درس اخلاق شهيد خرازی به مسئولين


درازهی نماینده مجلسی که به کارمند گمرک توهین کرد!//عنابستانی نماینده مجلسی که به صورت سرباز سیلی زد!/ وقتی شهید خرازی در مقابل سرباز نگهبانی که از آنها کارت شناسایی میخواهد و ندارد ! گوش به فرمان داده و سینه خیز و بشین برپا انجام میدهد!!


+ 
18

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/15 ساعت 02:31

    سردار اشتری فرمانده محترم نیروی انتظامی

    با سلام، و احترام

    ✔️اقدام جنابعالی در دفاع از وظیفه شناسی سرباز زیر مجموعه اقدامی شایسته بود و در خور تحسین، نماینده مجلس نیز از تقصیر کرده یا نکرده عذر خواست و از سرباز به خاطر انجام وظیفه تشکر کرد اما منصفانه می پرسیم در این قضیه آیا فقط نماینده خاطی بود؟

    لحن صحبت سرباز را از زبان خودش دیدید ، این نوع صحبت و برخورد با مردم از طرف سرباز ناپخته زیر مجموعه شما حتی خطاب به یک شهروند عادی ، قابل قبول بود؟

    آیا برای این خطا نیز دغدغه ای دارید و نیاز به عذرخواهی می بینید؟

    نماینده اشتباه کرد و به خاطر عجله به خط ویژه ورود کرد ، مامور نیز به وظیفه عمل کرده و راه ورود را بست ، آیا حق داشت راه خروج را نیز بیندد؟ آیا حق آنگونه صحبت و با آن ادبیات را داشت ؟
    افسر شما که برای رفع مشکل آمده بود، باید موضوع را خاتمه می داد ، ترافیک را برطرف می کرد و در صورت خطا اعمال قانون ، جریمه و گزارش می کرد. آیا این افسر حق داشت مردم را جمع کرده ، تحریک نموده و فیلمبرداری کند؟ اگر در اثر این تحریک و عصبانی شدن مردم ، اتفاق بدتری از شکستن شیشه خودرو می افتاد ، شما به گردن میگرفتید ؟

    چرا فیلم صحنه حادثه تاقبل از برخورد فیزیکی زوم و واضح است ولی دقیقا در همان صحنه فیلم از حالت زوم خارج می شود؟

    آیا این هم بازی رسانه ای است برای کوبیدن نماینده ای که طبق وظیفه اش روز قبل حادثه به وزیر کشور برای وجود ناامنی در حوزه انتخابیه اش تذکر می دهد؟

    شما وظیفه شناسی سرباز را تقدیر کردید، توهینش را چه می کنید؟ باتوم استفاده کردنش علیه نماینده را چطور؟

    به عنوان مسئولی در نظام جمهوری اسلامی که حفظ حرمت و حقوق مردم وظیفه شماست، به حق این نماینده و به حق مردم دیار سربداران که به نماینده شان و در حقیقت به خودشان با کلمات سخیف (نماینده هر...... هستی) از طرف مجموعه شما توهین شده است رسیدگی کنید و خاطیان را منصفانه مجازات.

    منتظر گزارش برخورد شما با خاطیان هستیم و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

    جمعی از شهروندان سبزوار