خداوند به دست امام خمینی (ره) آرزوی تمام انبیاء و مرسلین را برآورده ساخت.


فیلم |خداوند متعال به دست امام خمینی (ره) آرزوی تمام انبیاء و مرسلین را برآورده ساخت.

شهید صدر به خاطر انقلاب اسلامی ایران شهید شد

آیت الله مجاهد سید یاسین الموسوی : سید شهید امام سید محمدباقر صدر کسی است که به دست خود صدام شهید شد. این سید بزرگ هنگامی که انقلاب اسلامی پیروز شد، قبل از پیروزی انقلاب بیانیه ای صادر کرده و پس از پیروزی هم نامه ای به امام خمینی نوشت و برای امام خمینی نوشت من آماده‌ام که وکیل شما در کوچک‌ترین روستای ایران باشم تا به اسلام خدمت کنم در حالی که در آن زمان مردم در عراق و کشورهای خلیج فارس و لبنان و عرب ها در نقاط مختلف جهان مقلد او بودند، اما او اعلام آمادگی کرد تا عضو کوچکی در خدمت رسالت امام خمینی باشد و این نامه ها موجود است و شهید سید محمدباقر صدر در نهایت به خاطر ایران و انقلاب اسلامی شهید شد و صدام به او پیشنهاد داد که از تایید ایران دست بردار تا به تو همه چیز بدهم اما او نپذیرفت و شهید شد اما دست از اعتقاد خود برنداشت.

امام جمعه بغداد ادامه داد: به یاد دارم در روز پیروزی انقلاب اسلامی سید محمدباقر صدر دیر به درس رسید و ما در مسجد جواهری منتظر بودیم که ایشان با خنده با آن چهره نورانی وارد شد و گفت: «به رادیو گوش می‌کردم که از سقوط آخرین قلعه از قلعه های طاغوت در ایران خبر داد(منظور او سرنگونی شاه بود) و خدا به دست این مرد بزرگ(امام خمینی) آرزوی تمام انبیا و مرسلین را محقق کرد»؛ آیا شما عبارتی از این بزرگ‌تر می‌شناسید و به خاطر همین جمله هم شهید شد.


+ 
8

- 
0

عرض x طول

دکمه اشتراک گذاري تلگرام ارسال ويدئو در تلگرام

ارسال نظر
CAPTCHA
کد امنیتی زیر را وارد نمایید.
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.
نظرات
(برای مشاهده نظرات کلیک کنید)
  • جمال 99/11/18 ساعت 21:33

    درود بر شرفت.

  • مهمان 99/11/18 ساعت 15:47

    انقلاب ما ایرانیان الهی و انسان ساز است
    ---
    انقلاب ما ملت ایران الهی و انسان ساز و مایه ی سر افرازی ما است و درخت سترگ دست آوردهای بی نظیر پر برکت آن را خونهای پاک صدها هزار شهید آبیاری کرده است.
    مهم ترین وظیفه ی وفا داران انقلاب و مردم شریف ایران است ، که با مبارزه ی بی أمان علیه سوء استفاده های ناأهلان و غافلان و دشمنان بیگانه که از این انقلاب انجام گرفته و انجام می گیرند ، نگذارند بزر کینه ی شیطانی علیه انقلاب ما در دلها رشد کند.
    نباید گذاشت زمینه ی رویگردانی از این انقلاب الهی بر خلاف خواست خداوند فراخ شود و خدای نکرده نعمت بزرگ این انقلاب از دست ماملت ایران ربوده و نابود شود.

  • خداوند پشتیبانش باشد که عنوان میکند این مطالب را . انشاالله