اسلام دین ضد حقوق بشر و دین خشونت و اجبار و محافظه کاری!!!/ پورآقایی


سلسله مباحث نقد قرآن دکتر سها
قسمت ۵
سه شنبه ها در تیمورا


+ 
7

- 
1
ارسال در 1399/11/7 ساعت 19:23 2021-1-26 19:23:13
داود
توسط داود


عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اصول کج راهه مثلا قرآنی و منم منم عقلی بعضی هارم تو کل کامنت های این سایت دیدیم!!

  • مهمان 99/11/16 ساعت 13:28

    اصل غفلت ناپذیر ارزیابی احادیث و روایات منسوب به معصوم چیست؟
    ---
    میلیاردها از گواهیهای بشری برای ارزیابی احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب ، بدون اثبات علمی هماهنگ و منسجم بودن این احادیث و روایات با شناختهای محکم و مفصل قرآن و با اصول استدلال عقلی ، نزد خداوند پشیزی ارزش ندارند .
    پیروی از احادیث و روایاتی که با محکمات قرآن و با اصول استدلال عقلی تضاد و تعارض دارند بحکم قرآن گناه کبیره ی نابخشودنی و مجازات الهی بخشش ناپذیر دارد.
    اصل بنیادین غفلت ناپذیر برای اثبات و پذیرفتن درستی و راستی احادیث و روایاتی که بنام دین و مذهب به معصوم نسبت داده می شوند؛ هماهنگ و منسجم بودن این احادیث و روایات با شناختهای فرهنگ الهی اصیل دین داری و مذهب داری قرآنی و امکان اثبات این درستی و راستی با اصول متین و خدشه ناپذیر استدلال عقلی است.
    دین شاسان در راستای ترویج فرهنگ بهره برداری از احادیث و روایات منسوب به دین و مذهب ، برای جلوگیر از هرگونه انحراف و کج روی در دین و مذهب ؛ موظف اند اصول بنیادین غفلت ناپذیر قرآنی و عقلی ارزیابی این احادیث و روایات را همیشه به دین داران با تاکید مکرر یاد آوری و گوشزد نمایند.
    بی توجهی به این اصول حیاتی و سرنوشت ساز ارزیابی احادیث و روایات بحکم قرآن و عقل حاصل یک عمر دین داری و مذهب داری را بشر را تباه می کند .
    این بی توجهی گناه کبیره ای است ، که خداوند با وجود هدایتهای آشکار و رسای قرآن در دست همه ی بشر که درستیها و نادرستیها را بگونه ای رسا و سرشت نشین آشکار می کنند ؛ هرگز آن را نمی بخشد.
    بنگرید به آیات : ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف

  • مهمان 99/11/12 ساعت 14:17

    پور آقایی کیست و چه دانشی دارد وبه کجا وابسته است؟؟؟!!!
    ---
    دادن زمینه ی تبلیغ با ذکر نام و القاب در رسانه ها به افراد ی که اصول علمی قرانی و عقلی را در سخن از دین و مذهب را رعایت نمی کنند و به جو سازیهای رنگا رنگ می پردازند ؛ زمینه سازی برای عوام فریبی بنفع استکبار و صهیونیسم است که به فتنه در جهان اسلام دامن می زند و خشم خداوند را بر می انگیزد.
    در زمانی که دشمنان جهان خوار و مزدوران آنان برای تخریب و چپاولگری از هر سو ایران و جهان اسلام را محاصره می کنند زمینه دادن به حسن الله یاریهای شیاد و دغل باز شیطان پرست تفرقه گر ، فجایع را افزایش می دهد.

  • مهمان 99/11/13 ساعت 03:57

    دانشش را که می بینیم و استکبار و صهیونیسم هم که مشخصاتش را می شناسیم حسن اله یاری هم که تکلیفش معلومه خو الان نتیجه ؟!

  • مهمان 99/11/14 ساعت 17:28

    ذهن بیگانه با قرآن و عقل چگونه می تواند درست و نادرست دین و مذهب را تشخیص دهد؟
    ---
    با ذهن و چشم بیگانه با اصول توحیدی شناختهای قرآنی و عقلی و بیگانه با اصول بحث و تجزیه و تحلیل علمی چگونه می توان خدا پسندانه سره از ناسره ی ادعاها در زمینه ی دین و مذهب را تشخیص داد و به لغزش و گمراهی دچار نشد واز جاده حق فراتر نرفت و چگونه می توان در من در آوردیها و خرافات غرق نشد و به عذاب الهی ابدی دچار نگردید؟؟؟!!!
    مهم ترین راه نجات بخش دین داری و مذهب داری ؛ آموختن اصول شناختهای دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی است که باید پیش از آموختن دین و مذهب و سنت در همه مؤسسه های آموزش دین و مذهب برای مصون نگه داشتن دین داری و مذهب داری مردم تحقق یابد.
    دین شناسان و مراجع تقلید موظف اند پیچ و خمهای قرآنی و عقلی این راه نجات بخش را به همه ی مردم در همه ی سالهای عمر رشد آنان به آنان با تاکید همیشه یاد آوری و گوشزد کنند و همیشه مراقب زمینه های انحراف و کج روی مردم که با پوشش دین و مذهب انجام می گیرد باشند تا بتوانند از این انحراف و کج روی هلاکت بار جلو گیری کنند.

  • بازم شعار

  • عالی بود