لیست سیاه قرار دادی باشه عیب نداره آخرالزمانه دیگه

  • میهمان بسیار عزیزِ 9/11/4 ساعت 11:33: با سلام ، اگر چه بسیاری از سئولات را پاسخ ندادی اما خواهشن این سه دقیقه را نگاه کن. دقیقه اول یک بعد و دقیقه آخر بعد دیگر و خلاصه تلطیف میشی. اگر نشدی کاری از دست این دوست هفتاد ساله بر نمی آید.

    https://www.roshangari.ir/video/66080

  • سلام
    لطفا مغلطه نکنید
    هیچ شخصی بلاک نمیشه داخل سایت

  • سلام آقا محسن. دوباره پیام داده که بلاکش کردید.
    یعنی موندم چه جوری این افراد رو تحمل میکنی؟
    جرأت هم ندارن عضو کانال بشن بعد پیام بگذارند.

  • با عرض سلام و ادب
    البته اصل مووضووع بمن ارتباطی ندارد اما اشاره شما در مورد عضویت در کانال را متوجه نشدم. در مجموع اطلاعات اندکی در این موارد دارم و علاقه ام باز هم کمتر اما نیاز شاید باشد که عضو کانال شود. بهر صورت اول بهتر است بدانم که چیست.
    در صورت مجال ممنون می شوم.
    برادر کوچک شما حسین

  • چرا مومنان واقعی بلاک میشن ولی منافقان مصاحبه کننده با دختران بی حجاب فیلم هاشون گذاشته میشه وای بر شما

  • عزیزم ، برادرم : ذات جمله شما این استکه شما خود را مومن می دانید ، که این کبر است و دیگران را غیر مومن ، که این تهمت است.

  • سلام بر مهمان گرامی.
    از شما مهمان گرامی، به خاطر تمام سخنانم ، از شما عذرخواهی میکنم و اُمیدوارم من رو ببخشید. انشالله که همه مان ظهور حضرت ولی عصر(عج) زنده باشیم و در رکابشان شهید بشویم.
    آمین

    اللهم عجل لولیک الفرج

  • با سلام خدمت فدائی بانو.
    دست شما را می بوسم که سنت حسن خلق محمد (ص) را در عمل ترویج کردید.
    ان شاءالله دعای شما برای شهادت در مورد منهم اجابت شود چه خطا کارم اما بقدر وسعم درک و عمل کردم.

  • این دررکاب شیطان است همان جوابی را می دهد که قوم لوط به لوط گفتن :
    این روال در داستان حضرت لوط به هم می خورد. آن حضرت مردم را در مقابل کار غیراخلاقی که قوم مرتکبش بودند دعوت می کند: « وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَکُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّن الْعَالَمِینَ ، ... وَمَا کَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلاَّ أَن قَالُواْ أَخْرِجُوهُم مِّن قَرْیَتِکُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ یَتَطَهَّرُونَ ؛و لوط را [به یاد آورید] هنگامی که به قومش گفت: آیا آن کار بسیار زشت و قبیح را که هیچ کس از جهانیان در آن بر شما پیشى نگرفته است، مرتکب می شوید؟!«80»...وپاسخ قومش جز این نبود که به یکدیگر گفتند: اینان را از شهرتان بیرون کنید; زیرا مردمانى اند که همواره خود را پاک نشان می دهند.»آری مارا داعشی بخوانید ومارا بیرون کنید

  • اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر و اجعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

  • پناه می برم بر خدا از شر شیطان رجیم
    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر و اجعلنا من انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
    جنگ فرقه هاي باطل و منحرف: «امام باقر ـ عليه السلام ـ مي فرمايد: واي به حال مرجئه (گروه منحرفي بودند) فردا هنگامي كه قائم ما قيام كند به چه كسي پناه خواهند برد؟ هر يك از آنان توبه كند خدا از او مي گذرد و اگر در درون نفاق و دو رويي داشته باشد خداوند جز او كسي را تبعيد و آواره نمي كند و اگر چيزي از نفاق را آشكار سازد خداوند خونش را خواهد ريخت سپس فرمود: سوگند به آن كه جانم در دست اوست هم چنان كه قصاب گوسفندش را سر مي برد آنان را خواهد كشت.» دعا برای ظهورش نکن

  • شما مشکل دوگانگی داری عزیز برادر.
    به روانشناس مراجعه کن.

  • ارتباطی نیافتم.

  • بسم الله
    سخنی با مخاطب :

    إِنَّکَ‌ لاَ تَهْدِي‌ مَنْ‌ أَحْبَبْتَ‌ وَ لٰکِنَ‌ اللَّهَ‌ يَهْدِي‌ مَنْ‌ يَشَاءُ وَ هُوَ أَعْلَمُ‌ بِالْمُهْتَدِينَ‌ (قصص-56)

    تو نمی‌توانی کسی را که دوست داری هدایت کنی، بلکه خدا هر که را بخواهد هدایت می کند؛ و او به هدایت پذیران داناتر است.

    آنچیزی که بنده را وا می دارد تا این بحث ها را انجام دهم، انجام وظیفه ای است که در قبال مخاطبین دارم.
    زیرا مطالبی نشر داده می شود و پس از روشن شدن مواضع تبلیغاتی افراد و باطل بودن بحث، همچنان نشر می شود. متوقف هم نخواهد شد، پس لازم است برای مخاطبینی که ذیل پیام های گوناگون با این مطالب باطل مواجه می شوند، عرضه ای هم ما داشته باشیم تا راهنمایی کرده باشیم و او انتخابگر بوده باشد!

    زیرا بحث بنده با این فرد یا احتمالا افرادی* که می آیند و کاربران را متهم می کنند :که تو ایزدی هستی، دیگری مرجئه هستی، دیگری شیطان نما، مسلمان نما، ندیده می گویند تو بی حجابی و گاهی حرف به دهن سردار می گذارند با نیت خوب البته و به عربستان درود می فرستند البته به عملش، و نام داعشی می گزینند و رهبری را متهم می کنند و حرف های اسلام گرایانه ظاهرا می نویسند... یحث بنده با ایشان تمام شده است.

    وقتی بارها بگوییم فرق سییبِ رسیده و سیب کال و سیب ترشی و سیب زمینی و چغندر باهم یه تفاوت هایی دارند و باز طرف- اصرار کند که یا مرجئه و .... اید یا بامن هم عقیده اید! دیگر کاری پیش نمی رود.
    بنده تفاوت داعش و ایشان را می بینیم اما ایشان برایش مهم نیست اصلا چه گفت و گویی می شود و سیاسی پاسخ می دهد یعنی اصرار بر هرآنچه از خود نوشته، و انحراف گفتار طرف مقابل به انواع برچسب ها بدون اینکه حتی از او نظر بخواهد یا بپرسد درست متوجه شده یا خیر

    مثلا اینکه می گویم: 72 نفر برای ظرفیت تبلیغی پیامبر(ص) در ابتدای فتح مکه، کافی نیست و ایشان مقایسه می کند با 72 نفر ظرفیت اصلاحی انحراف در امت بعد از پیامبر(ص) در قیام حسینی، یعنی ایشان برایشان مهم نیست چه بگوییم و در هر حال مواضع خودشان را دلیل می کنند !

    داغ ننگ بر بسیجیان امت نوح که طی 900 سال نیامدند تشکلاتی شوند و یاور نوح باشند، چون هر روز فقط نوح سرشکسته به خانه می رفت ! حال پسر نوح که هدایت نشد،
    شده مصداق شکست در هدایت همه انسان ها! صد مثال نقض هم افاقه نمی کند !
    انگار پسر نوح و پسر یزید (معاویه ثانی) و همسر لوط و پسران یعقوب و زلیخا و ابوسفیان و حجر ابن عدی و مختار و سلیمان خزاعی و زهیر و عبیدالله بن حر جعفی همه با دو معیار سنجیده می شوند ! یا همه دقیقا مشخصات پسر نوح را دارند که هدایت نمیشن
    یا مومن زاد و مومن میرند!

    درجایی دیگر که گفتم: اقلیت را خداوند تجلیل* نکرده بلکه گروه اقلیتِ بر حق را برتری داده بر کثرتِ گروهِ باطل ! ؛ آیه ای هم که آن وسط آوردی (اکثرشان را ناسپاس خواهی یافت ) سخن شیطان به خداوند است ! دقت کن به محتوای آیات..

    بعد در پاسخ ، آیات دیگری آوردند و گفتند اینها که از سخنان شیطان نیستند(!)؛ انکار نه انگار که ما تاکید کردیم اساس تجلیل از گروه ها به معیار حق و باطل است نه تعداد،
    بعد که می گوییم نص گرایی نکنید ناراحت می شوند !

    (توضیح: بحث های دیگری در صفحات مختلف با ایشان داشته ایم .)

    این گفت و گو بر مدار اشتراک، شکل نمی گیرد بلکه خود رایی و خود پسندانه است!
    (ان شاء الله تشخیصم در این مورد اشتباه بوده بود باشد.)
    اما گاها مرز حق و باطل هم یک مویی است !

    میدانم که جمله به جمله ی این متن هم تشریح می کنند و با نگاه مقابله ای می خوانند، لذا فرصت اندیشیدن ندارند و با عصبیت و تمسخر (؟؟؟؟ خخخخ ) پاسخی میدهند که داده باشند که مبادا روح کلی مواضعشان را پیش خود به چالش نقد بکشند.

    میدانم الان با این صحبت ها بهانه خوبی برای ترور شخصیت، به ایشان داده ام!
    باکی نیست ! مخاطب خودش تفاوت هایی را که اینها اصرار به ندیدنش دارند، را می بینند !

    سخنی با ادمین :
    خداقوت. می دانم یا این بحث های دنباله دار ما، سایت شما نظرات شلوغ و درهم می شود و اینکه به جز فحش ها تقریبا همه نظرات را منتشر می کنید حتی این مطالب پریشان را به دلیل آنکه یا دیگران باعث هدایت ما شوند :) یا شما متهم به سانسور ، نشوید.
    به هر حال به نظر بنده، نشر مطالب اینچنینی به دلیل گمشدن پاسخ هایش در لابلای صفحات قدیمی و تنها گذاشتن مخاطب با این تبلغات در هر صفحه ی جدید شاید درست نباشد، کما اینکه در بعضی صفحات سایت، نظرات کابران مشکوک به نظرات وهابیت به طور تبلیغ گونه نیز نشر داده شده است که به نظر بنده، تبلیغ گونه بودنشان ایراد دارد!
    ( در مورد دو خط آخر، منظورم این برادران مرجئه ستیز نیست!)

    والسلام علیکم

  • مهمان گرامی، من مسلمان نمای شیطان صفت(لقبی که به من دادید) ، از شما عاجزانه درخواست میکنم که بیا منو ببر به بهشت.

  • ث

  • بر خلاف امثال تو که فکر میکنن اسلام دینی میانه رو معتدل و سادس به نظر من بسیار سخته اگه بخوای اصولی بهش عمل کنی و کنار سخت بودنش بسیار خشکه بنابراین افرادی که در ایران خشک مذهب یا داعشی مثل من خطاب میشن صرفا مسلمون های سفت و سختی هستن که بیشتر از بقیه به دستور العمل های دینی عمل کردن و مسلمون های عمل گرا تری نسبت به بقیه هستن اما چون به خاطر خشک بودن اسلام و عمل کردن به اسلام دچار زندگی ها و رویه های خشکی میشن واسه عده ای خوشایند نیست و این عنوان رو بهشون نسبت میدن در صورتیکه اگه واقعا بخوای عمل کنی به اسلام همون قدر سخت و همون قدر خشک خواهد بود و ما خشک مذهب نداریم صرفا مسلمون های واقعا عمل کننده و سفت و سختی داریم که روش زندگیشون خوشایند امثال تو نیست وامثال تو هم این عنوان رو بهشون وبهمون میدن نسبت میدن.

    عده ای هستن هم خدا رو میخوان هم خرما.هم میخوان تیپ خفن بزنن و بی حجاب باشن هم میخوان مسلمون باشن هم میخوان زیاد با بقیه معاشرت کنن هم میخوان مسلمون باشن هم میخوان موسیقی گوش کنید هم میخوان مسلمون باشن هم میخوان حجاب سفت و سخت نداشته باشن هم میخوان مسلمون باشن اون ها خودشون رو مسلمون میانه رو می‌دونن و به مسلمون های سفت و سخت میگن خشک مذهب اما واقعا نمیشه مسلمون بود و تیپ خفن زد نمیشه مسلمون بود و زیاد با بقیه معاشرت کرد نمیشه مسلمون بود و زیاد موسیقی گوش کرد بنابراین مسلمون های میانه رو التقاطی هستن و همه چیز رو با هم میخوان اما میسر نیست و به گروهی که خیلی بیشتر عمل می‌کنن و التقاطی نیستن میگن خشک مذهب یا داعشی تا عمل گرا نبودن و زیاده خواهیه خودتون رو توجیه کنید



    عده ای هم بی اعتقادن لجشون از دست قشر مسلمون در میاد و این واژه رو به اون ها نسبت میدن اما در کل این واژه واقعیت نداره.مسلمونی و دستورالعمل هاش مشخصه یا هستی یا نیستی و اون خشک مذهبه من میانه رو هستم اینا هیچ کدوم سندیت نداره.

  • اولا برادرمون ابو داعش ،در درجه بعد جناب قربان بانو و نهایتاً عزیزم سهراب.
    ابو داعش عزیز تقریباً با همه فرمایشات شما موافقم .اما اگر اسلام را خشگ بدانیم ، به خطا رفته ایم . نمونه هم امام اول که بقدری شوخ بودنند که عوام بر او خرده گرفته یا بهانه آوردند تا از رهبری جامعه دورش کنند. از لحاظ منطقی هم در قرآن کریم می خوانیم يَا أُولِي الْأَلْبَابِ ، اینها کیستند؟ یعنی کسانی که به مغز دین رسیده اند. نمی توانند صبر کنند تا مغرب شود یا ظهر شود برای نماز و ارتباط . احساس بعد از ماه مبارک را مزه مزه کنید می بیند که سرشار از نیرو و شادی اینکه تسلیم ضعف ها و خواهشها نشدید.
    قربان بانو : پدر بانو کی بود ؟ کسی که هرگز لغت زشت از دهان مبارکش بیرون نیامد و معجزه اش حسن خلق بود .
    سهراب دانشجو نمی دانم چند ساله هستی اما بسیار پخته می اندیشی و خوب می نویسی.
    نتیجه اینکه : بیائیم قدر یکدیگر بدانیم یعنی چون نماز را با شتاب نمی خوانیم مردم را حقیر نشماریم. کسی که آنچنان نماز می خواند تیر از پایش می کشند و آخ نمی گوید بلحاظ غرق بودن در عظمت خدای متعال است و آگاه از کوچک بودن انسان و صفات ناپسند خود خواهی و کینه ورزی و غرور.
    التماس دعا


  • عموماً کسایی که این واژه رو به کار میبرن،انتظار دارن طرف دینو تحریف کنه و حرفِ خدا رو ناقص گوش کنه

    بارها شده توی یه جمعی نشسته باشم و اون جمع درحالِ غیبت و بدگویی باشه ( مثلاً درباره ی زنِ فلانی، دامادِ فلانی ) و من یا کسی دیگه گفتیم که آقا بیخیال ، پشتِ فلانی حرف نزنین ، بیاین درباره خودمون حرف بزنیم و ...



  • فرد هفتاد ساله پیدات شدگویا آیات قران را برعلیه مان تاویل می کنی
    بقدری شوخ بودنند که عوام بر او خرده گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آن امامی که تو ساختی امام تحریف شده همچنان عیسی مسیح که آن را سازنده شراب معرفی می کنند در انجیل تحریف شده وداوود آوزان خوان وسلیمان را نوازنده بربط يَا أُولِي الْأَلْبَابِ؟؟؟؟ آری در قرآن خطاب به امثال تو گفته شده است سهراب دانشجو نمی دانم چند ساله هستی اما بسیار پخته می اندیشی ؟؟؟؟ خخخخخ مذهبی مرجئه پخته نمی اندیشد خیلی جالبه بدونید امام زمان و حضرت علی و حضرت زهرا هم ، خشک مذهب و تندرو و افراطی بودن و هستن

  • تو از زبان هفتاد پیغمبر مورد لعنتی امثال تورا خوب میشناسم عکس رهبر یا سلیمانی را میگذارید وزیر لقب انقلابی قایم میشید وبه مبارزه با حجاب و اساس دینی می پردازید هرکس حرف حق بزند اورا داعشی خطاب می کنید ولازم نیست تورا به بهشت ببرم عنه صلى الله عليه و آله : لُعِنَتِ المُرْجِئةُ على لِسانِ سَبعينَ نَبيّا ، الّذينَ يقولونَ : الإيمانُ قَولٌ بلا عملٍ . حديث
    پيامبر خدا صلى الله عليه و آله : مرجئه همانان كه مى گويند: ايمان گفتار است بى كردار، از زبان هفتاد پيامبر لعنت شده اند. حجاب یک توع عمل صالح است فهمیدی وسیستم حکومتی شماها این است هرکه هر کاری دلش ماخا بکندفقط اون بالایی کاری نداشته باشه وعکس رهبر بذاره دیگه هر غلطی خواست بکنه آره تو بنویس فدای شیطان نه فدای بانو فردا امام زمان بیاید خواهید گفت این شیعه انگلیسی ات واوعامل اختلاف است یا اگر در زمان امام حسین می بودید می گفتید او عامل اغتشاش و فتنه گر است و اختلاف افکن چون جنگ مسلمان با مسلمان

  • نه میدانم کیستی و نه می خواهم بدانم. در عین حال شما را تحسین می کنم تا این حد محکم هستید.
    اما بلحاظ دستور امر بمعروف به جمله خودتان استناد می کنم ايمان گفتار است بى كردار، از زبان هفتاد پيامبر لعنت شده اند. انکار اینکه مرتباً از ایمان می نویسید که ممکن نیست. در عمل هم که دیگران را المُرْجِئةُ و فدائی شیطان و هفتاد ساله و نمکدون یا عکس رهبر الخ.
    هدف از این امور شبیه این روشنگری ارتقاء خرد جمعی امت اسلام است. مثلاً با مشکل طلاق چه باید کرد ( چون ما ذات عقد ازدواج را نمی دانیم ) یا با هجوم ضد فرهنگ چه کنیم. اما بجای رسیدگی به این امور مثل طرفداران فوت بال فقط بهم پرخاش می کنیم و این نقض غرض است.

  • این روال در داستان حضرت لوط به هم می خورد. آن حضرت مردم را در مقابل کار غیراخلاقی که قوم مرتکبش بودند دعوت می کند: « وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِ أَتَأْتُونَ الْفَاحِشَةَ مَا سَبَقَکُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّن الْعَالَمِینَ ، ... وَمَا کَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلاَّ أَن قَالُواْ أَخْرِجُوهُم مِّن قَرْیَتِکُمْ إِنَّهُمْ أُنَاسٌ یَتَطَهَّرُونَ ؛و لوط را [به یاد آورید] هنگامی که به قومش گفت: آیا آن کار بسیار زشت و قبیح را که هیچ کس از جهانیان در آن بر شما پیشى نگرفته است، مرتکب می شوید؟!«80»...وپاسخ قومش جز این نبود که به یکدیگر گفتند: اینان را از شهرتان بیرون کنید; زیرا مردمانى اند که همواره خود را پاک نشان می دهند.» وخودرا برتر نشان میدهندبه حضرت لوط میگفتن.

    مثلاً با مشکل طلاق چه باید کرد ( چون ما ذات عقد ازدواج را نمی دانیم ) یا با هجوم ضد فرهنگ چه کنیم؟؟؟؟ حدود الهی را اجرا کنید تمام جرم ها وجنایت ها جمع میشن اما چه بسا امثال شما ها نمیذارین برخورد قاطع باید کرد.

  • کدام روال ؟
    اگر کسی فهمید که ایشان چه می گوید و رابطه این چند خط با کجاست لطفاً روشنگری نماید. ننوشتم ما چون فقط اعلیحضرت بخودش ما می گفت.

  • مختصر میگم امیدوارم مفید هم باشه ، این خانم محترم به همراه همسر گرامیشان توان سر و سامان دادن به یک خانواده خودشون رو ندارن بعد از دولت مبخوای 80 میایون آدم رو راه ببره . اون هم مثل تو نا توان است ، نتیجه به آدمی رای بدیم که وقتی سر کار اومد چشمش به دست امریکا و از این قبیل نباشه و گرنه در مملکت هستند کسانیکه میتوانند مملکت رو با برنامه ریزی جلو ببرن اما عزیزم وقتی حسن فریدون رای میدی میشه همین چون نالایق و مزدور هستند

  • مهمان 99/10/30 ساعت 16:30

    ببین محسن و سهراب ها مذهبی های وقتی بتون میگن مرجئه میگید نه میرید با زنان این تیپی گزارش تهیه می کنید دلش پاک است مُرجِئه یا مرجئیان، فرقه‌ای کلامی از مسلمانان بودند که اعتقاد داشتند نباید در مورد کافر یا مؤمن بودن کسی در این دنیا اظهار نظر کرد؛ بلکه می‌بایست تعيين وضعيت آن را تا قیامت به تأخير انداخت. برخی بر این باورند که اینان به علت داشتن عقاید تسامح‌جویانه، زمینهٔ تداوم و گسترش دولت اموی را فراهم آورده‌اند شماهم بادیدگاه تسامحیتان میروید و مصاحبه می کنید واین تیپی ها هم آمدند خخخخ

  • این خانوم ها هم جزو این جامعه هستند و حکومت و جامعه ما ، داعشی وار نیست. اگر به شما آقای مهمان ناشناس که جرأت نداری اسمتم بنویسی، حکومت رو بدن، دیگه چیزی از اسلام نمی مونه.

    توی کلیپ های قبلی هم غلط زیادی کردی ، تفکرات داعشی ات رو سایت روشنگری لطف کردند که منتشر کردند. اگه همین سایت دست شما بود، چیزی جز تفکر داعشی نمیدیدیم. البته به کل سایت رو حذف میکردی.

  • تفکرداعشی خخخخ این که درباره حجاب صحبت کرد میشه داعشی دوره آخرالزمانه این خانوم ها هم جزو این جامعه هستند؟؟؟؟؟ بله لواط گران هم جزء جامعه حضرت لوط بودند
    قوم لوط هم اکثرشان یا قریب به همه شان می گفتند کنار گذاشتن لواط را نمی خواهیم
    حال سوال این است که عاقبت آن قوم با آن جمعیت چه شد ؟
    رسول خدا(ص) فرمودند: «… در آن وقت قلب مومن درونش آب می شود، مثل آب شدن نمک در آب. زیرا منکرات را می بیند و قدرت جلوگیری و تغییر آن را ندارد. مومن در میان آنها با ترس و لرز راه می رود، که اگر حرف بزند، او را می خورند و اگر ساکت شود، دق مرگ می شود .

  • غلط زیادی را خودت کردی .... مرجئه دیگه چیزی از اسلام نمی مونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخ مگه چیزی از اسلام مونده الان احتمالا تو در دنیای هپروتی نه جامعه را نگاه کن ومثلا همین حجاب راببین بعد حرف مفت بزن تفکرات داعشی ات رو سایت روشنگری لطف کردند؟؟؟؟؟ این ماهاهستیم که این نظام را نگه داشتیم اگر روزی متو جه بشویم که دیگر نظام اسلامی نیست وتوسط شما مرجئه یا سکولار شده دیگر از آن حمایت نخواهیم کردتا ببینم موشک ها به کمکتان می آید یا.... آری امام زمان بیاید دین جدید می آورد شماها برای بقای نظامتان احکام اسلام را میبرید وازبین میبرید رسول الله وامام زمان هم داعشی هستند رسول خدا(ص) در توصیف اوضاع مومنان واقعی و خواری آنان در روزهای آخرالزمان می فرمایند:

    «و زمانی خواهد آمد، که مومن در آن زمان از گوسفند زبون تر خواهد بود.» ومنافقانی چون ت عزیز شود.

  • آری من داعشی هستم امروز هر کس از احکام اسلام حرف بزند داعشی است این است که زمانی که امام زمان بیاید دین جدید می آورد از امام صادق علیه السلام روایت می‌کند که فرمود:« چرا خواهان ظهور سریع مهدی علیه السلام هستید؟ به خدا سوگند، در آن زمان چیزی جز شمشیر و کشته شدن با شمشیر نیست. »

    امام باقر علیه السلام نیز فرمود: « سوگند به کسی که جانم در اختیار اوست، کارها سامان نمی یابد تا این که ما و شما عرق و خون (از چهره) پاک کنیم. »

    بشیر نبال می‌گوید به امام باقر علیه السلام عرض کردم:« می‌گویند وقتی حضرت مهدی علیه السلام قیام کند، اموراتش به‌سهولت و بی‌زحمت درست خواهد شد و به اندازه خون حجامت هم خون به زمین ریخته نخواهد شد.»

    امام علیه السلام فرمود:« سوگند به کسی که جانم در اختیار اوست، این‌طور نیست. اگر قرار بود کارها بدون رنج و زحمت سامان یابد، در آن زمان که دندان مبارک پیامبر اکرم را می‌شکستند و صورتش را مجروح می‌کردند، برای رسول خدا سامان می‌یافت . سوگند به کسی که جانم در اختیار اوست، تا وقتی در اثر جنگ و مبارزه، عرق و خون (از چهره‌هامان) پاک نکنیم، کارها سامان نمی‌یابد.» امام علیه السلام وقت گفتن این جمله به پیشانی خود دست کشید.

    مفضل می‌گوید در حضور امام صادق علیه السلام سخن از قائم علیه السلام به میان آمد. به امام عرض کردم: « امیداوارم کار آن امام با سهولت انجام گیرد.»

    امام علیه السلام فرمود: « این گونه نیست. در آن زمان (آن قدر سختی خواهید دید که) مجبور می‌شوید خون و عرق از چهره پاک کنید.»

    معمر بن خلاد می‌گوید در حضور امام رضا سخن از قائم علیه السلام به میان آمد.
    امام علیه السلام فرمود:« شما امروز آسوده تر از آن زمان هستید. هنگامی که قائم (علیه السلام) ظهور می کند، چیزی جز خون و عرق در میان نیست و یارانش همواره سوار بر اسب‌ها (و در حال نبرد) هستند. لباس مهدی، زبر و خشن و غذایش نان خشک خواهد بود. »

  • خطاب به مهمان عزیز شیخ ابوداعش:

    گفتا شبخا تو آنچه که گفتی هستم / آیا تو چنان که مینمایی هستی؟
    من شیطان صفت مسلمان نما هستم، من ایزدی هستم، من بی حجاب هستم ، آیا تو هم مسلمان علی(ع) هستی یا مسلمان عربستانی رو ترجیح میدی؟

  • فتا شبخا تو آنچه که گفتی هستم / آیا تو چنان که مینمایی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به به قشنگ خودت را معرفی کردی این شعر من از ضدحجابا و بی دین ها و... میشنیدم تو مسلمان نمای شیطان صفت تو از ان ..... نقطه هایی که میرید زیر عکس سلیمانی و و .... قایم میشید من مسلمانی را ترجیح میدهم که در آن مرکب سواری زنان حرام است من از حکم حرام بودن مرکب سواری زنان در عربستان حمایت کردم نه از عربستان و آن زمان که بن سلمان میخواست حجاب را در عربستان اختیاری کند اورا لعنت کردم من ایزدی هستم، من بی حجاب هستم؟؟؟؟ بله میدانم که تو بی حجاب و ایزدی هستی وگرنه میدانستی :

    امام صادق علیه السلام فرمود: « زین ها مرکبی ملعون برای زنان هستند.وفرمود: « رسول خدا زنان را منع کرد که بر زین مرکب سوار شوند»حضرت علی علیه السلام نیز فرمود: « زنان را بر زین ها سوار نکنید و آنان را بر فسق و فجور تحریک نکنیدمام باقر علیه السلام فرمود: « عایشه اولین زنی بود که بر زین استر سوار شد .پیامبر گرامی فرمود: « از نشانه های آخر الزمان، سوار شدن زنان بر زین مرکب ها است »عندها تشارک المرأه زوجها فی التجاره(۸)

    در آن زمان زنها در تجارت و بازرگانی با مردان خود مشارکت میکنند


    «در آخر امت من مردانی پیدا می شوند که زنهایشان همچون مردها بر روی زینها سوار می شوند، در آن عصر برفراز تشکها سوار می شوند، در آن عصر بر فراز تشکها سوار می شوند و تا در مساجد می روند، زنانشان در عین لباس پوشیدن لخت و عور هستند و بر سرشان چیزی همانند کوهان اشتران لاغر است، آنها عطر بهشت را نمی شنوند. آنها را لعنت کنید که آنها از رحمت خدا بدور هستند.» حال عربستان را محکوم می کنید که جلوی مرکب سواری زنان را گرفته دمش گرم مرکب سواری زنان حرام است .

  • :)) برادر تو بیا اظهار نظر کن کی کافره و کی مومنه و کی مرجئه ! فقط میشه به تشخیصت ایراد گرفت؟ یا نعوذبالله میشه، اگه نقد کرد تشخیصت رو ؟!

    فرق* امثال ما با مرجئه این است که بنده می گویم : کفر و ایمان لوازم و ظواهری دارد و همچنین سطوحی !
    حال اگر بخواهی باز چشمت رو ببندی و دهن باز کنی آی مرجئه ! آی مرجئه دیگر به خودت مربوط است!

    اصلا فرض کنیم این تیپ ها کافرند ! الان مشکل حل شد ؟! مشکل مرجئه ستیزی ات حل شد؟!

    پیامبر (ص) طبیب دوار بود ! بابا مرض اعتقادی می فهمی چیه ؟! درمان می خواد ! حکمت می خواد، تربیت و خودسازی می خواد ! ورود ایمان به قلب میخواد !
    پیامبر اگه اسلام ظاهری ابوسفیان رو نمی پذیرفت و همه ی مشرکین رو از مکه بیرون می کرد و بر ترس و جهل مردم حکومت می کرد که کسی نمی ماند !!
    خودش می موند و مثلا 72 نفر،
    درسته اکثرهم، ایمان درست و حسابی نداشتند ولی داداش ظرفیت پیامبر و خدا رو دست کم نگیر دیگه ! خدا نمی ایسته نگاه کنه همه مفت برن سمت شیطان و دشمن شاد کنه فرزندان آدم رو ! از این جهت که خیر و صلاح مخلوقاتش رو میخواد وگرنه همه کافر شوند ننشیند گردی !

    فکر و اعتقاد دیگران را نمی‌توان با زور و اجبار عوض کرد
    مخصوصا نسل جوان که به درستی برای کارهایش به دنبال دلیل می‌گردد، را نمی‌توان قانع کرد که بر اساس تقلید*، اعتقادی* را بپذیرند!
    جواب شبهات اعتقادی و فکری را نمی شود با گلوله داد! باید با فکر جواب داد! با تهدید و ترش رویی نمی شود !

    یک عمر با خشرویی تربیت شده که اینطور تیپ بزنه، با عصبیت نمیشه تربیتش رو عوض کرد ولی ...
    ادْعُ‌ إِلَى‌ سَبِيلِ‌ رَبِّکَ‌ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جَادِلْهُمْ‌ بِالَّتِي‌ هِيَ‌ أَحْسَنُ‌ إِنَ‌ رَبَّکَ‌ هُوَ أَعْلَمُ‌ بِمَنْ‌ ضَلَ‌ عَنْ‌ سَبِيلِهِ‌ وَ هُوَ أَعْلَمُ‌ بِالْمُهْتَدِينَ‌ (125- نحل)

    با حکمت و اندرز نیکو، به راه پروردگارت دعوت نما! و با آنها به روشی که نیکوتر است، استدلال و مناظره کن! پروردگارت، از هر کسی بهتر می‌داند چه کسی از راه او گمراه شده است؛ و او به هدایت‌یافتگان داناتر است.

    تهدید و زور را بگذار برای کافر حربی ! احکام مجازات اجتماعی را هم تعطیل نکن !
    شما یک سمت بازه را بگیر کافر حربی و جاهل مقصر، و سمت دیگر بازه را بگیر جاهل قاصر و یتیمان آل محمد، بین در این بازه چقدر انواع سطح اعتقادی افراد وجود دارند !
    طبیب با تشخیص، اول درمان می کند سپس جدا می کند! عده ای هم درمان نمی شوند؛ حالا یا نمی خواهند یا قسمت آن طبیب نیستند !

    یک پسر جوانی را که مدام مزاحم تلفنی خانم ها می شد را بردند پیش قاضی، کلی ازش شکایت شده بود و ریخت و قیافه اش هم کلی ایراد داشت و نماز هم نمی خوند!
    ولی قاضی گفت یا 6 ماه بنجشنبه و جمعه ها میری معابر شهر رو جارو میزنی یا دوماه جارو میزنی و تو امتحان محتوایی صحیفه سجادیه شرکت میکنی فلان بخش هارو ، هرجاشم خواستی ازم سوال کن!
    خب اونم قبول کرد 2 ماه پنجشنبه ها بره جارو بزنه و صحیفه هم بخونه، طرف بعد 2 ماه کلا فرق کرد و یه شخص دیگه شد ! البته جلسه مشاوره هم باید میرفت که عادت متلک گویی اش هم حل بشه ! آخه در خانواده اش این قضیه رایج بوده!

    حالا شما مرجئه ستیز گرامی! بیا حکم کن اینا کافرند یا مومن!
    یا آی مبلغان اسلام رحمانی ! بیا حکم کنید که تا قیامت قضاوت نکن !
    الان هر دو گروه چه خیری رساندند به خلق ؟!

    وَإِنْ أَحَدٌ مِنَ الْمُشْرِكِينَ اسْتَجَارَكَ فَأَجِرْهُ حَتَّى يَسْمَعَ كَلَامَ اللَّهِ ثُمَّ أَبْلِغْهُ مَأْمَنَهُ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَعْلَمُونَ ﴿۶-توبه﴾

    و اگر یکی از مشرکان از تو پناه خواست، پس پناهش بده تا سخن خدا را بشنود، آن گاه او را به جایگاه امنش برسان؛
    این به سبب آن است که آنان گروهی هستند که [حقایق را] نمی دانند [باشد که در پناه تو و شنیدن سخن حق مسلمان شوند].

  • خدا نمی ایسته نگاه کنه همه مفت برن سمت شیطان و دشمن شاد کنه فرزندان آدم رو ! از این جهت که خیر و صلاح مخلوقاتش رو میخواد وگرنه همه کافر شوند ننشیند گردی !؟؟؟؟؟
    طبق گفته ی تو حضرت نوح هم نباید فرزندش را طرد می کرد واورا با ستدلال هایش به راه راست هدایت می کرد .کیفر قوم نوح

    ففتحنا ابوب السماء بماء منهمر• وفجرنا الارض عیونا فالتقی الماء علی امر قد قدر• و حملنـه علی ذات الوح ودسر• تجری باعیننا جزاء لمن کان کفر. «در این هنگام درهای آسمان را با آبی فراوان و پی در پی گشودیم و زمین را شکافتیم و چشمه‌های زیادی بیرون فرستادیم و این دو آب به اندازه مقدر با هم درآمیختند (و دریای وحشتناکی شد)! و او را بر مرکبی از الواح و میخهایی ساخته شده سوار کردیم مرکبی که زیر نظر ما حرکت می‌ کرد! این کیفری بود برای کسانی که (به او) کافر شده بودند!»الوا یــلوط انا رسل ربک. . « (فرشتگان عذاب) گفتند: «ای لوط! ما فرستادگان پروردگار توایم! آنها هرگز دسترسی به تو پیدا نخواهند کرد! در دل شب، خانواده ات را (از این شهر) حرکت ده! و هیچ یک از شما پشت سرش را نگاه نکند مگر همسرت، که او هم به همان بلایی که آنها گرفتار می‌شوند، گرفتار خواهد شد! موعد آنها صبح است آیا صبح نزدیک نیست؟» [۱۷]
    فلما جـآء امرنا جعلنا عــلیها سافلها وامطرنا علیها حجارة من سجیل منضود. «و هنگامی که فرمان ما فرا رسید، آن (شهر و دیار) را زیر و رو کردیم و بارانی از سنگ (گلهای متحجر) متراکم بر روی هم، بر آنها نازل نمودیم..»لما راوه عارضا مستقبل اودیتهم قالوا هـذا عارض ممطرنا بل هو ما استعجلتم به ریح فیها عذاب الیم. «هنگامی که آن (عذاب الهی) را بصورت ابر گسترده ‌ای دیدند که بسوی دره‌ها و آبگیرهای آنان در حرکت است (خوشحال شدند) گفتند: «این ابری است که بر ما می‌ بارد! » (ولی به آنها گفته شد: ) این همان چیزی است که برای آمدنش شتاب می‌ کردید، تندبادی است (وحشتناک) که عذاب دردناکی در آن است! » [۱۵]
    تدمر کل شیء بامر ربها فاصبحوا لایری الا مسـکنهم کذلک نجزی القوم المجرمین. «همه چیز را بفرمان پروردگارش در هم می‌کوبد و نابود می‌کند (آری) آنها صبح کردند در حالی که چیزی جز خانه هایشان به چشم نمی‌ خورد ما این گونه گروه مجرمان را کیفر می‌ دهیم!»

  • ضربه ای که امثال شما به اسلام و حیا و عفت زده اید را خود لیبرالها نزده اند. نمی دانم کامنتهای شما از شدت ساده لوحی شما است و یا ....
    واقعا چرا برای بدیهی ترین بدیهیات باید با امثال شما مباحثه کنیم!؟
    یک پسر جوانی را که مدام مزاحم تلفنی خانم ها می شد را بردند پیش قاضی، کلی ازش شکایت شده بود و ریخت و قیافه اش هم کلی ایراد داشت و نماز هم نمی خوند!
    ولی قاضی گفت ؟؟؟؟؟ این داستان قاضی که گفتی شبیه همان داستان مهدی قوام و........

    اولا خیر. سید مهدی قوام در تمام عمرش جز عده ای معدود را نتوانست هدایت کند و هر آنچه در مورد وی گفتند جز اغراق مریدانش نبود. بلکه نوح پیغمبر هم نتوانست در 950 سال نتوانست جز افراد اندک و معدودی نفر را مسلمان کند. این دقیقا تفکر انجمن حجتیه بود که می گفتند به جای به اصلاح جامعه به اصلاح موردی تک تک افراد بپردازید! کاری به اصلاح حاکمیت نداشته باشید! و این دقیقا همان چیزی بود که امام خمینی آن را تحجر می دانست و سبب شد که اسلام خمینی در مقابل اسلام حلبی قرار بگیرد. نتیجه کار حلبی رسیدن به ماجرای جشنهای هنر شیراز بود که همه دیدند با وجود سالها تلاش حضرات برای اصلاح افراد نتیجه چیست.
    وقتی گذاشتید سیل یی حیایی و بی غیرتی و بی عفتی جاری شود همه چیز را با خود می برد ولو اینکه حالا شما گوشه و کنار کسی را هم نجات دهید!!

    اگر امام خمینی زنده بود قطعا در مورد برنامه هایی مانند لاک جیغ می ایستاد . عاملانش را محکوم می کرد و با این احیای تفکر حجتیه ای مقابله می کرد. افرادی که اسلام را تا حد یک دین فردی پایین آورده اند و وانمود می کنند که گویا این دختران در محیطی مثل آمریکا مسلمان شده و حالا حجاب سر کرده اند! انکار نه انگار که اینجا جمهوری اسلامی است که برای حاکمیت اسلام صدها هزار شهید داده است. قرار نیست اسلامش اسلام فردی بشود.


    ثانیا امام خمینی هم موفق نشد بواطن را هدایت کند*. بلکه به وظیفه اش در مبارزه مستقیم با طاغوت عمل کرد. اقشار مذهبی را بر حکوکت مسلط نمود. موج بزرگ مذهبی ایجاد کرد و کاری کرد که افراد لامذهب مجبور شوند برای حفظ ظاهر هم که شده و از ترس دیگران و از ترس کمیته ها و از ترس خلخالی گناه را ترک کنند. صد البته افراد معدودی هم بودند که که واقعا تغییر کردند اما بر استثناهایی مانند شاهرخ ضرغام نباید قاعده وضع کرد. حکم کلی این بود که عموم آنها که جبهه ها را پر کردند همان قشر مذهبی و جنوب شهری و پای منبر و محراب بودند.
    در حققیقت در نگاه کلی امام خمینی تنها کاری که انجام داد این بود که فساد و بی عفتی و بی حیایی را از ظاهر جامعه زدود. اما بی حیا سر جای خود بودند و دوباره مانند آتش زیر خاکستر بعد از سال 68 خود را کم کم بروز دادند. و با حمایت حاکمیت و شل مذهبی مسوولان کشور کار به وضع فعلی رسید.
    خیال کردید آنها که شعار جالوید شاه دادند و یا برای بختیار تظاهرات حمایتی برگزار کردند بعد از انقلاب همه ناگهان فوت کردند؟
    خیر. ماندند منتظر فرصت و در روز 14 خرداد 68 بود که فهمیدند فرصت برای آغاز پروژه استحاله فراهم شده است.


    در حقیقت پهلوی ها جریان بی عفتی و بی حیایی را آوردند که هرگز هم جبران نشد.

    امام خمینی هم بعد از چند سال گذشتن از انقلاب وقتی دید اقشار بی حجاب هدایت پذیر نیستند و اصرار بر عمل خود دارند اعلام کرزد از فردا زنان ما با حجاب خواهند بود و دستور برخورد کمیته ها با بی حجابان را صادر کرد و نتیجه آن هم با حجاب شدن کل جامعه و کاهش بی سابقه مصرف مواد مخدر و موارد منکراتی و افزایش دوام خانواده هاذ و کاهش طلاق و ... بود**. همین الان هم پایدارترین خانواده های کشور خانئواده هایی هستند که در دهه شصت شکل گرفته اند و ناپایدارترین آنها هم خانواده های دهه هشتاد و نود!

    شما بالاخره باید بفهمید اسلام فردی با اسلام اجتماعی فرق دارد و اصلاح فرد مساوی اصلاح جامعه نیست. چه بسیار افراد مومن و نماز شب خوان که در زمان پهلوی هم بودند اما بواسطه سکوت و در عمل رضایت در مقابل گناه الان جهنمی هستند. افراد هم بودند که راضی نبودند و تلاشهایی کردند- که البته در جای خودش در خور تاقدیر است- اما مطلقا موفق نشدند سیل بی حیایی را مهار کنند.

  • فکر و اعتقاد دیگران را نمی‌توان با زور و اجبار عوض کرد ؟؟؟؟؟؟ این از دلایل طرفداران حجاباختیاریست عزیزم که می گویند حجاب رانباید بازور سر مردم کرد بلکه باید فرهنگ سازی کرد و مثل ترکیه ومالزی باشیم متاسفانه در چند دهه اخیر، تفکر مرجئه بشدت در نظام نفوذ کرده است و تحت عنوان اسلام و دین محبت و از صدا و سیما و سایر مبادی تبلیغاتی نظام در حال تبلیغ است. اینکارها هم همه به اسم جلب دلها و هداییت انجام می شود ولی در عمل در حال تحریف عمیق شریعت و ابدیل اسلام به یک دین فردی و نرمالیزه سازی نظام با اهداف لیبرالیسم است.
    نتیجه هم شده اینکه من وقتی الان با بسیجی ها و امثال تو سهراب دانشجو صحیت می کنم گاهی حرفهایی را از آنها می شنوم که نهضت آزادی ها در دهه هفتاد می شنیدم!!
    و این است همانکه شنیده اید پیش از ظهور اسلام را چنان وارونه کرده اند که وقتی مهدی بیاید او را کذاب خواهند نامید و می گویند اگر او امام بود که اینهمه کشتار نمی کرد!

    * اگر قرار باشد کسی هدایت شود بعد از چهل سال تبلیغ و اینهمه مراکز پاسخگویی به شبهات هدایت می شود. تازه ما که نگفتیم بیایند مسلمان شوند. یک مساله عقلی و بدیهی است که به سر کردن یک روسری از ساعتها آرایش و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما ساده تر است!
    حالا شما خیال می کنید چقدر احتمال دارد کسی که آکاهانه تصمیم گرفته است مانند غربی ها زندگی کند با منطق استدلال هدایت شود؟
    ** برای همین امام خمینی در پاسخ شهید بهشتی گفت اگر این مردمی که درود بر خمیتی می گویند فردا مرگ بر خمینی هم بگویند سرسوزنی از مواضع خودم کوتاه نخواهم آمد. در حقیقت پیامبر هم نتوانست و اصولا مامور نبود بواطن را هدایت کند. پیامبر می دانست بسیاری از افراد منافق هستند و امثال ابوسفیان هستند و از ترس مسلمان می شوند. اما همین قدر که جامعه ظاهرش اصلاح شود و مظاهر گناه و شرک پاک شود یعنی پیامبر به وظیفه اش عمل کرده است.
    ** و اگر این برخوردهای قاطع تا چند نسل ادامه یافته بود می شد امید داشت که کم کم اسلام به عادت عمومی جامعه تبدیل شود. مثل همان مثال رانندگی صحیح در اروپا بعد از هفتاد سال سختگیری و جریمه های نجومی. هر چند بی حیایی مانند فشار خون است و درمان قطعی ندارد و تا آخر عمر فقط باید آن را با زور دارو کنترل کرد.اگر قبول دارید فاجعه فرهنگی به خاطر سلطه غربگرایان است دیگر جای اما و اگر با امثال من نیست.
    باید قاطعانه با آنها مقابله کنید. مستقیما به جنگ ارزشهای غربی مانند آزادی و دموکراسی و حقئوق بشر و سایر دذروغها و پارادوکسهای عصر جدید بروید.
    باید قاطعانه از اجرای بیرحمانه شریعت اسلامی حمایت کنید و همانطور که خدا در قرآن دستور داد ذره ای رافت در مقابل افراد فاسد نشان ندهید.
    اما تا وقتی که به جای غربگران در حال مقابله با مسلمانان غیرتمند هستید ، یقینا در جبهه دشمن اسلام جای دارید ولو خودتان ندانید.

  • پیامبر (ص) طبیب دوار بود ! بابا مرض اعتقادی می فهمی چیه ؟! درمان می خواد ! حکمت می خواد، تربیت و خودسازی می خواد ! ورود ایمان به قلب میخواد !
    پیامبر اگه اسلام ظاهری ابوسفیان رو نمی پذیرفت و همه ی مشرکین رو از مکه بیرون می کرد و بر ترس و جهل مردم حکومت می کرد که کسی نمی ماند !!
    خودش می موند و مثلا 72 نفر، ؟؟؟؟؟؟؟ داری میگی کار امام حسین اشتباه بود چون اون کسی که 72 نفر براش ماند امام حسین بود ها ظاهرا باید با یزید بیعت واورا را طبیب وار درمان میکرد نه دْعُ‌ إِلَى‌ سَبِيلِ‌ رَبِّکَ‌ بِالْحِکْمَةِ وَ الْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَ جَادِلْهُمْ‌ بِالَّتِي‌ هِيَ‌ أَحْسَنُ‌ إِنَ‌ رَبَّکَ‌ هُوَ أَعْلَمُ‌ بِمَنْ‌ ضَلَ‌ عَنْ‌ سَبِيلِهِ‌ وَ هُوَ أَعْلَمُ‌ بِالْمُهْتَدِينَ‌ (125- نحل)
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پس این تعریف شما از دلسوزی و پاکی است! همان دموکراسی! همان رضایت مردم!

    اتفاقا کسی مثل علی دلسوز باشد مطلقا رحم نمی کند و منتظر رضایت مردم نمی شود. عین پدر و مادر دلسوزی که به زور کتک دست و پای بچه خود را می بندند و به او آمپول می زنند. حالا هر قدر هم آن بچه نادان بدش بیاید.
    تو خیال کرده ای کارهای پیغبران مورد رضایت مردم بود؟ آیا مردم از ابراهیم بری نشدند وقتی دیدند او همه مقدساتشان را شکسته است؟*

    اما اینکه مرتب از امثال شما می شنوم که می گویید خدا به موسی گفت "با ملایمت با فرعون سخن بگو شاید بخواهد بازگردد و توبه کند "
    اما شرمتان باد که نمی گویید این قول لین و مهربان فقط برای بار اول بود که فرعون برای نخستین بار در عمرش قرار بود با دعوت حق آشنا شود.
    اما بعدا که تکذیب کرد و ایمان نیاورد چه؟ باز هم قول لین در کار بود؟ یا زبان تبلیغ به زبان عذاب و مجازات تغییر کرد؟
    سوره اعراف آیه 133
    فارسلنا علیهم الطوفان و الجراد و القمل و الضفادع و الدم ایات مفصلات فاستکبروا و کانوا قوما مجرمین )


    ما هم با مردمی طرف هستیم که اتفاقا بهتر من و شما حلال و حرام و خوب و بد را می دانند. اما آکاهانه و عامدانه سراغ بدیها می روند و می گویند حالا مگر ما گناه کنیم مگر چه می شود؟ دقیقا یعنی اینکه می گویند اگر خدا راست می گفت باید بر سر ما عذاب نازل می کرد و حالا که نکرده پس ما به کار خود ادامه خواهیم داد!
    این مردم از فرعون بدترند.
    آیا تو خیال کرده ای فرعون شاخ و دم داشته است؟ فرعون هم انسانی بود مثل بقیه. این فرعون در وجود همه ما ها هست. وقتی در مقابل دستور خدا تفرعن و گردنکشی کنیم می شویم فرعون. آری. آن زن بی حجاب هم فرعون است. آن قاضی فاسد هم فرعون است. آن بانک رباخوار هم فرعون است، آن معلم فاسد و بی دین که سر کلاس به جای درس دادن بچه ها را علیه اسلام تحریک می کند هم فرعون است و و...**

    اما قبلا به همه حرفایت جواب دادم. گویا ندیدی و نخواندی.
    قبلا برایت نوشتم و توضیح دادم که ادعای تمام نشدن حجت توسط امثال تو کذب محض است. حجت کاملا تمام شده است و هیچ کس بهانه ای ندارد که بگوید آگاه نبودم و کسی نبود که به شبهاتم پاسخ بدهد. و تازه کدام شبهه؟؟ واقعا مگر استدلال لازم است که تا یک زن بی حجاب بفهمد یک روسری و لباس گشاد راحت تر از ساعتها آرایش و لباسهای تنگ و بدن نما است؟ درست مثل اینکه خیال کرده اید مثلا یک سیگاری و یا کرامی با استدلال دست از مصرف آن چیزها بر می دارد! حال آنکه چنین نیست. اینها خودشان بهتر به غلط بودن کارشان آگاه هستند اما چون برایشان لذت دارد ادامه می دهند.
    و جالب اینکه هیچ گاه توضیح دادن ارزش کمربند ایمنی و کلاه کاسکت و بیمه هم اثر نکرد مگر تا وقتی که پلیس با قاطعیت ایستاد و برخورد کرد. همین الان تا راننده چشم پلیس را دور ببیند کمربند را باز می کند با آنکه می داند برایش مفید است!
    اما چرا؟
    چون علم داشتن مساوی عقل داشتن نیست.

    پس خود را به آن راه زدن کافیست.
    بیایید صادقانه بگویید عرضه و شهامت اجرای دستورات اسلام را نداریم و می ترسیم از اینکه انگ داعشی و خشونت طلب و ضدیت با حقوق بشر را بخوریم. پس با این حرفها خودمان را ول می زنیم و خیال می کنیم که خدا را هم گول زده ایم!!






    ------------------
    *اما این وسط نکته جالبی گفتی که اتفاقا حقیقت دارد و جای خیلی حرفها را باز می کند. اینکه گفتی دشمنان علی ولد الزناء بودند. آری قطعا همینطور است. اما می توانی چند نفر را معرفی کنی که رسما زنا زاده بودند؟ حداکثر از معاویه و عمروعاص و زیاد ( که البته زیاد در آن زمان طرفدار علی بود!) را می توانی نام ببری. اما بقیه چه؟ ظاهرا بقیه حلالزاده بودند و حداقل کسی آنها را زنازاده نمی دانست! اما رفتاری دقیقا شبیه حرامزادگان داشتند.
    جامعه ایرانی هم متاسفانه الان چنین جامعه ای است. برخلاف ادعای حسن عباسی ها و رائفی پورها ، جامعه ای حرامزاده است. چرا؟ چون ما می دانیم طبق فقه شیعه اگر مردی ازدواج کند اما نیت دادن نفقه و یا مهریه را نداشته باشد عقدش شرعا اشکال دارد. مشروعیت عقد به نیت طرفین است. اما شاهدیم بسیاری از مهریه ها نشان می دهد که شوهر اصلا نیت واقعی برای پرداختن آن را نداشته است. بسیاری از افراد بیکار ازدواج می کنند حال آنکه توان پرداخت نفقه را ندارند. بسیاری هم ازدواج می کنند اما با مال حرام و شغل حرام و یا شغل به دست آمده از پارتی بازی و یا پول خمس نداده و غصبی و.. همه اینها را به ظاهر ما ازدو.اج شرعی دانسته و فرزندان حاثل از آنها را حلالزاده می پنداریم. اما آیا واقعا آنها حلالزاده حقیقی هستند؟ جواب به طور بدیهی منفی است. برابی همین عی علیه السلام فرمود بیت المال را از دست شما خارج می کنم ولو مهرزنانتان کرده باشید و یبا آن کنیز خریداری کرده باشید....
    وقتی هم جامعه حرامزاده شد، خود به خود در مقابل حرف حق مقاومت می کند و از حق بیزار است.

    ** جالب اینکه عذابهای فرعونیان نظیر سیل و طوفان و ملخ و بلاهای دیگر مثل زلزله و تورم و نظایر آن همه با هم با هم دارد رخ می دهد اما بازهم مردم ما بیدار نمی شوند! خیال می کنند سنت الهی در مقابل جامعه اسلامی شبیه جامعه کفر است! و نمی دانند که دقیقا برعکس است و خدا از مردمی که با وجود دسترسی به هدایت کافر شدند بدجور انتقام می گیرد.

  • بنویس برادر بنویس.
    هم نثرت رو دوست دارم و هم منطق ت رو.

  • منطق کیو دوست داری لعنت بر مرجئه

  • لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
    این اشاره شما دلم را به درد آورد و نمی بخشم. شما قوانین روشن خدای متعال را در عمل رعایت نمی کنید. (تهمت ، ...)

  • به درک که دلت به درد آمد حرف حق تلخ است و گوینده حق گوشت تلخ وداعشی به قول امثال تو . لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ را از امثال تو شنیدم یک آیه دیگر هم می خوانید به نام لااکراه فی الدین که در جوابتان باید گفت اگر دردین اجباری نیست پس چرا خداوند قوم لوط و ثمود و عاد و.... شهر ارم و... را عذاب کرد خوب اجبار دردین نبود وانسان مختار وآزاد بود بله تو مختار که کدوم راه را انتخاب کنی هیچ اجباری نیست ولی بدان که عذاب در راه خواهد بود و امتحانش مجانیست ولااکراه فی الدین به معنی آزادی برای هر غلطی واحترام به همه عقاید نیست لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ اگر این درست باشد هر کس دینش برای خودش پس چرا پیغمبر آمد خوب هرکس دین خودش را که داشت شما قوانین روشن خدای متعال را در عمل رعایت نمی کنید !!!!! من قوانین را رعایت نمی کنم یا تو خودت داری عقایدت را می گوییی ومشخص بعد دیگران متهم به توهین وقضاوت میکنی

    زمین لرزه قوم ثمود:

    فَأَخَذَتْهُمُ الرَّجْفَةُ فَأَصْبَحُواْ فِي دَارِهِمْ جَاثِمِينَ ﴿۷۸﴾(نمونه ای از عذاب شبانه)

    آنگاه زمين ‏لرزه آنان را فرو گرفت و در خانه هايشان از پا درآمدند.باران سنگ بر سر لوط

    وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهِم مَّطَرًا فَانظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الْمُجْرِمِينَ ﴿۸۴﴾

    و بر سر آنان بارشى [از مواد گوگردى] بارانيديم پس ببين فرجام گنهكاران چسان بود.و (سپس چنان) باراني بر آنها فرستاديم (باراني از سنگ كه آنها را نابود ساخت) اكنون بنگر سرانجام كار مجرمان به كجا كشيد.

    زلزله قوم مدین (شعیب)

    فَأَخَذَتْهُمُ الرَّجْفَةُ فَأَصْبَحُواْ فِي دَارِهِمْ جَاثِمِينَ ﴿۹۱﴾

    پس زمين‏لرزه آنان را فرو گرفت و در خانه‏ هايشان از پا درآمدند


  • فردی بود که استعداد شدن را داشت و قبل از شدن بر سر رسول خدا .... می ریخت. از آنجائی که سنت رسول را در عمل باید اجرا کرد از شما خواهش می کنم که بر سر بنده هر چه خواستید بریزید باشد که رستگار شوید.
    مجبورم نکن که حلالت نکنم.

  • ادمین لطفا پیگیری کنید که پاسخ بالایی به پیام اصلی رو کی نوشته؟ با تشکر.

  • با سلام خدمت فدای بانو.
    کدام پیام منظور شماست؟

  • همین پیامی که در پاسخ به پیام اصلی، حرف های جنسی گفته است.

  • نمکدون پیدات شد .

  • نمک رو زخمت پاشید. آخ اخ آخ دردت گرفت؟

  • این شما حزباللهی های تقلبی ومنافقید ک زیر عکس سلیمانی قایم شدی

  • aliR 99/10/30 ساعت 15:01

    خخخ
    مثل موریانه ریختین هر چی شغله گرفتین با حقوق کمتر
    معلومه کسی نمیاد خاستگاریتون ، چون اون که باید بیاد بیکاره
    هر چند همون دخترا بدون ازدواج و تعهد مرد ، میان کف جامعه برای ارضای جنسی !
    در هر صورت اینجا اول زنِ که ضرر میکنه

  • با عرض سلام عزیزم بی انصافی خوب نیست. معیار ها و ارزشهای جامعه بهم ریخته. لذا همه گرفتارند و بعضی ها خیال می کنند که بهشون خوش می گذرد. مثلاً درآمد های بالا چون خودرو گرون داره فکر می کنه که دنیا همینِ. در دینی که اگر گرسنه کنارت بخوابه وضعت خرابِ اما در جامعه گور خواب داریم و فقط بگفته مسئولین دویست هزار معتاد و یک بچه اون ریختی با تلفن و سگ داخل خودرو ا ز بچه های ذباله جمع کن درخواستی داره که اگر از مادرش بکنند از غصه دق می کند و آنقدر کم سطحِ که فیلم می گیره و آنقدر بی شعورِ که به نمایش عموم می گذارد. یعنی اینکه شخصیتی در آشوب و صفاتی در جنگ. یعنی معیار ها بهم ریخته و ارزشها با هوس ها جا عوض کرده اند. ایثار را می شناسد اما در چشم هم چشمی عفت را قربانی می کند و تواضع را و صدقه را و صرفه جوئی را ...
    با این مقدمه وقتی جوانی تعلیم ندیده باشد در این کشمکش فرهنگ و ضد فرهنگ یا ارزش با ضد ارزش یا سنت و غرب گرائی گم می شود. خود را به سر و صدا و عکس و تصورات هالیودی می بازد همچنان که پدرش به تقلید از بورلی هیل با حرام و حلال ویلا می سازد و برای ساختنش در جایی که قانونی نیست چندین خطای دیگر ( مثلاً رشوه...) مرتکب می شود.
    بی انصافی را به این علت جسارتاً عرض کردم که کسی که تعلیم ندیده در محیط رقابت نامشروع بوده و اسیر چشم هم چشمی است ، آیا مقصر است ؟
    مادری که فرزند چهل ساله دارد و با توجه به لهجه از شهری شهید پرور می آید ، دوران جنگ را بخوبی تجربه کرده و دخترش بهتر از او لباس پوشیده و توجه اش به انگشتر و طلاست نیاموخته که وظیفه شناسی بیاموزد و همسرش بر اساس حسن خلق ، صداقت ، چشم پاکی... انتخاب کند. در پی آن باشد که ازدواج قرارداد است شاید در بلند مدت نه کمتر از برجام .زیرا اگر پدر و مادر ندانند که وظایف نسبت به فرزند چیست یا چگونه وظایف را اجرا کننند و یا هماهنگی بین پدر و مادر از نان شب واجب تر است ، در بلند مدت ، آنچنان می رود که بر اون بچه اون ریختی می رود.