کلیپی بسیار زیبا و موثر در خصوص امام زمان "عجل الله تعالی فرجه" برای فرزندان در خانواده ها ...


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
اَلسَّلامُ عَلَیکمْ یا اَهْلَ بَیتِ النُّبُوَّة
صل الله علیک یا فاطمه (س) ...

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیهً والنصر

کلیپی بسیار زیبا و موثر در خصوص امام زمان "عجل الله تعالی فرجه"
برای فرزندان در خانواده ها
با زیر نویس فارسی
منبع:
https://t.me/fazylatha
وبلاگ ...:
http://qaem14.blog.ir

استفاده از کلیه مطالب با ذکر صلوات آزاد است
سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان علیه السلام، هدیه به ساحت مقدس حضرت زهراء سلام الله علیها، ائمه اطهار علیهم السلام، امام خامنه ای حفظه الله تعالی و ارواح طیبه شهداء صلوات
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم


+ 
17

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • مهمان 99/11/23 ساعت 11:25

    راز بقای نظام ج.ا.ا چیست؟
    ---
    راز دوام و بقای نظام اسلامی در ایران در مقابل توطئه های سنگین دشمنان بیگانه و مزدوران درونی از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون با وجود کاستیهای کلان مدیریتی ؛ انتساب این انقلاب و نظام به دین توحیدی خداوند است که می باید با جان و همت ده ها میلیون مردم انقلابی خدا پرست وفا دار به اسلام با عدالت گرایی صادقانه و امانت داری قانون مند و منضبط و با دوری از زرق و برقهای دنیای فانی پاس داشته شود...
    اگر در این نظام از اصول احکام و اعتقادات اسلام قرآنی و مذهب توحیدی تشیع علوی نهج البلاغه ای با علم و عدل و امانت داری در مقابل یورش بی امان من در آوردیها و خرافات ذهن بشر و در مقابل فسادهای فرا گیر افراد و گروه های دنیا پرست پاسداری نشود ؛ تردید نکنیم که بحکم قرآن ؛ افتخار وجود و بقای این نظام از ما گرفته خواهد شد و خداوند به ما در مقابل آسیبهای سنگین بلایای روز افزون این دنیای فانی مصونیت نخواهد بخشید .

  • مهمان 99/11/20 ساعت 12:31

    امام زمان را باید متناسب با شناختهای قرآن معرفی کرد
    ---
    امام زمان انسان مصلحی است که برای یاد آوری دین قرآنی خداوند به مردم ظهور می کند.
    وظیفه امام زمان فزون بر این یاد آوری ؛ فراخواندن مردم با دلایل آشکار شناختهای محکم و مفصل قرآن به کنار گذاشتن من در آوردیها و خرافات است که دین و مذهب را بدنام و منفور و گمراه کننده کرده اند.
    امام زمان توسط منحرفان بشر که دین خدا را برای اشباع آزهای حرام خود به بازیچه تبدیل کرده اند کشته می شودو به مقام والای شهادت در راه دین خدا می رسد.
    هیچ نشانه ای در قرآن نیست که امام زمان جهان را ، که خداوند آن را بحکم قرآن برای آزمایش بشر آفریده است ، به عدل مطلق و به مدینه ی فاضله تبدیل خواهد کرد.
    بجای توسل به خداوند توانای مطلق جهان آفرینش که همه ی جهان آثار او است و همه جا حاضر و بر همه چیز ناظر است و در همه ی جهان با عدل و نظم و سازماندهی حکیمانه تصرف می کند ؛ توسل کردن به انسان پنهان محدود به زمان و مکان و محدود به همه ی نیازها ناتوانیها که هیچ اثر محسوسی را از او در جهان نمی توان به اثبات رساند ؛ بزرگ ترین ظلم در حق خداوند جهان هستی است.
    توسل به انسانهای پنهان که هیچ اثر آشکار محسوسی را در جهان نمی توان از آنان به اثبات رساند بجز زمینه سازی برای سوء استفاده های کلان شیادان دین فروش از نام آنان ؛ هیچ بازده دیگری نمی توان یافت.
    در قرآن هیچ اثر آشکار رسا و گویای و محسوسی از انسان خارق العاده ای بنام صاحب الزمان که از ویژگیهای فرا طبیعی منحصر به خداوند برخوردار باشد وجود ندارد.
    وظیفه پیامبر و امامان پیروی بی کاستی و بی فزونی از احکام و اعتقادات قرآن و تفسیر این احکام و اعتقادات هماهنک و منسجم با شناختهای تحریف نشده و بی خدشه و سرشت نشین این کتاب هدایت آسمانی است .
    پیامبر و امام بحکم بسیاری از آیات محکم و مفصل قرآن ؛ به وظیفه ی تبلیغ و آموزش احکام و اعتقادات دین قرآنی خداوند و دفاع از این دین در مقابل تحریف گریهای بشر مقیداند.
    در قرآن هیچ حقی برای افزودن احکام و اعتقادات جدید به دین به این پاسداران امین و وفا دار دین خدا داده نشده است.
    افزوده های غیر قرآنی غیر هماهنگ و غیر منسجم با محکمات مفصل شناختهای قرآن که به پیامبر و اهل بیت آن حضرت نسبت داده می شوند همه بحکم آیه ی اکمال دین و اتمام نعمت جعل و دروغ اند و هیچ ربطی به دین ندارند.
    سر انجام و معنای پیروی از این افزوده ها که دین خداوند را بغرنج و غیر قابل درک و غیر قابل اثبات می کنند تکذیب آیه ی اکمال دین و اتمام نعمت و ظلم بزرگ در حق خداوند و در حق دین خداوند و گناه کبیره ی نابخشودنی است.
    امام زمان را می باید متناسب و هماهنگ و منسجم با شناختهای قرآن بویژه با پیامبر شناسی قرآن به جهان معرفی کرد.
    باید محض رضای خدا سوء استفاده های شیادان دین فروش حرام خور را از نام این شخصیت ، که بمانند پیامبر و سایر امامان از اهل بیت آن حضرت الگوی خدا پرستی ناب است ، متوقف ساخت.

  • خیلی عالی بود .فوق العاده است .چرا تلویزیون ابران پخشش نمیکنه؟ چون عربی؟

  • مهمان 99/11/18 ساعت 12:44

    دین داری و مذهب داری بی ارزش کدام است؟
    ---
    اگر بدون درک قرآنی و عقلی از شناختهای محکم و مفصل قرآن به دین داری و مذهب داری بپردازیم؛ با هدفی پوچ و بی ارزش و تهی از هرگونه معنای پویایی و سازندگی خدا پسندانه ، به سوی خداوند حرکت کرده ایم ، و این گونه دین داری و مذهب داری بحکم قرآن نزد خداوند پشیزی ارزش نخواهد داشت.
    پیروی از سنت پیامبر و امامان از عترت مطهر آن حضرت اگر خواستار رضای خداوند و پیامبر و اهل بیت آن حضرت هستیم نیز بی تردید می باید همراه با همین درک انجام گیرد.
    بنگرید به آیات : ۱۰۳ تا ۱۰۶ سوره کهف

  • مختصر و مفید بود