چرا دلار ۱۵ هزار تومن نمیشه؟


خیلی از اقتصاددان‌ها میگن وقتی معلوم شد ترامپ دیگه رئیس جمهور آمریکا نیست، دلار تو ایران شروع کرد به پایین اومدن اما مسئولان مربوطه جلوش رو گرفتن و نذاشتن بیشتر از ۲۲ هزار تومن پایین بیاد.


+ 
11

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • اگر افزایش ارز بی ارزش دشمن موجب افزایش قیمت ها ست ، پس چرا باید کشاورز که هر روزه محصول خود را گران تر می فروشد ، زمین ابا و اجدادی و دوست و فامیل و اجر دینی را رها کرده و به شهر های ده ملیونی و بیشتر مهاجرت کند؟ غذائی بخرد و بخورد از محصولات تراریخته وارداتی؟

  • انسان موجودی پیچیده با ابعادی بسیار . هریک از این ابعاد انسان تاثیر و تاثر بر انسان (ها) دیگر دارند و در همپوشی . درهم پیچیدگی این ابعاد در اجتماع غیر قابل محاسبه است.
    اما در اینجا به تنها دو عامل کاملاً وابسته به عوامل دیگر اشاره شده عرضه و تقاضا ! آیا عوامل فرهنگی در این رابطه بی تاثیر است ؟ اگر چنین است چرا انسان هائی برای دفاع از دیگران یا عقیده همه چیز خود را تقدیم می کنند؟ پس چرا بابی سند برای مبارزه با انگل ها نزدیک به هفتاد روز اعتصاب غذا کرد و در این راه مُرد تا خفت تسلیم به دشمن ظالم را نپذیرد؟
    چقدر جاهل و بی فرهنگ اند غربی ها که انسان را در محدوده شکم و اطراف آن تعریف می کنند ! چقدر جالب که با تولید و توسعه ضد فرهنگ این تعریف کاراست.

  • در تمام این بیش از شش دقیقه ریال ما در مقابل ارز خارجی مطرح ، ولی فقط یک ارز بی ارزش نامبرده شد!!! ارزی که عقلا سالهاست می دانند که ورشکسته شده.

  • حداد عادل گفته اگر دلار پایین بیاد ما دیگه رای نمیاریم دختر هاشمی هم گفته فشار روی مردم باشه خدا به داد ما مردم برسه گیر چه وحشیایی افتادیم

  • اگر حداد اینگونه باندیشد و حرف بزند جای تاسف بسیار است. عملکردش که مورد تائید نبود بکنار.