نوبخت: جیب مردم پر پول است‌ و ریختند در بازارها که خرید کنند!


رئیس سازمان برنامه و بودجه: هر هفته طرح‌های عمرانی اجرا می‌شود و اگر من در سازمان برنامه پول طرح‌ها را ندهم هر هفته «علی برکت‌الله» تکرار نمی‌شود! این‌ها صحنه‌سازی نیست.


+ 
15

- 
19

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • رئیس جمهور منتخب برای پاس داری از چگونه مذهبی ؛ سوگند یاد می کند؟
    ---
    اصل دوازدهم قانون اساسی ج.ا.ا مذهب تشیع را بعنوان مذهب تغییر ناپذیر ج.ا.ا تعیین کرده است .
    نخستین بخش از سوکند نامه رؤسای جمهور منتخب در ایران پس از پیروزی انقلاب و برقراری نظام اسلامی در کشور ؛ آشکار دال بر الزام رئیس جمهور منتخب کشور به پاس داری از مذهب تشیع است.
    اصل دوازدهم قانون اساسی ج.ا.ا و بخش نخست سوگند نامه ی رئیس جمهور منتخب کشور نشانه ایست بر این که مذهب تشیع اولویت اول پاسداری را برای نظام اسلامی ج.ا.ا دارد.
    لازمه ی پاسداری آگاهانه ی علمی و عملی از این اولویت اول وجود مدونه ی علمی مورد توافق و تایید دین شناسان نظام است که باید اصول علمی معتبر و بی خدشه ی مذهب تشیع را از قرآن و سنت و عقل و چگونگی پاس داری از این اصول را بگونه ای آشکار و قابل درک و اثبات پذیر در بر داشته باشد.
    این لازمه ایجاب می کند دستگاه های نظارتی و قانون گزاری و اجرایی و قضائی نظام به اصول مذهب و به چگونگی پاس داری رئیس جمهور کشور از اصل 12 قانون اساسی کشور ؛ برای نظارت و پیگیری چگونگی تجسم علمی و عملی اصل 12 قانون اساس در مدیریت رئیس جمهور آگاهی کامل داشته باشند و حد اقل سالانه گذارشهای نظارت و پیگیری خود را در این زمینه برای پیشرفت علمی و عملی حاکمیت مذهب در کشور و برای اثبات مسئولیت شناسی و انجام وظیفه خویش در این پاسداری به نهادهای ذی ربط نظام و ملت ارائه کنند.
    انبوه شمارش ناپذیر دین شناسان آگاه به اصول توحیدی قرآنی و عقلی مذهب تشیع با وضع ناهنجار و آشفته ی قرآن ستیز و علم گریز رایج در آموزش و تبلیغ دین و مذهب در کشور ، حد اقل در دوران استقرار نظام اسلامی در ایران ، متاسفانه هیچ تجسم علمی وعملی از لازمه ی حراست و پاسداری خدا پسندانه از مذهب نزد قوای سه گانه کشور که بتوان از آن اهمیت والای اصل 12 قانون اساسی را به اثبات رساند نمی توانند بیابند که عامل قدرتمندی برای دفاع از عمل کرداین قوا در این زمینه باشد.
    اگر نتوان وجود چنین عاملی را بلحاظ علمی به اثبات رساند باید اذعان کرد که در طول چهل و اندی سال اخیر ؛ دین شناسان و قوای سه گانه ی نظام نتواسته اند نسبت به اصل 12 قانون اساسی کشور وفای بعهد کنند و تمام این وقت را در این زمینه هدر داده اند.
    این ناتوانی توجیه ناپذیر بی تردید ، با تدبر در هشدارهای فراوان قرآن ؛ پیامدهای شومی را در دنیا و آخرت برای همگان بتناسب سهم خود در آن ، خواهد داشت.

  • ننگ و نابودی برای وطن فروشان دشمن پرست!!!
    ---
    ننگ باد وطن فروشان دشمن پرست خود باخته ای را که با از خدا بی خبری و با کثیف ترین خفت و خواری ؛ برای پیاده کردن اهداف پلید چپاولگری دشمنان استعمار گر ، از خود بازیچه و بوق ترویج جاذبه های پوچ ناموس زدای اسارت بار و ذلت آفرین این دشمنان ساخته اند .
    این دشمنان که هم اکنون پیر فرتوت شده اند چند قرن است در سران جنایت پیشه ی عهد شکن آمریکا و غرب تجسم یافته و به پلید ترین توطئه ها و چپاولگریها علیه کشورهای مستقل و ملت های آزاده ی جهان ادامه می دهند.
    این دشمنان قسم خورده ی پلید بجز به نابودی استقلال و حقوق مشروع حاکمیت ملت های آزاده و به چپاول ثروتهای این ملتها و به تاراج بردن این ثروتها و به کشاندن ملت ها به زیر یوغ اسارت به هیچ چیز دیگری نمی اندیشند و به هیچ چیز دیگری رضایت نداده و نمی دهند.
    ملت های آزاده ستم دیده که به این چپاولگریها نیک آگاه اند باید با بسیجی همگانی و با تدابیری راهبردی عالمانه زیر پرچم اتحاد جهانی ملل ضد استعمار ؛ علیه جمع دشمنان استعمار گر و علیه طاغوتان و مزدوران محلی دست نشانده و نوکر این دشمنان به مبارزه بی امان نستوه بپردازند.
    این ملتها باید تا طرد همیشگی و نهایی استعمار گران از کشورها و مناطق خود و تا نابودی آثار پلید طاغوتان و مزدوران محلی ؛ هرگز از ادامه ی مبارزه و از همت و جدیت و پایداری و استقامت در مبارزه نباید آرام بنشینند.

  • مهمان 99/12/23 ساعت 12:50

    مهم ترین حقوق غفلت شده در طرح حقوق شهروندی چیستند؟
    ---
    آقای حسن روحانی رئیس ج.ا.ا در 29 آذر ماه 1395 طرح حقوق شهروندی را به مردم اعلام نمودند.
    بسیار شایسته بود رئیس جمهور در این طرح بروشنی مشخص می ساختند ملت در ایجاد کشور و تکامل تشکلهای مدیریت آن و در وجود و بقا و دوام و حفظ کشور و نظام دقیقا چه نقشی را ایفا می کند؟
    رئیس جمهور باید مشخص می ساختند دقیقا به ملت در ایفای نقش خطیر ایجاد کشور و نظام و در فراهم سازی سایر لازمه های وجود و حفظ کشور و نظام چه حقوق مشروعی برای زندگی عزتمند و شرافتمندانه در ثروتهای ملی و در بودجه های کشور تعلق خواهند گرفت.
    رئیس جمهور هم اکنون باید پاسخ دهند در طول 8 سال از ریاست ایشان بر مدیریت کلان کشور و با در اختیار داشتن حق مدیریت ثروتهای کلان ملی ؛ ایشان برای زندگی عزتمند و شرافتمندانه ی ملت چه اقدامات مدبرانه و امیدوار کننده ی برجسته ی محسوسی را انجام داده اند که با نقش خطیر ملت در ایجاد و حفظ کشور و نظام برابری کند و الگوی خوبی از ایران اسلامی در جهان برای حفظ حقوق مشروع ملتها باشد؟
    مدیران کلیدی کشور نباید فراموش کنند که ملت ایران با برخورداری از ثروتهای خدا داده ی کلان طبیعی در سر تا سر سرزمین پهناور خود برای فراهم ساختن زندگی عزتمند و شرافت مندانه هرگز در هیچ حالتی نباید دچار استیصال و چشم بستن به ترحم بیگانگان باشد.
    نهادهای ریاست جمهوری و مجلس شورا بیش از سایر نهادهای رسمی کشور باید مسئولیت پاسخ گویی به سئوالهای فوق و بیان شفاف و مستند به ارقام و آمار معتبر اقدامات انجام شده خود را که می باید برای رفع کاستیهای جانکاه و معنویت زدا که ملت را 8 سال است با بد ترین تنگناها گرفتار کرده اند ، بعهده بگیرند ، و پیامدهای قانونی و شرعی این کاستیها را ؛ ضابطه مند از راه قانون بنفع ملت جبران کنند.

  • جناحهای قدرت طلب نا کار آمد بیهوده برای کسب مجدد قدرت تقلا می کنند
    ---
    جناحهایی که در طول چهل و دو سال بدون هیچ برنامه ی علمی فراگیر کار آمد و با ندانم کاری ده ها میلیون از جمعیت کشور را بی رحمانه و فقط برای تامین و تضمین منافع خود با بد ترین مشکلات جان کاه و معنویت زدا گرفتار کرده و بجز بدنامی برای دین و انقلاب و نظام و مردم ستیزی بازده دیگری نداشته اند ؛ چرا و بنفع چه طرفهایی و با کدام مجوز شرعی و قانونی باید برای به چنگ آوردن قدرت هنوز دست و پا بزنند و تقلا کنند؟؟؟!!!
    مردم خدا پرست انقلابی ایران که صدها هزار شهید از عزیز ترینان خود را برای پیروزی و به ثمر رساندن انقلاب اسلامی فدا نمودند آنقدر بلحاظ درک سیاسی و مدیرتی در طول این مدت پخته شده و به تکامل رسیده اند که همه ی این تقلاها را خنثی و نقش برآب کنند.
    رساندن ملت به سرخوردگی برای تحقق بخشیدن به مشارکت حد اقلی جمعیت کشور در انتخابات با بستن امید به کسب قدرت در مرحله دوم هر انتخاب خیانت به دین و مردم و کشور و نظام است و با هیچ توجیه و بهانه ای بخشش پذیر نیست.
    این جناحها چه برنامه ی علمی سازمان یافته ی فراگیر کلان کار آمدی برای مدیرت عادلانه بهینه کشور پهناوری همچون ایرا اسلامی و چه ضمانتی و تضمینی در اختیار دارند که این کشور ثروتمند را با عدالت و امانت داری و اقرار به حقوق حقه مردم که صاحبان اصلی کشور و همه داراییهای ملی آن اندعالمانه و به بهترین وجه علمی مدیریت خواهند کرد تابشود مدیریت کشور و سرنوشت جمعیت انبوه آن را با اطمینان به آنان سپرد؟؟؟!!!
    سخن از کاستیهای و نا کار آمدیها و زیان آفرینیها و مردم ستیزیها و حق کشیهای مدیریت های پیشین کشور در همه دوروانهای قبل از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب آن قدر بسیار است و متاسفانه درس عبرت قرار نگرفته و انبار بزرگی از کاغذ هم برای جای دادن آن کافی نیست.

  • مهمان 99/11/13 ساعت 12:15

    خدا پرست چگونه باید مسئولیت شناسی خویش را در محضر خداوند به اثبات برساند؟
    ---

    مایه ی بسی افسوس و اندوه و نگون بختی است که در ایران پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ عناصر بشری انقلابی سالم جوانی یافت نشوند و پیوسته برای پر کردن پستهای کلیدی ریاست جمهوری و سایر ریاستها به سراغ افراد پیر خانواده هایی برویم که به آلوده بودن به دست کجی متهم اند؟؟؟!!!
    آیا رواج این پدیده شوم که هدر دهنده ی ثروتهای ملی است نشانه تنبلی ذهن و جهل ما است یا نشانه ی نابود شدن ایمان ما به اسلام عدالت محور و نشانه ی نبود ایمان به ضرورت نهادینه کردن علم و امانت داری در به دست گرفتن پستهای کلیدی مدیریت کشور است؟؟؟!!!
    با این وضع فاجعه بار اگر خدا شناس و خدا پرست هستیم چگونه می توانیم مسئولیت شناسی درست در مردم داری و کشورداری خویش را در محضر خداوند به اثبات برسانیم؟؟؟!!!

  • چشم بصیرت موریانه بین نداریم!!!
    ---
    ظاهرا نزد مسئولان نظام و نمایندگان در مجلس شورا به مدد الهی و به نقش کلیدی مردم در حفظ انقلاب و نظام و کشور ایمان صادق وجود ندارد که 8 سال است در ایران ثروتمند اسلامی شاهد تحمیل بدترین ستمها و حق کشیها و تنگناهای جانکاه و معنویت زدا علیه این مردم هستیم و می بینیم چگونه ستم پیشگان این مردم را که در حقیقت روح انقلاب و نظام و کشور هستند موریانه وار نابود می کنند ولی هیچگونه ترتیب اثر بازدارنده ی قاطع عملی را از مسئولان ذی ربط برای زدایش موریانه ها نمی بینبم.

  • دولت کنونی برای نابود ساختن روح کشور و نظام گام بر می دارد
    ---
    دولت کنونی 8 سال است حقوق مشروع و عادلانه ی ملت در ثروتهای و داراییها ملی را در بودجه ، که از این ثروتها و داراییها هزینه می کند ، نادیده می گیرد و انکار می کند و ملت را به صدقه خور تبدیل کرده است ؛ و برای کسب شهرت همه ی ارز خارجی بودجه کشور را با قیمت دولتی با حذف ملت در ساخت در و دیوار و راه و جاده و ساختمان منحصر می کند.
    دولت کنونی با انکار این حقیقت که اگر ملت نبود کشور و نظام و دولت نبود آوردن هر بلایی را به سر ملت روا می دارد و دانسته یا ندانسته برای نابود ساختن روح کشور و نظام که ملت است گام بر می دارد.
    این دولت با انکار سهم عادلانه ی ملت در ثروتها و داراییهای ملی که ملت بحکم قرآن صاحب آنان است:« هُوَ الَّذِي خَلَقَ لَكُمْ مَا فِي الْأَرْضِ جَمِيعًا... » ﴿ آیه ۲۹ سوره بقره﴾ وجود ملت را فقط ابزار مصرف در جنگ و در گیریها و در مقابل آتشهای توپ و تانک و... برای دفاع از اعضای خود و برای بقای این اعضا می خواهد.
    دولت اگر ادعا دارد این حرفها همه دروغ و شایعه ی دشمنان اند ؛ این گوی و این میدان ؛ بفرماید حق عادلانه ی تعیین شده برای زندگی عزتمندانه و شرافتمندانه ی ملت در بودجه را با ارقام و اعداد مستند به مدارک قابل اثبات به عموم ملت نشان دهد تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.
    این دولت هیچ مزیتی برای ملت در بودجه های سالانه خویش نمی شناسد و به همین دلیل با نهایت بی رحمی همه نیازهای زندگی ملت را بقیمت ارز آزاد خارجی به ملت می فروشد.

  • نظر اقای نوبخت بر عکس نظر تیتر شما است لطفا اصلاح شود.

  • مهمان 99/10/24 ساعت 17:32

    چرا مجلس شورا جربزه ی استیضاح و وفای به عهد را ندارد؟
    ---
    ملت که بحکم خداوند در قرآن صاحبان اصلی ثروتهای ملی سرزمین خود قلمداد شده اند و بحکم عقل و عرف عقلا روح حقیقی وجود و دوام و بقای حقیقی کشور و نظام و دولت را تشکیل می دهند ؛ چرا 8 سال است دولت حق عالانه ی او را در ثروتهای ملی سرزمین خویش در بودجه های سالانه خود منکر می شود؟؟؟!!!
    چرا دولت ملت را فقط در چند قلم کالا صدقه بخور کرده است؟؟؟!!!
    چرا دولت و با چه هدف و برای خدمت به چه طرفهایی پیوسته تنگناها را با گرانیهای روز افزون کمر شکن علیه روح وجود و دوام و بقای نظام وکشور و دولت شدید تر می کند وتنها به پر کردن جیبهای گشاد مشتی سرمایه دار زالو صفت از خدا بی خبر اصرار می ورزد؟؟؟!!!
    چرا و با چه بهانه ای مجلس شورا که عصاره ی ملت و سوگند وفاداری وخدمت به ملت را یاد کرده است با آن همه فجایعی که هشت سال است دولت ده ها میلیون مردم ایران ثروتمند اسلامی را گرفتار فقر و فلاکت کرده است فقط با اشتلم بشتلم و هرط و پورط پوچ با دولت برخورد می کند؟؟؟!!
    چرا مجلس شورا برای وفای به عهد و سوگند خود به ملت جربزه و شهامتی برای به استیضاح صادقانه کشاندن دولت و وادار گردن آن به پرداخت تاوانهای سنگینی که با بی تدبیری و بنفع اهداف پلید شمنان 8 سال است علیه ملت روا می دارد و تحمیل می کند دولت استیضاح و عادلانه محکوم نمی کند؟؟؟!!!
    پاسخگوی اسیبها و تلفاتی که از این فجایع بی تدبیری روزانه به جان و مال ودین و ناموس ملت تحمیل می شوند کیست؟؟؟!!!
    این فجایع چه جواب قانع کننده ای برای عرضه به خداوند دارند که ثابت شود ما بنام دین تنها برای دنیای خویش حکومت نمی کنیم؟؟؟!!!

  • بودجه هست ولی تو جیب دوستان دولت و در حال خوردن مردم هم جیبشان پر هست ولی پر از شپش دولت هم هر روز داره طرح افتتاح میکنه تو خواب

  • تیتر گمراه کننده است. این حرفی که در تیتر آمده در واقع به صورت استفهام انکاری بیان شده است