حاج محمود کریمی | عاشق راه وصل‌و می‌دونه (صوتی)


#وفات_حضرت_ام‌البنین، سال ۱۳۹۷
چیذر، هیئت رایةالعبّاس (علیه‌السّلام)

مشاهده فایل تصویری:
https://www.roshangari.ir/video/66118


+ 
4

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/15 ساعت 11:30

    با چه جرئت اهل بیت پیامبر را بازیچه ی تخیلات خود قرار می دهیم؟؟؟!!!
    ---
    بافتن تخیلات ذهنی قرآن ستیز و خرد گریز بنام دین و مذهب و بنام بندگان مقرب خدا که بیشتر با دست آویز قرار دادن احادیث و روایات غیر قابل اثبات مخدوش به جعل و دروغ ؛ توسط مداحان و روضه خوانان و بسیاری از منبریان جاهل به شناختهای فرهنگ دین داری و مذهب داری قرآنی و عقلی بی هیچ گونه احتیاط و پرهیز انجام می گیرد ؛ دین قرآنی خدا و مذهب توحیدی اهل بیت پیامبر را با ساخته و پرداخته های پوچ ذهن ناقص بشر آلوده می سازد و لوث می کند و مردم را به گمراهی سوق می دهد.
    این ساخته و پرداخته های تخیلی ذهن بشر با جعلیات قرآن ستیز و خرد گریز غیر قابل اثبات ؛ اصالت الهی بودن دین و مذهب را با در آمیختن با بافته های ذهن بشر ، لوث و نابود می سازند.
    بی پروایی بشر در گرایش به ساخته و پرداخته های ذهن خود بنام دین و مذهب او را به مجازاتهای سنگین ابدی بخشش ناپذیر هلاکت بار هشدارهای قرآن دچار می کند.
    مهم ترین وظیفه ی دین شناسان قرآن شناس این است که همیشه متدینان را به هشدارهای قرآنی آگاه سازند و راه نجات از هلاکت و عذاب ابدی را ، که بی تردید سر انجام و حاصل پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ و غیر قابل اثبات است ، باتکیه به اصول قرآنی و عقلی برای متدینان هموار سازند.
    اگر دین شناسان قرآن شناس و همه ی متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب این وظیفه ی الهی را سر لوحه ی واجبات دینی و مذهبی خود قرار ندهند در مجازات گناه کبیره ی پیروی از من در آوردیها و خرافات و جعلیات پوچ سهم بزرک از عذاب الهی را بحکم قرآن از آن خود خواهند داشت.
    به این هشدارهای قرآنی انکار ناپذیر با چشم و دل بصیرت گرا با دقت توجه کنیم: « وَقَالُوا رَبَّنَا إِنَّا أَطَعْنَا سَادَتَنَا وَكُبَرَاءَنَا فَأَضَلُّونَا السَّبِيلَا . رَبَّنَا آتِهِمْ ضِعْفَيْنِ مِنَ الْعَذَابِ وَالْعَنْهُمْ لَعْنًا كَبِيرًا » ﴿ آیات ۶۷ و ۶۸ سوره أحزاب ﴾ و همچنان : « قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا حَتَّى إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَكِنْ لَا تَعْلَمُونَ . وَقَالَتْ أُولَاهُمْ لِأُخْرَاهُمْ فَمَا كَانَ لَكُمْ عَلَيْنَا مِنْ فَضْلٍ فَذُوقُوا الْعَذَابَ بِمَا كُنْتُمْ تَكْسِبُونَ . إِنَّ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِنَا وَاسْتَكْبَرُوا عَنْهَا لَا تُفَتَّحُ لَهُمْ أَبْوَابُ السَّمَاءِ وَلَا يَدْخُلُونَ الْجَنَّةَ حَتَّى يَلِجَ الْجَمَلُ فِي سَمِّ الْخِيَاطِ وَكَذَلِكَ نَجْزِي الْمُجْرِمِينَ . لَهُمْ مِنْ جَهَنَّمَ مِهَادٌ وَمِنْ فَوْقِهِمْ غَوَاشٍ وَكَذَلِكَ نَجْزِي الظَّالِمِينَ» ﴿آیات ۳۸ تا ۴۱ سوره أعراف﴾.

  • با سلام / پنجشنبه 09/11/1399
    ---
    دل آرام گیرد بذکر خدا
    ---
    این حقیقت را به همه بگوییم: اگر دل خویش را تنها به خدا بدهیم و با آگاهی به اندک خواسته های قرآنی انسان ساز و حیات بخش و سعادت آفرین رهنمای او در زندگی صادقانه پایبند شویم و همیشه با ایمان به عظمت نظام مند آشکار او در جهان ؛ الطاف بی شمار او را که در سر تا سر زندگس از آنها بر خور دار و بهرمندیم شکر گذار باشیم و فقط به او توکل کنیم ؛ بی تردید او تمام بلاها و وباها را از ما دور خواهد کرد و به تمام نیازهای سلامت آفرین زندگی ما هر یک بموقع خواهد رسید.

  • چرا متولیان آموزش و تبلیغ دین ومذهب مسئولیت گریز اند؟؟؟!!!
    ---
    --- وقتی متولیان آموزش و تبلیغ دین و مذهب در جهان اسلام و بویژه در جهان تشیع با امرار معاش از بیت المال و از وجوهات شرعی مردم
    --- به مبارزه ی علمی قرآنی و عقلی علیه من در آوردیها و خرافات روزمره که پیوسته به دین و مذهب توسط دین فروشان و مذهب فروشان شیاد افزوده می شوند نمی پردازند
    --- و برای جلوگیری از انحرافها و کج رویهای دینی و مذهبی مردم هیچ اقدام علمی تصحیح گر انجام نمی دهند
    --- و به اساسی ترین وظیفه ی شرعی و حرفه ای خویش عمل نمی کنند
    --- و پیوسته قرآن و روشنگریهای قرآنی و عقلی را با انگهای گوناگون در نظر مردم بدنام و منفور می سازند
    --- ؛ ظهور پیوسته ی شیادان مدعی امامت و نبوت و مدعی ارتباط با جهان فراطبیعی غیب با جادو و جمبل و دروغ و نیرنگ بازی نتیجه ی حتمی مسئولیت گریزی این متولیان خواهد بود
    --- که دین و مذهب را به کالای کاسبی خود تبدیل کرده و هوای نفس و ارضای هوا داران خود را از رضایت و خوشنودی خدا و رسول و اهل بیت پیامبر بر تر می دانند.